PDA

Se full versjon : Jeg gikk på trynet i dag jeg :-/

Annicka&Stjerna<3
11-01-2007, 19:29
Joda. Jeg skulle ri barbak og hadde hodelykt siden det begynte å bli mørkt. Det har jo begynt å snø så men så ikke hvor det var is og glatt :???:
Mitt i skogen møtte jeg ei fra stallen og hu sa det var glatt den veien hun kom fra. Siden jeg skulle ri ditover tok jeg det veldig forsiktig. Plutselig skvetter Stjerna og stikker, så etter ti meter var det sånn tynn is med vann under som Stjerna ikke så(det var ikke dypt da).
Så da hu tråkka nedi der knirka det jo og hu syntes det driit ekkelt så hu bråstoppa, så jeg fløy over hue hennes og lanna på den tynne isen så den knuste. Med hueførsn. Så jeg ble: våt, hodelykta knuste(men ikke lampene så den virker ennå ;-) ), også fikk jeg vondt i nesa og hodet :???:

Men se det på den lyse siden:
*Jeg tror det er første gang jeg har lanna på nesa uten å blø neseblod ;-)
*Stjerna sklei ikke ;-)
*OG... EEEHM... Snerten har fått seg nytt hodelag så nå er han glad :lol:

Jossa
11-01-2007, 20:19
Skummelt,men bra det gikk som det gikk da ;-)

Andrea
11-01-2007, 20:22
Huff da "/ Gikk på tryne i dag jeg også xD
Evita bukka etter en halv runde på storvolte, så fløy jeg forover..
Men etter det satt jeg fast, for hun bukka flere ganger.
Hun har ikke vondt, men hun vil ha viljen sin. Sånn er det med shettiser ;-)

Marte+Quicky
11-01-2007, 22:59
Huffda, men hørtes ut som om det bare var stoltheten din som fikk seg en knekk :razz: Bedre det enn om nese, arm, bein eller det som værre er skulle fått seg en knekk vettu :lol:

absinthe
11-01-2007, 23:18
uffda!!!:( høres ut som et stygt fall.
hehe, postitiv er du iallefall: *Jeg tror det er første gang jeg har lanna på nesa uten å blø neseblod

Annicka&Stjerna<3
12-01-2007, 07:26
Ja, hehe :lol: Trur det hadde ært morsomt å hatt det på film.
Og Stjerna er alltid sånn at hun vi si(vær gang jeg detter av): "Oida!Hva gjorde jeg nå?" og kikker usikkert på meg. lol :lol: