PDA

Se full versjon : MinHestebutikk

Silje og Tindra
10-01-2007, 22:50
MinHestebutikk
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

MinHestebutikk (http://www.minhestebutikk.no)

Torhild
10-01-2007, 23:37
Godt utvalg til gode priser.
De kjøper ofte opp hele restpartier av kjente merker, og kan dermed selge de ut til billigere pris enn andre butikker.

Fin leveringstid på bare 2-3 dager, og god kundeservice.

Får et godt terningkast 5 hos meg!

Ragnhild
10-01-2007, 23:38
De burde få en som kan skrive når de sender ut mailer. "Julegave tips og desember tilbud", "Januar tilbud". Orddeling er en fin ting! *sukk*

Ellers har jeg vært veldig fornøyde med dem når jeg har bestilt. Rask levering, og man få tilsendt sporingsnummer så pakken kan hentes i det den ligger på postkontoret. Flinke til å svare på mail (blei noe styr med at bestillingen blei registrert to ganger), og ordnet fort opp.

Så inntrykket mitt er positivt!

lillings
11-01-2007, 00:06
- Har endel billig produkter i kjente merker.
- Kjapp levering og pluss for sporing og informasjon om mine rettigheter som kunde
- Bare bestilt derfra en gang og da var det litt surr med noen dekken, men de ordnet opp i det(uten de store problemer tror jeg, var mamma som fikset det for var selv på Island så fikk ikke ordnet opp selv)

Virker som en helt grei butikk med gode tilbud :)

Mari
11-01-2007, 05:43
Har bestilt der kun en gang, og det eneste jeg har merket meg, er god service og rask levering (selv om det ble endel tull i posten, men det var ikke deres feil).

Løkki
11-01-2007, 12:04
Berre positivt å seie om dei. For eksempel bestilte eg eit fleeceridedekken med brodering hos dei. Bestilte kvit skrift, for på bildet såg kantbandet på dekkenet kvitt ut. Fikk telefon seinare same dagen om eg virkelig ville ha kvit skrift, for kantbandet var beige. Sjølvsagt ville eg ha beige skrift da:) Dei ringer også om det er noko dei ikkje har på lager i den str/fargen og spør om du vil ha noko anna/anna farge. Mange nettbutikkar let jo berre vere å sende det dei ikkje har på lager. Ikkje kjekt om det var akkurat den tingen du skulle ha, og resten var berre for å få prisen over minstepris.

Og ja, minus for at minstebestilling er på heile 350,-

Sara&Korak
11-01-2007, 14:58
Rask levering.. men har ikke så god erfaring med de.
Bestilte et leietau hvor kroken ble ødelagt før jeg fikk brukt det, noen stallsko som ikke var verken varme eller vanntette + et hodelag som var i størrelse cob men ALT for lite.

Wilisia
11-01-2007, 15:03
Har veldig god erfaring med de. Har stigbøyler, stigbøyleremmer, ridebukse, fleecedekken, dekkengjord, sprangpisk og ganske mye mer derfra. Funker kjempebra det. Kanskje ikke stigbøyleremmene da, men hva venter du egentlig for noen stigbøyleremmer for 100kr? De funker jo fortsatt ser bare litt stygge ut.

De har alltid hvert veldig raske. Kommer etter 2-3 dager. Kvaliteten er jo ganske grei også sånn generelt. Hun har jo hatt det fleeceteppet i 1 år :O Det er nok rekorden xD

lillings
11-01-2007, 17:11
Dei ringer også om det er noko dei ikkje har på lager i den str/fargen og spør om du vil ha noko anna/anna farge. Mange nettbutikkar let jo berre vere å sende det dei ikkje har på lager. Ikkje kjekt om det var akkurat den tingen du skulle ha, og resten var berre for å få prisen over minstepris.

Og ja, minus for at minstebestilling er på heile 350,-

Det har ikke jeg opplevd. Bestilte endel dekken derfra i vinter og da sendte de ett i en annen farge enn det jeg hadde bestilt, også var det et de ikke hadde igjen flere av og det sa de ikke noe om. Så det først når pakken kom. Men varierer kanskje på hvem som er på jobb :???:

Wilisia
11-01-2007, 18:45
Har alltid fått mail når det er noe sånn jeg. Kommer ikke på noe nå, men vet det har vært noe ;-)

Merete
01-02-2007, 21:42
Har bestilt derfra flere ganger, og har bare positivt å si om dem :)

-Berit-
15-02-2007, 12:44
Har bestilt meg dekken ( Dyne ) og fortøy m/ martingal herfra. Stort sett fornøyd, bare at læret på fortøyet er av litt lavere kvalitet enn forventet. Men det var ganske billig og fungerer fint:) Dekkenet har jeg ikke begynnt å bruke enda, skal barbere ponnien min først. Men Kjennes tykt og varmt ut, pluss at det er av sterkt stoff. (Alpha Horse)

Hodelaget mitt og tøylene mine er også kjøpt på MinHestebutikk, tøylene har noen løse tråder her og der, men selve hodelaget er jeg storfornøyd med!:)
Liker denne nettbutikken godt, da de har rimelige priser for rimelige varer!

Stine og Mani
17-02-2007, 17:58
Bestilte ridebuksa på torsdag ettermiddag, fikk den lørdag. Utrolig raskt! :D

Ann Lajla
17-02-2007, 21:12
Har berre positive ting å sei om dei. I fjord blei det mykje kluss med salkjøp til Regina, det tok nær 4 månader før eg gav opp, og fann ut at eg skulle bestille med dei. Hadde aldri bestilt med dei før, og var ikkje fornøgde med andre plassar eg hadde prøvd å bestille sal med. Det gjekk 5 dagar (bestilte torsdag, fekk den mandag)! I tillegg får dei stort pluss for at ein kan følgje pakken på si ferd, det er noko eg har lengta etter.

Far min bestilte nytt bomjern på onsdag, til salen me kjøpte i fjord. Fekk det i går, så eg er storfornøgd. :D

NinjaChristin
25-03-2007, 23:16
Har bestilt av dem nå, så får vi se hva vi kan si etterpå. Valget sto mellom dem og hestesportcenteret, da jeg kunne spart 200 kroner på å handle samme tingen derifra, men trådene her gjorde at jeg valgte å betale de ekstra kronene.

Fine disse butikktrådene ;)

Aina
29-03-2007, 10:39
Har vært i selve butikken på kløfta og er fornøyd. Alltid masse tilbud og billig, og med et stort utvalg. Det er veldig mørkt der men....man får et "hei, trenegr du noe hjelp?" når man kommer inn i butikken, og man får gå å handle i fred om man ønsker :)

NinjaChristin
30-03-2007, 11:09
De var veldig raske i alle fall! Bestile på lørdag og fikk mail om at pakken var på mitt postkontor på tirsdag, og kunne selv se det på sporingsnummeret jeg fikk med. Slikt er bra!
Eneste jeg vel egentlig kan si, er at de først drar betalingen fra kortet, setter det tilbake, for så å ta det igjen et par dager etterpå. Slik kan jo være skummelt om man ikke vet om det (eller følger med på nettbank), da det er lett å overdra, siden man tror man har pengene. Var obs på dette, da jeg så pengene var tilbake. Litt samme som flyselskap bruker å gjøre.

Har ikke fått sett på varen enda, da jeg ikke skal hjem før om to uker, men regner med at det er ok. Om ikke får jeg prøve byttingen deres også.

Men på Kløfta sier du? Er det det som ligger i krysset der, som før var Kløfta hund og katt eller noe (der dem hadde den plasthesten med kjerre på på taket?), eller er det enda en hestebutikk på Kløfta?

Bombus
08-04-2007, 23:35
NinjaChristin: er den butikken ja :D

Jeg er strålende fornøyd med mine kjøp.. både i butikk og via nett!!!! raske er de og de ringte når de manglet str sånn at jeg fikk valgt en annen!!! Mye bedre det enn å få pakke som mangler det man virkelig har ventet på!! Kvaliteten ser bra ut også :D

Astrid
09-04-2007, 13:16
Har prøvd å bestille derfra, men nettbutikken funka jo ikke....

NinjaChristin
09-04-2007, 20:01
NinjaChristin: er den butikken ja :D

Jeg er strålende fornøyd med mine kjøp.. både i butikk og via nett!!!! raske er de og de ringte når de manglet str sånn at jeg fikk valgt en annen!!! Mye bedre det enn å få pakke som mangler det man virkelig har ventet på!! Kvaliteten ser bra ut også :D

Men så lettvindt. Da er det jo ikke lengre en at det går an å reise innom en tur når man er forbi.

Mari
14-04-2007, 23:55
Hællandussen, bestilte pakke på torsdag, og den kom IDAG! Sjokket har ikke lagt seg enda, har aldri fått en pakke på bare 2 dager før..! :D

Torhild
27-01-2008, 12:00
MinHestebutikk er super på service!! Kjempehyggelige på telefon, løper rundt og leter og sjekker ting for deg, og varene sendes samme dag!
Fine priser har de også på mye!

Cidril
10-04-2008, 03:00
Synes det er en del kluss med nettbutikken demmes, men ellers har jeg ingenting å klage på! :) Fin leveringstid og flotte produkter!

Harneshaug
10-04-2008, 03:39
Joda, men den er jo så kjeeeedelig... er jo aldri noe nytt, samme varene i åresvis. Dårlig på å bytte ut tilbud og ja... kjedelig..

Gulponnis
29-04-2008, 16:05
Nå har jeg nettopp bestilt en god del hesteutstyr derfra. Håper jeg får de raskt.

IrisV
29-04-2008, 23:27
Har god erfaring med de, rask levering, varer med god/grei kvalitet (alt etter merke) og er de tomme eller mangler størrelsen du bestilte så ringer de deg og spør om du vil ha annen farge, str, annen vare eller ingen ting.
Svært bra kundeservice :)
Minuset er som Harneshaug sier; lite oppdaterte sider med lite forandring på tilbud o.l.

Men får en god 5 av meg

Emilie H
27-06-2008, 23:46
*Drar opp denne jeg..* :)

Skal bestille derfra nå, men hvor i alle dager trykker jeg for å få bestilt? :oops:

Har registrert, valgt vare, også trykker jeg på "Fortsett bestillingen", men det skjer ingenting? Kommer bare ei liste over ridebukser og chaps? :p

Emilie H
28-06-2008, 15:18
*Opp*
Ingen som vet.. ?

IngvildK
23-07-2008, 13:10
Liker MinHestebutikk! :D Fikk nettopp telefon fra ei utrolig trivelig dame, som sa at de var fri for akkurat de ridestrømpene jeg bestilte, men jeg kunne få et annet par i litt andre farger, om det var greit. (:

Liv&Lilja
26-07-2008, 17:54
Veldig fornøyd den ene gangen jeg handlet der! Veldig rask levering! :)

Silje&Tenjar
24-04-2009, 13:09
Drar opp denne. Er det en fysisk butikk man kan handle i?

Helga
24-04-2009, 13:35
Heimesida deira er veldig gammaldags, mykje av utstyret også..

Blær
24-04-2009, 13:49
Jeg har aldri bestilt herfra, men synes siden var veldig uryddig.
Kansje på tide å få en ordentlig nettbutikk som er ryddig og enkel å navigere på?
noen produkter var kjempebillige å andre veldig mye dyrere.

Kaja&HP
24-04-2009, 13:53
da jeg bestilte derfra, skrev jeg i komentarfeltet at jeg trengte varen innen da og da, og de måtte ringe om det ikke var mulig.

Dagen etter fikk jeg en tlf på at varen ikke var på lager, men de trodde de ville komme fra til riktig tid. Hvis varen ikke gjorde det skulle jeg få sende den i retur uten kostnader. Det syns jeg er bra service:)

minikyvik
29-04-2009, 10:08
bestilte et par småting derfra for ca 2 uker siden, og pakken kom etter rett under en uke:)

Ellers så må eg si at siden er uryddig, og det blir ikke oppdatert med nytt utstyr etter hva eg har lagt merke til.

kikki
28-05-2009, 09:37
Veldig god service. Da kjæresten min ringte og lurte på om det var mulig å få den før jul sa de at de skulle sende den med en gang så kunne han betale senere. det er god service!

Belinda
31-05-2009, 20:43
Veldig god service. Da kjæresten min ringte og lurte på om det var mulig å få den før jul sa de at de skulle sende den med en gang så kunne han betale senere. det er god service!
Før jul i år? :lol:

kikki
08-06-2009, 12:39
hehe, i fjor da;)

julnil
12-07-2009, 23:38
De har en elendig nettbutikk. Ene og alene fordi nettsidene er så dårlige, orker jeg ikke klikke rundt omkring, og spretter heller til en bedre nettbutikk.

Dårlige nettsider er ganske kritisk for handel over nettet..

Wilisia
12-07-2009, 23:59
Synd du syns det, for servicen er topp ;) Sender så fort som mulig, og har de ikke det inne så ringer de :)

julnil
13-07-2009, 00:24
Synd du syns det, for servicen er topp ;) Sender så fort som mulig, og har de ikke det inne så ringer de :)

Når jeg "går inn" i nettbutikken til MinHestebutikk, så møter jeg en uoversiktlig butikk, med bilder som er strukket feil.
Da blir det vanskelig å handle.

Nettbutikker skal være oversiktlige og lette å navigere i. Bilder skal være gode, og kunne forstørres (er så irriterende når jeg kommer til nettbutikker som har små bilder av varene, og når man da klikker på forstørring, popper det jammen enda et bilde opp, akkurat like lite som det første).

Wilisia
13-07-2009, 00:30
hehe, ja, jeg skjønner. Jeg har handlet der i alle år så jeg legger ikke merke til det engang.

sandoy
08-10-2009, 21:06
Jeg kjøpte Alfa Horse dekken derifra nå i høst.
100% vanntett sto det.. Tykt og varmt og hørtes helt perfekt ut for oss som bor på mørekysten..
Det første jeg fikk raknet inni første gang i bruk. Klippet av og sendte inn alle spenner og fikk ett nytt ett. Fin service der med dem som jobber der.
MEN dekkenet er IKKE vanntett..
Hesten sto ute i regn og vind , og da han kom inn veide dekkenet 10 kilo føltes det som , og var vått inni der fyllet var sydd ( i sømmene der) og det tok 4 dager å få det tørt igjen. Selve hesten var tørr bortsett fra bakpå rumpa da...
Men de neste 4 dagene måtte han jo gå i regnteppet sitt da... heldigvis ikke minus grader ennå..
Har sendt dem beskjed. ikke fått noe svar, men ser dekkenet er borte fra siden dere nå..

HesteHeidi
18-12-2009, 11:26
I går bestilte jeg en Wintec sprangsal i 16" og Wintec stigbøyleremmer.
I dag ringte de og sa de ikke hadde salen inne i den størrelsen. Men jeg fikk den i 16,5", og stigbøyleremmene hadde de heller ikke, men jeg kunne få Wintec Pro Webbers til samme pris. Og de skulle sende i DAG! :D

HesteHeidi
21-12-2009, 19:30
I går bestilte jeg en Wintec sprangsal i 16" og Wintec stigbøyleremmer.
I dag ringte de og sa de ikke hadde salen inne i den størrelsen. Men jeg fikk den i 16,5", og stigbøyleremmene hadde de heller ikke, men jeg kunne få Wintec Pro Webbers til samme pris. Og de skulle sende i DAG! :D

Og i dag kom den! :D Med en ekstra, tydeligvis gratis, shabrack :D

Belinda<3
21-05-2010, 23:20
Jeg bestilte derfra i forrige uke. Fikk mail p&#229; tirsdag om at pakken skulle sendes da, og p&#229; onsdag fikk jeg mail om at den hadde kommet :D Kjempeforn&#248;yd, bortsett fra at st&#248;vlene kunne v&#230;rt litt st&#248;rre. Men det er jo mitt problem, fikk jo i den st&#248;relsen jeg bestilte :P

Wilisia
21-05-2010, 23:30
Om det er vanlige ridest&#248;vler og det er "tykkelsen" du syns er for liten s&#229; utvider jo de seg iaf ^^

Belinda<3
25-05-2010, 00:06
Om det er vanlige ridestøvler og det er "tykkelsen" du syns er for liten så utvider jo de seg iaf ^^

Det var lengden på foten som var litt kort. Men det funket uten såler, og hvis de da får utvidet seg litt når jeg bruker de tar jeg heller i såler etterhvert.

Føler jeg har gigantiske bein, har prøvd å gi bort gamle rideskoene mine, men ingen som har store nok bein til de... Ridestøvlene jeg bestilte var strl. 40, og akkurat for korte :rolleyes:

Malene_Fiola
27-05-2010, 10:02
Har kj&#248;pt hansker og leietau av dem da de hadde utsalg et sted, bra kvalitet og grei pris, tipper nettsida er ganske grei ogsp, mye fint hadde de hvertfall :)

Skjóna
08-06-2010, 21:19
De er ekstremt raske p&#229; levering! Bestilte Mountain Horse Richmond High Rider p&#229; s&#248;ndag og idag kom de! Men f&#229;r ikke hentet de f&#248;r torsdag da. Gleder meg! H&#229;per de passer.

goytil
30-01-2011, 01:13
Veldig fornøyd med Minhestebutikk. God service og fine priser!

Astrid
08-04-2011, 15:31
Fant ett dekken jeg har hatt lyst på på tilbud der, og bestilte det i forgårs. I dag fikk jeg mail om at det har ankommet postkontoret :D
Ellers syns jeg de har mange gode tilbud der, og liker de nye Kimberlydekkena de har tatt inn! Kan ikke huske å ha sett de noen andre plasser enda..

Calvintino
01-05-2011, 22:23
funker nettbutikken hos dere? får opp at siden ikke finnes.. :(

Embliss
04-05-2011, 16:58
Jeg kommer inn i alle fall :)
http://minhestebutikk.no/mhb/

kikki
29-05-2011, 08:37
Jeg er veldig fornøyd med denne butikken. Ringte for å høre hvilke str de hadde igjen i sal, og fikk beskjed om at det kun var en igjen. Denne hadde dog en transportskade og ville derfor selges til redusert pris. De la den av til meg og jeg bestilte om kvelden. Et par dager senere kom salen og denne skaden var helt minimal. Storfornøyd med servicen her. Det er også erfaringen fra tidligere.

Akvinn4ever
11-01-2012, 22:12
Utrolig rask levering og supergod service! Jeg bestilte derfra fredag og lørdagen nyttårshelgen, og fikk telefon 1 nyttårsdag (!!) om at ene dekkenet ikke var på lager, men at de kunne sende meg det når det kom, uten å betale porto på det. Beste nettbutikken jeg har bestilt fra så langt :-)

Gudhild
08-06-2012, 14:40
Veldig fornøyd. Da jeg bestilte fikk jeg raskt svar, selv om det var pinsehelgen at de ikke hadde dekkenet jeg hadde bestilt. Men jeg kunne få et annet et til samme pris. Ville heller ha et bitt i stedet og det var null problem. Fornøyd med alle varer:) Et ekstra pluss for gave:)

Belinda<3
26-06-2012, 12:33
Fornøyd denne gangen også :) Bestilte søndag kveld, fikk mail igår(mandag) om at pakken var sendt, og link til sporingsnummer, og ifølge sporingsnummeret har pakken min kommet til postkontoret idag(tirsdag) :)

Iberica
26-06-2012, 13:59
Jeg er veldig fornøyd med de, både som nettbutikk og hestebutikk på Kløfta :D De sender varene ut med en gang, og hvis de ikke har inne får man tilsvarende vare tilsendt (blir sevfølgelig avtalt på forhånd). Har BARE positive ting å si minhestebutikk og servicen. Har bestillt varer der flere ganger.

Er enig i at nettbutikken er uoversiktig, men den som leter, finner! :-)

Astrid
26-06-2012, 14:05
Bestilt derfra to ganger de siste ukene. Første gangen hadde de ikke to av tingene jeg skulle ha (hvor vanskelig kan det være å ha en oppdatert nettbutikk..?), men avtalte per mail at de skulle droppe den ene tingen og sende den andre i en annen farge, og fikk da varene kjapt etter det. Siste gangen hadde jeg pakken to dager etter jeg bestilte :)

goytil
08-08-2012, 23:23
Har sagt det før men det kan ikke sies nok ganger. Servicen er SUPER! Digger minhestebutikk !!!

Ullsokken
20-09-2012, 21:17
Jeg er veldig(!) fornøyd med Min Hestebutikk. Stort utvalg, gode priser, kjapp levering og hyggelig kundeservice. En favoritt!