PDA

Se full versjon : Utegang/stallplass (for islandshest) i Ås, Ski, Vestby og omegn

StelpaogMalin
16-03-2011, 08:44
Søker en utegang, eventuelt en stallplass med mye utetid, for islandshest i Ås, Ski, Vestby- området.

Stedet må ha ridebane, gjerne ridehus, og greie turmuligheter. Gjerne islandshestmiljø, men dette er ikke et must. Hestene har sko. Ikke over 3000,-

Ellers er jeg i grunn åpen for det meste, så gi meg gjerne et lite pip om du vet om noe!! :)

ekatrine
16-03-2011, 08:51
Har ikke Svartedal utegang? :)

StelpaogMalin
16-03-2011, 08:53
Jo, det har de. :) Men ble litt for dyrt synes jeg, i tillegg til at hestene står på fri tilgang noe jeg ikke kan ha mine på. :) Ellers synes jeg Svartedal var et flott sted, og Anita som driver det virket veldig innstilt på å finne ut av løsninger som kunne passe best for alle!

ekatrine
16-03-2011, 21:29
Aschehoug (http://www.stallaschehoug.no/index.html) har jo utegang og ridehus, men usikker på om det er mulig å ha hest med sko der ;P

Nina
16-03-2011, 21:31
Har du sjekket med Revhaug på Vestby? Det er jo isis-gård. De har jo ikke ridehus, men er to stk innen rimelig avstand.

Shenzi
16-03-2011, 21:51
Årungen Utedrift i Ås.
Men sko-flokkene er fulle akkurat nå, blir muligens plass til høsten. Sette deg på venteliste?

StelpaogMalin
18-03-2011, 00:05
Har vurdert dem alle, og snakket med dem. Revhaug er veldig aktuelt, kunne være en sjanse for at jeg får plass der fra sommeren av. Årungen hadde jeg også tenkt å sette meg på venteliste på. Men takk for tipsene! :)

skjell
18-03-2011, 07:31
Kan anbefale Revhaug. Veldig hyggelig gjeng der, spesielt siden jeg står der selv!;) Men der finnes det ridebane, ovalbane, rundpaddock, vaskespilt, salrom, fin utegang, STORE beiter om sommeren og jevnlig kurs med veldig god(e) instruktør(er) fra Danmark. Noe av det beste er at det er ansatt en praktikant som tar seg av foringer alle dager og som sjekker hestene hver dag. Så har vi vår egen forspesialist på stallen (Hofdi her inne), og det er jo veldig greit :)

StelpaogMalin
18-03-2011, 11:36
Ja, håper jo jeg får plass på Revhaug. :)