PDA

Se full versjon : Equinor

Silje og Tindra
15-01-2007, 19:14
Equinor
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Equinor (http://www.equinor.no)

Tidligere Tof Hesteutstyr

Liz
16-01-2007, 11:48
Veldig fornøyd med denne nettbutikken! :)

Bestilte boots der, og skrev i kommentarfeltet om de kunne ordne det raskt, og det gjorde de jammen.
Nå sliter jeg med å få bootsene til å sitte, og sendte dem en epost bare for å spørre om jeg hadde rett størrelse, og fikk tilbake en lang epost med mange gode tips om hvordan jeg kunne løse det.

Kjempegod service, rask levering og prisene kan man heller ikke si noe på. :)

Kristin
20-01-2007, 04:22
Jeg er kjempefornøyd med TOF :dusk:
Jeg er en sånn ond og slem kunde som klager, ombestemmer seg, returnerer osv. De har ikke sagt et pip til min gnåling, men "gjort som jeg ville" og gitt en super oppfølging på hver eneste ordre jeg har ond`et meg på. De fortjener virkelig terningkast 7

Siden jeg bare har handlet boots og tilbehør hos TOF så er det vanskelig å si noe på prisen iom at denne ikke kan sammenlignes med andre.

Kvalitet. Tja, jo det er det. Easybootsene mine holdt, wiren røk på den ene Boaen og jeg fikk ny selv om garantien var gått ut. Så mistet jeg den ene skruen når jeg skulle leke Frk. Fix-it, og TOF-folkene demonterte en demoboots og sendte mikroskruen til meg helt gratis. De bootsene jeg har hatt i løpet av de tre siste årene har jeg enten selv, eller så har jeg solgt dem og de brukes fortsatt hos sine nye eiere. Da kan man vel si at kvaliteten er god tenker jeg.

Leveringstiden er kjapp, og den ene gangen de ikke var så kjapp som jeg ville, så fikk jeg skoene tilsendt fra en annen forhandler isteden - via TOF! Som jeg sa, jeg har vært en grufull kunde til tider, uten at det har gått utover servicen de yter. Jeg er knallfornøyd.

Perle Lill
21-01-2007, 18:14
noen som kan sende link? :P

Liz
21-01-2007, 19:05
www.tofhesteutstyr.no

anettex
26-01-2007, 21:34
Ok nettbutikk med rask service.
Gode på boots, har handlet alle mine der + noe annet småtteri.
Men selve butikken er den kjipeste hestebutikken jeg har vært på....hehe...
Var der i desember, og det var en skuffelse.

Marianne og hesteflokken
09-04-2008, 18:02
Er svært misfornøyd.
Dårlig sørvis og rotete kundebehandling.

Harneshaug
09-04-2008, 18:04
Har også utelukkende positive erfaringer!!! Hyggelig betjening og meget rask og god service :) Kjempebutikk!!

Elisabeth&Caisy
07-05-2008, 13:59
Jeg skal bestille der i dag:p

Silje og Tindra
14-10-2008, 23:08
TOF Hesteutstyr
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

TOF Hesteutstyr (http://www.tofhesteutstyr.no/)

Line
14-10-2008, 23:28
VELDIG bra service!! Jeg bestillte noe på lørdag kveld, og mandag morgen ringer de for å si at den ene fargen på ridesokkene er utsolgt, om jeg vil ha en annen farge. Så sendte de samme dag. Veldig hyggelige også :)

Harneshaug
15-10-2008, 01:01
Ikke den billigste butikken men HELT FANTASTISK servise. Elsker de, Anne er en knupp :D
Dessverre går hun av nå, gjett om jeg skulle likt den jobben :cool:
Men finfin butikk som nå har fått et anseelig utvalg urter også i tillegg til at de er helt suverene på turutstyr og boots!!

Tone
15-10-2008, 11:48
Helen: du får søke på jobben:D

Har bare handlet gjennom nettbutikken noen veldig få ganger og som Helen sier så er det ikke billig men kvaliteten er god.

Kaja&HP
15-10-2008, 11:55
jeg har bestilt et bittløst hodelag derfra nå :D
de ringte dagen etterpå å sa at de ikke hadde ikke, men at det kommer inn i løpet av uka. Så de skulle sende så fort som mulig. Og skulle ringe igjen dersom det ble noen problemer osv.

Sålangt fornøyd :)

Heidi&Chianti&Lauvinia
15-10-2008, 17:31
Jeg har bare positive ting og si om TOF. Har brukt de mye fra oppstart, dvs før det faktisk ble butikk, og bare var et lager og nettbutikk. ALdri fått dårlig service noen gang, og alt av utstyr og for har vært bra kvalitet.

Lene H
16-10-2008, 15:16
jeg har bestilt et bittløst hodelag derfra nå :D
de ringte dagen etterpå å sa at de ikke hadde ikke, men at det kommer inn i løpet av uka. Så de skulle sende så fort som mulig. Og skulle ringe igjen dersom det ble noen problemer osv.

Sålangt fornøyd :)

Det har jeg bestilt også. (altså bittløsthodelag) Men det var for tre uker siden. Venter i spenning på at de får det inn. Skulle kanskje komme i dag, så skulle de sende det med en gang:D

Kaja&HP
16-10-2008, 16:19
oh :D
hvem av de bestilte du ?

De ringte som sakt til meg å sa at det skulle komme inn i løpet av uka, så håper jeg har det i posten neste uke :D

Ingfrid
16-10-2008, 21:16
Jeg har kjøpt Las hjelm derfra og comancheros saltasker.
Kjempefornøyd ! Ja,de er kanskje litt dyre,men kvaliteten er verdt prisen.

Ullsokken
21-10-2008, 11:14
Jeg har bare gode ting å si om TOF: Bra utvalg, god service - Kjapp levering! Artig at de har saker og ting (og merker!) som ikke 90% av alle andre forhandlere også fører. At de ikke er de helt billigste gjør ikke noe, de tar ikke akkurat upriser heller.

Kaja&HP
21-10-2008, 11:49
Bb'n min kom i går :D

Kaja
22-10-2008, 14:42
Jeg skal bestille sidepull derifra. ^^

SnippSnapp
22-10-2008, 22:02
Kjempefornøyd så langt med dem :) Fornøyd når de spør om de skal vente på en vare som ikke er inne, eller om de skal sende det de har med en gang :) Fikk sidepull og muckboots fra de i dag, bestilte forrige torsdag :)

LinnMerethe
12-11-2008, 21:38
Jeg bestilte boots derfra i forrige uke,og er veldig fornøyd.Bestilte på onsdag og fikk pakken fredag.

Rotta
10-12-2008, 10:56
Var innom her nå, men de har jo utsolgt for alle dekkenene jo :S Bare en igjen av hvert dekken eller no!

Siiilje
10-12-2008, 11:00
Når vi handlet boots derifra ringte mamma kl5 på kvelden og sa at vi trengte dem raskt, dagen etter FØR jeg gikk på skolen kom det en dud på døra med dem ;) Hadde bestilt sånn rask greie, men vi hadde ikke tenkt såå raskt.. :lol:

Arachnida
10-12-2008, 11:27
Mannen min jobber i samme bygning som Tof holder til, så jeg sender han titt og ofte innom for å kjøpe noe... :lol:
Siste innkjøpte er EasyBoots og Trush Buster og ho dama i butikken er så utrolig koselig (sier mannen) og jeg er fornøyd med servicen vi får der.

Issa
16-12-2008, 11:07
De har salg på onsdag ;)

Lovise_Felex
12-02-2009, 23:06
Jeg bestilte to sal vesker der i fra i går, og i dag fikk jeg mail om at pakken var levert.
Om jeg får hente lapp i morgen blir jeg IMPONERT! Aldrig vert borti bedre service!

Knekten
12-02-2009, 23:35
Har kjøpt både sal og nesten alt turutstyret jeg har derifra og har ikke annet en godord å komme med. Flinke og hjelpsomme folk som vet hva de snakker om! Kan anbefale den ;)

Lovise_Felex
18-02-2009, 10:18
En uke siden eg bestilte varene nå og 6 dager siden jeg fikk mail om at varen er levert..
hmm..

lenaulv
19-03-2009, 00:20
Selger digre dunker Optima til en billig penge, og overholder garantien på boots uten å nykke.
Når TOF har salg, er det kupp på gang.

Grisou
13-07-2009, 10:24
Det er en katastrofe på Tof ! I nesten 2 uker prøver jeg å få tak i dem. Ikke virker netbutikken - altid få jeg svar "terminal stengt prøv igjen" og ingen respons verken på telefon eller mail. Jeg har bestilt mye der og trenger sårt gaiter til bootsene - det er et marrerit.
Noen som har peilibng hva som foregar der?

Rinde Tolle
13-07-2009, 11:52
Det er en katastrofe på Tof ! I nesten 2 uker prøver jeg å få tak i dem. Ikke virker netbutikken - altid få jeg svar "terminal stengt prøv igjen" og ingen respons verken på telefon eller mail. Jeg har bestilt mye der og trenger sårt gaiter til bootsene - det er et marrerit.
Noen som har peilibng hva som foregar der?

Lurer jeg på og. Har bestilt varer der som de skulle sende 25 juni og ikke hørt noe enda. Sender mail men får ikke svar, ikke når jeg de på telf heller.
Har betalt på visa så håper pakka kommer snart.
Er ikke noe hast enda da hesten er på beite, men vil gjerne ha varene mine.
Syntes 2 uker på å få varer fra vestby til kolbotn er lang tid.

Hanne
13-07-2009, 14:49
Jeg bestilte varer der i april. Tok vel bortimot 2 måneder før jeg fikk dem. Jeg fikk et par erstatningsvarer for noe som de ikke hadde (ene av dem skulle de ettersende kostnadsfritt når de fikk inn på lager, men ikke fått noe...). Manglet også en vare... Sendte dem en mail om hva som manglet, men fikk aldri svar, og ikke fått noe...

De holdt vel på å flytte i de tider jeg bestilte, men må da være ferdige med det nå...

Grisou
13-07-2009, 15:39
Da fikk jeg telefon fra tof. Daglig leder er syk og lit kaos overalt.
Blir for seint i mit tilfelle - jeg hadde alrede bestilt i Sverige.

Håper det få orden på ting snart og alt er så rask og problemfrit som før.

julnil
13-07-2009, 16:55
Tja, de har nok litt tap på å ha kaos ja...

Den 26/5 bestilte jeg en Tärnsjö sidepull til Tristan, til 2300,-
De har enda ikke klart å sende den, og nå er Tristan solgt, så om jeg fremdeles trenger den? Nei, gjør ikke det.

Siden Tristan ikke kunne bruke bitt, ville jeg har to forskjellige sidepuller å bytte mellom.
Platina bruker bitt, så der trenger jeg bare den ene sidepullen fra Globus....

Poff....2300 kroner tapt for TOF, kun pga laaaaaaaang kundebehandlingstid.......

lenaulv
13-07-2009, 21:50
Du må da kunne returnere, og få pengene tilbake?

julnil
13-07-2009, 22:30
Du må da kunne returnere, og få pengene tilbake?

Var det svar til mitt innlegg?

Isåfall; trenger ikke returnere noe, det er TOF som aldri har fått sendt meg sidepullen, og nå har jeg byttet hest, og trenger den ikke lengre.
Hadde de vært kjappere i avtrekkern, så hadde jeg kjøpt den på det tidspunktet...

Nina
13-07-2009, 22:34
Synd det er blitt så mye tull med TOF, lurer på hva som foregår. De har jo flyttet butikken også, en god del mer usentralt. Kan jo heller ikke være noe kupp..

Synd de ikek greier å opprettholde servicen, for har alltid vært superfornøyd med dem.

Missgadget
14-07-2009, 09:25
Synd de ikek greier å opprettholde servicen, for har alltid vært superfornøyd med dem.

Enig! :(

Guest
14-07-2009, 12:00
Tof har byttet daglig leder, og gjort enorme forandringer. Har vært i kontakt med de hundre ganger siden i vinter pga bestillinger osv osv , og det er bare tull og rot. Utrolig sørgelig når en person har gjort så utrolig mye for å lage en god butikk, og når daglig leder da byttes ut, ramler alt sammen på få uker .....

Jeg har fått nok etter flere mnds opplegg , og kommer neppe til å handle noe på tof igje.

Missgadget
14-07-2009, 13:12
Tof har byttet daglig leder, og gjort enorme forandringer. Har vært i kontakt med de hundre ganger siden i vinter pga bestillinger osv osv , og det er bare tull og rot. Utrolig sørgelig når en person har gjort så utrolig mye for å lage en god butikk, og når daglig leder da byttes ut, ramler alt sammen på få uker .....

Jeg har fått nok etter flere mnds opplegg , og kommer neppe til å handle noe på tof igje.

Uff ja... eg har ein bestilling fra 14 april hvor eg fremdeles venter på varer. Prøver å ringe til de, men kommer bare til telefonsvarer. Synd at de har et så stort utvalg av boots, hvis ikkje så hadde eg glatt latt være å handle der noe meir.

Hanne
14-07-2009, 17:41
OT: Er det egentlig andre norske nettbutikker som selger de samme bootsa? Eller er det noen utenlandske nettbtikker som er aktuelle?

Missgadget
14-07-2009, 19:21
OT: Er det egentlig andre norske nettbutikker som selger de samme bootsa? Eller er det noen utenlandske nettbtikker som er aktuelle?

Tror ikkje det, eg har ikkje funne noge.. Men hvis noen vet om noen så er det bare å si ifra! :D

Cathrine og Lena
17-07-2009, 15:55
De er helt elendige nå. Hadde det ikke vært for at de er de eneste her i landet som forhandler Easy boots, så hadde jeg aldri i verden handlet noe der. Lurer på om jeg skal sende en mail til Easycare og forklare hvordan eneimportøren deres i Norge oppfører seg:( Skulle hatt noen flere boots men har ikke lyst til å bestille derfra. Sist tok det 2 mnd, og var bare rot.

Johanne S.
02-08-2009, 12:42
Æsj, jeg har to bestillinger inne nå hos Tofs, har vært fornøyd med servicen før i tiden men trodde det var pga at de har flyttet butikken at jeg enda ikke har fått varene jeg bestilte i juli. Forskuddsbetalte t.o.m ene ordren den 7. juli... :mad: Så var ikke særlig oppløftende å lese innleggene i denne tråden nei!

Solan
02-08-2009, 13:51
De er helt elendige nå. Hadde det ikke vært for at de er de eneste her i landet som forhandler Easy boots, så hadde jeg aldri i verden handlet noe der. Lurer på om jeg skal sende en mail til Easycare og forklare hvordan eneimportøren deres i Norge oppfører seg:( Skulle hatt noen flere boots men har ikke lyst til å bestille derfra. Sist tok det 2 mnd, og var bare rot.

Gjør det, send en mail! Har hatt lyst til å bestille boots der jeg også, men gidder ikke det om servicen er dårlig.

lenaulv
03-08-2009, 00:56
Sliter som bare det med å få mine boots bestillt for over to måneder siden...
Har måttet "mase" for å få oppgitt ordrestatus.
En sak er den at størrelsen jeg skal ha ikke er kommet ennå (selvom lovet flere ganger), men la meg nå få vite det, da, uten at jeg må "mase".

Dumt. Egentlig veldig bra butikk.

Harneshaug
03-08-2009, 01:09
Signerer Lenaulv :(

Det er bare trist, jeg har handlet MASSE der over mange år, alltid vært veldig fornøyd med sørvis og de har vært kjappe og hjelpsomme på tlf.

Dete r nok fult mulig at noen mailer til Epic hadde fått fortgang i salene ;)

Issa
03-08-2009, 10:35
Fikk svar med en gang om at de ventet varen inn i slutten av uken.. Kanskje de har skjerpet seg :)

Rinde Tolle
03-08-2009, 18:09
Får ikke svar av de. Er utrolig missfornøyd med denne butikken. Bestilte i god tid så jeg fikk varene til hesten kom hjem, men den gang ei.
Har betalt den på visa, men på kontoutskriften står det ikke at det er trukket noe fra tof, så regner vell ikke med at jeg har betalt for varen??, litt rart da det pleier å trekkes med en gang gjør det ikke??

Hanne
03-08-2009, 18:12
Får ikke svar av de. Er utrolig missfornøyd med denne butikken. Bestilte i god tid så jeg fikk varene til hesten kom hjem, men den gang ei.
Har betalt den på visa, men på kontoutskriften står det ikke at det er trukket noe fra tof, så regner vell ikke med at jeg har betalt for varen??, litt rart da det pleier å trekkes med en gang gjør det ikke??

Er en del butikker som ikke trekker før varene er på vei...

Rinde Tolle
03-08-2009, 18:27
er jo bra det da. lurer på om jeg ringer å avbestiller varene jeg, og bestiller fra noen andre

lenaulv
03-08-2009, 19:32
Det skulle jeg gjerne også ha gjort- men jeg har virkelig lyst på glove-bootsene.
Blir problematisk når det kun er en butikk som forhandler disse.

Har alltid skrytt av TOF til andre hestefolk, og vært en veldig fornøyd kunde over flere år.
Om det skulle være problemer med manglende varer, synes jeg det minste de kan gjøre er å oppdatere ordrestatus. Det gjør andre seriøse nettbutikker...

Johanne S.
04-08-2009, 12:24
Jeg har klaget på Tof før i denne tråden, skrev at jeg har to ordrer inne jeg har ventet på siden begynnelsen av juli. I dag skulle jeg klage til to arbeidskollegaer i matpausen om hvor lenge jeg har ventet på disse varene da telefonen min ringte - det var merkelig nok Tof som ringte for å si at ordren jeg hadde forskuddsbetalt var sendt i dag. Den andre ordren gjaldt to easy glove-boots og disse hadde de ikke på lager enda men jeg skulle få dem om maks to uker. Og - jeg skulle få 15% rabatt på glove-bootsene fordi jeg har ventet så lenge :D Hun jeg snakket med fra Tof sa at de skulle fylle opp varelageret så kundene heretter skulle slippe å vente så lenge. Jeg måtte jo si da at jeg hadde vært veldig fornøyd med servicen tidligere og at jeg håpet de kunne bli slik de var før... Og det var hun enig i. Så dersom dette stemmer er jeg fortsatt fornøyd kunde hos Tof ;-)

Rinde Tolle
04-08-2009, 13:39
Jeg har klaget på Tof før i denne tråden, skrev at jeg har to ordrer inne jeg har ventet på siden begynnelsen av juli. I dag skulle jeg klage til to arbeidskollegaer i matpausen om hvor lenge jeg har ventet på disse varene da telefonen min ringte - det var merkelig nok Tof som ringte for å si at ordren jeg hadde forskuddsbetalt var sendt i dag. Den andre ordren gjaldt to easy glove-boots og disse hadde de ikke på lager enda men jeg skulle få dem om maks to uker. Og - jeg skulle få 15% rabatt på glove-bootsene fordi jeg har ventet så lenge :D Hun jeg snakket med fra Tof sa at de skulle fylle opp varelageret så kundene heretter skulle slippe å vente så lenge. Jeg måtte jo si da at jeg hadde vært veldig fornøyd med servicen tidligere og at jeg håpet de kunne bli slik de var før... Og det var hun enig i. Så dersom dette stemmer er jeg fortsatt fornøyd kunde hos Tof ;-)

De har ringt meg i dag og, satt selvfølgelig opptatt jeg da, men håper det var for å si at varene er på vei.

Johanne S.
04-08-2009, 18:53
De har ringt meg i dag og, satt selvfølgelig opptatt jeg da, men håper det var for å si at varene er på vei.

Det er sikkert derfor de ringte, ja ;-)

Issa
24-08-2009, 16:46
Pfft 31. juli fikk jeg e-post om at varene ville sendes i slutten av uken etter. Posten bruker ikke TO UKER på å sende en liten pakke. Så sendte en e-post nå og kanselerte bestillingen :verymad: Jeg har ingen salgjord - det var greit mens jeg var på ferie. Nå er det IKKE greit lengre. Jeg kan sagtens kjøpe en annen plass.

Mentos
25-08-2009, 17:54
Oi..jeg har bestilt Easyboot Gloves fra Tof. Håper ikke de bruker ørtiogførti år på å sende dem!!:(

Johanne S.
29-08-2009, 09:32
Jeg bestilte easy glove boots i begynnelsen av juli og fikk tilslutt til svar at de ville få disse inn og sende dem senest i begynnelsen av forrige uke. Mandag som var sendte jeg en epost og spurte om de hadde sendt bootsene og da jeg fortsatt ikke hadde fått svar på eposten i går fredag sendte jeg en ny epost der jeg avbestilte bootsene - nå får det jammen meg være nok :mad: Jeg skal bestille simple boots fra Nesgaarden, disse har jeg fra før (med brodder i) og er godt fornøyd med dem. Hadde så lyst til å prøve glove bootsene siden de skal være så lette men nå har jeg ventet nesten hele sommeren på dem og sånn skal det jo ikke være. Kommer aldri til å handle hos Tof mer! Sånn, det var dagens utblåsning ;-)

Mentos
29-08-2009, 10:47
Kjedelig!

Jeg ringte TOF og spurte hvor lang tid de regnet med å bruke på å få sendt dem. En hyggelig dame fortalte meg at de ikke var kommet inn enda, men at de kom i begynnelsen av neste uke. Da skulle de sendes med det samme. Men etter hva jeg har lest her begynner jeg å tvile litt ja...?

Rinde Tolle
29-08-2009, 16:32
Har ennå ikke fått varene jeg har bestilt. Så sender mail på mandag og avbestiller de, gidder ikke vente mer. Og syntes det går an å svare på henvendelser fra kunder. De burde tatt en tur inn her og lest.

Sara&Korak
06-09-2009, 19:31
Har Tof tatt helt kvelden eller?

lenaulv
11-09-2009, 22:23
Ja, hva skjer med TOF?

Har ikke fått mine boots ennå jeg. Og heller ingen oppdatering på ordre.
Noen medoppstallører var i butikken for noen uker siden, og betalte kontant for varer som straks skulle komme inn og sendes umiddelbart. Nå får de ikke tak i eieren av butikken hverken på telefon, mail eller SMS.

TOF var en av mine favoritter. Nå ligger butikken helt på bunn for meg.
Håpløst;(

Sara&Korak
11-09-2009, 22:29
Hos meg så er det kommet opp at bootsene jeg bestilte er leverte (etter 14 dager!), men jeg har ikke fått noe. Ikke svarer de på mailene jeg har sendt heller. Lurer på om de bootsene i det hele tatt kommer, jeg...

Mentos
12-09-2009, 02:42
Har fremdeles ikke fått noe...

BenteB
13-09-2009, 16:01
Jeg er forbaska frustrert. Ikke får man varene sine, ikke får man beskjed om at det er forsinkelser, og ikke får man kontakt med noen slik at man kan kansellere ordren heller!

Møkkabutikk!

lenaulv
13-09-2009, 18:40
Jeg har sendt en mail hvor jeg skrev at jeg ikke lengere ville ha varene.
Samt at jeg var skuffet over kundebehandling, og at jeg ikke var den eneste.
Heldigvis har jeg bestillt i oppkrav, så ingen penger tapt.

Fryktelig irriterende at andre ikke har agentur på disse bootsene.
Må sko hesten min, jeg. For nå har hun slitt såpass at det ikke er noen annen utvei.

Får se om hun får vokst seg ut med sko. Bliir det barfot igjen, kommer jeg til å bestille Renegades.

Taugrimer og gode rep kan kjøpes hos Rodeo. (Egentlig dårlig erfaring med den butikken også..)
Optima-produkter har jeg nå bestillt rett fra produsent (som har større utvalg).
Jeg spår TOF konkurs om de ikke tar seg betraktelig sammen, og kompanserer for sine grove feil.

Om jeg hadde drevet butikk og gått på slike smeller, som at et ordere fra MAI inkludert boots, innlegg og optima ikke er levert i midten av SEPTEMBER, ville jeg i hvert fall ha beklaget og tilbudt avslag på boots, samt sendt opimaen for lengst- portofritt.

Jeg kan på ingen måte anbefale TOF.

Hanne
13-09-2009, 19:08
Skjønner ikke at det går an jeg... Skulle hatt litt av hvert der egentlig, men har heldigvis fått tak i brukte boots.

Nettsidene har jo blitt oppdatert, så helt fraværende er de jo ikke. Står de er på Dyrsku`n i helgen... Står også at man kan ringe man, tirs og onsdag mellom kl 10 og 16. Har dere som har prøvd å kontakte dem prøvd å ringe i disse tidsrommene?

Puselusa
13-09-2009, 20:19
Fatter ikke hvorfor de ikke bare kan slutte å ta opp bestillinger, når de åpenbart ikke klarer å levere. Mine varer ble bestilt i mai. Fikk mail en ukes tid etterpå, der de skrev at de ikke hadde varene inne, men at de skulle sende dem å snart de kom inn.
Fire måneder senere er ingenting skjedd. Ikke svarer de på henvendelser lenger heller.
Utrolig dårlig.

Sara&Korak
14-09-2009, 17:27
Likte Tof kjempegodt før, men når de ikke svarer og ikke klarer å levere så skal de bare glemme å få noen flere bestillinger fra meg. Utrolig synd siden det er de som har så bredt utvalg av boots..

lenaulv
14-09-2009, 22:23
Skjønner ikke at det går an jeg... Skulle hatt litt av hvert der egentlig, men har heldigvis fått tak i brukte boots.

Nettsidene har jo blitt oppdatert, så helt fraværende er de jo ikke. Står de er på Dyrsku`n i helgen... Står også at man kan ringe man, tirs og onsdag mellom kl 10 og 16. Har dere som har prøvd å kontakte dem prøvd å ringe i disse tidsrommene?

Ja, jeg har prøvd å ringe i gitte tidsrom. Null svar. Ingen svar på mine siste mailer heller.

TOF kan jo ikke fortsette å ha agentur på boots og andre varer de ikke leverer?
Produsentene/leverandørene burde opplyses om kundebehandlingen.

Mentos
15-09-2009, 02:55
Ja, jeg har prøvd å ringe i gitte tidsrom. Null svar. Ingen svar på mine siste mailer heller.

TOF kan jo ikke fortsette å ha agentur på boots og andre varer de ikke leverer?
Produsentene/leverandørene burde opplyses om kundebehandlingen.

Ingen dum ide. Noen som vet hvem som leverer til TOF?

Embliss
15-09-2009, 08:31
Globus leverer til TOF, i alle fall.

Rinde Tolle
15-09-2009, 12:28
www.noahshage.no leverer fôr og fôrtilskudd til de, men de er ikke så mye bedre de. Prøvde å få tak i de i sommer også mens jeg ventet på tof, men det var ingen enkel sak det heller.

Plankerud
16-09-2009, 14:27
Jeg har samme erfaring som alle dere andre og nå gikk jeg inn på denne siden til produsenten av alle Easyboots produktene:

http://www.easycareinc.com/footer_pages/contactus.aspx

Og sendte dette:

The only shop in Norway that sells your products have serious problems. They have completely stopped giving any customer service and it is impossible to get information or delivery. They now have only dissatisfied custumers who rather buys other kinds of boots. The problems have persisted almost a year now.

Many norwegians likes your products and would prefer to use them, but they are almost impossible to get hold of.
Please find another distributor in Norway so Tofhesteutstyr.no can get som competition.

Dersom dere andre også kan sende en klage på Tof til easycare så vil de kanskje finne en bedre leverandør.

Mandarinhest
16-09-2009, 14:32
Kan jo sende noe lignende til Optima PH. Takket være denne tråden måtte jeg bestille fra Canis.no. Ble er dyr affere ettersom man må bestille over 300.
Endte opp med en "ubruklig" bok for å få opp summen :p
Jaja..

Sara&Korak
16-09-2009, 14:42
Nå hadde visst bootsene kommet til meg hjemme, så de er ikke helt borte.. Bare fryktelig treige!

Johanne S.
16-09-2009, 14:51
Jeg har samme erfaring som alle dere andre og nå gikk jeg inn på denne siden til produsenten av alle Easyboots produktene:

Og sendte dette:

The only shop in Norway that sells your products have serious problems. They have completely stopped giving any customer service and it is impossible to get information or delivery. They now have only dissatisfied custumers who rather buys other kinds of boots. The problems have persisted almost a year now.

Many norwegians likes your products and would prefer to use them, but they are almost impossible to get hold of.
Please find another distributor in Norway so Tofhesteutstyr.no can get som competition.

Dersom dere andre også kan sende en klage på Tof til easycare så vil de kanskje finne en bedre leverandør.

:wav:

Mentos
18-09-2009, 00:04

Og sendte dette:

Da har jeg også sendt en klage. Er spent på hva jeg får til svar:)

Issa
18-09-2009, 09:53
Jeg hørte i allefall aldri noe mer fra TOF, sendte en mail og avbestilte - det er grenser for hvor lenge man kan være uten salgjord - men fikk ikke noe svar på denne. De har jo heldigvis ikke fått noen penger av meg.

Idiotisk butikk! Rart de ikke er konk!

lenaulv
22-09-2009, 22:56
Skal hive meg på, og sende klage til easycare.
En annen pinlig TOF-glipp; jeg rådet noen medoppstallører til å kjøpe en dunk hudvask.
De var i butikken (så kan ikke ha "tryket" feil).
Kom hjem med mageregulator, de ...
Fint produkt det, men det var jo ikke det de skulle ha...

julnil
23-09-2009, 10:39
Den 15/9 sendte jeg TOF en mail, der jeg linket til denne tråden, slik at de selv kunne se hvordan kundene opplever dem.

I dag mottok jeg følgende mail fra TOF:

The comments for your order are

Kjære kunde!
TOF har vært gjennom en flytting og en endring av drift som dessverre har medført en del forsinkelser i levering av varer, og da spesielt boots. Vi har også fått tilbakemelding på at det til tider har vært vanskelig å nå oss via telefon eller mail. Vi beklager dette veldig, og vil med dette informere at vi nå regner med normal drift igjen i løpet av uke 40.! Vi takker for din tålmodighet og håper du vil være med oss videre som kunde!
Vi minner om telefontid mandag, tirsdag og onsdag fra klokken 10 til 16. Om du ikke kommer gjennom på telefon, vil alle tapte anrop bli ringt opp igjen i løpet av dagen med mindre du ringer fra skjult nummer.
Butikkens åpningstider er mandag 10 til 14, tirsdag 15 til 19 og første lørdag i hver måned. Du må gjerne ringe og avtale andre besøkstider!!
Din ordre vil bli behandlet i løpet av uke 40.Dersom det er lenge siden du bestilte, vil du få en telefon eller mail fra oss for å bekrefte om ordren fortsatt er aktuell.

Med vennlig hilsen Bettina Svennevig
TOF Hesteutstyr as

Om det er pga mailen jeg sendte dem, og denne tråden her, vet jeg ikke. Men nå ser det iallefall ut til at de prøver å få gjort noen endringer.

lenaulv
23-09-2009, 13:48
Den 15/9 sendte jeg TOF en mail, der jeg linket til denne tråden, slik at de selv kunne se hvordan kundene opplever dem.

I dag mottok jeg følgende mail fra TOF:

The comments for your order are

Kjære kunde!
TOF har vært gjennom en flytting og en endring av drift som dessverre har medført en del forsinkelser i levering av varer, og da spesielt boots. Vi har også fått tilbakemelding på at det til tider har vært vanskelig å nå oss via telefon eller mail. Vi beklager dette veldig, og vil med dette informere at vi nå regner med normal drift igjen i løpet av uke 40.! Vi takker for din tålmodighet og håper du vil være med oss videre som kunde!
Vi minner om telefontid mandag, tirsdag og onsdag fra klokken 10 til 16. Om du ikke kommer gjennom på telefon, vil alle tapte anrop bli ringt opp igjen i løpet av dagen med mindre du ringer fra skjult nummer.
Butikkens åpningstider er mandag 10 til 14, tirsdag 15 til 19 og første lørdag i hver måned. Du må gjerne ringe og avtale andre besøkstider!!
Din ordre vil bli behandlet i løpet av uke 40.Dersom det er lenge siden du bestilte, vil du få en telefon eller mail fra oss for å bekrefte om ordren fortsatt er aktuell.

Med vennlig hilsen Bettina Svennevig
TOF Hesteutstyr as

Om det er pga mailen jeg sendte dem, og denne tråden her, vet jeg ikke. Men nå ser det iallefall ut til at de prøver å få gjort noen endringer.

Fikk denne jeg også.
Min tålmodighet er galoppert av gårde for lengst..Er jo snart et halvt år siden jeg bestillte. Til de som fortsatt vil ha sine ordre, synes jeg hun burde tilby rabatt.
Hun har en viss brann å slukke nå, stnes jeg.

Issa
23-09-2009, 13:56
Ja altså, om man har problemer med levering, kan man ikke gi standardsvaret "varen kommer inn i slutten av neste uke" :( Også bare ... intet.. hva er poenget med å ha butikk.

Et halvt år tok jo kaka da :lol:

Johanne S.
23-09-2009, 14:00
Fikk denne jeg også.
Min tålmodighet er galoppert av gårde for lengst..Er jo snart et halvt år siden jeg bestillte. Til de som fortsatt vil ha sine ordre, synes jeg hun burde tilby rabatt.

Jeg fikk et lignende svar fra Tof - for snart en måned siden sikkert... Og jeg skulle få 15% rabatt på bootsene jeg hadde bestilt. Men det kom allikevel ingen boots så jeg sendte dem en epost og avbestilte bootsene. Bestilte så et par Simple boots fra Nesgaarden i stedet som kom etter et par-tre dager ;-)
Tofs holder jeg meg langt unna heretter.

lenaulv
23-09-2009, 23:06
Tynn unskyldning fra TOF. Gjentatte brutte løfter gang på gang.
Ble ganske sjokkert over standardmailen som ble sendt ut, jeg.
Så lite ydmykhet, og så mange dårlige unnskyldninger.
Man har da tilgang til en PC selvom man skifter butikklokale?

Jeg biter ikke på den mailen, og synes alle misfornøyde kunder burde rapportere til boots-leverandøren. Vi MÅ ha en NY forhandler. TOF er og blir bare rot og latterlig kundebehandling. Skal raportere til Optima-podusenten også.

Harneshaug
23-09-2009, 23:13
:lol: Er jo lenge siden de flyttet jo :rolleyes: Nope, den holder ikke, dessverre... synd for de var fantastiske før..

julnil
24-09-2009, 00:08
Fikk denne jeg også.

Ja, er enig i at det burde gis en god rabatt for de som ikke har mottatt sine bestillinger.

Jeg hadde selv bestilt en tärnsjö sidepull til 2300,- for 6 mnd siden tror jeg det var.
Den har jeg nå avbestilt etter at denne mailen kom.

REGO
24-09-2009, 00:13
Fillern, nå blir jeg nesten litt skeptisk her. Vi bestilte 4 par boots derfra på tirsdag( pr telefon) og det skulle ikke være noe problem. Hun sa at hun akkurat hadde overtatt butikken, og ville yte så god service som mulig. Men det kan jeg tydeligvis ikke tro før jeg får se det...

Issa
24-09-2009, 09:47
Eh nei, ikke hold pusten mens du venter for å si det sånn. Fikk og beskjed om at de skulle sendes i slutten av uken. Så aldri noe til varene :rolleyes: Men håper du får det du skulle ha da :)

REGO
24-09-2009, 10:45
Eh nei, ikke hold pusten mens du venter for å si det sånn. Fikk og beskjed om at de skulle sendes i slutten av uken. Så aldri noe til varene :rolleyes: Men håper du får det du skulle ha da :)

Var i slutten av uken, ja.... Tydeligvis standardsvar, det:rolleyes:

Mentos
29-09-2009, 11:31
Ringte til Tof igjen. Nå sa hun at bootsene var kommet inn og at de ble sendt avgårde idag. Hun hørtes så munter og fornøyd ut at jeg ble nesten litt irritert. Jeg fikk ikke engang en beklagelse (og langt ifra et prisavslag!). Jeg har ventet så lenge nå at jeg måtte sko hesten igjen fordi han ble så sårbent. Har ikke kunnet bruke ham i det hele tatt stakkars. Dette sa jeg forøvrig til hun Tof dama som svarte halvhjertet at "off..ja, sant? Det er kjedelig"

MeretheHa
29-09-2009, 12:28
Oida, bestilte et jaktkandar idag hos tof`s....vi får se :)

ninutten
30-09-2009, 21:46
Har også bare vært fornøyd med service og levering herifra, men hva skjer?? Har sendt de mail nå 2 ganger i løpet av noen uker og får ikke svar??:confused:

ninutten
30-09-2009, 21:54
Etter litt mer lesning ser jeg jo at jeg ikke er den eneste som ikke får svar fra TOFs lenger... Forslag på hvor jeg kan kjøpe meg Easyboots i Norge tas i mot med STOR takk" :) Send PM please

Lopke
06-10-2009, 22:23
Ringte til Tof igjen. Nå sa hun at bootsene var kommet inn og at de ble sendt avgårde idag.

Hun hørtes så munter og fornøyd ut at jeg ble nesten litt irritert. Jeg fikk ikke engang en beklagelse (og langt ifra et prisavslag!). Jeg har ventet så lenge nå at jeg måtte sko hesten igjen fordi han ble så sårbent. Har ikke kunnet bruke ham i det hele tatt stakkars. Dette sa jeg forøvrig til hun Tof dama som svarte halvhjertet at "off..ja, sant? Det er kjedelig":lol:

goytil
06-10-2009, 23:03
De hadde sin vanlige stand på dyrskuen da. Jeg var en snartur innom der da. Mye tilbud på bitt men ellers litt glissent

Issa
07-10-2009, 16:17
Du skulle sagt henne et sannhetens ord :lol:

Skjønner ikke hvorfor de driver og reklamerer "over alt" når de ikke klarer å levere. BLÆÆÆH

lenaulv
09-10-2009, 22:30
Ringte til Tof igjen. Nå sa hun at bootsene var kommet inn og at de ble sendt avgårde idag. Hun hørtes så munter og fornøyd ut at jeg ble nesten litt irritert. Jeg fikk ikke engang en beklagelse (og langt ifra et prisavslag!). Jeg har ventet så lenge nå at jeg måtte sko hesten igjen fordi han ble så sårbent. Har ikke kunnet bruke ham i det hele tatt stakkars. Dette sa jeg forøvrig til hun Tof dama som svarte halvhjertet at "off..ja, sant? Det er kjedelig"

Da jeg endelig fikk kontakt per telefon og etterlyste mine boots som da skulle vært levert for flere måneder siden, fikk jeg til svar at "det forundrer meg ikke".
Null beklagelse...og skylde på leverandør.

Drittbutikk uten like :(

Johanne S.
13-10-2009, 10:56
Min Tof-historie kort fortalt:
Bestilte boots 1.juli. Hørte ikke noe tross flere purringer fra meg via epost før i midten av august ca, da ringer det ei fra Tof og beklager så mye men at nå skal alt bli så mye bedre og nå har de fått varer inn på lager. Bootsene skal straks bli sendt og jeg skal få rabatt.
Men da det fortsatt ikke kommer noen boots sender jeg en epost og etterlyser bootsene ca 24. august, denne får jeg ikke svar på og etter å ha ventet en uke sender jeg en ny epost hvor jeg avbestiller hele ordren. Bestiller så boots fra en annen leverandør og disse får jeg få dager senere.
Fredag 9. oktober får jeg en epost om at bootsene er sendt og jeg sender straks en epost tilbake hvor jeg skriver at denne ordren ble avbestilt og at jeg ikke kommer til å hente pakken.
I dag 13. oktober ringer det ei fra Tof og gir meg omtrent samme historien som jeg fikk i sommer, skylder på forskjellige ting som at dataen har vært nede, hun som jobbet der før har sluttet osv. Hun hadde ikke fått med seg verken at jeg har avbestilt ordren eller at jeg skrev forrige fredag at jeg ikke kom til å hente pakken! Jeg prøvde å ikke være for krass mot henne men jeg måtte jo si at jeg har hørt denne historien før og at jeg har ventet på varene siden juli så nå gadd jeg ikke vente lenger. Hun beklaget og beklaget men jeg sier som Lenaulv: DRITTBUTIKK! :mad:

MeretheHa
13-10-2009, 11:10
Fikk varen min ila 3 dager!....HURRA... :D

lenaulv
25-10-2009, 00:11
Siste nytt..
Jeg har avbestillt flere ganger etter å mottatt mailer som tilsier at varen er levert.
Bestillte i våres, og mailene om at ordrestatus var at varen var levert, dukket opp tidlig i høst.

Fikk en SMS denne uken om at bootsene mine lå klare.
Jeg svarte at jeg hadde avbestillt flere ganger p.g.a sen levering, og at jeg var skuffet over kundebehandling.

Ble oppringt, og budskapet var det samme: "jeg har bootsene klare".
Svarte rett ut at det var for sent, og at jeg synes hun hadde mye å rydde opp i.
Hun var enig, og sa jeg skulle få 15% avslag om jeg ville bestille noe fra butikken.
Men jeg har ikke lyst til å kjøpe noe der.

Mentos
11-11-2009, 02:13
Siste nytt fra min kant:

Bootsene kom ikke som avtalt. Jeg har ringt og ringt og ventet utrolig lenge, kjeftet og hoiet osv. Men NÅ, på mandag fikk jeg en "gladnyhet" :D Bootsene var, iflg dama sent nå forrige lørdag!!!! Jeg har også fått en mail fra TOF om at det er levert.

Har ikke fått bootsene i posten enda, men venter i spenning!!!!!!!!!!!!!!!!!!^^,

Men fy! for en dårlig service..

BenteB
11-11-2009, 10:55
Etter å ha ventet i over 2 mnd på disse Tub Trugsene avbestilte jeg ordrene min. Har snakket med dem på telefon flere ganger og fått beskjed om at "de går i posten i morgen", men ingenting skjer.

Ekstremt dårlig kundeservice - de har i alle fall mistet meg som kunde etter dette!

Robin
11-11-2009, 18:21
Tenkte jeg skulle bestille to bitt og en sidepull derfra, er de flink med levering på andre ting enn boots?

REGO
11-11-2009, 18:36
Tenkte jeg skulle bestille to bitt og en sidepull derfra, er de flink med levering på andre ting enn boots?

Nei!

Johanne S.
11-11-2009, 21:14
Siste nytt fra min kant:

Bootsene kom ikke som avtalt. Jeg har ringt og ringt og ventet utrolig lenge, kjeftet og hoiet osv. Men NÅ, på mandag fikk jeg en "gladnyhet" :D Bootsene var, iflg dama sent nå forrige lørdag!!!! Jeg har også fått en mail fra TOF om at det er levert.

Har ikke fått bootsene i posten enda, men venter i spenning!!!!!!!!!!!!!!!!!!^^,

Men fy! for en dårlig service..

Ikke for å skuffe deg men jeg fikk beskjed for minst en måned siden om at mine boots var sendt men jeg har fortsatt ikke sett noe til disse bootsene... Men håper at du får dine boots allikevel.

nanoq
11-11-2009, 21:32
jaja, jeg prata me hu dama i dag også har bare gått 1mnd her da!
at de blir sendt i morgen, og har fått sånt koli nr osv. så d får vi se da

Mentos
11-11-2009, 22:14
Ikke for å skuffe deg men jeg fikk beskjed for minst en måned siden om at mine boots var sendt men jeg har fortsatt ikke sett noe til disse bootsene... Men håper at du får dine boots allikevel.

Bootsene er kommet! Gud bevare meg vel og endelig!

Problemet nå er vel heller at jeg bare har fått tilsendt 3 boots. Da to forran, og en bak. Og siden det hovedsaklig har vært bakbootsene vi har venta på hele veien kommer ikke vi kjappere igang med ett stykk boot:rolleyes:

Har fått beskjed om at den siste boot'n FORHÅPENTLIGVIS kommer den 13 eller 16..

Jeg ber på mine knær og tær at det stemmer denne gangen, for nå kjenner jeg at det ulmer i meg:evil:

nanoq
15-11-2009, 12:09
ja nå har jeg snart ventet i 1mnd og 3 uker og fått beskjed 40ganger om at de er sendt, fått pakke nr forskjellige hver gang. så jaja. blir spenende å se når de kommer

Mentos
20-11-2009, 13:21
...Og jeg venter fremdeles på den siste boot'n..

Murr..

Murr..

lenaulv
22-11-2009, 21:54
Sende tre (!) boots?
Fikk du beskjed om at det kun lå tre i pakken før den ble sendt?

Mentos
22-11-2009, 23:36
Overhodet ikke.. da hadde kanskje ikke sjokket blitt like stort. Fikk vite på telefon etterpå at hun glemte å informere om det. JEG ringte, vel og merke.

Mentos
22-11-2009, 23:36
dobbelpost

Solan
17-12-2009, 17:01
Er Tof fortsatt like håpløse?

Harneshaug
17-12-2009, 17:10
Ta telefonen og ring og spør da?

Solan
17-12-2009, 17:23
Ta telefonen og ring og spør da?

Men folk her forteller jo at Tof sier de har alt i orden, når de ikke har det. Hvordan kan jeg vite at de snakker sant da?

Azawakh
17-12-2009, 17:26
Jepp, nytter ikke å ringe TOF å spørre, de har sagt at ting er i orden når de ikke er det...
Er jo en grunn til at denne tråden er her, så man får høre av andre sine erfaringer.

Vet ingenting nytt om TOF, dog, spørs om det er mange som har gitt opp og bruker andre leverandører.

Harneshaug
17-12-2009, 17:42
Aldri hatt problemer når jeg har handlet med de?

Edit for å si at jeg kjøper ikke boots derfra da, handler kun med Marika.

Johanne S.
18-12-2009, 09:25
Aldri hatt problemer når jeg har handlet med de?

Edit for å si at jeg kjøper ikke boots derfra da, handler kun med Marika.

Nei, før var det ingen problemer, jeg har også handlet før og fått god og rask service. Men hva som har skjedd nå er litt uklart, en av de mange forklaringene/unnskyldningene jeg fikk fra dem var at de hadde fått ny daglig leder. Noe har iallefall skjedd som har ødelagt hele Tof og det er jo kjempesynd.

Hanne
18-12-2009, 21:53
Fikk en tvilsom mail fra Tof i dag med tittelen "You need it)". Åpnet den og det var en link, sikkert noe virusgreier.... :(

Rinde Tolle
26-02-2010, 17:25
Noen som vet om Tof har tatt seg sammen litt. Har vurdert å prøve å bestille derfra igjen. Kan jo hende de bare trenger en ny sjangse???

Johanne S.
26-02-2010, 20:15
Noen som vet om Tof har tatt seg sammen litt. Har vurdert å prøve å bestille derfra igjen. Kan jo hende de bare trenger en ny sjangse???

Det blir ikke meg som skal gi dem den sjansen i såfall, jeg har gitt dem nok sjanser... Men dersom jeg får høre at andre bestiller derfra og finner ut at Tof har skjerpet seg vil jeg muligens handle fra dem. Nja, heller tvilsomt forresten, fins så mange andre seriøse nettbutikker, kan heller støtte dem.

FridaFjording
06-03-2010, 22:21
Nå ble jeg litt redd kjenner jeg! Har nemlig et eldre bittløst hodelag som hesten min går fantastisk med. Men for en uke siden røk det ene festet til tøylene. ( Det er veldig gammelt ) Jeg søkte litt på nettet, og fant akkurat det samme hodelaget på TOF, og bestillte det. Jeg fikk bekreftelse av bestilling for to uker siden, men den har ikke kommet enda.. Det er litt kjedelig å vente så lenge, da jeg bare har det gamle ødelagte midlertidig!

Liisa&Ulvar
22-03-2010, 20:54
Noen som veit om tof har skjerpet seg?
Har lyst til og bestille chaps derfra..

Keeta
05-04-2010, 06:11
Jeg bestilte en film derfra. (NHE) og det tok 9 mnd! (Ja du leste rett!!!!) før jeg fikk den! Grunnen til jeg ikke avbestilte, var fordi jeg glemte hele greia av.. Helt sykt, burde virkelig ikke vært lov! Ikke fikk jeg avslag ellernoe.. Første og siste gang jeg bestiller fra TOF værtfall..

lenaulv
11-04-2010, 00:32
Jeg sier bare: så HIMLA bra at det nå finnes en annen forhandler av Easyboots!

Ni måneder, Keeta. Det er vel sånn ca vanlig TOF-tempo.
Send den filmen i retur, så skal du få min helt gratis.

TOF er og blir den mest håpløse nettbutikken. Flaut.

FridaFjording
08-05-2010, 22:38
Har ikke fått hodelaget mit enda, nei..

Odindyret
17-06-2010, 08:42
Jeg bestilte boots fra Tofs i januar i år,fikk de i februar.
Da de ble for store fikk jeg sende de tilbake for bytte.
Venter enda på bootsa...
Har sendt flere mail ang.bestillingen,men får ikke svar :(
Mildt sagt irritert,da jeg har betalt for dem.
Kommer IKKE til å bestille derfra igjen!

Harneshaug
17-06-2010, 08:49
Men hvorfor ringer dere ikke??? Hadde blitt sint jeg og tatt en tlf så jeg i det minste visste hva som skjedde.

Johanne S.
17-06-2010, 08:55
Men hvorfor ringer dere ikke??? Hadde blitt sint jeg og tatt en tlf så jeg i det minste visste hva som skjedde.

Du skal ikke være for sikker på at du hadde visst hva som skjedde, dersom den du snakker med løy til deg hadde du jo vært like langt ;-) (Jeg har snakket med dem to ganger og fått et par eposter, holder meg laaangt unna det firmaet heretter!)

Gamp
19-06-2010, 20:35
Jeg bestillte sal derifra. Og jeg er ikke førnøyd!!! Det er mildt sagt.
Det begynnte med tlf og noen mailer og ja den salen skulle jeg få. Bestillte siste uka i mars, hesten skulle snart på beite så jeg regnet litt god tid. Midten av mai ringte jeg å lurte på når salen kom, jo den skulle komme siste uka i mai til norge og så skullen den sendes til meg. Jo greit nok, men fint om jeg hadde fått beskjed med en gang at den skulle lages i utlandet. Da hadde jeg tatt det mere med ro. Det ble siste uka i mai det ble første uka i juni, andre uka i juni. Da ringte jeg for å høre hvor den blir av. Jo ho hadde ett parti i tollen ho skulle hente senere i uka, og hørte da i bakgrunnen "taste taste". Og fikk da til beskje at den sal var ikke bestillt engang da sånne bestillinger måtte forhåndsbetale. HÆ!?! har ikke hørt noe om det. Hadde de sagt det med en gang hadde jeg jo betalt. Ho skulle da høre med de som lagde salen når de kunne få lagd den. Og ho skulle ringe meg dagen etterpå. På kvelden etter kommer en melding om at ho ikke hadde fått så mye svar fra de, men ho skulle ringe i morgen tidlig.Jjeg ventet og ventet.....
dette var en torsdag... Jeg ringte to ganger på fredagen men ingen svar. Jeg ringte 5 ganger på mandag, 6 ganger på tirsdag og på onsdagen var tlf slått av hele dagen. ikke svar...

Forbannet og irritert ba jeg min mann om hjelp. Han er jornalist og sjekket da regnskapet til Tof.....
For å si det slik, jeg skal ikke forhåndsbetale en drit derifra. Veldig mørk lesing. Dette endte med en mail til de som lager salen og nå blir den salen bestillt fra england. Dette også litt billigere end fra Tof

Nikita
24-09-2010, 02:48
Tør jeg å bestille boots fra dem tro???

Noen som vet om de selger Easyboot Bare enkeltvis? Det står jo pris pr. stk. og i handlekurven kommer det jo opp 1 stk og prisen på 1.. Venninna mi har kjøpt disse av dem for leeenge siden og mener ganske sikkert at de kun selger dem parvis. Jeg kjøpte selv 2 stk den gangen, men solgte dem igjen. Like greit, for han er gått opp en størrelse nå ;)

Solan
24-09-2010, 02:57
Tør jeg å bestille boots fra dem tro???

Noen som vet om de selger Easyboot Bare enkeltvis? Det står jo pris pr. stk. og i handlekurven kommer det jo opp 1 stk og prisen på 1.. Venninna mi har kjøpt disse av dem for leeenge siden og mener ganske sikkert at de kun selger dem parvis. Jeg kjøpte selv 2 stk den gangen, men solgte dem igjen. Like greit, for han er gått opp en størrelse nå ;)

Ville heller bestilt fra eahestebutikk. Tryggere og billigere! :)

Nikita
24-09-2010, 03:08
Ville heller bestilt fra eahestebutikk. Tryggere og billigere! :)

Å, er det flere som fører disse? Har venta på det!!! :D Happy!

Grisou
24-09-2010, 09:27
hadde også valgt en and butikk - bestillingen min er ikke kommet fram heller og sommereksemtiden er vel nesten forbi :( vi få se om det kommer til neste våren.
Boots selges på flere butikker nå - om du ringer til eahestebutikk, så få du svar med en gang om bootsen er på lager og når hun kan sender. oh ja og Easyboots selges altid enkelthvis ( ok da ikke når du kjøper brukt ;) )

Gustur
13-10-2010, 22:37
har dårlig erfaring med dem. bestilte noe fra dem i mai i fjor, som jeg enda ikke har fått.de har flere ganger ringt for å høre om jeg fortsatt sville ha varene og beklaget, ikke mer enn to måneder siden sist .men likevel har ingenting skjedd:( så det blir ikke fler bestillinger der på meg....

monica123
14-10-2010, 21:31
Jeg bestilte fra TOF i går, valgte forhåndsbetaling for å spare 50lappen på oppkravet. Sendte mail ang kontonummer, og fikk svar i morges.
De har jo fått ny leder (?), så ting kan jo bli bedre nå :)

monica123
15-10-2010, 19:12
Jeg måtte bare si i fra! Har fått pakken idag! Dette har jo gått lynraskt, aldri fått noe fra en nettbutikk så kjapt nesten :D
Også har vel TOF byttet navn til Engelund Hestesport :)

Dunjar
05-02-2011, 11:04
knall forøyd! jeg ha kjøprt stocksal brukt og trengte ny gjort til denne. Sendte de mail om hvilken gjorde de anbefalte til den salen, og fikk mail allerede samme kveld! Så bestilte jeg en av de anefalte sist lørdag, og alt på onsdag var den i posten:D her skal jeg handle mer!

Birre
05-02-2011, 13:01
Jeg hørte de ikke eksisterte mer? Må ha fått feilinformasjon...

Dunjar
05-02-2011, 15:20
de har bare bytta navn til www.equinor.no :)

Den Røde Fare
05-02-2011, 15:48
Bestilte barbakpad fra dem nylig, og mailet dem fordi det ikke kom opp riktig pris i nettbutikken. Fikk svar med en gang, og pakken ble sendt når den skulle. :)

ekatrine
05-02-2011, 17:54
de har vel byttet både navn og tilholdssted;) Mener de har flyttet til son, på hestesenteret der:)

Birre
05-02-2011, 18:53
de har bare bytta navn til www.equinor.no :)

Ja, men da er det vel ikke Tof lenger? Er vel nytt firma vil jeg tro?

Dunjar
05-02-2011, 20:25
hmmm der sier du noe..hehe det har jeg ikke tenkt over.. trodde bare de hadde bytta navn da jeg automatisk ble sendt til equienor da jeg tastet inn tof.. men ser det nå at nå kommer jeg rett til google så da er det nok nytt firma ja:)

Cecilie_A
06-02-2011, 09:42
Varelageret til TOF ble kjøpt opp høsten 2010 av firmaet Equinor, som drives av kjempehyggelige og serviceinnstilte Heidi.
Les mer her:
http://www.hest.no/blogg/blogg.html?blid=740320&bid=46526

Birre
06-02-2011, 11:58
Takk for svar. Og da kan vel denne tråden stenges eller ett eller annet?

carambee
06-02-2011, 12:25
Tenkte det samme. Bør stenges, og ny lages for nyttfirma. :) Men vi har jo ingen til å gjøøøøre det :lol:

Birre
06-02-2011, 19:23
Det kommer skal du se:-)

Nina
08-03-2011, 16:05
Ser at Tof nå heter Equinor, men har noen handlet derfra etter det var nytt? Skulle gjerne hatt noe derfra, men må ha det i løpet av måneden.

Nimbus
08-03-2011, 17:37
Ja, jeg bestilte et dekken der nå nylig, fikk det innen en uke :) I motsetning fra gamle TOF, leietauet jeg bestilte der tok flere måneder...

Dekkenet var forøvrig feil str, det skulle være 165, og det var det som sto på lappen, men det var alt for lite til hesten som skulle ha det, og viste seg at inni sto det 145. Men da arvet bare hesten min det, så vi klaget ikke, vet ikke hvordan det ville gått med klaging/bytting/penger tilbake etc.

Nina
08-03-2011, 21:12
Hm, kanskje man skulle ta sjansen da. Var jo fast kunde på TOF da jeg bodde i Vestby, liker vareutvalget der veldig godt.:)

julnil
10-03-2011, 17:55
http://www.equinor.no/

Nina
10-03-2011, 23:06
La inn bestilling deri går kveld,men de var utsolgt for det jeg skulle ha. Sendte mail og spurte når de fikk inn igjen, og de får inn i morgen og skulle sende det da. Så om det skjer må jeg berømme dem for meget god service! Svarer kjapt på mail også.;)

Kakemonsteret
15-06-2011, 22:31
noen som har prøvet den barbakkpadden de selger?:)

Cecilie_A
09-07-2011, 18:34
Hvem kan opprette tråd for Equinor??
Jeg har nettopp handlet fra Equinor nå og er superfornøyd.

Hanne
09-07-2011, 18:56
Veldig fornøyd meg Equinor jeg også. :) Fikk varene kjapt. Men fikk feil modell av salvesken jeg bestilte. Men de var veldig like både i navn og utseende, så nesten ikke så rart. Fant ut at det ikke spillte noen rolle, så gadd ikke begynne å sende i retur osv. :)

flaana
14-08-2011, 20:26
Endrer navn på denne til Equinor siden Tof er kjøpt opp og det er skrevet om Equinor i denne tråden.

carambee
01-12-2011, 20:50
`Bestilte fra Equinor i forrige uke. Desverre ble det litt feil størrelse, så spurte til råds, og fikk veldig gode svar og hjelp (ang boots).
Sendte så det jeg skulle bytte i retur mandag, det ankom equinor i dag, og hun sendte ny pakke til meg i dag. Veldig fornøyd altså :)

Syns forøvrig denne skulle vært delt jeg. Nå står det jo en del negativt tidlig i tråden, som ikke har noe med nåværende eier å gjøre.

nurkelurk
16-04-2012, 21:10
Så bra at ting har tatt seg opp, bestilte for lenge siden og ventet nesten 4mnd, så ga liksom opp. Men hvis ting har blitt bedre så kan jeg jo prøve igjen.. De har så mye greit turutstyr såvidt jeg husker!