PDA

Se full versjon : Börjes (SE)

Sider : [1] 2 3 4

Silje og Tindra
12-01-2007, 22:00
Börjes Tingsryd
Spørsmål om virksomheten og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Börjes Tingsryd (http://www.borjes-tingsryd.se/)

lafutura
13-01-2007, 10:56
Denne butikken har jeg bestilt mye hos!

Leveringstiden er alt fra en uke til to.

De tar heller ikke ekspedisjonsavgift, og portokostnadene er lave. Har aldri betalt mer enn 100 kr for varer, selv om det har vært tungt.

Et "problem" er dog at de tar betalt i norske kroner, dvs at prisen som er oppgitt er den på må betale i nkr, noe som gjør at man mister valutadifferansen.

Det mester er meget billig på Borjes, særlig deres egenproduserte varer. Det meste av børster, bandasjer, reflekser, salunderlag osv er i helt fin kvalitet, til tross for at det er veldig billig.

Kupp:

Ridebukser helskinn til 300,- kr
Termoridebukse til 200,- (tror jeg)

Det eneste jeg har vært misfornøyd med er at klærne har vært veldig variable i størrelse. Noen ganger er M altfor stort, andre ganger er L for lite. Så det lønner seg å spørre dem hvordan klærne er i størrelsen.

Har ikke bestilt lærvarer, så vet ikke kvalitet på sal, hodelag e.l.

Butikken anbefales absolutt, særlig til forbruksvarer.

:smile:

Reaper
13-01-2007, 12:49
er det ikke det at vi betaler i nok, det som gjør at vi slipper toll?

lafutura
13-01-2007, 15:31
er det ikke det at vi betaler i nok, det som gjør at vi slipper toll?

Det vet jeg faktisk ikke :) Har ikke hørt eller lest noe om dette på siden til Borjes.

Reaper
13-01-2007, 18:03
Jeg mener at det er dette vi gjør istedet for å fortolle eller gjøre om momsen osv...

Sara&Korak
13-01-2007, 21:24
Bare gode erfaringer derifra! :-D

Tone
13-01-2007, 22:46
Er billig ja!

Venter i spenning nå da jeg sendt et Himalaya regndekken tilbake da det fyltes med vann(hesten var tørr etter skitværsdag men dekkenet var fylt med vann). Venter på om de finner noe galt el hva som skjer. Bare jeg får et regndekken tilbake som duger :razz:

lafutura
17-01-2007, 00:11
Er billig ja!

Venter i spenning nå da jeg sendt et Himalaya regndekken tilbake da det fyltes med vann(hesten var tørr etter skitværsdag men dekkenet var fylt med vann). Venter på om de finner noe galt el hva som skjer. Bare jeg får et regndekken tilbake som duger :razz:

Du sendte tilbake direkte til børjes elller til ekeberg hesteutstyr i Norge? Jeg har sendt til sistnevnte. De er alltid greie med reklamasjon osv, får enten ny eller penger inn på konto etter kort tidl

Bee
25-01-2007, 00:36
Et "problem" er dog at de tar betalt i norske kroner, dvs at prisen som er oppgitt er den på må betale i nkr, noe som gjør at man mister valutadifferansen.

Ettersom jeg bor i Oslo har jeg bare bestillt varene til postkontoret i Strømstad. Da har jeg hentet pakken der i sammen slengen som en svinesund tur. Genialt spørr du meg. Pleier å bestille endel hvis jeg først bestiller noe der, så jeg sparer penger på det i alle fall, og får med meg valuttadifferansen :smile: Men ikke så greit for de som ikke bor i nærheten da.

Forøvrig har jeg bare gode erfaringer derifra! Ikke minst er det gode priser, og jeg er fornøyd med kvaliteten på faktisk alt jeg har kjøpt.. Utrolig nok :-D

anettex
26-01-2007, 21:33
Har vært på Børjes 2 gang, og handlet der via nettet.
Ok kvalitet i forhold til prisene.
Trivelige ansatte i butikken, og grei netthandel.

Hreggur
28-01-2007, 23:10
Handler masse herfra, veldig billig i forhold på norske priser!Ingenting å utsette på kalitet...

Karen
31-01-2007, 21:28
handler kjempe mye derifra!

mye er hyper billig, hver gang jeg klikker på nettsiden, kommer det flere STOOORE pakker her på døra en uke senere! blir mye varer for prisen!

service: har sendt en mail til dem en gang, og fikk aldri noe svar.. :neutral:
dette var veldig dumt, da jeg har vært så fornøyd med dem, men
dette trakk litt ned ja!

kvalitet: helt ok! mye er bedre enn det jeg tror/trodde, annet har litt
dårligere kvalitet. men men..

leveringstid: 1 uke..

Cecilie_Stormur
01-02-2007, 02:14
åssen er det med toll egentlig?

Kristina og Ozzy
01-02-2007, 10:34
Hvordan er dekkenene derifra i størrelsene? synes å huske å ha hørt at de er enten små eller store, men husker ikke helt. Tenker da på f.eks. ulldekken?

crusabell
05-03-2007, 18:04
har sendt mail med de flere ganger,bare å purre på de litt det så får de ræva i gir:) andre drømmer om å reise til syden,jeg drømmer om å reise til borjes. hehehe

crusabell
05-03-2007, 18:06
har forresten det himalaya regndekkenet og det er ikke noe galt med mitt. helt greit,skal ganske mye til for at det tar inn vann..

Sara&Korak
11-03-2007, 12:20
Dekkene jeg har bestilt derifra har passet veldig bra.

Cecilie_Stormur: Det er ikke noe toll. Det koster 119 kr å bestille derifra og da får du varen direkte sendt hjem til deg uten noe annet tull.

Kaja
11-03-2007, 12:50
Trodde det var hundre jeg?
Har vært hundre kr i frakt hos meg.

Asa Garsy
11-03-2007, 14:22
Hvordan er dekkenene i bogen da? skal kjøpe regndekken, men veit ikke om det blir fra skoies eller Bjørjes... Hmm.. ellers har dom en dressursal og noe hodelag jeg sikler på.. men sal skal jeg kjøpe andre plasser... ja.. Hmm...

Sara&Korak
11-03-2007, 19:12
Den er helt ok i bogen vi jeg tro. Kanskje litt stort, men det gjør ikke meg noe.

Tornado
11-03-2007, 19:21
Billig, kort leveringstid men dårlig utvalg synes jeg..

Andrea
12-03-2007, 15:10
Hvordan er dekkenene derifra i størrelsene? synes å huske å ha hørt at de er enten små eller store, men husker ikke helt. Tenker da på f.eks. ulldekken?

Jeg kjøpte et minidekken i str. 85, og det er veldig lite i str. syns jeg. Har et annent fra skoies, og det virker som det r en eller to str større.

Belinda
19-03-2007, 14:17
Trenger en liten innføring:)Ønsker meg noe derfra!

1. Jeg bestiller, men må betale i Norske kroner?

2. Kommer rett til mitt postkontor her i Norge for 100-119 kr!??

Bobbibrown
19-03-2007, 14:21
Börjes er supert! :D

Fleur
19-03-2007, 16:28
Belinda: Når du bestiller der, er det som å bestille i Norge.

Den prisen som du får oppgitt i bestillingen er den prisen du betaler når pakken kommer til postkontoret; Varene + 119 kr frakt :)

Nora
02-04-2007, 00:18
Får man regninger isteden for å betale via nettet ?

Berte
18-04-2007, 22:24
Jeg er veldig fornøyd med å handle fra dem.
Men jeg lurer litt på hvordan det gikk med deg som hadde et Himalaya regndekken som tok inn vann? Var det sånn at vannet samlet seg nederst på dekkenet på en måte? (inni selvfølgelig) Jeg har to sånne tepper, og det eldste samlet godt på vannet. Skjønte ikke helt hva som skjedde når jeg plutselig ikke hadde krefter til å dra dekkenet av hesten min.. Jeg hadde bruk for teppet og orket ikke å være uten, så sint som jeg var tok jeg en saks og klippet et lite hull på hver side så vannet rant ut.. Har funka helt fint etter det men hadde jeg visst at det var flere som hadde samme problemet ville jeg nok ha sendt det i retur istede. Har faktisk hørt om flere som har opplevd det samme. :(
Men jeg kjøpte som sagt et av en nyere modell og det har vært helt fint.

Embliss
24-04-2007, 22:24
Noen som har lokselen derfra? Den SER jo fin ut, og høres fin ut, men er det god? Kvalitet? Holdbarhet? osv..

Julie-Anne
16-05-2007, 07:57
Eieren av Felex kjøper vel så og si alt på Børjes. Og hun er kjempefornøyd med det! HUn kjøpte bl.annet en sprang-sal for et par tusen , som er kjempegod !
Veldig billig :D
SKal kjøpe ridebukse derifra jeg og (: , til bare 318kr. Den er kjempebra ;)

Ina&Gydja
16-05-2007, 18:15
Så koselig med en billig og kvalitetssikret hestebutikk da :) :) Pluss at det er en god del som er fornøyd med de også :D

Ina&Gydja
27-05-2007, 17:25
Er det noen her som har kjøpt denne ridebuksen?
http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

Twin Joy
27-05-2007, 23:51
Kommer bare til forsiden, ikke inn på hvilken ridebukse du spør om...

Ina&Gydja
04-06-2007, 18:44
Dekkene jeg har bestilt derifra har passet veldig bra.

Cecilie_Stormur: Det er ikke noe toll. Det koster 119 kr å bestille derifra og da får du varen direkte sendt hjem til deg uten noe annet tull.
Det var noen andre her som sa at det var oppkrav, men kommer postmannen og setter den på trappen, eller må du på postkontoret å betale alt der?? Etter som jeg forsto, så var det ikke oppkrav...

ToOone
07-06-2007, 22:33
Du får pakken sendt til ditt nærmeste postkontor. Der betaler du for pakken din når du henter den ut. Det er akkurat som å handle fra en norsk nettbutikk...

Hanne
17-06-2007, 18:53
Hvordan får du dem til å sende pakken til et postkontor i Sverrige? Jeg og ei venninne planlegger en storbesilling, og siden hun bor rett ved Sverige, tenkte vi å bestille til et postkontor der (leste her at det går ann). Men ser ingen plass man kan velge det når man bestiller på nett... Må jeg ringe eller noe da eller?

Lovise_Felex
17-06-2007, 19:11
VIKTIG!!:

Epost adressen til ekeberg hesteutstyr fyngerer ikke.
ekeberg hesteutstyr har et eget lager fra borjes så du kan bestille fra i norge
til de samme prisene!
Atlså Epost adressen som står på siden deres: trine@ekeberg-hesteutstyr.no
Fyngerer IKKE.
Så vist dere skal bestille borjes ting fra ekeberg så kan dere ikke sende mail lenger, dere må enten sennde bestilligen på fax eller via Tlf: 69 14 34 64

Mvh Lovise :)

crusabell
18-06-2007, 10:32
hvordan gjør man det hvis man skal bestille varer til et postkontor i sverige? bor i tr.heim,altså ikke så langt fra storlien/åre/østersund.. går det an å bestille noe til en av disse plassene?

Hanne
21-06-2007, 09:29
hvordan gjør man det hvis man skal bestille varer til et postkontor i sverige? bor i tr.heim,altså ikke så langt fra storlien/åre/østersund.. går det an å bestille noe til en av disse plassene?

Ja, jeg skulle likt å visst dette jeg også! Skulle ha bestilt ganske snart, før jeg skal besøke ei venninne i Kongsvinger. Vi tenkte å bestille til Charlottenberg hvis det går an?

Hanne
27-06-2007, 10:04
Ingen vil svare ang. å bestille til postkontor i Sverige??

Må bestille ganske snart jeg...

Roxira
27-06-2007, 12:03
Hvordan får du dem til å sende pakken til et postkontor i Sverrige? Jeg og ei venninne planlegger en storbesilling, og siden hun bor rett ved Sverige, tenkte vi å bestille til et postkontor der (leste her at det går ann). Men ser ingen plass man kan velge det når man bestiller på nett... Må jeg ringe eller noe da eller?

Da er du nødt til å ringe dem.
Også må du si at det skal sendes til postrestante.
Verre enn det er det ikke ;)

Hanne
27-06-2007, 12:06
Takk! :)

JOHANNE
28-06-2007, 16:17
Hvordan er lærridestøvlene fra Borjes? :)

Hanne
16-07-2007, 20:03
Bestilte varer derifra for over en uke siden. Ble til at jeg sendte en mail (siden det stod i katalogen at de ikke tok tlf bestillinger fra Norge) med min bestilling og sa jeg ville ha varene sendt til postkontoret i Charlottenberg. Skrev i mailen at jeg ville ha tilbakemelding om forventet leveringstid. Har ikke hørt et pip! Sendte dem en mail igjen i går. Men ikke hørt noe i dag.

Jeg skal på besøk til venninna mi ved Kongsvinger som jeg har bestilt sammen med så fort varene kommer, men helst denne uka!

Hva er leveringstiden deres? Er de virkelig så dårlige til å svare på mail? Hadde jo forventet en ordrebekreftelse! Begynner å haste litt...

Ina&Gydja
16-07-2007, 20:18
Vel, da jeg bestilte kom varene etter 1 uke og litt til. Når jeg har sendt e-post til dem har jeg ikke fått noe svar jeg heller..

Hanne
16-07-2007, 20:21
OK... Så da kan jo varene alt være kommet for alt jeg vet...

Får finne nummeret til postkontoret i morgen og ringe dem! Men kunne jo vært greit å ha kollinummeret på pakken da...

JOHANNE
16-07-2007, 20:41
Hmm, sitter og venter på en pakke der i fra selv. Bestillte for en uke og fem dager siden, har ikke sett noe av pakken enda. Men så bestillte vi et lass med ting som ikke var på lager enda også :p

Jepp, kommer du innom siden, er det fort å handle for både 3 og 4.000,-

Hanne
16-07-2007, 20:44
Var påpasselig med å bestille kun varer som var på lager, så da skulle det vel gå kjapt?

Er farlig billig der ja. Har alt jeg trenger, men handlet vel for en 1600 kr...

anettex
16-07-2007, 21:01
Min datter har lærstøvlene derfra Johanne.
Vi kjøpte dem sist vi var der nede, for jeg synes det er vanskelig å kjøpe sånne ting uten at det blir prøvd først.
Kvaliteten virker forbausende god, de har holdt seg vel så godt som dyrere merker.

ToOone
17-07-2007, 14:41
Ingen vil svare ang. å bestille til postkontor i Sverige??

Må bestille ganske snart jeg...

Hvorfor bestille til sverige når du kan få den på ditt nærmeste postkontor? :)

Hanne
17-07-2007, 15:02
Fordi da får du det i svenske kroner. :) Bestiller du det til Norge, må du betale norske kroner. Er litt valuttaforskjell, så da sparer man noen kroner! Skal til Sverige like vel, så da er det jo ganske greit.

Ringte postkontoret i Charlottenberg, men varene var ikke kommet enda. :(

Skal noen andre bestille Poste Restante til Charlottenberg, bestill til følgende adresse:

Ditt Navn
Poste Restante
673 01 Charlottenberg

Tlfnr dit er +46 0571-20210 (du må ringe for å høre om pakken er kommet)

Postkontoret ligger på denne adressen (her får du hentet pakken): Industrigatan 6C, Charlottenberg

Brukte litt tid på å finne frem til disse opplysningene, så kanskje de er til nytte for noen andre. :)

Gudhild
18-07-2007, 01:06
Har akkurat bestilt katalog derfra nå,men er det stort sett samme varer i butikken,nettbutikken og katalogen?eller e det litt mangler på noen av stedene?
hvor ligger butikken forresten?

Ina&Gydja
18-07-2007, 01:30
Jeg tror at de har stort sett det samme i katalogen og på nettet, men om de har mer i butikken, det vet jeg ikke ;)

Harneshaug
18-07-2007, 01:31
De har MASSE mer i butikken sikle sikle.... Been there :D

Lovise_Felex
18-07-2007, 01:35
De har MASSE mer i butikken sikle sikle.... Been there :D

heldigen! der vill jeg også!!

Gudhild
18-07-2007, 04:35
hvor ligger butikken hen?
Skal på harrytur til Sverige snart,så da kan jo jeg tilfeldigvis foreslå reisemål:D

Svalgårds Cheri
18-07-2007, 04:37
hvor ligger butikken hen?

Lurer jeg og på=)
Skal til Sverige om noen uker. Skal til Gøteborg. Noen som vet om Börjes er i nærheten?

Ina&Gydja
18-07-2007, 11:30
Er det noen som vet når den islandsridebuksen kommer inn i alle størrelsene? Prøvde å ringe Ekeberg igår, men hun damen som var der sa at jeg kunne ringe igjen på mandag fordi da var Trine kommet hjem igjen.. :rolleyes:

tove
18-07-2007, 19:19
Jeg fikk beskjed i dag at de ikke kom inn før i uke 33 på lager.... :rolleyes:

Hanne
18-07-2007, 21:15
Har de ikke islandsridebuksene på lager??? Står at de har i nettbutikken! Bestilte en slik i str 40, men varene er ikke kommet enda. Sikkert derfor det da! Men jeg skrev i bestillingen at de skulle bare droppe tingen hvis den ikke var på lager! Skulle ha hentet pakken i ferien jeg da... I uke 33 har jeg ikke ferie, og sikkert ikke anedning til å reise noen plass... ÅÅÅÅÅÅ!!!! "#¤%&/()

Ina&Gydja
18-07-2007, 21:17
Jo, de har alle størrelsene på lager bortsett fra 44 og 46...

Hanne
18-07-2007, 21:22
OK. Jeg som misforstod litt da! Puh! Jeg som var så nøye med å bestille kun det som var på lager. :) Men da får jeg bare fortsette å plage det svenske postkontoret hver dag til pakken kommer. :)

IngvildK
20-07-2007, 20:00
Funker ikke nettbutikken deres når man har Opera som nettleser? Null reaksjon da jeg trykket meg inn på Kläder osv. Prøvde det samme i Mozilla og der funka det supert.

Karen
26-07-2007, 17:47
Butikken ligger dems ligger i Tingsryd.. ganske langt sør i sverige..

Karen
26-07-2007, 17:54

Ulldekkenet er kjempe bra! vanlig i str.!

Signe&Tyri
03-08-2007, 18:39
Noen som har bestilt dekken gjennom Borjes?? Hvordan er størrelsene og kvaliteten på disse. Vurderer å bestille et Himalaya regndekken bl.a, men har hørt at det har vært noe problemer med de?? Er det kjent for noen her??
Bestilte masse varer tidligere i sommer og veldig fornøyd både med kvalitet og pris! En ting jeg ikke var fornøyd med var da de tok betalt for varer de ikke hadde sendt med, og alt har fortsatt ikke kommet! Heldigvis har det vært greit å få kontakt med de per mail. Bestiller nok endel mer derfra ja :)

Signe&Tyri
03-08-2007, 18:46
Forresten, hvordan er Himalaya regndekkenet inni? Litt foret eller? Har en hest som ikke trenger så innmarri tjukke dekken, heller legge et til under ved kalde tider, men vil ikke ha et regndekken igjen som er helt uten for... blir så klamme og kjølige...

Ina&Gydja
03-08-2007, 19:03
Jeg har det himalayaregndekkenet :) Det er ett veldig bra dekken! Det er passelig tynt, det er ett sånt tynt polyester for inni. Det eneste minuset med det dekkenet er at det ikke er sånn fleece-kant der med manken, men det kan jo bare sys på.

Signe&Tyri
03-08-2007, 19:08
Hvordan var størrelsen på dekkenet??

Ina&Gydja
03-08-2007, 19:18
Det var vel sånn som det skal vere ;)
Har ikke noe å si på den nei ;)

Signe&Tyri
03-08-2007, 19:40
Takk for hjelpa! ;)

Hanne
03-08-2007, 20:36
Har akkurat fått mine første varer fra Börjes. Er meget fornøyd! Men et minus at de ikke svarte på mine mailer...

Noen som har den rimeligste travselen? Side 90 i katalogen...

Er den noe tess? Bra lærkvalitet? Gode instillingsmuligheter?

pelsdott
03-08-2007, 20:38
hvordan er det "skritte"refleks dekkenet som er der? det er jo såå billig. !

Ina&Gydja
03-08-2007, 22:00
Noen som har den rimeligste travselen? Side 90 i katalogen...

Er den noe tess? Bra lærkvalitet? Gode instillingsmuligheter?

Lurer eg også.. ;)

Hanne
05-08-2007, 13:04
Hvordan er termoridebuksene?

Må ha meg ei slik til vinteren... Er disse normale i str? Måtte ha 40 i jodphursridebuksen, men der måtte jeg en str opp i forhold til hva jeg egentlig bruker. Noen som kan tippe min str? S eller M?

Twin Joy
13-08-2007, 19:52
Thermoridebuksen er kjempegod=D og de er helt normale i str. :)

Nina
13-08-2007, 20:02
Synes de var litt store jeg. Kjøpte small, og den er vid i livet til meg!

Hanne
13-08-2007, 21:45
OK. Hvilken størrelse tror dere jeg trenger som bruker (36-)38 til vanlig?

Edit: Jeg er kort i beina, og brei over hoftene... :rolleyes:

Nina
14-08-2007, 03:57
Hmm..jeg bruker str 36(34) til vanlig, small har grei lengde i beina, men litt stor i livet som sagt. Selv med masse klær under! Men jeg har knapt nok hofter da..ble visst glemt i produksjonen. :roll:
Så kanskje medium vil passe deg? Synes det er greit å ha slike utenpå- klær litt for store enn litt for små. :)

tove
17-08-2007, 20:20
Er det noen som vet når den islandsridebuksen kommer inn i alle størrelsene? Prøvde å ringe Ekeberg igår, men hun damen som var der sa at jeg kunne ringe igjen på mandag fordi da var Trine kommet hjem igjen.. :rolleyes:

Vel, i dag fikk jeg mail fra de .. Ridebuksene er forsinket igjen.. Denne gangen skal de være inne på lager, i sverige, i uke 36. Med slike utsettelser så kanskje jeg får den i julegave? Bestilte min i begynnelsen av juni!! :rolleyes:

Belinda
19-08-2007, 13:30
Vi bestilte også i sommer. Noen av varene var ikke på lager, så de kom meget seint! Har bestilt igjen nå, spent på¨når det kommer.
Håper buksa di snart kommer, kjedelig å vente.(ventet nesten 4 uker på min fra Brumbys)

Marianne
19-08-2007, 13:49
Jeg kjøpte et tyfon regndekken fra børjes til varmblodshoppa mi, og det sitter helt perfekt, og holder vannet godt ute. Samt at hesten alltid er varm og tørr selv etter den værste regnskur.

Tritla
23-08-2007, 12:25
Kan noen være så snill å hjelpe meg med en ting? :)

Hvor "tykk" er denne? Hva slags årstid passer den til? Tenkte å bruke den som jakke til elevene mine, og da må den hverken være kjempe tynn eller tykk.

Hvordan er størrelsen?

http://i16.tinypic.com/63l2l1k.jpg

Twin Joy
23-08-2007, 12:54
Emm... hvilken jakke mener du? der er 3 forskjellige jakker på det bildet...

Embliss
23-08-2007, 13:01
Dessuten må du huske på copyrighten på bildene;) Bruk heller en link, om du ikke har tatt bildet selv.

Ina&Gydja
27-08-2007, 23:33
Er det noe nytt om de ridebuksene?

tove
28-08-2007, 19:01
Uke 36 skal de være på lager i sverige...

Lotteloppa
29-08-2007, 14:51
man får mye for 1000lappen der, men jeg fikk liksom ikke det jeg hadde ønsket meg mest, pga. at det ikke var inne i lager:( men tror det kommer da:) håper jeg:D

Geronimo
02-09-2007, 22:34
Så man må betale varene i norske kroner? Hvis f.eks. dekkenet koster 1600 svenske kr, hva må man da betale i norske kroner?
Når man får det til norge altså.

Geronimo
16-09-2007, 19:46
Liker servicen godt jeg. Jeg måtte ringe bort fordi de ikke hadde dekkenet jeg skulle ha på lager, og fikk vite når det kom på lager.
Spurte om leveringstid, og da sa hun ca. 4 dager. De sender for det meste til norge på søndager, så mitt ble sendt idag:D
Senere fant jeg ut noe mer jeg ville ha i orderen, og så bestilte jeg det, og skrev i kommentarfeltet at dette var et tillegg til order nummer "mitt nummer". Bad om en bekreftelse på at det var lest, og den bekreftelsen fikk jeg.

Synes prisene er bra, og kvaliteten må jeg nesten vente å se hvordan er.

Kaja
17-09-2007, 12:24
Jeg er KJEMPEFORNØYD med dekken fra Borjes, de har så god passform på Meeg. :D

Lovise_Felex
26-09-2007, 17:07
Kan noen være så snill å hjelpe meg med en ting? :)

Hvor "tykk" er denne? Hva slags årstid passer den til? Tenkte å bruke den som jakke til elevene mine, og da må den hverken være kjempe tynn eller tykk.

Hvordan er størrelsen?

http://i16.tinypic.com/63l2l1k.jpg

Jakken er kjempe god! den er tykk med fleece innvendig. kjempe god :) men for meg så var M fin på meg kunne ikke hatt større eller mindre, men armene var litt korte. jeg er 1,73 høy, normal/tynn!? og har litt lange armer .. :) Kjempgod jakke men har klart og mista den og ane ikke hvor den er *Arg* :)

Lovise_Felex
26-09-2007, 17:07
noen som forresten vet om ulldekkenet i borjes er tykkt? ønsket et tykt og godt ulldekken men vet ikke hvordan dette er !

Twin Joy
26-09-2007, 22:35
noen som forresten vet om ulldekkenet i borjes er tykkt? ønsket et tykt og godt ulldekken men vet ikke hvordan dette er !

Det er ganske tykt ja;) Ikke sånn kjempetykt, men en del tykkere enn de "vanlige" tynne...

Asa Garsy
29-09-2007, 19:14
Sikler på det nye regndekkenet med stjerner.. DET SKAL JEG HA! Samt saueskinnspad..

Alice
29-09-2007, 19:25
kommer ikke meg inn på nettbutikken jeg:O

lafutura
30-09-2007, 19:24
Det funker her
http://www.borjes-tingsryd.se/

Elisabeth j
30-09-2007, 21:19
Noen som har erfaringer med lammeskinns produktene derifra?
Tenkte på saueskinnspaden. Det koster jo kun 398kr der. :O

Asa Garsy
30-09-2007, 22:43
En på stallen har denne, er tykk og fin, skal ha en slik for å bygge opp salen min ettersom den er litt stor og vi bygger muskler...

idaoglinndi
30-09-2007, 22:51
Har noen sånne sausekinnsgreier til beinbeskytterene derfra, kjempegode!! Og det er virkelig ekte saueskinn for det lukter innmari mye sau av de :p Ikke noe du kjenner om du bærer på det, men om du lukter på det, så kjenner du det godt :p

Elisabeth j
01-10-2007, 00:14
Takk for svar. da blir det saueskinnspad, saueskinn til bellega og til grima. :D

Fleur
04-10-2007, 13:17
Noen som har det blå lendedekkenet? De kommer i str pony og full, hva velger man da når hesten er cob/135?

Elisabeth j
04-10-2007, 14:43
Noen som har det blå lendedekkenet? De kommer i str pony og full, hva velger man da når hesten er cob/135?

Har ingen erfaringer med det lendedekkenet. Men str så må du vel ha full. Ponni blir nok altfor lite!

Fleur
04-10-2007, 15:48
Har ingen erfaringer med det lendedekkenet. Men str så må du vel ha full. Ponni blir nok altfor lite!

Jepp, var igrunn min første tanke også :)

Ina&Gydja
29-10-2007, 21:22
Er det noen som vet hvor lang tid det vil ta å sende når man har bestilt varer som det står "innkommende" på?

Marte+Quicky
05-12-2007, 10:52
Kommer dere inn på nettbutikken?:confused:

Tritla
06-12-2007, 16:04
Sorry, men etter den siste uken liker jeg ikke Borjes.
Sendte en ordere for endel uker siden.
Fikk aldri noe mail på at orderen var mottatt.
Har sendt tre mail og prøvd å ringe ganske mange ganger.
Ingen kontakt.

Tonje
08-12-2007, 17:48
Når det står at varen er innkommende?
Hvor lang tid tar det før varen kommer da?

Hangover
08-12-2007, 21:47
hmm , skulle bestille noe derifra for ei stund siden og da sto det at jeg måtte registrere meg. Holdte på med det helt til det sto person nummer;S Så fikk ikke registrert meg fordi jeg ikke skrev inn person nr, det skal jo ikke oppgis da:S Noen som har opplevd d?:S

Hangover
09-12-2007, 23:44
Hvordan fikk dere till og bestille katalog?;S

Roxira
10-12-2007, 00:29
Jeg er veldig fornøyd med Børjes. Lurt å sjekke str tabelene dems godt før man kjøper ting. Til hestene mine bestiller jeg alltid en str mindre i dekke enn de vanligvis bruker for eller blir de alltfor store. Og når jeg tittet i str tabellen dems så jeg at det stemte at jeg måtte ned en str...

Kjapp levering, god service og jeg synes kvaliteten er veldig god tross prisen. Himalaya vinterdekkenet til Araber hoppa mi har jeg brukt i 3 år nå og det betalte jeg under 500kr for!

IrisV
09-01-2008, 09:48
Sender de bare til nærmeste svenske postkontor, eller sender de til norge?

Fleur
09-01-2008, 09:53
De sender pakken til din adresse, så du henter det på nærmeste postkontor i Norge.

Marte+Quicky
09-01-2008, 22:10
Kjapp levering, god service og jeg synes kvaliteten er veldig god tross prisen. Himalaya vinterdekkenet til Araber hoppa mi har jeg brukt i 3 år nå og det betalte jeg under 500kr for!

Noen som vet passformen på Himalaya-dekkena? Smale/brede i bogen feks?

Puselusa
10-01-2008, 22:14
Noen som vet passformen på Himalaya-dekkena? Smale/brede i bogen feks?

Har hatt et par sånne, og synes det er god passform på dem, uansett type hest. Men særlig rivesikre er de ikke. Hestene mine står i en flokk der det rives og slites og lekes store deler av dagen, det kan tidvis gå hardt utover både dekken og grimer. Jeg må opp i 1000 Denier om de skal holde noe særlig - Himalayadekkenene har kun har 600D.
Men har man hester som ikke er så viltre av seg, eller som står alene, så fungerer de nok utmerket til sitt bruk! Gode dekken til den prisen.

Karen
10-01-2008, 22:17
Har hatt et par sånne, og synes det er god passform på dem, uansett type hest. Men særlig rivesikre er de ikke. Hestene mine står i en flokk der det rives og slites og lekes store deler av dagen, det kan tidvis gå hardt utover både dekken og grimer. Jeg må opp i 1000 Denier om de skal holde noe særlig - Himalayadekkenene har kun har 600D.
Men har man hester som ikke er så viltre av seg, eller som står alene, så fungerer de nok utmerket til sitt bruk! Gode dekken til den prisen.

Er de sånn som henger i bogen? har altfor mange av dem som er nedpå knea..

Puselusa
10-01-2008, 22:25
Er de sånn som henger i bogen? har altfor mange av dem som er nedpå knea..

Nei, det synes jeg ikke. Det er gode innstillingsmuligheter på dem i fronten også.
:)

Tååånje
10-01-2008, 23:46
Himalaya dekkene har fin passform:) Har mange slike. Jeg har hester som står i flokk, så da kan det gå noen dekken, men til den prisen går det bra. Finnes de som er mer slitesterke liksom.

Ulldekkenet er et bra dekken. Tykt og fint, men har elendig passform. Vid i halsen, passer ingen av mine hester i hvert fall. Hvis du skal bestille dette og har en hest som er smal i front, bestill en str mindre enn det hesten bruker til vanlig i hvert fall.

Ellers så har jeg bare gode erfaringer med Borjes. God service og god pris.

Bobbibrown
11-01-2008, 11:25
Priser:
Ingen kan si noe annet enn at Börjes er billig!
Det mener i alle fall jeg. Du får liksom hva du betaler for..

Kvalitet:
Litt hipp som happ synes jeg, men som sagt, man får hva man betaler for. Kommer også litt an på merkene, om man kjøper merke eller ikke.

Service:
Jeg tror den er forholdsvis god, jeg har ikke kommet i kontakt med dem enda på grunn av noe jeg skulle hatt avbestilt osv, men tror ikke det er noe problem.

Leveringstid:
Veldig kort, kan en vel si. Tar vel fra en til to uker.
Fikk en pakke etter fire dager en gang. Godt for en utålmodig sjel!:D

Vil anbefale Börjes!:)

Marte+Quicky
13-01-2008, 22:46

Ok. Mine er ekstremt snille med dekken, så det skulle ikke være noe problem (de eneste som har ødelagt mine dekken på de tre åra jeg har hatt hest, er musa:p )

Det jeg har sliti med på dekken til Quicky er at de er altfor smale i bogen... Så må være litt breie framme..

Karen
14-01-2008, 14:15
Tusentakk. Da blir det enda et dekken nestegang:p

Hanna&Brá
31-01-2008, 19:03
Noen som veit åssen den islandsridebuksa fra Børjes er? Kosta jo "ingenting"... Kunne jo slengt med en sånn i ei bestilling.... Hørt de er små i str? Så man må opp en str eller?
Og dekkena, måtte dere ned en str som Roxira sier?

Twin Joy
31-01-2008, 23:33
Noen som veit åssen den islandsridebuksa fra Børjes er? Kosta jo "ingenting"... Kunne jo slengt med en sånn i ei bestilling.... Hørt de er små i str? Så man må opp en str eller?

Islandsridebuksen vet jeg ikke noe om, men domino buksene har jeg ihvertfall vært superfornøyd med! Men de er litt små i str ja, ville tatt en str større enn vanlig... Dekkenene til borjes er gjerne litt store, så ville gått ned en str ja.. Jeg gjorde det, og det passet perfekt da:)

Golden Vix
02-02-2008, 14:22
Har nettopp bestilt derfra. Veldig fornøyd. Kjapp leveringstid, og fikk alt med i pakken, i den str jeg bestillte... Kjempe fornøyd=)

LinnMerethe
09-02-2008, 20:41
Fikk nettopp pakke derifra.Og nok en gang er jeg storfornøyd:)
Bestiller det meste fra Børjes,og har ennå ikke vært veldig misfornøyd med noe.
Har lagt igjen endel tusen der ja!!

crusabell
09-02-2008, 21:00

hm, gikk opp en str i dekken jeg.. synes alt jeg har kjøpt hos borjes har vært litt lite i str.

CatogEinir
10-02-2008, 00:36
Da betaler du 1600,-NOK + frakt(120kr +/- husker ikke helt)

Nei det stemmer ikke. Den norske krona står sterkere enn den svenske. 1600 SEK er derfor ikke det samme som 1600 NOK. Noe billigere blir det når man betaler med norske kroner. Frakta er på 119 kroner (SEK).
Kjøpte akkurat ulldekken + gelpad fra Börjes, og er kjempefornøyd. Pakken kom etter litt etter en uke.

CatogEinir
10-02-2008, 00:39
Trenger en liten innføring:)Ønsker meg noe derfra!

1. Jeg bestiller, men må betale i Norske kroner?

2. Kommer rett til mitt postkontor her i Norge for 100-119 kr!??

1. Det er bare bra at du må betale i norske kroner! Da blir det billigere :)

2. Ja

CatogEinir
10-02-2008, 00:42
Fordi da får du det i svenske kroner. :) Bestiller du det til Norge, må du betale norske kroner. Er litt valuttaforskjell, så da sparer man noen kroner! Skal til Sverige like vel, så da er det jo ganske greit.

Ringte postkontoret i Charlottenberg, men varene var ikke kommet enda. :(

Skal noen andre bestille Poste Restante til Charlottenberg, bestill til følgende adresse:

Ditt Navn
Poste Restante
673 01 Charlottenberg

Tlfnr dit er +46 0571-20210 (du må ringe for å høre om pakken er kommet)

Postkontoret ligger på denne adressen (her får du hentet pakken): Industrigatan 6C, Charlottenberg

Brukte litt tid på å finne frem til disse opplysningene, så kanskje de er til nytte for noen andre. :)

Huff det er mye misforståelser ute å går her ser jeg. Som jeg har svart over, så er den norske krona sterkere enn den svenske. Derfor må du faktisk betale MINDRE når du betaler med norske kroner.

Twin Joy
10-02-2008, 12:02
Huff det er mye misforståelser ute å går her ser jeg. Som jeg har svart over, så er den norske krona sterkere enn den svenske. Derfor må du faktisk betale MINDRE når du betaler med norske kroner.

Dette stemmer ikke helt... Når den norske kronen er verdt mer enn den svenske (altså, er sterkere) og man betaler det samme beløpet i NOK som det står i SEK (altså 1600SEK = man betaler 1600NOK)... Man betaler da MER enn 1600sek, fordi at den norske kronen er verdt mer...
Men når man bestiller fra borjes, så er det ihvertfall sånn at man betaler det samme beløpet som alt koster, men SEK byttes ut med NOK :P Ingen omregning eller noe sånt... Står det at man skal betale 1000SEK, så skal man altså betale 1000NOK! I tillegg kommer porto og ekspedisjonsavgift på ca 120kr, og da henter man pakken på postkontoret :)

Roxira
10-02-2008, 14:45
Nå har Børjes senket prisene sine enda mer... Sykt billig der blitt... Flott ridedekken til bare 145 kr... Det var jo billig før også da det kostet 288,-

CatogEinir
10-02-2008, 18:46
Dette stemmer ikke helt... Når den norske kronen er verdt mer enn den svenske (altså, er sterkere) og man betaler det samme beløpet i NOK som det står i SEK (altså 1600SEK = man betaler 1600NOK)... Man betaler da MER enn 1600sek, fordi at den norske kronen er verdt mer...
Men når man bestiller fra borjes, så er det ihvertfall sånn at man betaler det samme beløpet som alt koster, men SEK byttes ut med NOK :P Ingen omregning eller noe sånt... Står det at man skal betale 1000SEK, så skal man altså betale 1000NOK! I tillegg kommer porto og ekspedisjonsavgift på ca 120kr, og da henter man pakken på postkontoret :)

Du tar faktisk feil. Jeg bestilte varer for 505 SEK fra Børjes (ink. porto) her om dagen. Jeg måtte betale 464 norske kroner for denne. Dette ble omgjort. Akkurat som når du er på svenske grensa....da spør de om du skal betale i svenske eller norske kroner. Hvis du betaler med bankkort får du avslag på prisen fordi de norske kronene er verdt mer. Hvis du betaler 1600 NOK for noe som koster 1600 SEK så har du betalt overpris.
Siden NOK står sterkere betyr det at den er mer verdt enn SEK. Med dagens kurs vil det si at 100 NOK=117,33 SEK. Kilde: http://www.finn.no/finn/travel/info/currency/

Da må du altså betale mindre :)

Marte+Quicky
10-02-2008, 19:29
Du tar faktisk feil. Jeg bestilte varer for 505 SEK fra Børjes (ink. porto) her om dagen. Jeg måtte betale 464 norske kroner for denne. Dette ble omgjort. Akkurat som når du er på svenske grensa....da spør de om du skal betale i svenske eller norske kroner. Hvis du betaler med bankkort får du avslag på prisen fordi de norske kronene er verdt mer. Hvis du betaler 1600 NOK for noe som koster 1600 SEK så har du betalt overpris.
Siden NOK står sterkere betyr det at den er mer verdt enn SEK. Med dagens kurs vil det si at 100 NOK=117,33 SEK. Kilde: http://www.finn.no/finn/travel/info/currency/

Da må du altså betale mindre :)

Står i katalogen at alle prisene gjelder som NOK. Jeg bestilte, og betalte det samme som jeg ville gjort i SEK, ingen omregning.

Twin Joy
12-02-2008, 00:20
Står i katalogen at alle prisene gjelder som NOK. Jeg bestilte, og betalte det samme som jeg ville gjort i SEK, ingen omregning.

Jepp, akkuratt det jeg og gjør - og mener :P

Anita&Svarten
12-02-2008, 01:24
Sender de til Norge? I så fall, må man ringe eller kan man bare bestille fra nett?
På sida står det at de kun sender til nærmeste svenske postkontor.. Det er rimelig langt fra meg..

Maren<3
12-02-2008, 01:27
Sender de til Norge? I så fall, må man ringe eller kan man bare bestille fra nett?
På sida står det at de kun sender til nærmeste svenske postkontor.. Det er rimelig langt fra meg..

Man kan bestille fra nett, og de sender hit til Norge:)
De har i allefall pleid å gjøre det når jeg har bestilt..

JOHANNE
12-02-2008, 01:28
Jeg bestillte fra nettsiden, og mottok pakken her i Norge 2 uker senere ;)

Anita&Svarten
12-02-2008, 01:29
H&#248;res bra ut:)
De har jo veldig billige ridebukser der, og midt i en slankeprosess frister det ikke akkurat &#229; kj&#248;pe dyre ridebukser...

MonaB
15-02-2008, 08:49
jeg har ogs&#229; alltid betalt det som st&#229;r p&#229; sidene...hvis buksa koster 250 kr, s&#229; betaler man det. om jeg blir lurt siden den norske krona er sterkere er det meg egentlig likegyldig, det er uansett billigere enn i norge.

wilco
15-02-2008, 10:25
CatogEinir: Benyttet du postoppkrav, eller betalte du med VISA? Da du fikk omgjort til norsk kronekurs.

Er det ellers noen som vet om alle hjelmene hos Börjes er godkjente i henhold til EN 1384? Vil jo ikke risikere at den ikke er det ved et eventuelt fall..

MonaB
15-02-2008, 18:49
CatogEinir: Benyttet du postoppkrav, eller betalte du med VISA? Da du fikk omgjort til norsk kronekurs.

Er det ellers noen som vet om alle hjelmene hos Börjes er godkjente i henhold til EN 1384? Vil jo ikke risikere at den ikke er det ved et eventuelt fall..

men jeg ser nå at de har satt ned prisene nettopp pga valutaforandringen...

ellers mener jeg at den hjelmen jeg har bestilt fra borjes, fair rider, er godkjent. mener jeg har et merke i bunnen der det står...

Marte+Quicky
16-02-2008, 16:01
Imponert nå. Jeg bestilte fra dem på tirsdag, nå er pakken kommet. Ikke verst:p

CalixLavec
16-02-2008, 18:02
Jeg er kjempeforn&#248;yd med borjes!! Har bestilt derfra 2 ganger og f&#229;tt pakken etter bare noen dager! Kundeservicen er veldig god! De har gode priser og god kvalitet!=D

stino89
10-03-2008, 19:16
Hvordan er lær-tingene fra börjes, noen som har erfaringer med det? Tenker mest på stigbøylereimer, gjort og hodelag, egentlig :)

Karen
10-03-2008, 19:19
stooor forn&#248;yd med mitt hodelag derifra!!:)
Skal bestille et par stigb&#248;ylereimer derifra snart, tenkte jeg.

Marte+Quicky
10-03-2008, 20:31
Har et par billige stigbøylereimer derifra, godt fornøyd med de hvertfall;)

stino89
08-04-2008, 11:32
Nå har jeg lest igjennom tråden, men ble litt usikker på dekkenstørrelser. Noen som går opp en størrelse, andre som sier de går ned, og andre igjen sier størrelsene er normale :eek:

Bruker 135 til vanlig, hva bør jeg gå for da, tror dere? Bør nok ikke bli noe mindre enn normal 135, har noen i 145 og de går også greit, selv om de gjerne blir store foran. Tenker hovedsakelig på ulldekkenet og himalaya regndekkenet.

Elisabeth-Laura
08-04-2008, 13:00
Ulldekkenet er STORT. Regndekkenet er vel normal str.

RebeccaK
08-04-2008, 13:15
Nå har jeg lest igjennom tråden, men ble litt usikker på dekkenstørrelser. Noen som går opp en størrelse, andre som sier de går ned, og andre igjen sier størrelsene er normale :eek:

Bruker 135 til vanlig, hva bør jeg gå for da, tror dere? Bør nok ikke bli noe mindre enn normal 135, har noen i 145 og de går også greit, selv om de gjerne blir store foran. Tenker hovedsakelig på ulldekkenet og himalaya regndekkenet.

Ulldekkenet er ikke speisielt stor i lengden, men mitt var i alle fall veldig stort i bogen, noe som gjorde at jeg måtte selge det til en med kraftigere hest. Himalaya dekkenet er normal i størrelsen.

Melinda
08-04-2008, 13:29
har bare gode erfaringer derifra :)

Roxira
09-04-2008, 00:20
Ser man i str tabellen p&#229; dekken fra B&#248;rjes vil man se at str der ikke stemmer helt overens med str vi er vant med i Norge. Jeg bruker samme str p&#229; Hannoveraneren min da 155 i mange tilfeller er sm&#229;tt til han. Men alle de andre hestene mine, her snakker vi da om 5 andre hester g&#229;r jeg ned en str ogs&#229; p&#229; himalaya dekkenene.

elincamilla
21-04-2008, 13:26
Jeg syntes børjes er en fin butikk. Det levere det varen du trenger, og er greie i pris. Har alt man trenger til en rimilig penge, men kvalitetet er ikke den beste. Det beste jeg har kjøpt fra børjes er dekken til shettis i 85 til 199 kr. Det er kjempe billig. Og disse dekkene er kjempe bra. Har hatt et dekken nå i to år, og er forsatt like bra.

Tonje
30-04-2008, 17:01
Noen som har bestilt innkommende varer?!
Hvor lang tid tar det?

Karen
30-04-2008, 17:04
Noen som har bestilt innkommende varer?!
Hvor lang tid tar det?

Det varierer, men tar noen dager ekstra.

Tonje
30-04-2008, 17:10
Det varierer, men tar noen dager ekstra.

Åja, okey! Noen dager er jo ikke ille.
Hadde det vært hooks, hadde det vært minst 2mnd. :roll:

Karen
30-04-2008, 17:17
Bestiller du fra H&#246;&#246;ks kommer aldri varene f&#248;r 2 mnd uansett, er min erfaring;)
Tror det p&#229; det meste har tatt 5 dager ekstra p&#229; innkommende varer fra B&#248;rjes til meg:)

Tonje
30-04-2008, 17:19
Ja, det har jeg erfart fra hooks ogs&#229;. Og OM der er innkommende varer s&#229; tar det 2mnd ekstra.:p

Nei,da m&#229; jeg bestille dressurgjorder jeg.

mon
12-05-2008, 16:35
Hei, trenger litt hjelp jeg! Holder p&#229; &#229; registrere meg p&#229; b&#248;rjes sider n&#229;, og der jeg skal trykke p&#229; hvilken valuta jeg &#248;nsker, st&#229;r det bare dansk og svensk?:s

Og hva betyr "befintlig kund"?

lukka, solfari og greta
12-05-2008, 17:57
da jeg registrerte meg valgte jeg svensk valuta hvertfall.. aner ikke hva befintlig kund er, men p&#229; meg ble det st&#229;ende nei.. men jeg vet faktisk ikke..

mon
12-05-2008, 18:02
samme her! takk for svar:)

mon
12-05-2008, 19:11
N&#229; har jeg bestillt en hel masse fra b&#248;rjes for f&#248;rste gang! Gleder meg til det kommer:D

Spennende &#229; se hvor lang tid det tar, og om alt blir rett.

thröstur
14-05-2008, 09:40
Ettersom jeg bor i Oslo har jeg bare bestillt varene til postkontoret i Strømstad. Da har jeg hentet pakken der i sammen slengen som en svinesund tur. Genialt spørr du meg. Pleier å bestille endel hvis jeg først bestiller noe der, så jeg sparer penger på det i alle fall, og får med meg valuttadifferansen :smile: Men ikke så greit for de som ikke bor i nærheten da.

Forøvrig har jeg bare gode erfaringer derifra! Ikke minst er det gode priser, og jeg er fornøyd med kvaliteten på faktisk alt jeg har kjøpt.. Utrolig nok :-D

Hvordan får du det til postkontoret i Strømstad? Må man ikke ha noen adresse der eller noe sånt?

mon
23-05-2008, 11:10
Tenkte jeg skulle si fra hvordan det gikk da:)
Str&#229;lende forn&#248;yd! Pakken kom p&#229; onsdag, kom n&#248;yaktig etter 9 dager, og det var inkludert 17.mai og diverse andre helligdager. Alt var rett, og passet kjempefint. Skal aldri handle fra noen annen plass jeg:D

Marianne
15-06-2008, 12:57
Noen som har noen erfaring med WBT westernsalen til 1690 kroner?

mallilen
15-06-2008, 13:10
Noen som har noen erfaring med WBT westernsalen til 1690 kroner?

Har ingen erfaring med DEN salen, men tidligere erfaring med billige westernsaler rett og slett skriker "LA VÆR"!

Skal du ha en slik en til runderidning en gang eller tre i året går det nok greit, men ville ikke lagt ut på tur i slik en..

Marianne
15-06-2008, 13:18
Har ingen erfaring med DEN salen, men tidligere erfaring med billige westernsaler rett og slett skriker "LA VÆR"!

Skal du ha en slik en til runderidning en gang eller tre i året går det nok greit, men ville ikke lagt ut på tur i slik en..

Hehe, ok! Jeg skjønner:)
Da droppes den:)

Jeg tenker å kjøpe en westersal til Miss om vi får orden på henne.
Har inntrykk av at westernsal er bedre for ryggen til hesten?

mallilen
15-06-2008, 13:23
Hehe, ok! Jeg skjønner:)
Da droppes den:)

Jeg tenker å kjøpe en westersal til Miss om vi får orden på henne.
Har inntrykk av at westernsal er bedre for ryggen til hesten?

En sal som PASSER vil alltid være en sal som er bedre enn en som ikke passer.

Hvorvidt en westernsal er bedre enn en engelsk sal kan vel diskuteres - begge veier.

Det aller beste er vel i det minste en fleksibel bom, noe som gjør begge deler langt dyrere enn billigsaler med fast bom.

Men, det er klart: jo større anleggsflate mot hestens rygg jo større område får man fordelt presset på, og det er jo bedre i seg selv enn liten anleggsflate.

Miss har vle en relativt kort rygg, har hun ikke?

Marianne
15-06-2008, 13:28
En sal som PASSER vil alltid være en sal som er bedre enn en som ikke passer.

Hvorvidt en westernsal er bedre enn en engelsk sal kan vel diskuteres - begge veier.

Det aller beste er vel i det minste en fleksibel bom, noe som gjør begge deler langt dyrere enn billigsaler med fast bom.

Men, det er klart: jo større anleggsflate mot hestens rygg jo større område får man fordelt presset på, og det er jo bedre i seg selv enn liten anleggsflate.

Miss har vle en relativt kort rygg, har hun ikke?

Hmm!
Miss har ganske kort rygg ja. Hun kan ikke ha noe større enn 17 sal, da 17,5 blir for langt.

Chocolate
15-06-2008, 13:37
Bestilte for en måned siden, ingen pakke har jeg sett..

mallilen
15-06-2008, 15:49
Hmm!
Miss har ganske kort rygg ja. Hun kan ikke ha noe større enn 17 sal, da 17,5 blir for langt.

Da tror jeg nok jeg ville vurdert noe annet.. Westernsaler er gjerne lange, og i allefall altfor lange til Blesen som har like kort rygg som Miss.
Jeg endte opp med en Startrekk Espaniola, men det blir jo straks noen prisklasser over billigsalen hos Börjes, og blir kanskje en malplassert investering siden man jo ikke vet om Miss blir bra nok til å brukes igjen.

Har du vurdert TC-sal? ca 2500 kr, er en barbaksal av LITT bedre kvalitet og komfort enn slike barbakpads og gjorder..

Islendis
19-06-2008, 12:15
fekk pakke i dag, og den blei bestilt onsdag kveld i forrige veka.. alts&#229;... 7 dager... medrekna s&#248;dag... ikkje d&#229;rleg.. :)

Alice
19-06-2008, 22:53
jeg fikk ogs&#229; pakke idag, kjempe forn&#248;yd!!:D

Karen
25-06-2008, 16:08
Bestillte pakke i g&#229;r, de ringte samme dag og sa de var tom for et bitt jeg bestillte. De lurte p&#229; om jeg ville ha dem n&#229;r de fikk dem inn om to uker, eller om jeg ville droppe det. I dag fikk jeg e-post der det stod at pakken var sendt, s&#229; da er den vell her om et par dager!:)

Chocolate
25-06-2008, 16:30
I dag fikk jeg pakken min :)

Puselusa
26-06-2008, 10:42
Hmmm, nesten tre uker siden jeg bestilte derfra n&#229;, og pakken er fremdeles ikke kommet. Tidligere har de da v&#230;rt sv&#230;rt s&#229; kjappe.

Karen
26-06-2008, 21:18
Hmmm, nesten tre uker siden jeg bestilte derfra nå, og pakken er fremdeles ikke kommet. Tidligere har de da vært svært så kjappe.

Tror jeg ville ringt dem og hørt etter..
Som sakt fikk jeg e-post dagen etter jeg bestillte der det stod at pakken er sendt.
Men husker du å skrive i den ruta i "handlekurven" at du ønsker pakken fortest mulig? Om du ikke ha gjort det, kan det være de venter på en innkommende vare du har bestilt. Du har vell ikke tilfeldigvis bestillt "eggbittet"?

Puselusa
26-06-2008, 21:29
Tror jeg ville ringt dem og hørt etter..
Som sakt fikk jeg e-post dagen etter jeg bestillte der det stod at pakken er sendt.
Men husker du å skrive i den ruta i "handlekurven" at du ønsker pakken fortest mulig? Om du ikke ha gjort det, kan det være de venter på en innkommende vare du har bestilt. Du har vell ikke tilfeldigvis bestillt "eggbittet"?

Jeg ringte dem et par dager etter at jeg hadde lagt inn bestillingen, for å legge til en vare. De sa at alt var i orden og at pakken ville endt bli sendt i løpet av de nærmeste dagene. Fikk epost samme dag om at bestillingen var registrert og ville bli sendt fortløpende.
Jeg har ikke haket av i noen rute om at jeg ønsket pakken så raskt som mulig nei, har ikke sett den ruta jeg...;-)
Men tidligere har jeg fått pakkene innen en uke. Kankje det er høysesong der også nå? De etter sigende hadde alle varene jeg bestilte på lager.
Har ikke bestilt noe eggbitt nei, forresten.

Karen
28-06-2008, 11:54
Da aner jeg ikke. Ville ringt dem en gang til.

Chocolate
28-06-2008, 11:59
Jeg er veldig forn&#248;yd med det jeg bestilte ;)

ekatrine
10-07-2008, 19:13
Noen som har erfaring med dette himalaya regndekkenet? Vurderer å bestille et men har en hest som er veldig flink til å ødelegge dekken..

Stineln
10-07-2008, 20:46
Noen som har erfaring med dette himalaya regndekkenet? Vurderer å bestille et men har en hest som er veldig flink til å ødelegge dekken..

Jeg har det og er veldig fornøyd! Holder vann godt ute og tåler endel. Eneste minuset er at det ikke er borrelås ved bogfestet, så dekken sklir ned foran om man har festa det innerst. (Ehh, ja. Jeg er ikke så god til å forklare)

Puselusa
10-07-2008, 21:21
Noen som har erfaring med dette himalaya regndekkenet? Vurderer &#229; bestille et men har en hest som er veldig flink til &#229; &#248;delegge dekken..

Da styrer du unna. 600 denier er ikke solid nok for r&#248;ff lek. Ene hesten min fikk &#248;delagt 4-5 dekken av lekelystne kompiser i fjor vinter, blant dem et par eksempler av disse Himalaya-dekkenene.
Synd, for det er ok dekken til den prisen.
Du m&#229; nok opp i 1000 denier for &#229; f&#229; ordentlig rivesterk vare. De koster gjerne litt mer, men det er mer &#248;konomisk &#229; investere i et solid dekken fremfor hele tiden &#229; kj&#248;pe nye billigvarianter.

ekatrine
11-07-2008, 14:19
Ok, ja.. Tror jeg skal pr&#248;ve &#229; finne noe annet. Har sett p&#229; flere bucas dekken men tror ikke disse vil passe s&#229; godt i front p&#229; hesten :P

Falo
13-07-2008, 20:20
Er hesten brei eller smal?

For jeg tror Bucas skal ligge ganske godt p&#229; hester som er smale i bogen, alts&#229;...Jeg har selv araber med supermsmal bog, og har blitt anbefalt de dekkena...

ekatrine
13-07-2008, 21:24
han er ganske brei, godt med muskler rundt der liksom:P

Dvergasvarten
14-07-2008, 20:59
f&#229;r man varene sendt til postkontoret der man bor i Norge?

Twin Joy
15-07-2008, 00:29
får man varene sendt til postkontoret der man bor i Norge?

Ja;)

Dvergasvarten
18-07-2008, 19:56
hvordan betaler man n&#229;r man bestiller??

Fomle
18-07-2008, 19:59
hvordan betaler man når man bestiller??

Varene kommer i postoppkrav!

Dvergasvarten
18-07-2008, 20:32
da har jeg bestilt :) h&#229;per det ikke tar s&#229; lang tid og at jeg har gjort det riktig for prisen ble oppgitt i svenske kroner?!

Fomle
18-07-2008, 20:36
Hvordan er Borjes på leveringstid for tida? Er de treige pga. ferieavvikling eller noe? :p

Har bestillt noe lite, men håper det ikke tar sååå lang tid!

da har jeg bestilt :) håper det ikke tar så lang tid og at jeg har gjort det riktig for prisen ble oppgitt i svenske kroner?!

Jeg bestilte en padd 11 og den kom i går, så leveringstiden har jeg ingen ting å si på!

Dagsvarten ja prisen blir opgitt i svenske kroner men det er det samme som norske!

ekatrine
18-07-2008, 20:57
H&#229;per pakken min kommer snart (A) Hvor lang tid tar det vanligvis? Ganske stooor pakke Xp

Waschera
18-07-2008, 22:08
Jeg har f&#229;tt varene mine p&#229; en uke eller to alltid. :)

lafutura
18-07-2008, 22:21
bestilt for 3 uker siden n&#229;, ikke f&#229;tt noe. f&#248;rste gangen det har v&#230;rt s&#229; tregt. Vanligvis g&#229;r det 14 dager, max.

Embliss
18-07-2008, 22:56
Jeg henter ut varene mine i morgen, har bestilt MASSE, s&#229; blir spennende &#229; se hvordan kvaliteten er. :p

lafutura
18-07-2008, 22:58
hva har du bestilt da?:)

Embliss
18-07-2008, 23:05
Uhm... Dressurgjord i l&#230;r, det hodelaget med hannoveransk nesereim til 123,- og et hodelag fra Kingston, sauepad, antisklipad, halereim, Fluehette fra Bucas (den vet jeg er god), stigl&#230;r, tredelt muffebitt og stevnrekl&#230;r til meg selv. :p

lafutura
18-07-2008, 23:08
Det var mye ja:)
Stevneskjorta er veldig fin syntes jeg, den med striper.

Noen som har erfaring med dette?
http://www.borjes-tingsryd.se/e-line/images/prod250/7026.jpg

Embliss
18-07-2008, 23:09
Problemet er at jeg har bestilt ridebuksa i 38, og jeg er for &#248;yeblikket str 34. xD

anexiel
20-07-2008, 19:42

Lurer på om det kan være det jeg har? Det er vertfall veldig greit, eneste minuset er att det ikke er borrelås i fronten og dermed ikke ligger i ro der. Veldig solid og helt vanntett, til tross for att det er ett sånn billig dekken..

anexiel
20-07-2008, 19:43

Lurer på om det er ett sånnt ett ei i stallen har. Det er værtfall laaangt i størrelsen, stort i bogen men samtidig ikke bredt- bare langt. Hun skulle i alle fall hadd ett nr mindre enn normalt i det dekkenet.

IngvildK
20-07-2008, 19:45
Problemet er at jeg har bestilt ridebuksa i 38, og jeg er for øyeblikket str 34. xD

Planlegger du å legge på deg mye, eller? Jeg bruker jo 38. :lol:

Twin Joy
20-07-2008, 23:00
Uhm... Dressurgjord i lær, det hodelaget med hannoveransk nesereim til 123,- og et hodelag fra Kingston, sauepad, antisklipad, halereim, Fluehette fra Bucas (den vet jeg er god), stiglær, tredelt muffebitt og stevnreklær til meg selv. :p

Dressurgjorten i lær er kanongod! Kjempemyk og god. Saueskinnspadden er også kjempegod:) og resten har jeg ikke prøvd:P

Twin Joy
20-07-2008, 23:02

Det er kjempegod, eneste minuset er at det er ganske stort i bogen... Og litt stort i str. Men selve dekkenet er kanon:)

Embliss
21-07-2008, 16:34
Planlegger du å legge på deg mye, eller? Jeg bruker jo 38. :lol:

Den passet faktisk, bare litt vid i lårene og lang i beina. Börjes er små i størrelsene, fant jeg ut. xD

Dressurgjorten i lær er kanongod! Kjempemyk og god. Saueskinnspadden er også kjempegod:) og resten har jeg ikke prøvd:P

Og jeg fikk dressurgjorden en størrelse for liten. ><

Noen som vil bytte en i 50cm mot en i 60? (ganske kjipt når det mangler 1cm eller 2, men jeg vil ikke spenne strikkgjord for stramt)

Dunjar
21-07-2008, 17:20
Noen som har den "oxford nylon reflex" jakka? tenkte &#229; kj&#248;pe meg den n&#229;. pr&#248;vd h&#248;&#248;ks sin, r&#248;k i glidel&#229;sen en gang, bytta den inn og de tok kvittetringen, etter 2 mnd r&#248;k den igjen... spj&#230;ler opp selv om jeg kj&#248;pte den for stor.. s&#229; vil pr&#248;ve en annen leverand&#248;r n&#229;.. &#229;ssen er den i str? jeg bruker vanligvis M.

Harneshaug
21-07-2008, 18:38
Er det den orange/gule?
Jeg har den er superforn&#248;yd!!! Vantett/vindtett og puster. Jeg liker heller ikke lange jakker n&#229;r jeg rir, helt super, hatt min i 2 &#229;r, like vin. Skikkelige lommer, glidel&#229;ser osv.
Jeg er 175cm og normalt slank, har M.

Embliss
21-07-2008, 22:19
Og jeg pr&#248;vde salgjorden og fant ut at den faktisk kan brukes. ^^

Dunjar
22-07-2008, 16:44
aha da tror jeg nok det blir jakke drefra.. vurderte lenge Bole, men siden deres har v&#230;rt nede i flere dager n&#229; s&#229; da blir det b&#248;rjes igjen..stamkunde der snart gitt;D

Hannah_88
22-07-2008, 23:01
Ok, n&#229; har eg vore gjennom heile tr&#229;den, og blitt litt forvirra n&#229;r da gjelde dekkenst&#248;rrelsar... Er dei store eller sm&#229; i st&#248;rrelsane? M&#229; ein bestilla ein st&#248;rrelse st&#248;rre eller mindre enn vanlig? :)

Takknemlig for svar!

Embliss
22-07-2008, 23:05
Fleecedekkenene er store, de andre er sm&#229;, s&#229;vidt jeg har skj&#248;nt?

Stineln
22-07-2008, 23:43
Jeg har tre forskjellig dekken fra borjes, fleecedekken til 129 kr; lite i størrelsen, regndekken til 330(?); normalt i størrelsen og ulldekken til nesten 300: stort i størrelsen. Forvirrende? Ja:p

Embliss
22-07-2008, 23:44
Hm. :p Hva med &#229; si hvilket dekken du har planer om &#229; kj&#248;pe, og heller finne det ut slik? :p

Twin Joy
23-07-2008, 01:00
Fleecedekkenet er lite i str...

Hannah_88
23-07-2008, 01:37
Tenkte p&#229; fleecedekkenet til 129, stalldekkenet til 199 og Himalaya vinterdekkenet :)

Ina&Gydja
24-07-2008, 22:15
D&#229; eg hadde sendt bestillinga til B&#248;rjes, tok det ikkje lang tid f&#248;r eg fekk ein e-post. Der stod bl.a. dette:

Vi leverarar din order inom ca: 12-14 arbetsdagar .Sen tar det ca : 3 dagar med posten.
Vil dette sei at dei sender bestillinga fr&#229; dei om ca. 12-14 dagar?

Stineln
25-07-2008, 00:27
Tenkte på fleecedekkenet til 129, stalldekkenet til 199 og Himalaya vinterdekkenet :)

Fleecedekkenet er lite i str., vinterdekken normalt. Jeg har smal hest som vanligvis bruker 145, men fleecedekkenet ble litt trangt foran, mens himalaya ble akkurat passe i 145 på innerste hakket. Stalldekkenet har jeg ikke vært borti, men det er samme merket som himalaya-dekkenet, så vil tro det blir det samme.

Hannah_88
25-07-2008, 19:17
Tusen takk for svar! :D

Hanna&Brá
25-07-2008, 20:34
Tenkte på fleecedekkenet til 129, stalldekkenet til 199 og Himalaya vinterdekkenet :)

Himalaya vinterdekkenet er stort i str tror jeg.. Stort i bogen hvertfall...

ekatrine
30-07-2008, 14:28
hmf. N&#229; er det tre og en halv uke siden jeg bestilte fra borjes. H&#229;per virkelig at pakken snart kommer (A)

Stineln
30-07-2008, 15:46
Jeg har også venta noen uker nå. Kanskje sende mail snart..

ekatrine
31-07-2008, 23:01
Har tenkt p&#229; det jeg ogs&#229; :P Imorgen blir det faktisk fire uker siden pakken ble bestilt.. :S

Ina&Gydja
01-08-2008, 13:54
Dei pleier jo å vere rimeleg kjappe... Håpar min kjem fort, for eg reiser på rideleir om 9 daga..

Puselusa
01-08-2008, 14:10
Det er sommerkaos der, tror jeg. Tok nesten to m&#229;neder f&#248;r jeg fikk pakken min denne gangen. En venninne bestilte ei ridebukse som de hadde p&#229; lager, men som de brukte tre uker p&#229; &#229; sende ut. De sender til Norge kun p&#229; fredager, fikk jeg beskjed om da jeg ringte.

stino89
01-08-2008, 15:43
Hjelpes, trodde de var kjappe jeg... tenkte bestille noe til skolestart, kan jeg resikere &#229; ikke f&#229; det f&#248;r jeg reiser da, som er om en m&#229;ned?

Harneshaug
01-08-2008, 15:49
De er kjappe, men de betjener EN DEL kunder :lol:
ikke akkurat samme size som Skoies liksom... P&#229; sommeren er det gjerne ferievikarer, ekstra p&#229;gang osv. Det kommer seg nok.
Jeg bestilte i juli og fikk pakken etter 2 uker, men de har meg nok som VIP kunde der hahaha....

stino89
01-08-2008, 15:56
De er kjappe, men de betjener EN DEL kunder :lol:

Hihi, ja, jeg vet det. Ett blikk inn i standen p&#229; g&#248;teborg horse show konstaterte det. Der var det kaos... Likevel, f&#229;r h&#229;pe det g&#229;r seg til. Tenkte bestille noen greier til uka, men det er litt kjipt om det ikke kommer f&#248;r jeg drar...

Stineln
01-08-2008, 15:59
Hva står det på den lista over ordrene dine når pakka er sendt? Under status.. På de jeg har henta ut står det "faktura/kvitto" og på den jeg venter på står det "utleverad" Betyr det at den er sendt?

Puselusa
01-08-2008, 16:31
Hjelpes, trodde de var kjappe jeg... tenkte bestille noe til skolestart, kan jeg resikere &#229; ikke f&#229; det f&#248;r jeg reiser da, som er om en m&#229;ned?

Vanligvis er de sv&#230;rt s&#229; kjappe, jeg har bestilt derfra &#248;rtogfj&#248;rtiganger og alltid f&#229;tt pakken etter en ukes tid. Men det kan virke som om de har det ekstra travelt n&#229;. Jeg ville ringt dem og spurt jeg, om n&#229;r du kan forvente &#229; f&#229; pakken din.

Ina&Gydja
01-08-2008, 20:15
F&#229;r h&#229;pe det g&#229;r seg til etterkvart... :)

JOHANNE
02-08-2008, 13:20
Ny sjabrak (125,-)
http://i79.photobucket.com/albums/j156/bitte_lita/brojes1.jpg

Og "strasstr&#228;ns" (118,-)
http://i79.photobucket.com/albums/j156/bitte_lita/borjes2.jpg

stino89
02-08-2008, 13:52
Oj, den trinsa var pen! Bare s&#229; synd Whisky ser s&#229; rar ut med s&#229;nn nesereim. Har s&#229; langt og rart hode at det nesten bare er kryssnesereim som ser pent ut.

Edit: Kanskje jeg skulle kj&#248;pe den trinsa og en l&#248;s kryssnesereim...? *sikle sikle*

Ina&Gydja
02-08-2008, 13:53
Og "strasstr&#228;ns" (118,-)
Denne har vi til fjordingen ogs&#229; :)

stino89
02-08-2008, 14:04
Johanne, hvordan synes du l&#230;ret/kvaliteten virker p&#229; den trinsa, sammenliknet med for eksempel CH-hodelagene fra h&#246;&#246;ks?

Og noen som har den l&#248;se kryssnesereima fra b&#248;rjes som kan fortelle meg om spennene er i s&#248;lv eller messing? Klarer ikke se det p&#229; bildet...

stino89
02-08-2008, 14:10
Ja, DET skj&#248;nner jeg jo :lol:

Stineln
02-08-2008, 14:39
Johanne, hvordan synes du læret/kvaliteten virker på den trinsa, sammenliknet med for eksempel CH-hodelagene fra hööks?

Og noen som har den løse kryssnesereima fra børjes som kan fortelle meg om spennene er i sølv eller messing? Klarer ikke se det på bildet...

Lik kvalitet som på CH-hodelag omtrent. Alle har tydeligvis forskjellig mening om CH, men jeg synes det er for dårlig til prisen og prisene burde ha liggi på omtrent det samme som hos borjes. Jeg er ikke strålende fornøyd, men læret blir bedre etter mye olje og bruk. Kryssnesereima har sølvspenner.

stino89
02-08-2008, 14:46
Takk :) Vel, saken er at hesten har hatt CH hodelag de siste &#229;ra, har v&#230;rt helt greit forn&#248;yd med det (ikke jeg som betalte det:lol:), men gidder ikke kj&#248;pe noe med d&#229;rligere kvalitet enn det. Men om dette til den latterlige lave prisen er omtrent likt er det greit :) Hadde egentlig tenkt &#229; kj&#248;pe den krysstrinsa med messingsteiner p&#229; panneb&#229;nd og nesereim, men skulle helst hatt med s&#248;lvspenner...

S&#229; da tenker jeg det blir det billige hodelaget med l&#248;s kryssnesereim. Da kan jeg jo variere litt p&#229; nesereima ogs&#229; :p

stino89
02-08-2008, 17:23
Sp&#248;r mer jeg. Noen som har erfaring med de billigste stigb&#248;ylene og de billigste stigb&#248;ylereimene? Er det grei nok kvalitet p&#229; det (regner jo ikke med all verden, men er de "duganes"?)

Ina&Gydja
02-08-2008, 17:32
Dei billegaste stigb&#248;ylreimane er vel ikkje rustfrie, alts&#229; den feste-greia er ikkje rustfri. Men dei av merket Kingston er rustfrie og gode! Dei mister kanskje fargen etter lang tids bruk, men ein kan jo ikkje rekne med noko anna n&#229;r det er s&#229; billeg.. ;)

ekatrine
02-08-2008, 20:32
Fikk pakkelappen idag :D

stino89
04-08-2008, 16:10
Noen her som har de gummit&#248;ylene fra kingston? Er de s&#229;nne vanlige eller er de s&#229;nn supertynne, akkurat som om de ikke er fylt med noe? Noen som skj&#248;nner hva jeg mener?

insolita
05-08-2008, 12:14
Det har gått litt tid på denne restordren min, men det kan jeg leve med. Særlig når jeg nå ringte og spurte når den kom, og de gir meg en dato samt lar meg bestille ekstra ting over telefonen som de legger med på restordren (ergo slipper jeg unna mer porto og sånn). Det gikk kjapt og de var veldig koselige. Uansett kan jeg faktisk leve med litt leveransetid når prisene er så hyggelige.

Lovise_Felex
11-08-2008, 22:07
hvorfor st&#229;r det at himalaya vinter dekkenet koster 250 kr, men n&#229;r jeg skal legge dekkenet i handlevona s&#229; st&#229;r det at dekkenet koster det 380!? ..

Men i teksten st&#229;r det at det koster 250 kr for det svarte dekkenet, og 380 kr for de bl&#229; rutete. :S

Stineln
11-08-2008, 22:33
hvorfor står det at himalaya vinter dekkenet koster 250 kr, men når jeg skal legge dekkenet i handlevona så står det at dekkenet koster det 380!? ..

Men i teksten står det at det koster 250 kr for det svarte dekkenet, og 380 kr for de blå rutete. :S

Nei, i teksten står det at det svarte og det rutete koster 380 og andre farger koster 250. Det er kun igjen i str 115/blått til 250.

stino89
12-08-2008, 20:15
Bestilte sent p&#229; kvelden forrige tirsdag og sitter med pakka i fanget idag. DET kaller jeg rask levering, selv om det er sommer og alt. Kj&#248;pte regndekken, stigb&#248;yler, stigb&#248;ylereimer og hodelag, blant annet. Har ikke f&#229;tt pr&#248;vd noe av det enn&#229;, men synes l&#230;rkvaliteten virker bra til den prisen :) Virker faktisk mykere enn CH hodelaget Whisky har fra H&#246;&#246;ks.

HIPP HURRA FOR B&#214;RJES!!! (ja, jeg er s&#229; langt storforn&#248;yd!)

Stineln
12-08-2008, 21:15
Æsj, jeg venter fortsatt på pakka mi som ble bestilt for 1 mnd siden jeg. Kanskje jeg skal sende mail snart..

insolita
12-08-2008, 22:12
Æsj, jeg venter fortsatt på pakka mi som ble bestilt for 1 mnd siden jeg. Kanskje jeg skal sende mail snart..
Hvis du logger inn der så ser du kanskje hva de evt. mangler for å få sendt den og kanskje også forventet ankomst på det? Ellers er de veldig koselige på telefon, så de svarer nok på mail også.

Stineln
12-08-2008, 22:15
Hvis du logger inn der s&#229; ser du kanskje hva de evt. mangler for &#229; f&#229; sendt den og kanskje ogs&#229; forventet ankomst p&#229; det? Ellers er de veldig koselige p&#229; telefon, s&#229; de svarer nok p&#229; mail ogs&#229;.

Datoen under Sen. lev./rapp.datum er vel n&#229;r den ble sendt kanskje?

Ina&Gydja
12-08-2008, 22:35
Vi bestilte for snart 3 veker sidan og pakka ligg no i Bergen. Fekk e-post for 5 dagar sidan om at pakka var komen på posten, men vi var å sjekka og det var den ikkje. BLÆ.

Morgan
16-09-2008, 19:00
Jeg bor ca. 1 time unna B&#246;rjes. S&#229; om noen vil handle der og ikke har noen steder &#229; overnatte er dere hjertelig velkommen hit til oss.

MonaB
16-09-2008, 19:05
b&#248;rjes er geniale=)