PDA

Se full versjon : Montelisenskurs i nærmeste fremtid???

juliekj
12-01-2007, 09:48
Har ei venninne som har lyst til å ta montelisenskurset NÅ :lol:
(jeg er ikke god nok til å ri, ellers skulle jeg tatt det jeg å)

Har forhørt meg med de nærmeste banene, og de må "se på interessen før de setter opp noe nytt kurs, tidligst etter påske"...

Så hvis noen hører om kurs i den nærmeste fremtid så hadde det vært kjempe fint om dere kunne hylt ut her.

Holder til i Larvik, men det går fint ann å reise til Drammen/Oslo f.eks. for å få tatt kurset. (Jarlsberg og Klosterskogen er jo ur-kjipe :evil: )

Marte+Quicky
12-01-2007, 20:49
Jeg hadde tenkt å ta montèlisensen i år, men det må bli på Jarlsberg...
Vi må få med nok folk til at de gidder å arrangere det!! :lol:

@nDr3a
12-01-2007, 22:43
Jeg skal også ta montelisens i år.. men det blir på forus ;-)

LinnMerethe
13-01-2007, 09:40
Jeg håper det blir noe på Drammen jeg.De hadde kurs der i fjor sommer,men siden jeg er medlem av et travlag som aldri klarer å informere om en skit,så fikk ikke jeg med meg det :evil:
Var på voltetrening i oktober,og da sa de at det ble kurs der i første halvdel av 2007.

juliekj
13-01-2007, 17:35
Jeg hadde tenkt å ta montèlisensen i år, men det må bli på Jarlsberg...
Vi må få med nok folk til at de gidder å arrangere det!! :lol:

Så bra!!

Send mail til Frank Skarsholt - email adressa finner du på sida til Jarlsberg Travbane (http://www.jarlsberg-travbane.no/) - og mas og spør om kurs, jo flere som viser interesse jo bedre ;-)

JiviDream
21-01-2007, 22:11
Jeg skal ta på Bergen :-D Men det er ikke før til høsten :-(

Marte+Quicky
23-01-2007, 20:03
Har fått mail av Frank Skarsholt når, han sa det sannsyneligvis ble montèkurs på Jarlsberg i april/mai ;-)

juliekj
23-01-2007, 23:35
Har fått mail av Frank Skarsholt når, han sa det sannsyneligvis ble montèkurs på Jarlsberg i april/mai ;-)

så bra, be alle andre du vet om som har lyst til å ta kurs sende mail også.. jo fler som maser jo større sjangse er det for at det blir kurs :dusk: