PDA

Se full versjon : Løwenborg

Silje og Tindra
11-01-2007, 14:17
Løwenborg
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Løwenborg (http://www.lowenborg.no)

Kristine-
12-01-2007, 15:56
Veldig glad i Løwenborg jeg :-)

Prisene varierer jo, men de er jo kjent for en del dyrere kvalitetsvarer. Servicen synes jeg er kjempe fin! Jeg bestilte et par lærstøvler på søndag, og skrev i kommentarfeltet at jeg skulle på stevne lørdagen etter så jeg måtte ha de innen da. Mandag morgen ringte de meg, men de hadde ikke de jeg bestilte inne. Foreslo da et annet par til 500 kr mer, og i dag fikk jeg de i posten. Kjempe fine ;-)

anettex
26-01-2007, 21:38
Ikke en billigbutikk, men veldig rask levering!
Og de ringer om de lurer på noe.
Titter ofte der om det er noe spesielt jeg skal ha.

Cidril
12-02-2008, 02:30
Leverer kjemperaskt :) Det som er ganske tuffsete er at de ikke sier i fra om de ikke har en vare, de lar bare rett og slett være å sende den.

hildechristine
18-02-2008, 02:30
Jeg er kjempefornøyd med dem!
Knallgod service.

Issa
13-03-2008, 16:46
Har aldri fått bra service der. Sure kjærringer, og unge jenter som et par ganger har stått å prata om helgas fest mens jeg var inne i butikken. Sånt gjør meg sur. Nettbutikken har svært oppslag om at januarsalget er nå i gang, og vi er i midten av mars...?

Gudhild
15-02-2009, 13:59
Har bestilt fra dem to ganger og fornøyd begge gangene.Hadde første gangen bestilt et par ridestøvler som de ringte å sa at de ikke hadde igjen i min str.Men så ringte de opp igjen etterpå å sa at de hadde dem alikevel.Høhø..Men det er ganske dyrt der.De har f.eks. nesten alle pikeurbuksene til 1990 eller hva det er..Servicen synes jeg er god.Ringer nesten med en gang om de ikke har noe inne,å kan foreslå hva de har av farger og slikt som de har inne.God kvalitet på det jeg har kjøpt der.De ridestøvlene har jeg nå hatt i 5 år,å eneste er at pelsen inne i dem har blitt litt slitt bort etter veldig mye bruk.Kort leveringstid har dem også:)

HegeMarie
01-07-2009, 10:55
Hei!
På Løwenborg har de fått inn noen nye bandasjer..
Noen som har prøvd disse? Hvordan er de evt. på vinteren i minus grader?
Blir de tykke på hestens bein? De er jo dyre, men virker jo smart..
http://www.lowenborg.no/ebiz/products.html?ebiz_products.pid=900019&cid=33963&mpid=1002

Fant denne også!!! :rolleyes: Seriøst: Er det noen som kjøper hodelag til over 8000 kr.. :rolleyes: Det var jo fint, men...
http://www.lowenborg.no/ebiz/products.html?ebiz_products.pid=899943&cid=33958&mpid=1002

nanoq
01-07-2009, 16:23
Hei!
På Løwenborg har de fått inn noen nye bandasjer..
Noen som har prøvd disse? Hvordan er de evt. på vinteren i minus grader?
Blir de tykke på hestens bein? De er jo dyre, men virker jo smart..
http://www.lowenborg.no/ebiz/products.html?ebiz_products.pid=900019&cid=33963&mpid=1002

Fant denne også!!! :rolleyes: Seriøst: Er det noen som kjøper hodelag til over 8000 kr.. :rolleyes: Det var jo fint, men...
http://www.lowenborg.no/ebiz/products.html?ebiz_products.pid=899943&cid=33958&mpid=1002

jeg har slike bandasjer og de er absolutt verdt det:) hjelper også på beina te hesten min, han pleide alltid og fylle mye i fram beina etter hard trening men når jeg begynte me disse så har han ikke gjordt det, ble anbefalt av vet min til å bruke de:)

Embliss
01-07-2009, 16:57
Er det bare jeg som sliter med å komme inn på Løwenborgs side?

HegeMarie
01-07-2009, 20:25
Er det bare jeg som sliter med å komme inn på Løwenborgs side?

Tja, jeg kommer rett inn, både via linkene og lowenborg.no...
Du får prøve igjen.. :)

Augustina
02-07-2009, 18:59

jeg kjenner en som har kjøpt sånt i brunt med gulldiamanter , så er jo noen :P selv synes jeg det er LITT for mye av det gode :P

Ina&Gydja
09-12-2009, 23:58
Er Løwenborg kjende for å vere treig å svare på e-post? Har kontakta dei to gongar no angåande eit bitt, og har berre fått svar ein gong. Det har byrja å bli ei stund sidan eg kontakta dei sist, og eg har ikkje høyrt noko...

T.B.
11-12-2009, 05:03
Har gode erfaringer med Löwenborg - men så er jeg også "gammal kunde".
Ehh - litt trøblete å få parkert ved butikken, da jeg er funksjonshemmet og ikke kan gå så mange metrene - men sist jeg var der, og "måtte parkere ulovlig" - gikk sjefen sjøl ut med en lapp som han la i vinduet på bilen min om at jeg var kunde i hans butikk, og dermed kunne parkere rett utafor døra hans.....

Da hele stallen og ALT utstyret til 28 hester brant opp i 1994 (ingen hester døde), fikk vi heste-eiere vite at hvis vi tok en felles bestilling på alt tapt utstyr, ville forsikringen på gården dekke dette. Dermed sendte vi forespørsel til alle kjente hesteutstyrsforretninger med liste over det 28 hester trengte av utstyr, for et felles tilbud - og da var Löwenborg det rimeligste. (Ehhh, litt pussig hvor maaange av hestene som da hadde hatt de aller dyreste salene FØR brannen, og førte dette opp på tapslistene - men, men "thats history"....)

Alle hestene fikk grimer, leietau, pussekasser m/utstyr osv felles - og så var det en møysommelig prosess med å tilpasse hodelag og ikke minst saler til alle 28 hester, som var av alle størrelser og fasonger. Husker at bilen fra Löwenborg kom flere ganger i uka med stadig nye saler for utprøvning - og til slutt var alle fornøyde.

Ja, jeg som drev med terapiridning, fikk spesial-lagete håndtak og halsringer, fint skårete fiberpelstepper og rundgjorter, samt mer enn nok av deltakroker og ekstra leietau til virksomheten.

For ikke lenge siden trengte en ny hest i stallen ny sal, og da "sjefen sjøl" kom med bilen full av saler, fikk vi oss en hyggelig prat om "dengang i -94" - samt at jeg kunne vise ham at de halsringer og håndtak vi hadde fått den gang fremdeles var bruk.

Har nå ikke vært i butikken på en stund, så jeg kan ikke uttale meg om betjeningen i dag.

Pernooh
21-01-2010, 15:05
Inmarri oversiktlig og fin nettside. Godt utvalg.

Rikkerye
25-09-2010, 11:28
Jeg må si meg kjempefornøyd med Løwenborg :) Bestilte en Revenge Norgespakke(stall og utedekken vinter) og et golden stripe-teppe. Morgenen etter ringte de meg og fortalte at de var fri for innedekkenet i størrelsen jeg skulle ha i norgespakken, men at jeg kunne få et bucasdekken til samme prisen i stedet for om jeg ville. De sendte også pakken samme dag og den var hos meg tre dager etter :)

Tibia
14-08-2011, 20:46
Fornøyd. Sender raskt, ringer med engang om de ikke har alt inne. Men mangler også det lovpålagte angreskjemaet.

GryCat
31-10-2011, 12:18
Lurer på om noen her har brukt dem til saltilpassing?

Vurderer å bruke dem nå som jeg skal kjøpe sal til babyen og Løwenborg fører samme type sal + at de kan stoppe om og utvide bommen. Men vil gjerne vite om dere har erfaringer først?

Garth
31-10-2011, 19:22
Jeg bruker alltid Løwenborg til å tilpasse sal, og har alltid brukt ham, men unntak av en gang. Den ene ganger er også den eneste gangen jeg har fått en sal som overhodet ikke passer til hesten. Per var sjokkert da han så den salen på hesten... Jeg har alltid vært veldig fornøyd og han har alltid gjort en god jobb med saler til mine hester.

Nitapita
31-10-2011, 20:48
Jeg er imidlertid ikke imponert. Jeg brukte ganske mye penger på helt ny sal, som verken har eller noensinne kommer til å passe godt på hesten. Det skal sies at det var "fjerntilpassing" men likevel. De burde vite bedre mtp hvor feil den egentlig var. Har noen der noen utdannelse innen saltilpassing, eller er det bare uformelle kurs?

hildevictoria
11-01-2012, 04:06
Hvis dere skal endre bomstørrelse så ikke gjør det hos Løwenborg iallefall! Skulle bare forhøre meg om pris da jeg skulle endre bommen på min prestige-sal. Det var til den nette sum av 1800!! Nesten dobbelt så mye som hos Fossum som tok 1000 kr.. :)

VinurMinn
19-04-2012, 19:00
Aldri handlet der før, og fant et dekken på salg som jeg kunne tenkt meg! Bestilte det i dag klokka 9.30, og når jeg kom fra jobb og sjekka mailen lå det beskjed at min ordre var sendt =)

FANTASTISK!!!

ThereseH
20-04-2012, 06:21
Veldig fornøyd. Bestilte en tirsdag, de sendte samme dagen så da hadde jeg pakken torsdag.

Belinda<3
20-04-2012, 23:21
Har ikke bestilt fra nettbutikken, men butikken i Oslo er bra ihvertfall :) Dyrt, men god kvalitet.

Skjóna
26-06-2012, 14:16
Bestilte fra nettbutikken deres for første gang for halvannen uke siden og jeg er ikke imponert. Grunnen til at jeg bestilte var at jeg ikke skulle til Oslo før en uke etter og den tingen hastet det med å få. Vel, jeg har ennå ikke fått pakken. Sendte mail for å kansellere hele greia, men de gidder ikke svare engang.
Den fysiske butikken er bra, men nettbutikken suger bigtime! Det jeg skulle ha var også nesten 100 kr billigere et annet sted.

NinjaChristin
30-08-2012, 22:28
Bestilte fra Løwenborg på tirsdag formiddag, fikk pakka i går. Det er stas! :) Samt at de er de eneste jeg veit om i Norge som fører aerborne-grimer; stort +

Nitapita
30-08-2012, 22:34
Jeg har ikke byttet kjøpte varer så forferdelig mye på nett, men er det vanlig å måtte betale både returfrakt og frakt for den nye artikkelen når man bytter f.eks en størrelse? Kan ikke huske at jeg har måttet betale for begge deler hos andre butikker. Dette hos Løwenborg, altså.

flaana
31-08-2012, 07:25
Jeg har aldri opplevd å måtte betale annet enn returfrakten, har ikke returnert så mye da men det høres veldig rart ut.