PDA

Se full versjon : Studentbyer

Trallala
17-01-2007, 18:00
Ikke lenge før jeg må søke på skole nå, er snart ferdig med videregående. Vurderer å studere i en av disse byene: Stavanger, Oslo, Bergen, Trondheim eller Kristiansand.
Er det noen som studerer i en av disse byene som kan fortelle meg litt?
Eller non som bare bor der?

Frida&Jameel
17-01-2007, 18:05
Jeg studerer i Ås på universitetet for miljø- og biovitenskap, et lite sted 4 mil sør for Oslo, og stortrives her :smile: Studentmiljøet er veldig bra, og det finnes noe for alle og enhver ;-) Hva har du lyst til å studere?

Liz
17-01-2007, 18:11
Jeg studerer i Bergen og hadde trivdes godt om det ikke hadde vært for været.. hehe

Kjæresten min studerer på universitetet her, og er veldig fornøyd. Men det kommer jo en del anpå hvilket fakultet man er på, evt om man skal på høyskole.

SiB har masse fine studentboliger her, og de er ikke spesielt dyre og de fleste er ganske nye. Skal du søke på noen av dem IKKE søk på Fantoft. Alle andre er bra, bare ikke Fantoft..

Lopke
17-01-2007, 18:34
Jeg studerer i Bergen og hadde trivdes godt om det ikke hadde vært for været.. hehe

er ikke dere innfødte bergensere da?? :oops:

Liz
17-01-2007, 18:38
Nei, er du gal??
Kjæresten min er fra samme sted som Kristine og Ibbe, faktisk. Jeg er fra ikke så langt unna der selv.

Lopke
17-01-2007, 18:42
Nei, er du gal??
Kjæresten min er fra samme sted som Kristine og Ibbe, faktisk. Jeg er fra ikke så langt unna der selv.

ahaaaa.. så dere er egentlig brummundølere altså? (heter det det??)
Jeg som hadde forestilt meg deg Liz med den brede bergenserdialekta!! :lol:

MÅRIÅNNE..

Liz
17-01-2007, 18:48
haha, hun er vel ikke helt fra Brummundal, men stedet ved siden av, heter Furnes. Men de ligger jo i samme kommune. Jeg er fra en liten by lenger sør som heter Kongsvinger. (lurer på om ikke Frida med araberen jeg aldri husker hva heter er i nærheten derfra?)

Frida&Jameel
17-01-2007, 18:50
Jameel heter han :-D Pluss Nabih ;-)