PDA

Se full versjon : Brumby

Silje og Tindra
11-01-2007, 12:23
Brumby
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Brumby (http://www.brumby.no)

insolita
11-01-2007, 14:59
Som forhandler for riktig hesteutstyr eller hva det heter regnet jeg med at Brumby kunne framskaffe et hundedekken (tross alt er de også en hundebutikk i Tønsberg) som var reklamert for i høstens blad. Og det kunne de selvsagt! Problemene meldte seg rimelig fort, da jeg ikke hørte noe fra de innen tiden hun sa det tok å få dekkenet. Tok selv kontakt og da var svaret at hun hadde etterlyst den dagen før og at det var kommet bort i posten, men at de hadde sporingsnummer så den var snart på plass. Vel, ikke hørte jeg noe, og da jeg prøvde å ta ny kontakt fikk jeg aldri svar. Det hele tok noen mnd, og jeg gikk over til Stall Frisk som gjorde jobben for meg. Brumby kommer jeg ikke til å handle så mye som en grime hos i fremtiden. Sendte også en siste mail til Brumby der jeg forklarte at jeg ikke lenger ønsket dette dekkenet på grunn av manglende oppfølging og kundeservice. Heller ikke det ble det respondert på

Kristina og Ozzy
11-01-2007, 20:22
Jeg bestilte en GPA-hjelm fra de i sommer, i tillegg tl et par eskadron beinbelegg som de hadde knalltilbud på. Det gikk noen (tre tror jeg) uker uten at jeg hørte noe, så jeg sendte en mail. Da fikk jeg til svar at de hadde bestilt inn hjelmen dagen før, og at det kom til å ta ca to uker før de fikk den fra produsenten. ca fire-fem uker etter det, fikk jeg hjelmen - men ingen beinbelegg.
Jeg mailet for å etterlyse belegga, og da fikk jeg til svar at det tilbudet hadde jo gått ut nå og at de var tom for den typen belegg. At jeg bestilte med en gang tilbudet ble lagt ut hadde visst ingen betydning når de somlet sånn at tilbudet var utgått før jeg fikk varene. Men som plaster på såret skulle de sende meg en himalaya-saltsten fraktfritt (jeg hadde sendt de en forespørsel ang stenene). Men den så jeg aldri noe til.

Kommer aldri til å bestille derifra igjen.

Torhild
11-01-2007, 20:46
Jeg skulle også bestille disse Eskadron-beleggene og et par Easy Rider Steel sko de hadde på tilbud. Det varte og rakk, og så kom pakken... uten skoene! De var utsolgte i min størrelse stod det. Dette synes jeg at jeg kunne fått beskjed om lenge før, og sendte en mail til de, men fikk ingen respons. Sendte også en mail noen uker senere og sa at skoene stod fremdeles på tilbud, og det stod ingenting om at de var utsolgt i den eller den størrelsen, men den mailen fikk jeg heller aldri svar på...

Altså får Brumby lav score på service fra meg!

Hanniball
14-01-2007, 19:44
Brumby sin butikk i Tønsberg er kjempe fin!Jeg har ikke bestilt over nett fra de.Men servicen har alltid vært kjempe god i butikken!Jeg fikk tillåmed byttet en sikkerhetsvest jeg vant i en konkuranse på enerleannen nettside(det var hvertfall ikke fra brumby jeg hadde vunnet den fra) men jeg hadde en bedre enn den jeg vant fra før,så da fikk jeg byttet den i dems butikker til full pris(1200,-)Så da fikk jeg meg ny Kingsland dunvest og kingsland genser;) Ikke dårlig synes jeg!

Torhild
24-03-2007, 01:27
*HOST* Da har jeg gjort et nytt forsøk, og håper på bedre service denne gangen =)

Torhild
29-03-2007, 22:47
Og så fikk jeg mail av Brumby i dag, både skoene og dekkenet jeg hadde bestilt var utsolgt i min størrelse... Det er grusomt irriterende at hver gang jeg bestiller noe, så er de tomme!!!!

Torhild
23-04-2007, 00:03
Og det som irriterer meg enda mer, er at de ikke kan fjerne de utsolgte produktene!!!!! Skoene jeg bestilte for en mnd siden, som de selvsagt IKKE hadde, de ligger fremdeles ute på tilbudssiden, også i min størrelse!!!!!

GRRRRRR.....

anettex
08-08-2007, 14:45
Dåååårlig service!
Bestilte myggspray der for godt over 1 mnd siden.
Fikk ordrebekreftelse og alt, men ingen varer har kommet.
Kommer nok aldri til å bestille der mer, ei heller anbefale de til andre.

Belinda
09-08-2007, 09:40
Jeg fikk ordrebekreftelsen min 24 juli. Har enda ikke hørt noe, eller sett noe til pakka med ridebukse og sko. Hadde jeg lest alt dette om Brumby litt før, hadde jeg nok ikke bestilt derfra..

18 august kom buksa og skoene...

Astrid
07-09-2007, 17:33
Jeg har lyst å bestille regndekken de har på tilbud, men jeg vil jo ha det ganske kjapt siden det er ganske vått her nå, så jeg får vel fortsette å lete hvis alle har dårlig erfaring med å bestille derfra :rolleyes:

anettex
07-09-2007, 21:29
Uff, ja jeg er redd for at du kanskje må vente leeeeenge på det dekkenet.
Skrev i et tidligere innlegg om myggmiddelet jeg bestilte i midten av juli.
Det har da enda ikke dukket opp.

Kinechristin
10-09-2007, 23:53
Jeg bestilte dekken i 135.. fikk ett i str. 145.. som min lille friesergutt neppe kan bruke før han er voksen sikkert. hihi.
Men da fikk Funny (varmblodsen) seg ett nytt dekken gitt.

Bryghaug
13-09-2007, 21:04
Jeg bestilte et ulldekken fra Brumby forrige uke, og dette dukket opp i posten idag! Riktig str og alt. Og det passet hesten=) Veldig fornøyd.
Har tidligere sendt mail dit pga spm jeg hadde ang. bucasdekken, denne har jeg ikke fått svar på i det hele tatt. Ikke fornøyd.

IngaSN
13-09-2007, 21:07
bestilte reinbuegrime-og leietau+ isis kopper...Alexander der ringte og spurte om jeg ville ha grima selv om den var utsolgt, det kom til å ta 1-2 månder. leietauet og koppene kom fort, men venter fremderles på grima

Sol
29-10-2007, 12:53
bestilte herfra i forrige uke, noen hansker og litt.. tok to dager fra jeg bestilte til pakken kom:) Imponerende syns jeg!!

Marna
29-10-2007, 14:50
Jeg bestillte en ridebukse der i juli tror jeg det var. Den er enda ikke kommet. Må vel ta meg sammen og etterlyse den...

ChristineW
30-10-2007, 16:30
bestilte reinbuegrime-og leietau+ isis kopper...Alexander der ringte og spurte om jeg ville ha grima selv om den var utsolgt, det kom til å ta 1-2 månder. leietauet og koppene kom fort, men venter fremderles på grima

Venter du fortsatt på den?

IngaSN
30-10-2007, 17:49
Venter du fortsatt på den?

ja

RebeccaK
29-11-2007, 22:01
Jeg har handlet litt på Brumby iom at det har vært den nærmeste butikken og jeg er ikke super fornøyd.. Vneter fortsatt på at de skal ringe meg ang. back2back ridebukser i større str. Jeg har mast på dem 5 ganger siden april..

Har dessuten litt følelse at de ikke alltid vet hva de driver med, sånn utstyrsmessig..

ChristineW
25-05-2008, 22:04
Nå har brumby fått nye sider, hva synes dere om dem?

IngaSN
25-05-2008, 22:07
Nye sider?Adresse?

Reaper
25-05-2008, 22:09
Ser bra ut det der:) *sjekke mer*

Fabolos fjaler: Adressen er den samme som før.

IngaSN
25-05-2008, 22:16
Det er blitt mye mere nettbutikk, og ikke fullt på "hjemme koselig":p Men ser ut som det kan bli bra:)

Akvinn4ever
26-05-2008, 17:05
Nettopp bestilt fra de første gang, og det gikk greit det :) Bestilte 13 Mai, fikk telefon noen dager etterpå om at de ikke hadde grimen og striglesteinen jeg hadde bestilt... så ba de om å finne noe som lignet... erstatningene var grei nokk de :) Fikk pakken 23 mai tror jeg det var.
Men de har litt dårlig utvalg etter min mening...

tutta23
28-08-2008, 12:25
Dette må være en overprisa butikk!De selger en wintec shjabrak til 395,den samme får du på selabua til 198..

Robin
07-10-2008, 12:16
Jeg er så langt veldig fornøyd hvertfall. Bestilte to vinterdekken de har hatt på tilbud i lang tid for 8 dager siden. I forgårs sendte jeg dem en mail hvor jeg spurte om pakken var sendt, og ja, den ble sendt 2.oktober. Med fikk jeg sporingsnummeret, og jeg søkte den opp på posten. I dag har dekknene kommet! Nå spørs det bare om jeg har fått dem i riktige størrelser da :D

Robin
08-10-2008, 23:50
Vel, da har jeg fått og åpna pakken, og jeg fikk akkurat det jeg hadde bestilt. Så, hurra :D

Robin
17-10-2008, 17:54
Vel, etter en litt nærmere titt ser jeg at de har gjort en stor feil, en positiv en. Jeg hadde bestilt to Hunter Light Turnout i str. 125 til kr 399 pr stk. Når jeg fikk pakka så jeg bare sånn fort på de, sammenligna ikke ellernoe. Så i dag prøvde jeg på det ene, det var tykt og kjempefint, akkurat slikt et vinterdekken skal være! Så prøvde jeg det andre, det var tynnere, hadde litt lite for. Det stod det Hunter på, mens på det andre stod det Revenge Norgesdekken. Så sprang jeg opp på datan, og der fant jeg dette Revengedekkenet, og det kostet jo 890 kr. Og jeg betalte jo 800 kroner i den tro at jeg hadde fått to Hunterdekken. Istedenfor fikk jeg et til 890 og et til 399. Hvis dere forstår? De sendte meg altså et til 890 og et til 399, og jeg betalte 800 for begge :D

Helga
24-11-2008, 16:47
Eg bestilte der, for ein tilgodelapp, 1 nov. Har ennå ikkje høyrt noko! Har også maila, men ikkje fått svar. "Litt" irritert no.

Helga
27-11-2008, 17:11
Får fortsatt ikkje tak i dei... FLOTT.

Ragnhild
27-11-2008, 17:42
Ringt dem?

AlfaValeur
28-11-2008, 19:41
nettbutikken til Brumby er ikke noe god, i forhold til den ekte butikken! der er det god service, gode priser og godt utvalg :D har bestilt en shabrak de ikke hadde sånn ejg ville ha den, og det gikk supert ;) men liker ikke nettbutikken.. dårlig utvalg der!

Konvaljen
13-12-2008, 23:39
Har nettopp bestilt et dekken derifra, og forhåndsbetalt fra nettbanken. Ble litt nervøs når jeg leste tråden her nå, men håper det går bra! Er jo julestri og alt nå, så kan vel uansett ikke forvente det før jul..

Helga
13-12-2008, 23:57
Eg har snakka med dei, de beklagde seg. Og når dei først skulle sende mangla dei 2 av tinga eg ville ha, så bestilte like gjerne på nytt. Vert spanande å sjå kor lang tid det tar no.

Konvaljen
17-12-2008, 13:35
Jeg fikk mail fra de i dag, om at dekkenet er sendt! Jeg bestilte sent på kveld for 4 dager siden. Fikk også svar på spørsmålet jeg la ved bestillingen. Så langt fornøyd! :)

Cammie
17-12-2008, 13:58
Vet ikke med nettbutikken, men selve butikken er veldig bra..Veldig godt utvalg, og de er faktisk billigere enn butikken på travbanen. God service er det og. (lagt igjen aaaalt for mye penger der ja)

Konvaljen
26-12-2008, 15:30
Fikk dekkenet før jul! 22.12 lå hentelapp i postkassa, og da bestilte jeg den 12. Så det var rask levering :)

Skjóna
05-03-2009, 15:22
Sidene til Brumby virker ikke jo. Grrr. Men ikke så fristende å handle der uansett etter å ha lest denne tråden.

Issa
16-05-2009, 22:44
Har de gått konk eller? Sendte dem en mail for et par uker sider med et enkelt spørsmål.. Intet svar :verymad: (Hater butikker som ikke kan svare på mail). Dumt, for jeg hadde tenkt å bestille sal hos dem..

Helga
16-05-2009, 22:47
Nei, trur berre dei er kronisk trege.

ChristineW
21-05-2009, 01:20
Har de gått konk eller? Sendte dem en mail for et par uker sider med et enkelt spørsmål.. Intet svar :verymad: (Hater butikker som ikke kan svare på mail). Dumt, for jeg hadde tenkt å bestille sal hos dem..

Nei, de har ikke gått konk.

Hva med å prøve å ringe eller sende en ny mail? Jeg vet at de er flinke til å svare på telefoner i hvert fall.

333 18 704 - husk å ringe i åpningstidene, 10-18 på hverdager og 10-15 på lørdager.

Nikita
06-06-2009, 18:31
Bestilte transportbeskyttere for 14 dager siden, og jeg trenger til neste helg (12. juni)... Spøker for at jeg får dem i tide :S Får ringe til de mandag å høre om de har sendt dem!

Hadde ikke lest denne tråden før jeg bestilte, dumt... Men dette var det billigste nettbutikken i forhold til Bucas sine korte transportbeskyttere.

Issa
06-06-2009, 20:44
Nei, de har ikke gått konk.

Hva med å prøve å ringe eller sende en ny mail? Jeg vet at de er flinke til å svare på telefoner i hvert fall.

333 18 704 - husk å ringe i åpningstidene, 10-18 på hverdager og 10-15 på lørdager.

Pfft nå kan de bare ha det så godt, jeg har kjøpt sal hos ei her på forumet :D

Nikita
16-06-2009, 19:52
Fikk transportbeskytterne etter 3 uker.

Når jeg skulle hente den stod på en klistrelapp på den om at jeg skulle betale 100 ekstra for at jeg ikke hadde hentet den før... Fikk jo lappen i posten SAMME dagen!! Det sa jeg til hun på posten, og jeg har vært hauk på postkassa i nesten 3 uker nå!! Jeg slapp å betale da... Men makan!

RebeccaK
01-07-2009, 22:35
Har venta på nytt pannebånd til hodelaget siden januar. Har purret hver eneste måned, men nå gidder jeg ikke handle en eneste ting der mer, hverkenpå nett eller i butikken. :mad:

Modesty
01-07-2009, 22:47
De gangene jeg har sett tilbud på hjemmesidene deres så har de _ALDRI_ hatt det inne noensinne...

Ellers har jeg opplevd og komme kl 10 til dem engang, da var det ingen i butikken, vi ventet i 40 minutter og ingen ansatte dukket opp kun en masse andre kunder... Sendte dem en mail om det og har aldri fått noe svar. Ellers synes jeg de kronisk bestiller for lite av forbruksting, spesielt av de forskjellige multivit blandingene osv, der går de jo søren meg tomme med en gang og da burde de faktisk snart ta et hint om og bestille litt mer neste gang kanskje?!

Nei jeg er ikke så veldig glad i denne butikken og prøver heller og gjøre shoppingen min andre steder om jeg kan.

Tvistur
19-08-2009, 10:43
Jeg har aldri fått svar på mail herfra, men ringte her om dagen og fikk svar: "Nei det har vi ikke", "Nei, det kan vi ikke skaffe", "Det at vi forhandler alle andre modeller i et merke betyr ikke at vi kan skaffe din str i det merket" osv.
Dumt, for jeg for dem for jeg hadde tenkt å bruke litt penger der...

Ninja007
21-01-2010, 11:48
Bestilte et Hansbo regndekken derifra 12.01.. 14.01 fikk jeg mail om at pakken var sendt og idag kom den :D (bor i Troms, så tar sin stund med posten)
Er bare fornøyd jeg :)

Skjóna
18-05-2010, 20:21
De er fryktelig dårlige til å svare på mail. Sendte mail ang to bucas-dekken og spurte når de kommer inn, men intet svar. Rart de ikke er interessert i å selge to dyre dekken.

Astrid
23-09-2010, 00:27
Noen som har nye erfaringer?
Bestilte derfra nå, så er litt spent :p Var bare ett dekken og ett sett beinbelegg.. Dekkenet var på tilbud, så det kan jeg kanskje ikke forvente å få skjønner jeg.. :p

Skjóna
24-09-2010, 20:25
Jeg bestilte en bucas grime og et bitt og fikk mail idag om at de var utsolgt for begge deler.
Men det er jo ikke deres skyld. De lurte på om jeg fremdeles ville ha tingene siden det er så forsinket. Og det vil jeg. De er de eneste jeg har funnet bitt i 9,0 hos.

Astrid
24-09-2010, 21:11
Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk mail da?

Skjóna
26-09-2010, 19:17
Tja. 3-4 dager kanskje? Kom ikke umiddelbart ihvertfall.

Astrid
27-09-2010, 21:06
Der fikk jeg mail om at pakken er sendt, og det er 4 dager siden jeg bestilte.. Kunne vært værre! :p nå gjenstår det bare å se om jeg får det jeg har bestilt :p

Kakemonsteret
02-11-2010, 22:08
Noen som vet om de selger rosetter, sånne som man får på stevner? Skal ha stallstevne om bare noen dager så da haster de litt:P

Skjóna
02-11-2010, 22:10
Ville ikke brukt Brumby om det haster.

Kakemonsteret
02-11-2010, 22:12
Bor ikke mer enn 20 min unna så er jo bare å kjøre bort å kjøpe, men kjedelig å kjøre så langt om de ikke har det i butikken, derfor jeg spørr;) Får vell prøve å ringe de i morgen:)

Kakemonsteret
02-11-2010, 22:19
haha, da jeg og ei vennine var på brumby for 2-3 uker siden, tok jeg med meg en padd og ei pisk til kassa for å betale, så begynte han i kassa å fortelle om rabattkort (eller hva det heter?) så fylte jeg ut alt og ga han lappen, så ga han meg posen og sa hadebra, jeg og vennina gikk ut av butikken.....Hadde den ''jeg har glemt noe'' følelsen, men tenkte ikke vidre på det.

men hva hadde vi glemt? Jo å betale, så da ringte han fra brumby å sa ''øhhh.... jeg tror dere glemte å betale...'' heldig for oss hadde ikke bussen vi skulle ta enda ikke kommet, så da var det bare å tusle tilbake til butikken for å betale....

Skjóna
02-11-2010, 22:40
Hahahaha, er det mulig? Tenk om du ikke hadde fylt ut tlf nr på lappen da. Hvordan er butikken forresten?

Kakemonsteret
03-11-2010, 19:01
Butikken er grei, men de som jobber der står å glaner på deg hele tiden! Hørt rykte om at det er fordi de er redde for at folk skal stjele... Heldigvis er det to andre hestebutikker i området som jeg heller kan handle på!!!:)

Skjóna
03-11-2010, 21:56
Æsj så slitsomt. Hater å bli beglodd når jeg skal shoppe.

Kakemonsteret
10-11-2010, 22:29
Noen som vet om de tar saler til inbytte på Brumby? De driver jo med saltilpassing tross alt;)

C'est La Vie
11-11-2010, 00:51
Nope de tar ikke saler i innbytte. Gjorde det før, nå selger de bare nye saler. Jeg bor i Sandefjord, der den nye brumby butikken har åpnet, er jo en i tønsberg også, sikkert den dere snakker om;) De har mye utvalg i tønsberg syntes jeg, også ligger jo jarlsberg hestesport vegg i vegg, så da kan man titte litt der også;)

Skjóna
18-01-2011, 13:44
Jadda, bittet og grima jeg bestilte i september har ennå ikke kommet. Grima kjøpte jeg et annet sted, men bittet skulle jeg gjerne hatt. Ikke er det mulig å bestille kun bittet heller. Grrrr! Dustebutikk! Bestilte dette bittet første gang i mai tror jeg. Men det kommer aldri. Knurr!

Kakemonsteret
19-01-2011, 21:31
Ja, har aldri hørt noen gode erfaringer med å bestile fra brumby..

Noen som har brukt saltilpasseren(e) fra brumby (kansje kun tønsberg som har det?) ? ei i stallen er fornøyd med de, mens vennina hennes mener det stikk motsatte..

RebeccaK
29-01-2011, 20:23
Ja, har aldri hørt noen gode erfaringer med å bestile fra brumby..

Noen som har brukt saltilpasseren(e) fra brumby (kansje kun tønsberg som har det?) ? ei i stallen er fornøyd med de, mens vennina hennes mener det stikk motsatte..

Vel, han er egentlig ikke saltilpasser selvom de reklamerer med det. Han har kun et kurs fra Wintec, men ingen grunnleggende kunnskaper. Styr unna er mitt forslag!!

Ellers veldig fornøyd, men enkelte der inne er helt på jorde og glemmer alt med en gang. Andre følger deg opp som kunde som de skal. Litt varierende kunnskap også.

Kakemonsteret
29-01-2011, 20:26
valgte de fra nøtterøy i stedet

ChristineW
05-02-2011, 11:19
Vel, han er egentlig ikke saltilpasser selvom de reklamerer med det. Han har kun et kurs fra Wintec, men ingen grunnleggende kunnskaper. Styr unna er mitt forslag!!

Ellers veldig fornøyd, men enkelte der inne er helt på jorde og glemmer alt med en gang. Andre følger deg opp som kunde som de skal. Litt varierende kunnskap også.

Og på hvilket grunnlag kan du si det? Det stemmer ikke, be om å få se diplomer ol. neste gang du er i butikken ;) Han er bla. en av få i Norge som er godkjent fra Prestige til å endre bommvidder.

Torhild
05-02-2011, 11:23
Super service! Sendte bestillingen, men ringte etter en halv times tid for å sjekke noe, og da var varene allerede pakket sa dama. Og bare et par dager etter var pakken på plass på postkontoret mitt :)

RebeccaK
04-03-2011, 15:14
Og på hvilket grunnlag kan du si det? Det stemmer ikke, be om å få se diplomer ol. neste gang du er i butikken ;) Han er bla. en av få i Norge som er godkjent fra Prestige til å endre bommvidder.

Jeg har tidligere bedt om dokumentasjon ifm. en feiltilpassing av sal på min forrige hest. Jeg fikk aldri se noen bevis på annet enn et Wintec kurs, selvom de lovte det gang på gang.

Akvinn4ever
16-07-2011, 00:09
Jeg er veldig fornøyd med brumby jeg. De ringer hvis noe mangler, og er veldig hyggelige. Syns de er litt trege, men man får i det minste mail når varen er sendt.

Nina
23-05-2012, 14:30
Må rose Brumby litt nå. Var skeptisk tilå bestille derfra siden det hastet å få varen,men skrev det i kommentarfeltet i går kveld,og nå er varen på vei allerede! God service!:-)

Issa
24-05-2012, 13:41
Ja nå har de nok skjerpet seg. Jeg bestilte noen transportbeskyttere (men forhåndsbetalte ikke) for noen uker siden. Skrev dagen etter en mail (i det kontaktskjemaet), og hørte om de kunne sende med en voilock også. Fikk svar dagen etter, og pakken kom i posten to dager etter det.