PDA

Se full versjon : Til å spy av.

Anne&gneistene
15-04-2011, 19:38
... Den siste uken er disse sakene på plass:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10092191

.. og så var det den artikkelen om de to somalierene forrige uke som mente at norske jenter ber om å bli voldtatt...

og vi må ikke glemme Krekar da.. osv. osv......

Er norske myndigheter STOKK dumme? Hva har de i norge å gjøre egentlig? Jeg blir så sint at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....
Jeg liker ikke FRP, men må jo stemme på de tydeligvis, for de har en vettug innvandringspolitikk vertfall...

Christina
15-04-2011, 19:46
Alle linkene dine fører samme sted :)

Men jeg er helt enig... Er det rart man blir rasist? Jeg blir nervøs om jeg ser utenlandske menn mens jeg er alene, og det er jo tydeligvis ikke så dumt akkurat... Makan til holdninger der i gården!! "Hvis vi har drukket, kan det hende vi overfaller kvinner, hvis de kler seg lett så ber de om det. Det er sånt som skjer. Men hvis vi ikke har drukket så gjør vi ikke det, da respekterer vi dem." - Da får de enten SLUTTE å drikke, eller pelle seg til f... ut av landet vårt!!

Tenk så mye penger som hadde vært til overs til f.eks. eldreomsorg og helsesektor dersom vi hadde sluttet å hamstre folk som ikke GIDDER å innrette seg landet de er så heldige å få bo i?

EvaV
15-04-2011, 20:00
Nå ser jeg egentlig ganske mange stokk dumme og idiotiske bøndeknøler og drittsekker av noen nordmenn også jeg. Tror det er en menneskegreie det der. Så klart skal ikke kriminelle gå rundt løse, det gjelder uansett hvor man kommer fra.

Forøvrig syntes jeg FrPs partiplan er å spy av også ;)

Anne&gneistene
15-04-2011, 20:00
så rart! prøvde å fikse linken, men hver artikkel har samme link! vertfall, link 1 handler om en innvandrer som har jobba for taliban, og som er dømt for vold mot sin 14 år gamle datter. Artikkel to er om ei jente som hadde blitt med to innvandrer gutter på nachspiel, for å så ha endt opp med de på et asylmottak og blitt voldtatt der.. Artiklene ligger utpå vgnett, aner ikke hvorfor linken ikke virker..

Anne&gneistene
15-04-2011, 20:04
Nå ser jeg egentlig ganske mange stokk dumme og idiotiske bøndeknøler og drittsekker av noen nordmenn også jeg. Tror det er en menneskegreie det der. Så klart skal ikke kriminelle gå rundt løse, det gjelder uansett hvor man kommer fra.

Forøvrig syntes jeg FrPs partiplan er å spy av også ;)

Men hvorfor kaster de ikke kriminelle innvandrere ut av landet på huet og ræva med engang? Hvorfor bruke tid på å gå frem og tilbake? Hvorfor slipper de i det hele tatt inn innvandrere med kriminell bakgrunn?? Sånne avskum har ikke en dritt i Norge å gjøre!

Jeg er ikke rasist. Har ikke problemer med de som kommer her på et fredelig grunnlag, og retter seg etter de norske lovene og samfunnet.

whisket
15-04-2011, 20:31
Men hvorfor kaster de ikke kriminelle innvandrere ut av landet på huet og ræva med engang? Hvorfor bruke tid på å gå frem og tilbake? Hvorfor slipper de i det hele tatt inn innvandrere med kriminell bakgrunn?? Sånne avskum har ikke en dritt i Norge å gjøre!

Jeg er ikke rasist. Har ikke problemer med de som kommer her på et fredelig grunnlag, og retter seg etter de norske lovene og samfunnet.

Fordi de sosialistiske partiene er mer opptatt av trynefaktoren sin innad i FN

Var en familie her som ble sendt ut i forrige uke, De både jobba og gikk på norsk kurs. Gjorde alt for å tilpasse seg det Norske samfunnet men neida. Her i Norge skal vi kun ha det brune avskommet som ikke får plass i andre land fordi de er kriminelle.

Torhild
15-04-2011, 21:11
Alle linkene dine fører samme sted :)

Men jeg er helt enig... Er det rart man blir rasist? Jeg blir nervøs om jeg ser utenlandske menn mens jeg er alene, og det er jo tydeligvis ikke så dumt akkurat... Makan til holdninger der i gården!! "Hvis vi har drukket, kan det hende vi overfaller kvinner, hvis de kler seg lett så ber de om det. Det er sånt som skjer. Men hvis vi ikke har drukket så gjør vi ikke det, da respekterer vi dem." - Da får de enten SLUTTE å drikke, eller pelle seg til f... ut av landet vårt!!

Tenk så mye penger som hadde vært til overs til f.eks. eldreomsorg og helsesektor dersom vi hadde sluttet å hamstre folk som ikke GIDDER å innrette seg landet de er så heldige å få bo i?

Hadde dette vært Facebook hadde jeg trykket på LIKER!

Takr91
15-04-2011, 21:16
Virker som om Norge prøver å ta inn flest mulig møkkafolk. "Er du kriminell? Drømmer du om å voldta noen? Kom til Norge, her få du til og med gratis mat og drikke, tak over hodet, utdanning, OG du får betalt for det!"

Skjønner meg ikke på Norge jeg, Norge er et bakvendtland!

T.B.
15-04-2011, 23:39
Grrrrr - ikke provoser meg mer!

Liisa&Ulvar
16-04-2011, 00:13

Amen! Helt enig!

Tone
16-04-2011, 00:19
Og i andre land(skal ikke nevne hvilket) kommer man fanden ikke AV flyet hvis man ikke har kleskoden(kvinner) for gjeldende land!! Og klespoliti for å passe på denne kleskoden:rolleyes: