PDA

Se full versjon : Lillestrøm Hest og Hund

Silje og Tindra
11-01-2007, 12:26
Lillestrøm Hest og Hund/Netthest
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Lillestrøm Hest og Hund/Netthest (http://www.netthest.no)

Måne
11-01-2007, 12:45
Veldig hyggelige folk som jobber der (to av mine venninner, blant annet), og god kundeservice! Har de ikke det du trenger, så ringer de og sier fra med en gang, og gjør sitt beste for å skaffe det.

Astrid
11-01-2007, 13:05
Veldig fornøyd med service her! de hadde ikke fått bekreftelsen på bestillinga mi, så da ringte de, men når jeg ikke kunne svare sendte de ei mld bare, og vips så var det ordnet =) Tok litt lang tid før jeg fikk det da, men det var jo fordi de ikke sendte før de fikk bekreftelse..
Også veldig fornøyd med dekkenet jeg kjøpte, også var det på tilbud, så kan jeg ikke klage på prisen heller ;) Syns de pleier å ha mange gode tilbud!

lillings
11-01-2007, 17:23
Var veldig fornøyd med butikken før, både service og priser. Men etter at jeg ble "lurt" til å kjøpe en sal som absolutt ikke passer hesten min så har jeg mistet tillitten min til dem helt og kommer aldri til å handle der igjen. Takket være dem sitter jeg med en sal som er helt ny og vanskelig å videreselge...

Har aldri handlet over nettet med dem...

idaoglinndi
11-01-2007, 19:36
Har god erfaring jeg. Har de ikke varen ringer de og sier ifra, og så ringer de igjen når de har fått den inn. Rask levering og ok priser :) God kvalitet på utstyret også!

Kristine-
12-01-2007, 16:02
De har veldig fin og rask levering på brodering!

Stine og Mani
13-01-2007, 01:00
Synes de har en elendig service(hvertfall visse ansatte). Frekke er de også.

Mamma hadde kjøpt en ridebukse der til meg i julegave, men den passet ikke så hun skulle gå å bytte den for meg. Hun ble lovet pengene tilbake hvis den ikke falt i smak. Men da hun kom for å bytte den sa de bare "sånt gjør ikke vi" når det var snakk om å få pengen tilbake. Hun begynte også å spørre om hvorfor mamma skulle bytte inn buksa, hvorfor den ikke passet og hvorfor jeg ikke likte den !? :shock: Det har vel egentlig ikke de noe med da.. Hmm.. Fant til slutt en bukse jeg likte der da..

Venninna mi har også venta på en hals til et dekken i over en måned. De sa de skulle få det inn innen uka(noe som var vesentlig for å kjøpe dekkenet). Hun har sagt ifra to ganger, men ennå har de ikke fått det..

Lopke
13-01-2007, 09:14
Har veldig god erfaring. Jeg kjøpte feil refleksdekken på OHS og Picazzo hjalp meg med å sjekke om de hadde i XL og fikk sendt nytt med posten veldig fort. Det var for øvrig det siste de hadde tilbake, men det la det til side for meg..

så jeg har bare gode opplevelser.

lillings
13-01-2007, 23:15
Ja, enig i at de kan være litt frekke, eller slue er et bra ord...

Torhild
14-01-2007, 00:06
Jeg har bare handlet hos Lillestrøm Hest og Hund en gang. Bestilte da to dekken og en schabrack med brodering. Servicen i telefonen var veldig bra, og leveringstiden var også bra.

Men det jeg reagerte på var at på nettsiden stod det at de hadde kun ett dekken igjen i den størrelsen jeg skulle ha. Når jeg snakket med de i telefonen, letet de rundt, og fant dette siste dekkenet. Jeg var selvsagt overlykkelig! Men likevel ble det stående på nettsiden deres i flere måneder at de fremdeles hadde ett dekken i den størrelsen igjen. Glemte de å slette dette/skrive at det var tomt, eller fant de et til??

Jaja, who cares =) Jeg fikk iallefall god service, og kommer til å handle der igjen om de kommer med et tilbud på noe jeg liker!

Marthe
15-01-2007, 17:32
Hva er den nye siden til Lillestrøm Hest & Hund?

Torhild
15-01-2007, 18:02
Har de fått ny side da? Trodde bare de hadde denne jeg http://www.lillestromhestoghund.no/

Marthe
15-01-2007, 19:10
De har fått en annen side.. Vært på den før, men jeg husker ikke adressen.

Kristina og Ozzy
16-01-2007, 08:13
www.netthest.no ;-)

Torhild
16-01-2007, 11:09
HURRA! Der var jo det lyseblåe ulldekkenet mitt jo!!!

Marthe
16-01-2007, 13:06
www.netthest.no ;-)
Der var den! =D

Torhild
26-01-2007, 20:06
I dag fikk jeg enda en pakke fra Lillestrøm. Måtte jo ha det lyseblåe ulldekkenet jeg har lett etter. De hadde litt mange broderinger liggende sa hun, så det kunne ta litt tid, men det tok bare en uke, noe som jeg er veldig fornøyd med.

GOD SERVICE!!!

anettex
28-01-2007, 22:31
Håper servicen er bra, det vil vise seg nå da.
Fant et rimelig halsdekken, og gjord med strikk i begge endene.
Håper det kommer fort.

anettex
09-02-2007, 14:46
Kan i hvertfall ikke klage på leveringstiden.
2 dager fra Lillestrøm til Tromsø for en oppkravspakke er veldig raskt.
Desverre har hentelappen kommet bort i posten, så jeg har ikke visst at pakken lå på posten og venta.
har vært passe irritert, da 14 dagers ventetid er alt for lenge!
Men i dag kom en dublikatlapp...
Så da sjekka jeg på posten, og fant ut at pakken har ligget der i 12 dager.
Fy til posten, tommelen opp for Lillestrøm hest og hund.

Astrid
09-02-2007, 15:49
Jeg syns de er trege =/
Jeg bestilte vel for ca en uke siden et skrittedekken og en hjelmrefleks.. Har jo forventet at pakken var rett rundt hjørnet... Men i dag ringer de og sier at de er utsolgt for den fargen jeg skulle ha på skrittedekkenet... Også lurer de på om jeg vil ha i annen farge.. Jo, det er jo fint de ringer å sier i fra sann at jeg får det jeg vil, men de kunne kanskje vært litt raskere med å ringe...?
Og akkurat sann var det sist gang jeg bestile derfra også...

Gullgutta
13-03-2007, 20:59
Lillestrøm Hest og Hund er yndlingsbutikken! Kjelleren der full av dekken joo<3

Nina
20-03-2007, 10:53
Har v&#230;rt der og handla et par ganger, og v&#230;rt veldig forn&#248;yd! Sliter med &#229; finne dekken til ponnien min, men de har dekken i alle former og fasonger!
Har ogs&#229; bestilt fra nettet, og det var rask levering og god service.
Men jeg bestilte sal derfra i slutten av januar, og da skulle de komme til meg med flere saler for &#229; finne en som passet. Det skulle skje i begynnelsen av februar. N&#229; er det mars, og jeg ha ingen ny sal. Snakka med de flere ganger, og hver gang fikk jeg beskjed om at de skulle komme snart. S&#229; n&#229; har je avbestilt hele greia, og ordner sal et annet sted. De la seg flate da jeg ringte,men n&#229; er jeg s&#229; irritert at jeg ikke handler der p&#229; en god stund!

Hanniball
08-04-2007, 11:34
Men hvor mye koster det &#229; f&#229; en pakke sendt derfra?det er jo litt forskjellig fra sted til sted eller noe,om jeg forst&#229;r rett?er det s&#229;nn postoppkrav eller s&#229;nn annen?Hehe..helt blank n&#229;r det gjelder det der=p bare ser noe jeg kunne tenkt meg derfra!

Lopke
08-04-2007, 11:37
jeg betalte 110 kr i porto da jeg fikk ulldekkenet mitt med posten.

Hanniball
08-04-2007, 11:42
Okey!Takk=D

Tonje
08-04-2007, 14:23
Aldrig handlet derfra jeg. Men hørt masse fint om butikken=)

Hanniball
26-06-2007, 15:10
Skulle GJERNE sendt en mail til butikken,med noen spm. om de har mulighet til å få inn noen varer,men mail adressen på nettsidene dems funker jo ikke!

Sabina & Pedro
26-06-2007, 19:29
Vet ikke på hvilken måte du mener, men du kan evt. kopiere adressen og sende den fra hotmail e-posten din?

Hanniball
26-06-2007, 21:37
Vet ikke på hvilken måte du mener, men du kan evt. kopiere adressen og sende den fra hotmail e-posten din?

Det jeg gjorde!Jeg skulle ikke bestille eller noe..Jeg skulle bare sende en mail og spørre om de hadde noen varer,eller kunne få tak i noe..Så jeg kopierte mail adressen som sto på sidene dems,og fikk mailen i retur av hotmail,hvor det sto at den feila..

Nettan
26-06-2007, 21:49
Hvorfor ikke ringe Hanniball? Er som regel greit &#229; komme gjennom p&#229; tlf der ;)

Hanniball
26-06-2007, 22:31
Men jeg liker ikke &#229; ringe=p
Ganske merkelig..Jeg som har jobbet som telefonselger et halvt &#229;r n&#229;.hihi..

Nettan
26-06-2007, 23:10
Hehe, ikke farlig &#229; ringe dit.. Hyggelige folk (hvertfall de jeg har snakket med) som jeg har lagt igjen MYE penger hos ;) Har nr hvis du vil ha..

Gudhild
12-07-2007, 17:40
Handla i butikken for en stund siden.Bra butikk,men noen produkter var litt dyre.Kj&#248;pte blandt annet en halebeskytter,som "flisa" opp i stoffet etter hvert.&#197; pussekassa mi,datt hempene av temmelig fort.
jaja...

Filizity
13-12-2007, 00:00
veldig forn&#248;yd:) rask leveringstid:)

Ingus
20-12-2007, 23:21
veldig fornøyd:) rask leveringstid:)

Ja, det er rask leveringstid, men folka som jobber der vet jo ikke forskjellen på en hals og et lendedekken jo!!:mad:

Bestilte et WetherBeeta lendedekken derfra for nesten 3uker siden nå. Tok ikke lange tiden før jeg kunne hente det på postkontoret, og jeg tok pakken rett til stallen. Åpner den, og hva er det? En WetherBeeta HALS:confused: :argue:

Ringer opp, og jada, de skal sende meg riktig vare kostnadsfritt og betale returportoen for halsen. Sender tilbake, og i dag hentet jeg endelig ny pakke på posten. Åpnet den vel hjemme, og trodde nesten ikke mine egne øyne! De hadde f***ings sendt meg enda en hals:smash:

Ringte rett til butikken, og hun som svarte begynte å fnise da jeg fortalte det! *Argh* Fikk snakket men butikksjefen eller noe, og hun sa "Men dekkenet ditt ligger jo her.." På toppen av dette, så ringte faktisk hun som sendte meg hals nr. 2 på søndag og spurte om jeg skulle ha dekkenet i den største str.. :smash:

Det er da lov til å ta med seg hjernen på jobb!!

Augustina
21-12-2007, 00:11
Ja, det er rask leveringstid, men folka som jobber der vet jo ikke forskjellen på en hals og et lendedekken jo!!:mad:

Bestilte et WetherBeeta lendedekken derfra for nesten 3uker siden nå. Tok ikke lange tiden før jeg kunne hente det på postkontoret, og jeg tok pakken rett til stallen. Åpner den, og hva er det? En WetherBeeta HALS:confused: :argue:

Ringer opp, og jada, de skal sende meg riktig vare kostnadsfritt og betale returportoen for halsen. Sender tilbake, og i dag hentet jeg endelig ny pakke på posten. Åpnet den vel hjemme, og trodde nesten ikke mine egne øyne! De hadde f***ings sendt meg enda en hals:smash:

Ringte rett til butikken, og hun som svarte begynte å fnise da jeg fortalte det! *Argh* Fikk snakket men butikksjefen eller noe, og hun sa "Men dekkenet ditt ligger jo her.." På toppen av dette, så ringte faktisk hun som sendte meg hals nr. 2 på søndag og spurte om jeg skulle ha dekkenet i den største str.. :smash:

:D

Tanja & Staro
21-12-2007, 01:31

:rofl: hehehe

Hedda&Junita
23-12-2007, 13:38
ikke svarer de n&#229;r man sender mail til dem heller...

Asa Garsy
12-08-2008, 16:35
skal bestille fra dem n&#229;, men hvor lang tid tar det f&#248;r det kommer? ca leverings tid?

Ingus
12-08-2008, 16:38
skal bestille fra dem nå, men hvor lang tid tar det før det kommer? ca leverings tid?

Kjapp leveringstid, et par virkedager bare. Men det er ikke sikkert du faar riktig produkt... :rolleyes:

Asa Garsy
12-08-2008, 18:04
leste det, men er hundedekken jeg skal ha da... Skal jo flytte n&#229; den 14, men skal jeg skrive ny adresse da? for om ikke s&#229; kan det v&#230;re jeg ikke f&#229;r pakkelappen

Asa Garsy
02-09-2008, 11:50
fikk dekkenet og er kjempe forn&#248;yd. bra service

Gudhild
19-06-2009, 01:16
N&#229; har jeg bestilt fra nettbutikken deres for f&#248;rste gang:D

Gudhild
23-06-2009, 15:32
Idag ringte dem &#229; sa det var 6 ukers ventetid p&#229; vesten jeg skulle ha.Men jeg m&#229;tte ogs&#229; betale portoen p&#229; 500kr fra England og til Norge.Hvorfor informerer dem ikke om det p&#229; nettsiden da?

&#197; s&#229; m&#229;tte de ha penger p&#229; kontoen f&#248;r de bestilte.Jeg bestiller jo utelukkende ting fra butikker med postoppkrav av en grunn:(

Vestbø
15-08-2009, 19:49
Jeg skulle handle hos denne butikken via nettbutikken nå i sommer, og det kommer jeg aldri til å gjøre igjen.

Jeg bestilte en sal, og fikk ordrebekreftelse på dette med pris og det hele.
Et par dager seinere får jeg mail i fra butikken, om at nå skrudde de prisen opp på den gitte salen (tror det var ca 1000-1500.-) og at jeg ble informert om dette før de sendte meg salen.
Jeg svarte at det syntes jeg var svært urimelig, hvordan skal en kunde forholde seg til at ting KAN stige i pris i fremtiden?
Enden på visa var at de nektet å selge meg varen til den opprinnelige prisen, og at jeg fikk heller gå et annet sted å handle.

Kjempetrivelig :rolleyes:

Leviton
11-09-2009, 13:41
Noen som vet hvordan man får kontakt med dem? har sendt mange mail, men får ikke svar.. finner ikke tlf nr på sidene deres heller.. kanskje det er jeg som er blind?;)

Mandarinhest
11-09-2009, 13:44
Er dette nummeret tro?
"Vi selger PRESTIGE saler - sprang og dressur modeller.
Vi tar mål og tilpasser. Kontakt oss - 63 81 78 80. "

Lå på forsiden..

Issa
11-09-2009, 13:52
St&#229;r nr helt nederst p&#229; hovedsiden (iframen)

Tlf: 63 81 78 80 - Lillestr&#248;m
63 98 63 40 - Jessheim

Leviton
13-09-2009, 19:05
Haha, ja da er det jeg som er blind:D tusen takk:)

Nina007
13-09-2009, 22:07
Jeg var forn&#248;yd med servicen, men n&#229; er jeg ikke det lenger. De har solgt meg et Horsewaredekken som ikke holder m&#229;l og de svarer ikke p&#229; verken telefon eller mail! :mad:

Stall Johansen
14-09-2009, 11:59
Har gode erfaringer hittil. Hyggelige, litt eldre folk, right? :)
De har jo masse unike dekken som jeg ikke har sett maken til noe annet sted. Mikke mus dekken osv. Ikke min stil, men litt artig :P

De har også et godt utvalg i bitt (noe hestebutikker generelt ofte mangler!). De ligger også overraskende bra i pris i butikken. Kjøpte waterfordbitt og et spesielt pelhambitt der til ca halve prisen av det andre butikker forlanger. Endte opp med tre (!) bitt den dagen pga. prisene.

Hodelag og diverse er ganske dyrt forøvrig.. :/

Skjóna
11-06-2012, 18:06
Syns de har fin butikk, men enkelte ting er veldig dyrt der. Kjøpte nylig en Leovet No Rub der for 249 kr. Kommer hjem og ser at den koster bare 170 hos Rytter´n! 80 kr prisforskjell er drøyt på en såpass liten ting. Så ting av merket Leovet skal jeg aldri mer kjøpe der.

Servicen er litt varierende syns jeg. Noen ganger er den veldig god, andre ganger virker de sure og gretne.
Nettbutikken har jeg aldri bestilt fra.

TonjeS
29-06-2012, 22:19
Jeg er veldig imponert over ekstremt rask og god service hittil. Første gang jeg bestilte fra nettbutikken deres nå, la inn bestillingen kl 12 i dag, kl 16 fikk jeg hyggelig mail om at varene var overlevert posten. Meget kjapt! :)

Anananas
29-06-2012, 22:32
De har jo byttet lokale nå, har fått en større og mye mer oversiktlig butikk - rett over gata for hvor de var før :) Lett å finne er den også.