PDA

Se full versjon : The man with seven wives

IngvildK
13-01-2007, 23:19
Noen som så Fakta på lørdag i kveld eller? For en syk verden vi lever i.. Kjente jeg ble sint da han snakket om seg selv som kongen. Og jeg KOKTE da han galopperte rundt på den hesten mens han dro den i munnen :evil:
Ble fuktig i øynene da den hesten døde i slutten.. Var så forbanna at jeg utbrøt rett foran mamma og pappa: "Hvorfor i helvete ringer han ikke dyrlegen?" Åh :evil:

Svalgårds Cheri
13-01-2007, 23:22
Så det ikke nei..

Det høres fælt ut :sad:

Ragnhild
13-01-2007, 23:23
Tenkte det samme.. Han fikk jo virkelig ut frustrasjonen sin på hestene. Stakars.. Fysj for en ridning da han satt seg opp og rei den ene hoppa. Snakk om ubalansert og å holde seg i tøylene for å holde balansen. Grøss..

Og ja, den hesten som døde. Tenkte også "Jammen ring dyrlegen da for pokker!"

Men måten han behandlet og snakket til konene sine også.. Sykt.. Rart.. Sært.. Merkelig mennekser!

Mari
13-01-2007, 23:25
Jeg så også på det. Syke mannen! Stakkars konene hans!

Jeg hoppet opp og ned og hylte "ring dyrlegen" da den hesten ble syk. Han satt bare der jo!

Christina
13-01-2007, 23:27
Det så der så jeg ikke, men høres ikke ut som jeg vil det heller.. :S

Sara&Korak
13-01-2007, 23:37
Så den jeg og... Huff den mannen er... for å si det rett ut.... Stygg og syk i hodet!!!
Behandlet kjerringene sine som dritt gjorde han og.... Snakk om å være hersker av tronen.

OT: ringer man til dyrlegen hvis hesten er gammel ??

Torhild
13-01-2007, 23:37
-Tenk å ha 7 koner! Jeg har mer enn nok slit med en!!! sa samboeren min :lol:

Fikk ikke sett der han red hesten, men såg når den døde.

Flashback
13-01-2007, 23:39
Jeg klarte det ikke. Det ble altfor mye å se på at han red slik. Stygge j*vel.

Wilisia
13-01-2007, 23:39
Herregud fikk helt fnatt. Jeg om jeg ble sur. Arrrg!! Ble så sur da han ikke gjorde noe! Og de tynne hestene heeelt uten muskler. Fy fader fikk helt vondt av å se på dem. Også snakket han om at alt handlet om lydighet. Hørt om samspill? Ikke det nei.

Anne-Lise
13-01-2007, 23:42
Så det jeg også. Så ikke akkurat ut som han brydde seg om hesten som var syk. Var liksom "Åja, sier du det..?".
Til og med min mor funderte på hvorfor han ikke ringte dyrlegen.
Så ikke når han red, men når han piska den ene hesten voldsomt. Skrudde nettopp på da, så jeg så jo ikke hele sammenhengen. Hvorfor gjorde han det? For å få ut sin egen frustrasjon?! :|

Mari
13-01-2007, 23:52
Selv om hesten er gammel, så bør man da ringe dyrlegen for at den skal lide minst mulig..

Wilisia
13-01-2007, 23:53
Ingen vet hvorfor han gjorde det. De viste ikke sammenhengen, men uansett, å piske løs på en hest løser vel ingenting. Eller?

Karoline «3 Silver
13-01-2007, 23:58
Så det jeg og =O
OMG! hehe.. og han behandlet ikke akkuratt hestene noe særlig pent da !!! :O når de skulle ri måtte jeg le :lol: ikke rart de hestene ikke ville høre på han, syns ikke han oppførte seg ordentlig mot dem.. :???:

Sara&Korak
13-01-2007, 23:58
Selv om hesten er gammel, så bør man da ringe dyrlegen for at den skal lide minst mulig..

Har aldri mistet en hest jeg...
Men jeg må jo si at jeg er enig.
Han mannen hadde vel ikke så mye penger, hun ene kjerringa måtte jo flytte å bo et annet sted fordi de sleit økonomisk.

Anne-Lise
14-01-2007, 00:17
Ingen vet hvorfor han gjorde det. De viste ikke sammenhengen, men uansett, å piske løs på en hest løser vel ingenting. Eller?

Jeg skjønner iallefall ikke hvordan det skulle løse noen ting.. :???:
Mye rart i verden..

IngvildK
14-01-2007, 00:21
Så ikke når han red, men når han piska den ene hesten voldsomt. Skrudde nettopp på da, så jeg så jo ikke hele sammenhengen. Hvorfor gjorde han det? For å få ut sin egen frustrasjon?! :|

Den stoppet visst ikke når han stoppet, eller noe sånt.. Syke, dumme, idiotiske og egoistiske drittmann. Sa til mamma at jeg skulle hatt noe hardt i hendene og fått tak i han der. Først kakka han mellom beina, tatt en elegant sving og kakka han i huet. Hadde han fortjent.

Anne-Lise
14-01-2007, 00:33

Den stoppet visst ikke når han stoppet, eller noe sånt.. Syke, dumme, idiotiske og egoistiske drittmann. Sa til mamma at jeg skulle hatt noe hardt i hendene og fått tak i han der. Først kakka han mellom beina, tatt en elegant sving og kakka han i huet. Hadde han fortjent.

Heh.. Syke mann :|

Flashback
14-01-2007, 00:39

Aaah, deilig syn! :lol:

Marte og Zerafina
14-01-2007, 00:43
Så bare noen glimt av det.. Men Mamma snakka også om den syke mannen. Var nok ikke riktig vel bevart..

Sara&Korak
14-01-2007, 00:45

Nei jeg tror hesten stoppa og begynte å spise gress uten lov ;-)

Thea og Ronja
14-01-2007, 00:48
Hvem var denne mannen? Og hvorfor var han på fakta på lørdag? Nå føler jeg meg utafor, aner ikke hva dere prater om!!

IngvildK
14-01-2007, 00:53
Sara: Ok. :) Fikk ikke helt med meg hva det var den gjorde. xD

Thea: En mann med sju koner, som hadde 12 hester. Tynne og uten muskler. :S Hestene altså, ikke konene. :P

Thea og Ronja
14-01-2007, 00:56
Aha.... Som bodde hvor?

Flashback
14-01-2007, 00:57
London. Stallen var ei rønne.

Thea og Ronja
14-01-2007, 01:01
Usj =S

IngvildK
14-01-2007, 01:02
Og beitet da.. Lå sånne plastdingser "overalt" og konene hans gikk og plukket opp bæsj med nevene (hadde hansker på da, men likevel). :S Denne fyren kjefta på en hest da en elev datt av også.. Men så vidt jeg kunne se var det ikke hesten sin feil..

Sara&Korak
14-01-2007, 01:05
Hesten var bare litt sånn vill av seg, litt sånn bukking og greier ;-)

IngvildK
14-01-2007, 01:25
Bukka den ikke bare med han fyren på ryggen? Ikke det at det er noe rart at den bukka. :S

*Løpe til London og ta med seg alle hestene til Norge og gi dem gode hjem hos folk som faktisk KAN hest.*

Thea og Ronja
14-01-2007, 01:48
WOW! Du er i god form, tenk å løpe til London liksom :O ;)

IngvildK
14-01-2007, 01:52
Selvsagt. ;D
Eller.. Kanskje jeg tar fly. Går fortere, liksom. :)

Wilisia
14-01-2007, 08:48
Må bare spørre. Hvis han hadde dårlig råd, hvorfor stakk han og kjøpte flere hester da?

Andrea & Bajas
14-01-2007, 10:12
Venninna mi ringte nåe jeg nesten hadde sovnet ( :twisted: ) og sa at jeg måtte slå på TV'en. Jeg gadd ikke når hun fortalte hva det handlet om. Heldighvis...

Liv&Lilja
14-01-2007, 11:39
Huff, glad jeg ikke så på det!!! På førsten trodde jeg det var i Afghanistan eller noe sånt dette skjedde, så da jeg så det var i London fikk jeg nesten skjokk...!!

Slemme mann..!!!

Kurre
14-01-2007, 11:42
Særdeles ekkel sak han der.
Usj!

Hanniball
14-01-2007, 11:50
Det værste er at det skjer så mye sånt rundt i verden!Ikke bare det med flere koner.Det er jo "vanelig" omtrent.Men dette med å ha så mye hester,og behandle dem slik!Sett er mann fra Litauen en gang.Han hadde masse hingster,og de var helt SYYYKT snille.De gjorde INGEN ting.Men så kom den ene hingsten løs.og løp nedover en vei,da skrek mannen fra Litauen etterleannet på sitt språk(Hørtes ikke særlig pent ut..) og hesten brå stoppa BOKSTAVELIG TALT,og sto å venta på at mannen kom ned å henta den.da snakker man RESPEKT altså!!Jeg så det med mine egne øyne,i virkeligheten.Ikke noe TV eller noe.Disse hestene har fått så sinnsykt hard behandling!!Og alle ser like jævlige ut=( off..Syke syke verden!