PDA

Se full versjon : Skoies

Sider : [1] 2 3

Silje og Tindra
10-01-2007, 22:49
Skoies
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Skoies (http://www.skoies.no)

absinthe
11-01-2007, 10:27
Priser:
Ganske så ok priser! verken billig eller dyrt, ifølge min mening

Kvalitet:
hipp som happ! noe har jeg vært veldig godt fornøyd med, mens endel andre ting har vært dårligere enn andre ting igjen.
du får hva du betaler for, for å si det sånn :)

LEveringstid:
jeg har aldri fått tilsendt, siden jeg bor såpass nærme, og bare drar bort og kjøper det jeg skal ha

kundeservice:
Bra! de tar som regel inn det du spør etter, hvis de ikke har det inne. og de som jobber der er veldig hyggelige folk! :)
Flinke til å hjelpe også!

Wenche
11-01-2007, 10:35
Skoies er vel den nettbutikken jeg er mest fornøyd med, og skal jeg bestille noe, så kjøper jeg det derifra. Prisene er OK, kundeservicen er topp, kvaliteten på varene er bra. (Har ihvertfall vært bra på de varene jeg har bestilt hittil) og leveringstida er veldig kort! I tillegg får man ofte med en ting i pakka hvis man bestiller over internett ;) Forrige gang fikk jeg en hvit allround sjabrakk, som det var brodert logoen til Skoies på, veldig ålreit og nyttig gave!

Anette
11-01-2007, 14:00
Prisene er hel akseptable, kvaliteten er god, leveringstiden er RASK. Men det jeg synes er best med Skoies, er servicen. Makan til god service har jeg aldri opplevd noe sted :)
Skoies er min favorittnettbutikk!

Ina
11-01-2007, 14:05
Har kjøpt fra Skoies en gang, positiv opplevelse.

Bestilte en sjabrak med brodering på, pirsen var helt okei, og leveringstiden var super. Brukte ca 5 dager fra jeg bestilte til jeg hadde sjabraken her.

Skal ikke se bort i fra at jeg benytter meg av dem flere ganger.

Asa Garsy
11-01-2007, 15:28
Har bestilt en del derfra, super kundevennelighet, kvaliteten er ok. Leverignstiden er kjapp selv under julestriden, så ingen ting å klage på, jo, kansje mer utvalg i senebeskyttere.... men men

lillings
11-01-2007, 16:54
Synes prisene er helt greie. Noe er dyrt, noe er billig :)

Kvaliteten varierer endel, men tror du får det du betaler for...

Servicen er upåklagelig, aldri opplevd så bra service noe annet sted :)

Leveringstiden kan man heller ike klage på. Tror jeg fikk pakken min etter fire eller fem dager jeg :)

Skjóna
11-01-2007, 19:26
Har handlet mye fra Skoies, superfornøyd hver gang. De er relativt billige, leverer raskt også får man med en liten gave hver gang man bestiller! Hyggelig det da. Også har de mye utstyr til Islandshest.

Marte+Quicky
11-01-2007, 22:31
Skoies er super! Bra og fint utstyr, det jeg har derfra er bra kvalitet også ;-) Fine broderinger òg.

Liv&Lilja
12-01-2007, 10:41
Bestilte meg sal fra der tirsdag, å da var det tilbud om å få med et ulldekken dersom man kjøpte sal til over 4000kr...Dette glemte jeg selfølgelig å skrive opp i bestillingen at jeg ville ha med.....Senere på dagen ringte det noe til meg, men fikk ikke svart fordi jeg hadde time, og glemte det til kveldenkom da jeg søkte på nummeret for å finne ut hva det var, det var skoies, men da var det så sent at det var ingen der. Da jeg ringte opp igjen dagen etterpå sa jeg nå at de hadde ringt meg, og lurte på hva de lurte på... Da ringte de opp for å spørre om jeg ville ha dekken (noe jeg hadde hatt mistanke om), men for å ikke lage så mye styr, sa jeg at jeg hadde nok ulldekken (som jeg har :roll: ), og at det ikke var så farllig med det..Da spurte den trivlige damen om jeg ikke ville ha et fleecedekken istede...Så da slo jeg nå til da. Men makan til hygglige folk er det lenge siden jeg har vært borti ja!!

Så jeg tror nok jeg kommer til å handle mer der ja!!

Silje og Tindra
12-01-2007, 10:56
Skoies er kjappe og har bra service. Prisene varierer. Det er koslig med gaver når man handler, men når du handler ting i en spesiell dame-størrelse, så går det vel an å legge sammen to og to og komme frem til at hansker størrelse 5 år ikke vil passe meg? ;-)

Kristine-
12-01-2007, 15:59
Jeg bestilte en sjabrak med brodering hvor de hadde brodert feil. Jeg sendte en mail og noen dager etterpå kom det en ny sjabrak i posten ;-) Ikke måtte jeg returnere den gamle heller. Hun jeg snakket med var kjempe hyggelig!

Flashback
14-01-2007, 01:17
SKOIES! :dusk: Elsker Skoies!

tebj0
16-01-2007, 21:46
Skoies er kjappe og har bra service. Prisene varierer. Det er koslig med gaver når man handler, men når du handler ting i en spesiell dame-størrelse, så går det vel an å legge sammen to og to og komme frem til at hansker størrelse 5 år ikke vil passe meg? ;-)

Det opplevde jeg også :lol:

Har også bare godord og si om skoies. Super service og utrolig rask levering!

Falo
25-01-2007, 21:29
Hei!

Bestillt fra Skoies en gang, KNALL fornøyd!!

Levering: 2 dager
Service: knallbra!
Anbefales på det sterkeste!

Svalgårds Cheri
26-01-2007, 14:31
Skoies er supre :dusk:

Eneste jeg har å utsette på dem er at jeg syns de har litt lite nyheter. Bestilte derfra for ca et år siden, og det har ikke komt særlig mye nytt. Har liksom kjøpt det som var interessant;) Kan være det bare er meg da...

Rask levering, der er de suverene :smile:

Anita&Svarten
26-01-2007, 14:59
De har i butikken ;-) Veldig mye som ikek ligger ute i nettbutikken..

Sigrid
26-01-2007, 15:37
Når jeg bestilte fra Skoies fikk jeg med to par ridehansker helt gratis ;-)
Skoies er så utrolig mye bedre enn horze og hooks. Synes jeg iallefall.

anettex
26-01-2007, 21:27
Har handlet mye på Skoies, 2 roadcarder blandt annet.
Alltid god service, rask levering.
Litt kjedelig utvalg kanskje...
Finner ikke akkurat de mest originale tinga der.

Anne-Lise
26-01-2007, 21:39
Fikk pakken min i dag, og jeg er fornøyd :)
Veldig rask levering, i tillegg til at jeg også fikk to par hansker i gave! Nice ;D

Liv&Lilja
27-01-2007, 00:09
Fikk et dekken i tillegg, jeg!!
Men så bestilte jeg en sal også da... ;-)

Merete
01-02-2007, 21:40
Skoies har rask levering, greit utvalg og bra service ja!

To ganger har de ikke hatt det jeg har bestilt i riktig farge, og har derfor ringt og spurt om jeg vil ha en annen farge de har på lager, eller om jeg vil vente på den fargen jeg bestile.

Astrid
03-02-2007, 16:20
Jeg fikk en pakke fra Skoies i dag..
Bestilte for ca 5-6 dager siden.
Kvalitet og pris henger nok sammen der som alle andre plasser, men mulig de er litt rimeligere =)
Utvalger er helt greit, men kunne godt hatt mer..
Fikk med ett par hansker i pakken, men de var altfor små.. hehe.. jaja =P

Svalgårds Cheri
07-02-2007, 13:17
Bestilte fra Skoies på søndag. Har ikke fått pakken enda, men den kommer nok i løpet av uken;)

Kjøpte dette: http://www.skoies.no/shop.asp?p=7507229

Noen som vet om man får med sånnen overasskelse uansett hvor lite man bestiller?
Sist kjøpte jeg for mange tusen ser dere :lol: Fikk da med grime og leietau;) Hyggelig^^,

Svalgårds Cheri
14-02-2007, 10:06
Er ikke dette litt rart?
Jeg bestilte dekken hos Skoies sist søndag (10 dager siden), som jeg skrev i innlegget over dette. Og det har enda ikke komt:o:roll:

Skoies pleier jo alltid være kjemperaske!
Kan hende det har noe med Posten å gjøre... Syns i alle fall det er rart jeg enda ikke har fått det. Skal jo gå fra 2-9 dager i følge dem selv, og både jeg og andre har erfart at de pleier være raske...
Hmm...

Anita&Svarten
14-02-2007, 11:07
Kan hende at det er blitt feil med bestillinga. Synes du skulle ringe inn til de og høre..

Svalgårds Cheri
14-02-2007, 11:13
Ja, tar kontakt med dem om det ikke dukker oppi løpet av uken i alle fall :roll: Har fått bekreftelse fra dem og sånn og. Så de har mottatt bestillingen.

Ikke vet jeg:s

anettex
14-02-2007, 14:21
Kan være posten som har skapt forsinkelsen ja.
Jeg bestilte dekken fra Lillestrøm hest og hund, og ble passe irritert da det ikke var dukket opp etter 2 uker.
Men det viste seg til slutt at det kom i løpet av 2 dager, men at hentelappen aldri kom til meg...

Annette
14-02-2007, 14:25
Skoies er alltid raske, jeg har pleid å fått pakken 3-4 dager etter at jeg har bestilt... så er nok kansje posten som er sein eller har tullet med noe...=)
Den kommer sikkert snart!

Seniora
14-02-2007, 16:56
Skoies ruler :wav:

Har handlet derfra mange ganger. Folkene der VET hvordan behanle kunder (godt) og er raske med både tilbakemeldinger og forsendelse. Upåklagelig service.

Hilde
15-02-2007, 11:52
Jeg er også VELDIG fornøyd med Skoies. Min absolutte favoritt. Jeg har blandt annet handlet roadcart derfra. Da arrangerte de det slik at broren som hadde dame på Bømlo (ei øy litt nord for Haugesund) tok den med en helg han skulle oppover. Da betalte jeg bare det som det kostet han ekstra på fergen å ta med tilhenger.:D Tilgjengjeld fikk han sette igjen hengeren hos oss, så han slapp å betale for den på fergen til Bømlo i tillegg.

Jeg har nettopp kjøpt sele derfra også. Da fikk jeg to par hansker. Sikkert de samme som dere andre har fått. Synd de er så små (str XS), for de ser veldig gode ut. Men jeg får spare dem til Kristine. Jeg har bestilt noen småting i dag også. Skal bli spennende å se om det dukker opp noe ekstra. Forhåpentlig vis ikke flere hansker da... Det er grenser for hvor mange jentungen trenger om 10 år..:lol:

anettex
15-02-2007, 14:14
Hehe, jeg har veeeeldig mange mankammer i stål!
Men da jeg kjøpte mine 2 vogner derfra, fikk jeg både 2 grimer og en del annet småtteri.
Har en bestilling inne på et dekken, bestilte lørdag.
Håper det kommer snart!

absinthe
15-02-2007, 22:26
meget grei edmund :) først av alt så kan jeg bare komme inn og betale når jeg har råd, hihi. og så skal han hjelpe meg å selge sulkyen min og :)

anettex
16-02-2007, 16:50
Nå er jeg veldig missfornøyd med Skoies.
Ikke bare har de brukt en uke på å få gitt beskjed om at de var utsolgt for dekkenet jeg hadde bestilt, de har jammen trukket penger fra kontoen min uten å ha sendt varen!
Dette var langt fra bra!
Så nå er jakten i gang igjen, på et rimelig dekken med hals...
Blir nok en stund til jeg gidder å bestille fra Skoies.

Bente & Etanec
16-02-2007, 16:55
Anettex - Hva slags dekken var det du skulle bestille fra Skoies da? Jeg har et svart dekken fra Skoies med halv hals som jeg kunne solgt om du hadde vært intressert. (Skoies har/hadde dem i svart og i "sølv")

anettex
16-02-2007, 17:06
Takk for tilbudet Bente, men jeg er ute etter et med hel hals.

Bente & Etanec
16-02-2007, 17:08
Ok, ja det har jeg ikke.. Håper du finner et du blir fornøyd med :)

anettex
16-02-2007, 17:16
Tror jeg legger hele prosjektet på is foreløpig.
Nå har jeg hatt et hjemme av merket Hansbo, et merkelig dekken som absolutt ikke passa.
Og så har jeg nå gått oge ventet ei uke, bare for å få vite at det er utsolgt.
Får heller prøve å få kjøpt et til på www.myone.se til sommeren.
For det jeg kjøpte der i fjor er supert og som skreddersydd til Kremlin.

Bente & Etanec
16-02-2007, 17:20
Ja det er jammen meg ikke lett og finne noen som passer perfekt til dem... Så finner du et godt merke så er det nok best og holde seg til det.. Selv leter jeg litt enda, har et godt Pessoadekken men vil likevel prøve ut et par andre merker før jeg slår meg helt til ro med dette merket og passform på Etanec.

Svalgårds Cheri
20-02-2007, 07:54
Endelig kom Skoies-pakken min. Ventet lenge nå!
Dekkenet var fint det, men var litt feil farge mtp hva jeg hadde sett for meg. Stod eplegrønt/lysegrønt på nettsiden deres, med bilde av et lysegrønt dekken. Men det var ganske mørkt, og merket fargen limegrønn.
Ingen big deal altså, men..

Fikk btw ingen overasskelse med:/

Sorry hvis jeg høres negativ ut. Liker egentlig Skoies kjempegodt=) Var bare litt skuffa denne gangen, hovedsaklig pga leveringstiden, i forhold til de andre gangene jeg har handlet der;)

Gullgutta
13-03-2007, 21:01
Skoies er best! Får alltid tingene etter noen dager. Og veldig bra service eller også :D

lukka, solfari og greta
17-03-2007, 09:45
enig at det er god service og pakkene kommer raskt! ;-)

absinthe
17-03-2007, 13:05
men må dessverre klage over at enkelte ting er i elendig kvalitet og :( har hatt et par ganske dyre tilfeller som er helt ødelagt etter få gangers bruk. og når jeg konfronterte han med det, så begynte roinga.. ellers, tipp topp!

IngvildK
18-03-2007, 17:56
Er Skoies sine ridebukser store, små eller "akkurat passe" i størrelser? Tenkte på denne (http://skoies.no/shop.asp?p=1030715) ridebuksa, er str. 38 en str. 38? Om dere skjønner. :p

absinthe
18-03-2007, 22:06
av de ridebuksene jeg har kjøpt derfra, så er de ganske normale i str vil jeg si :)

Stonesland
03-04-2007, 22:20
Pluss for kjapp levering :)

Mini
05-04-2007, 20:25
pris
Prisene er ganske ok, syns eg:)

leveringstid
Raske, min sal frå Danmark tok 14 dager, 13 dager å komme til Norge først. Og kun 1 dag så var den hos meg:D

kvalitet
Det er ganske bra

kundeservice
Her må eg skryte masse, det er noko dei kan:tilber: Jeg er ikke nokon lett kunde:lol: Så jeg spurte om eit tilbud på komplett sal...Fikk svar ti min seinere. Og eit godt tilbud var det og! Eg ringte masse fordi eg gleda meg sånn til ny sal, og etter kvart konne eg bare sei navn og dei viste hvem jeg var:lol: KUN fornavn:lol: Dei fekk salen frå Danmark. Og skulle sende den til meg var plana, men han som eg alltid hadde snakka med "salmannen" Ringte og spurte om jeg heller kunne hente den på Forus, samme kveld:D

Eg sa ja, og den blei sendt meg ein mann som eg trur kjørte mellom Kristiansand og Forus med Travere. Så jeg traff ein koselig mann med ein stor pakke til meg som vert stua inn i bilen og nå er salen her! Det tok 14 dager:D Så "salmannen" hadde styrt ein del med å få sale til meg før påske:lol: Så eg anbefalar Skoies på det sterkeste! Eg kommer til å kjøpe meir av dei!

Tonje
05-04-2007, 20:34
Priser er bra, servicen er suuuper! Kvaliteten er mer en grei nok. Leveringstidstiden er kjempebra.!
Makan til hyggelige folk på en butikk skal du lete lenge etter. Er superfornøyd med denne butikken.! De har godt utvalg. Du fikker det du trenger.
Har mange fine tilbud.
Skoies er best (Y):D

absinthe
11-04-2007, 01:00
*slettet pga oppklaring*

Harneshaug
11-04-2007, 01:21
Å, hva skjedde?

absinthe
12-04-2007, 20:24
jeg kjøpte en sal for noen måneder siden, som viste seg å gå i stykker før jeg fikk brukt den, den ser helt for j**** ut, ripete og stygg, etter toppen 15 rideturer. og står 1 års garanti på læret :( og jeg har prøvd å retunere den to ganger nå, men han mener det er min feil, siden jeg kjøpte den, og jeg måtte jo vite at alle brune lærsaler blir seende slik ut... host. og diverse. kortversjonen: alle sier jeg har reklamasjonsrett, jeg var og konfronterte han, han ble furt og sinna, jeg ble enda mer furt og sinna, men han nektet å ta den tilbake, så da måtte jeg prute ned prisen. og sitter tilbake med en gørrstygg sal jeg ikke har bruk for. dårlig service, og "kunden har alltid rett" var iallefall ikke sant der...

Harneshaug
12-04-2007, 21:06
Neimen, i alle dager, det var IKKE bra!!
Hvilken sal var det? Den skal jeg i alle fall ikke ha...
OT men Absinthe, jeg er så forbannet usikker på om jeg skal selge Master´n. Nå har jeg ridd i den et par dager og jeg elsker den jo... sukk... jeg er håpløs.
Leter og leter for å finne en annen sal, men finner ingen jeg liker, annet enn slike som koster 20.000 og opp... Gulp!
Har du noen gode forslag? Spam meg litt med gode saler om du vil ha min da :lol:

absinthe
13-04-2007, 10:29
G.P lærsal.. den ligger under salene ;) elendig kvalitet på den!! den ser ut som om den er blitt brukt i fem år istedenfor 5 måneder. (ikke det engang)
hehe, forstår deg veldig godt jeg!! du må se det selv altså, for jeg har fått tak i en annen sal som satt som støpt på hesten min, så jeg lider ingen nød.. så forstår deg godt jeg, om du vil beholde din master ;)

Hilde
13-04-2007, 14:32
Nå vet ikke jeg hva du forventer deg av en sal til kr 3500,- som i tillegg selges komplett med stigbøyler, gjord og til og med voylock. Men jeg hadde ikke forventet all verden. Hadde det vært snakk om en sal til 10.000,- , hadde saken vært anderledes. Tror nok også at det er ganske vanlig med brune saler at de raskt får slitasjemerker. Jeg synes faktisk at brune saler er penest når de ser litt slitte ut jeg. Kanskje du kunne legge ut bilder av salen, slik at vi kunne se hva du snakker om?

Selv har jeg bare svært positive erfaringer med Skoies. Spesielt kundebehandlig og service er helt topp.

Nina
13-04-2007, 17:26
Greit at men ikke kan forvente mye av en billigsal,men det står jo at det er 1 års garanti på læret, så da må jo det overholdes. Veldig overrasket over så dårlig service hos Skoies, har aldri hatt problemer med det! Servicen deres er jo som regel super..

IngaSN
13-04-2007, 19:24
når jeg bestilte sal der fikk jeg en HELT annen sal enn den som var på bildet i anonsen... :/

absinthe
13-04-2007, 22:30
ligger bilder under SElges på hjemmesida mi.
og ja, greit, den var billig. men UANSETT! når han sier rett ut, foran mange mennesker, at "alle brune saler blir slik, tilogmed stubbensaler", da måtte jeg le.... det erELENDIG lærkvalitet på denne salen, og jeg forventet ikke at salen skulle se så fæl ut etter 15 rideturer!! jeg har hatt billigere saler som har vært bedre enn dette. nå kjenner jo jeg eieren av skoies, han er koselig for all del, og jeg har brukt butikken mye opp gjennom. men flere og flere har begynt å klage over diverse i området her...
men! har ingenting imot butikken, jeg bruker den jo enda, og mye av utstyret er bra, for all del!
men jeg blånekter på at jeg fikk bra service med den salen, og jeg synes det er dårlig kvalitet når læret ryker etter så lite bruk, uansett! og han kunne vært litt hyggeligere mot meg, og hatt bedre argumenter, for jeg så tydelig på han at han stresset med å finne fram gode argumenter, men de kom ikke

Hilde
15-04-2007, 11:33
Det ER dårligere lær i en sal til 3000 enn i en sal til 10.000. Jeg synes faktisk ikke at det ser verre ut enn man kan forvente til den prisen.

absinthe
16-04-2007, 22:50
uansett, jeg er ikke fornøyd!! synes det er dårlig reklame for salen, for ALLE jeg har vist salen til, har sagt at jeg må levere den inn, for en sal skal ikek se slik ut etter så lite bruk, UANSETT! Han kan ro alt han vil, men jeg er direkte misfornøyd med hele servicen! han trenger ikke bli sur på MEG, når det er han som har solgt en dårlig vare. jeg gir meg ikek på den altså

Stall Nakkim
17-04-2007, 08:15
Jeg er kjempefornøyd med Skoies! De yter super service og tar kontakt dersom de har noen tvil om bestillingen din! Jeg skulle bestille broderte t-skjorter der en gang, og falt for en piquet type! Skulle brodere Thalion af Brødsgaard Stall Nakkim på den. Det jeg ikke fikk med meg var at det var nihf logo på brystet på den, så da ringte de fra Skoies, og sa at de hadde vært inne og søkte på Thalion på nettet og funnet ut at dette var en frieser, og at jeg da antakelig ikke ville ha nihf logo! Så da fikk jeg t- skjortene mine uten denne! Det kaller jeg service!

Flashback
28-04-2007, 18:56
Bestilte ei Sonnenreiter-bukse her om dagen, fikk den direkte fra Tyskland på 7 dager. :) Fulgte med noen ridehansker, perfekt størrelse! :)

absinthe
14-05-2007, 21:32
jeg elsker edmund ;D hihihih....
Neida, men seriøst! uansett om vi ikke alltid er enige i kvalitet på saler(hoho), så er det utrolig god service! og hyggelige folk :D så hah!

Hilde
14-05-2007, 23:24
Jøss! Det var da helomvending. Hva har skjedd?

Stonesland
15-05-2007, 11:20
synes ikke den salen så særlig slitt ut jeg:P

Silje og Tindra
15-05-2007, 11:33
Absinthe: Det er dårlig forumskikk å slette et innlegg på den måten, siden du ikke får slettet resten av sulamitten som fulgte. Nå sitter vi igjen med 3 sider som ikke gir særlig mening. Ønsker du å få noe slettet, er det bedre om du henvender deg til moderator. :-)

absinthe
20-05-2007, 23:08
ooops :( sorry silje, jeg tenkte ikke så langt.... auch..
jeg vil bare ikke høre fra mr.skoie hvor slem jeg er på nett hver gang jeg er hos han, hehe... står for det jeg har skrevet før, men tenkte på å skrive det om slik at det ble mer "ordentlig", men så orket jeg ikke, og slettet det bare..
var dumt av meg, beklager!

steinur__
04-06-2007, 10:18
Er det noen som vet åssen kvaliteten på Skoies Schabraken er?:)

Nina
04-06-2007, 17:15
Er det noen som vet åssen kvaliteten på Skoies Schabraken er?:)

Har en slik, og jeg synes den er helt grei jeg! Ikke noe dårligere enn andre sjabraker jeg har som har kostet mer. :)

Catharina
04-06-2007, 17:51
Jeg elsker skoies! :) Rett og slett super fornøyd!

steinur__
04-06-2007, 18:59
Har en slik, og jeg synes den er helt grei jeg! Ikke noe dårligere enn andre sjabraker jeg har som har kostet mer. :)

Ah, takk for svar!:) Spørs om det ikke vil bli Skoies Schabrack da.

Holbytla
03-08-2007, 10:35
Leverer de "store ting" over hele landet? Lurer på å bestille ei vogn serre. Noen som vet?

Mvh Holbytla

lillings
03-08-2007, 23:00
Har nettopp fått en pakke jeg betilte av Skoies og maken til service har jeg aldri fått. Kommer til å begynne å handle mer derfra nå :)

steinur__
05-08-2007, 12:14
Er det noen som har det Velvet Fleecdekkene til 299 og vil dele hva de synes? :)

Hanna
06-08-2007, 01:28
hvor lang tid pleier de å bruke på å sende til oslo? er snakk om et bitt og en liten "flaskedings".. men er ikke vits hvis jeg får det etter stevnet til helga :p

Harneshaug
06-08-2007, 02:38
Leverer de "store ting" over hele landet? Lurer på å bestille ei vogn serre. Noen som vet?

Mvh Holbytla

Jeg kjøpte vogna mi fra skoies! Ingen problem, de sendte med Tollpost? tror jeg...
Ponni Twister tror jeg den heter, gikk fort det :)

Rikke
19-08-2007, 14:52
Nå har de vært utrolig trege med å levere! Bestilte en del småting for en uke siden, og det har ennå ikke kommet. *sutre*

Belinda
19-08-2007, 21:24
Jeg har hørt de leverer superraskt. Varene kommen noen dager etter bestilling! Men har ingen erfaringer selv med nettbutikken.

Marianne
19-08-2007, 21:26
Jeg bestilte varer for 8 dager siden, som enda ikke har kommet!

Kine
19-08-2007, 21:28
Jeg var ganske fornøyd med Skoies før (2004), men nå nylig var det så mye som ikke gikk ann da jeg skulle sende inn bestillingen at jeg til slutt bestillte hovraspen fra Divas i stedet! Dyr porto har Skoies også.... :S

Rikke
19-08-2007, 23:50
Jeg har hørt de leverer superraskt. Varene kommen noen dager etter bestilling! Men har ingen erfaringer selv med nettbutikken. Ja, de forrige gangene jeg har bestilt har de levert ganske fort. Men ikke nå..

Anette
20-08-2007, 08:00
Ja, de forrige gangene jeg har bestilt har de levert ganske fort. Men ikke nå..

Samme her... De ringte meg og sa at de kom til å sende pakken på tirsdag, kanskje onsdag, men den har ikke kommet enda :( Regnet meg fram til at den burde være på plass senest lørdag, men. Postkontorene får jo ikke pakker på mandag, så da kommer den ikke idag heller...*utålmodig*

Men de skal ha det, at hver gang jeg har bestilt, så har de vært veldig raske!

Oppdatering; Idag 21.08 ringte de meg og beklaget at det hadde tatt tid, men de hadde ventet på en vare jeg hadde bestilt, som hadde tatt lengre tid en de trodde. Helt i orden for meg, nå vet jeg jo hvorfor..og sånne ting kan skje :) Men nå kommer iallefall pakken min snart, og da blir jeg glad!! :D

anettex
20-08-2007, 11:20

Mvh Holbytla

Kjøpte 2 vogner derfra for noen år siden.
Fikk de hit med båt.
Tror de sender slike ting over hele landet, enten med båt eller bil.

Synes servicen var SUPER på Skoies før.
Men jeg tror kanskje de har fått for mange kunder, for nå er servicen helt jevn med de fleste andre nettbutikker desverre.
Så de er ikke lenger mitt førstevalg.

Marthe
01-09-2007, 13:12
Noen som vet hvordan det er å bestille igjennom Skoies fra Equality Line sine sider? Hvor lang tid tar det før varene kommer o.l.?

Fleur
07-09-2007, 22:51
Jeg sliter med å få opp bilder på skoies sin nettside :( Noen varer vises, andre ikke. Noen tips?

Anette
08-09-2007, 00:00
Jeg er veldig veldig skuffet over siste bestilling fra Skoies. Det tok over to uker fra jeg bestilte til jeg fikk varene, men det er ok...fikk en forklaring på hvorfor. Så når jeg først fikk pakken, så fikk jeg feil børster og en ubrodert shabrack (og de ringte faktisk TO ganger for å få det som skulle broderes!). Greit, jeg sender en mail til de og forklarer, og de skulle ordne opp. Ny børste og brodert shabrack skulle sendes, samt returlapp slik at jeg kunne returnere varen... men det er snart to uker siden jeg fikk den mailen, og ingen shabrack har jeg fått :(

Anette
09-09-2007, 15:14
Og igår, lørdag, kom shabracken... men ingen børste og ingen returlapp til å sende tilbake den ubroderte shabracken. Nå gidder jeg ikke mase på de mer, nå beholder jeg bare den shabracken. Har alltid vært superfornøyd med Skoies, men ikke nå :(

farmandfamily
11-09-2007, 00:29
fikk også feil børste og feil farge på manstrikker, men fikk da besked om bare å beholde børsten og manstrikkene som eg hadde mottatt, så skulle de sende ny børste og manstrikker i rette farger uten ekstra omkostninger, dette gjorde de på under 1 uke og i tillegg var en lapp oppi med takk for handelen og ekstra gave, rosa pannebånd med glitter som takk for handelen
dette kaller jeg service, så kan godt anbefale de
alt vi bestilte fikk vi innen 1 uke og da var det også brodert dekken i pakken

Levinja
11-09-2007, 19:40
Ja, de forrige gangene jeg har bestilt har de levert ganske fort. Men ikke nå..

Når det gjelder Skoies så har hun som var ansvarlig for broderingen begynt på skole og de som har tatt over har litt innkjøringsproblemer. men de er blide og hyggelige og yter meeeget god servis hvis ting har tatt tid eller gått litt feil. Vi får ha tålmodighet med dem en stund fremover og håpe på at det blir like effektivt som før
:fire:

Maddy
23-10-2007, 13:50
Skoies er jeg kjemperfornøyd med :) Utrlolig hyggelige folk! Da vi skulle kjøpe ny sal ringte vi til Edmund og et par dager etter dukket han opp i stallen med masse saler og fant den som passet til min hest! Uten noe ekstra i prisen! Det kaller jeg kjempeservice! Nå som vi bestilte henger også , skulle han bare ringe når han skulle til Kr.Sand så skulle han bare ta den med, slik at vi slapp å hente den! :) Kjempe fornøyd!
Bestiller man på nettet også, så går det bare et par dager så er pakka der! + at man alltid får med en liten gave :)

Sweeteyes
24-10-2007, 11:40
Jeg har alltid fått flott servise fra Skoies:)! Synes de har en koselig butikk med stort sett alt man trenger, og hyggelige folke:)

lukka, solfari og greta
25-10-2007, 17:51
Denne gangen jeg bestilte noe fra dem gjorde de to feil.. Først sendte de meg et ulledekken i str 135, hadde bestilt 125.. kunne velge om jeg ville beholde dekkenet så skulle de sende et nytt i riktig str til 200kr (koster 590 nytt) så jeg gikk med på det, i går da jeg vare på posten, åpnet jeg pakken og der var det.... et regndekken i str 125, ringte inn igjen og kunen beholde det for 200kr (ny pris 690) gikk med på det så nå er det bare vente å se da ;) i dne første pakken jeg fikk, fikk jeg med et par ridevanter som egentlig kosta 149, og pakken i går fikk jeg med et leietau som egentlig kosta 49, så har jo egentlig blitt en god handel selvom jeg ble litt oppgitt da de klarte å gjøre to feil på samme kunde og samme bestilling.. men men

Sweeteyes
26-10-2007, 16:44
Denne gangen jeg bestilte noe fra dem gjorde de to feil.. Først sendte de meg et ulledekken i str 135, hadde bestilt 125.. kunne velge om jeg ville beholde dekkenet så skulle de sende et nytt i riktig str til 200kr (koster 590 nytt) så jeg gikk med på det, i går da jeg vare på posten, åpnet jeg pakken og der var det.... et regndekken i str 125, ringte inn igjen og kunen beholde det for 200kr (ny pris 690) gikk med på det så nå er det bare vente å se da ;) i dne første pakken jeg fikk, fikk jeg med et par ridevanter som egentlig kosta 149, og pakken i går fikk jeg med et leietau som egentlig kosta 49, så har jo egentlig blitt en god handel selvom jeg ble litt oppgitt da de klarte å gjøre to feil på samme kunde og samme bestilling.. men men

Hvorfor skjer dette aldri meg:p? Hadde blitt overlykkelig for å få tak i dekken til slike reduserte priser:D!

Men skjønner jo at du ble lei, når det faktisk ble to av samme feilen nesten:)

Andrea
26-10-2007, 17:27
Får man alltid gave når man bestiller derfra?

Wulfi
26-10-2007, 17:34
Ja, det ligger alltid en liten ekstra ting oppi.

tutta23
09-11-2007, 16:59
kjøpte travsele derifra en gang. Veldig billig var den.I tillegg fikk jeg med grime og leietau,og det var veldig hyggelig!Da vil jo folk selvfølgelig handle mer der:digger:

smulemor
16-11-2007, 14:39
i'm impressed.... bestillte noe børstestyr og i dag ringte Edmund fordi de ikke hadde den ene inne. istedet så sender han med TO av nesten samme type, dvs at jeg får en børste gratis.

tøft at de viser service på såpass små bestillinger og :)

Siljur
16-11-2007, 21:31
Jeg fikk ikke med extra ting:(

Tanja & Staro
16-11-2007, 22:11
fikk en islandsstrigle med engang bare synd eg ikkje har islandsk hest eg heheh

Mitzimarie
16-11-2007, 23:17
Jeg syntes skoies er BEST ;D

smulemor
22-11-2007, 16:00
jøss, nå er jeg svært positivt overrasket. fikk pakken min fra skoies i dag og oppi der lå det de tidligere nevnte børster og spray som jeg bestillte men i tillegg lå det et grimesett bestående av grime med "pels" på nakke og nese, leietau og fluepannebånd i størrelse full.
ser ikke ut til å være av den billigste kvaliteten heller så dette hadde jeg absolutt ikke forventet.

Tanja & Staro
23-11-2007, 00:49
har bestilt et Rambo Duo idag og to par Paddock boots og lærgrime må se hvornår det kommer så de skriver man får 3 glimmer pandebånd med i pakken hehe håper der er noget annet for pene er de ikkje lol

Hege&Lira
04-01-2008, 17:42
Skoies er desidert best på service, bra nettside og bra utvalg i isis utstyr og andre ting! Alltid en "gave" med når du bestiller og hvis det er noe de er fri for eller ikke har i fargen ringer de å spør om hva annet du vil ha! super skoies:) Alle er ikke som de!!

TrineM
19-01-2008, 16:29
Liker å handle fra Skoies. Det er ikke dyrt, og de har en del bra merker ;) God kvalitet, og kort leveringstid. Eneste jeg har å si på de, er at de har solgt ut utstyret som jeg har bestilt noen ganger, uten å legge av til meg som allerede har bestilt. ;/

Tanja & Staro
19-01-2008, 21:52
har bestilt et Rambo Duo idag og to par Paddock boots og lærgrime må se hvornår det kommer så de skriver man får 3 glimmer pandebånd med i pakken hehe håper der er noget annet for pene er de ikkje lol

glemte å fortelle eg fik ikkje paddock skoene de var utsolgt MEN lærgrimen hadde de ikkej i cob i svart så eg fikk en svart i full og en brun i cob og en finn tack grime i svart og brun så hele to ekstra grimer og den brune lærgrime var en av de helt dyre altså åhh var så fornøyed altså..

har bestilt nye støvler og et lær kjetting leietau hos dem den annen dag.

Tanja & Staro
25-01-2008, 20:20
har fått det idag bestilte lærtømmer og som eg fikk med men ingen presant denne gangen :-(

JOHANNE
11-02-2008, 22:28
Bestillte fra Skoies forrge mandag, vet at det har vært vinterferie, men hvor lenge må jeg vente? :p

Edit: Hver gang jeg har bestillt derfra tidligere har de vært superraske...

JOHANNE
12-02-2008, 12:56
Fikk pakken fra Skoies i dag! Jakken var olivenbrun i stedet for brun, og det var feil modell!! Måtte også betale for schabracken som skulle følge med gratis! :( Hva gjør jeg? Føler at jeg har kastet bort 1400 kr....

Dette blir muligens siste gang JEG kjøper noe fra Skoies, feil varer, feil med betalingen OG lang leveringstid.

Twin Joy
12-02-2008, 16:32
Fikk pakken fra Skoies i dag! Jakken var olivenbrun i stedet for brun, og det var feil modell!! Måtte også betale for schabracken som skulle følge med gratis! :( Hva gjør jeg? Føler at jeg har kastet bort 1400 kr....

Dette blir muligens siste gang JEG kjøper noe fra Skoies, feil varer, feil med betalingen OG lang leveringstid.

Da sender du en mail til de eller ringer og forklarer hva som har skjedd da... Så retter de nok opp i det, de pleier å være veldig medgjørlige :)

anexiel
12-02-2008, 19:10
ei uke er ikke lang leveringstid.. Kjedlig å vente meeen.
Men, ble litt skuffa sist skoies pakke, fikk jo ikke med gave. (dog gangen før det var det vinflaskeåpner med hestehode på:p)

idaoglinndi
17-02-2008, 00:47
Funker ikke hjemmesiden til Skoies i dag? Er det bare hos meg eller?

IngvildK
17-02-2008, 00:48
Funker fint her.

Shadowfax
17-02-2008, 00:49
Funker bra her også..

idaoglinndi
17-02-2008, 00:50
Nå funker den her også igjen.. Øh.. Jaja :)

Hreggur
17-02-2008, 19:07
De er nok antagelig AEG, så det er vikarer i butikken...

hildechristine
18-02-2008, 02:29
Æsj, fikk blåe bandasjer istedet for svarte..
Teit.

Ellers har jeg bare godord om Skoies!

Cidril
23-03-2008, 05:43
Jeg kan ikke skryte nok av Skoies! :)

Fine priser og kjempefint utvalg. Kvaliteten på varene er veldig gode!
Sender alltid med en gave! :D
Leveringstiden er ikke FANTASTISK, men nuvel.. den beste butikken jeg har bestilt i fra! :D

Embliss
11-04-2008, 22:01
Hvordan er Skoies ang. bytting av sal? Dersom man f.eks. bestiller en, og oppdager at den ikke passer når man får den?

Marte+Quicky
11-04-2008, 22:04
Hvordan er Skoies ang. bytting av sal? Dersom man f.eks. bestiller en, og oppdager at den ikke passer når man får den?

Sikkert greie. Jeg fikk prøve vogn (i grisevær) for så og sende tilbake om den ikke passa.

Embliss
11-04-2008, 22:08
Sikkert greie. Jeg fikk prøve vogn (i grisevær) for så og sende tilbake om den ikke passa.

Så de kommer ikke til å nekte å ta salen i retur dersom den er ridd i en gang? Salen må jo ikke bare passe hesten.. ><

elincamilla
21-04-2008, 13:29
Jeg synstes skoies er en bra butikk. Det har fine priser, jeg har kjøpt mye utstyr fra denne butikken. Det har mye nyttig på tilbud. kjempe fine varer til fine priser.

BalticSilvio
22-04-2008, 13:26
Noen som har noe erfaring fra Skoies ang kj&#248;p av sal? F.eks om de er gode til &#229; hjelpe til over telefon for &#229; finne rett st&#248;rrelse (tenker da p&#229; om de er gode til &#229; forklare og beskrive hvor man skal m&#229;le p&#229; ryggen til hesten) o.l.

IngvildK
22-04-2008, 13:29
Jeg vet Sara&Korak kj&#248;pte sal derfra, og de var meget behjelpelige og hyggelige med henne. :)

lisa_skj
22-04-2008, 20:56
Er det noen her inne som har erfaringer med denne:
http://www.skoies.no/shop.asp?p=9722405
Lurer p&#229; hvordan den er i st&#248;rrelsen, siden de bare har voksen - small?

Twin Joy
22-04-2008, 23:25
Jeg kj&#248;pte sal fra de p&#229; tilbud, og da sto det at ingen tilbudsvarer byttes, jeg sendte mail og spurte om jeg kunne returnere salen hvis jeg hadde pr&#248;vd den og den ikke passet, og fikk da en koselig mail tilbake igjen om at jeg selvf&#248;lgelig kunne det! :) Utrolig forn&#248;yd med servicen fra skoies ihvertfall:)

Lurer ogs&#229; p&#229; om noen vet om Sulky og Sadel og skoies drives av de samme? Lik nettside, samme service, og n&#229;r de ringte meg ang en bestilling fra sulky og sadel sjekket jeg nr og det var registrert p&#229; Skoies AS?

Maddy
23-04-2008, 08:50
Jeg kjøpte sal fra de på tilbud, og da sto det at ingen tilbudsvarer byttes, jeg sendte mail og spurte om jeg kunne returnere salen hvis jeg hadde prøvd den og den ikke passet, og fikk da en koselig mail tilbake igjen om at jeg selvfølgelig kunne det! :) Utrolig fornøyd med servicen fra skoies ihvertfall:)

Lurer også på om noen vet om Sulky og Sadel og skoies drives av de samme? Lik nettside, samme service, og når de ringte meg ang en bestilling fra sulky og sadel sjekket jeg nr og det var registrert på Skoies AS?

Skoies eide og drev Sulky og Sadel før. Men det er nå kjøpt opp av noen andre! :)

Twin Joy
26-04-2008, 14:01
Skoies eide og drev Sulky og Sadel før. Men det er nå kjøpt opp av noen andre! :)

Ah, nå nettopp eller? for er bare noen uker siden sulky og sadel ringte fra nr. registrert på skoies..

Maddy
27-04-2008, 17:46
Ah, nå nettopp eller? for er bare noen uker siden sulky og sadel ringte fra nr. registrert på skoies..

Hmm , tror det er en stund siden altså!

Anniken B
27-04-2008, 18:26
Jeg har også kjøpt sal fra Skoies og er superfornøyd med servicen! :) Var bare å ringe og spørre om ting underveis, kjøpte en JC dressursal jeg da. Også fikk jeg en overraskelse når pakken kom, for jaggu hadde jeg fått med en skikkelig salveske i nylon med fleecefor (sånn for å bære salen i med håndtak som en bag) og et par hansker som plaster på såret fordi jeg fikk salen en liten uke for sent. ;) Sånne butikker liker vi!

~Anniken

Linda
30-04-2008, 22:51
Jeg er også veldig fornøyd med Skoies. Men at de har super-rask levering kan jeg ikke si meg enig i(ikke enda hvertfall). Første pakken tok det 3 uker før jeg fikk, hørte ikke noe fra de heller, så vi ringte til slutt for å spørre om pakken kom snart. Da hadde de visst ventet på en ting jeg hadde bestilt.
Har bestilt pakke nr 2 nå, og sålangt har det tatt 5 dager uten at jeg har sett noe til den. Men men..

gutten78
30-04-2008, 22:59
det eneste jeg har kj&#248;pt er disse

http://www.skoies.no/shop.asp?p=29767809

gikk en uke f&#248;r jeg hadde dem... har ikke noe negativt &#229; si om butikken jeg....

Merete & Perlene
30-04-2008, 23:18
Stort sett forn&#248;yd, m&#229;tte vente leenge p&#229; julegaven min som sambo kj&#248;pte, men ellers veldig forn&#248;yd. Skal ha gjerde til ridebane n&#229;, s&#229; skal bestille 120 meter med skoies-gjerdet, kanskje lurt &#229; bestille i god tid :)

RebeccaK
22-05-2008, 20:51
Bestilte p&#229; s&#248;ndag og fikk varene i dag. Det er kjapt :) Fikk med en s&#248;t brun skoies grime p&#229; kj&#248;pet ogs&#229; :)

Felix VII
22-05-2008, 22:18
Bestilte p&#229; L&#248;rdag ens, og fikk den idag. Men det var noe feil med t&#248;ylene (feilprodusert), s&#229; jeg ringte &#229; sa ifra, og dama sendte nye med en gang :D Herlig !

Hegepii
23-05-2008, 00:25
jeg bestilte faktisk BOT ting tirsdag, og de var i postkassa mi allerede i dag! kjappeste jeg har opplevd, kommer garantert til &#229; handle mere der! ;)

Gudhild
28-06-2008, 11:38
Da har jeg bestilt min første pakke fra Skoies:D

lukas-tandri
01-07-2008, 23:25
Best med mye tilbud :D
Og er veldig forn&#248;yd med det jeg har bestilt :)

Tanja & Staro
03-07-2008, 10:32
er det meg el er de litt seine med &#229; skifte deres uketilbud n&#229; er det torsdag hehe???

Hannah_88
03-07-2008, 12:26
Er det n&#229;ken som har erfaring med salmakertilbudet dei har hos skoies?

Har ein sal derifra som e blitt brukt to ganga, men som e skjeiv i salputene. S&#229; eg ringte og forklarte situasjonen, og d&#229; bad dei meg senda inn salen s&#229; dei fekk sj&#229; p&#229; den. Skal jere dette i nermeste framtid, men lurte p&#229; om n&#229;ken hadde vore ute for n&#229;ke lignande? :)

Twin Joy
03-07-2008, 13:43
er det meg el er de litt seine med å skifte deres uketilbud nå er det torsdag hehe???

De byttet jo tilbud på mandag...

Hanna
03-07-2008, 23:23
i dag ringte de og sa at ridest&#248;vlene jeg hadde bestilt ikke var p&#229; lager.. hun lurte p&#229; om jeg ville ha dem i litt videre modell, som de hadde inne, eller om hun skulle kansellere bestillingen og gi meg penger tilbake. men jeg sa at jeg kunne vente litt :) hun lovte &#229; oppdatere meg p&#229; hvor lang tid det ville ta, s&#229; jeg er ikke veldig bekymret.

flaana
04-07-2008, 07:23
Det er jo noe som er deres feil i tilfelle. Jeg fikk dekket samme sak, hos en annen leverandør. De tok det som reklamasjon på varen. En sal skal jo ikke være skjev i stoppen når den er ny! Hans som jobber med lær der, har stoppet om en sal for meg for mange år siden. Han gjør et helt OK arbeid.

Gudhild
08-07-2008, 23:50
Hmm,f&#248;rste gang jeg har bestilt hos Skoies.
F&#229;r man ikke vanlig pakkelapp?
Fikk bare et pakknr. p&#229; tlf.S&#229; skal jeg bare vise det n&#229;r jeg skal hente pakken p&#229; postkontoret?

Stineln
09-07-2008, 13:00
Hmm,første gang jeg har bestilt hos Skoies.
Får man ikke vanlig pakkelapp?
Fikk bare et pakknr. på tlf.Så skal jeg bare vise det når jeg skal hente pakken på postkontoret?

Ja, er bare å vise frem nummeret. Du skal egentlig få en pakkelapp også da, men så lenge du har det nr. trenger du ikke lappen.

Gudhild
09-07-2008, 16:36
viste nr. s&#229; fikk jeg pakken:D
Men det dekkenet som skulle f&#248;lge med ved kj&#248;p over 1500 var ikke med,enda jeg skrev str. og alt som det sto man skulle gj&#248;re:S
Fikk heller ikke med noe annet "ekstra" i stede...

Men den ene boka jeg hadde bestilt var det tomt p&#229; lager for,s&#229; den skal ettersendes.
&#197; kommentaren om dekkenet var bare ringet rundt.Hva betyr det??

Soya
09-07-2008, 16:42
Synes det er topp service der ihvertfall! Leveringstiden er kort.
Synes utvalget og prisene kan variere, men de har veldig mye bra :)

Gudhild
11-07-2008, 02:22
Oh,fikk boka som skulle ettersendes i posten i dag eller i g&#229;r?
Jobb og s&#248;vn g&#229;r litt om hverandre,s&#229; ikke lett &#229; hente posten en gang i d&#248;gnet:D
Nei da.Men vi har hengel&#229;s p&#229; postkassen,s&#229; ikke noe fare for at noe bli borte:)
Uansett spurte Skoies ang. det dekkenet,&#229; de beklaget at de hadde glemt &#229; legge det i pakken,&#229; skulle sende det s&#229; fort som mulig:)
Vi liker Skoies...

AnneR
20-07-2008, 12:10
N&#229; begynner tr&#229;den &#229; bli s&#229; lang at jeg ikke orker &#229; g&#229; gjennom alt for &#229; se om det er blitt nevnt... men vet noen hvordan man f&#229;r info om priser for Equalityline-produkter man kan bestille gjennom SKoies? (Linker jo til siden, men jeg finner intet om priser...)

Gudhild
20-07-2008, 14:58
&#198;sj,jeg har fortsatt ikke f&#229;tt dekkenet mitt..
F&#248;ler for &#229; mase snart,siden de har s&#229; godt rykte p&#229; seg.

Lurer ogs&#229; p&#229; det sammme som AnneR

anexiel
20-07-2008, 19:37
Det har jo bare g&#229;tt ei uke, dekkenet kommer nokk over helga. F&#229;r jo ikke post p&#229; s&#248;ndager vettu ;)

IngvildK
20-07-2008, 19:41
N&#229; har jeg bestilt fra Skoies for f&#248;rste gang – panneb&#229;nd, bitt, regndekken og l&#230;rgrime. Litt spent n&#229;, ja. :)

Ole
25-07-2008, 01:18
Skoies er ikke veldig mye service stilte nei. Jeg s&#229; p&#229; siden en spesiell Equiline sjabrak jeg vill ha , sendte en mail de hadde den ikke og ville heller ikke ta den inn ... HVA? n&#229;r man har den leverand&#248;ren i butikken s&#229; burde det g&#229; ann og bestill fra grossisten det kunden &#248;nsker... og trege er de til og svare p&#229; mail ogs&#229;... Bare m&#229;ten det ble sagt p&#229;... jaja jeg sendte s&#229; en mail til NG hestesport som jeg er veldig forn&#248;yd med fra f&#248;r og fikk mail tilbake 2 timer senere ! Klart hu kunne bestille!!!

For ikke rost NG hestesport nok , dette er 4 gangen hu bestiller noe hu ikke har p&#229; lager til meg!!!

Ridebutikken er ogs&#229; er serviceinnstilte!

Disse to nettbutikkene fortsetter jeg og handle fra i fremtiden ogs&#229;!

Gudhild
25-07-2008, 13:17
&#198;sj,det dekkenet har jeg fortsatt ikke sett snurten av..
Kan jeg mase n&#229;?:D

Litt OT:Men Liker ogs&#229; NG veldig godt:)

Vestbø
25-07-2008, 15:33
I dag fikk jeg pakke fra Skoies, med sal, hodelag og diverse. Regndekkenet som jeg skulle f&#229; med p&#229; kj&#248;pet, var faktisk med. Jeg har alltid v&#230;rt forn&#248;yd med Skoies tidligere, men i dag....?

De hadde jammen meg klart &#229; sende feil st&#248;rrelse i b&#229;de hodelag og sal! Hodelaget var ikke s&#229;&#229;&#229;&#229; n&#248;ye, den overlever jeg. Men, salen var str M, og jeg hadde bestilt XW. Da jeg ringte og spurte hva dette skulle bety, s&#229; sa de "jammen kan du ikke i det minste pr&#248;ve salen da...?" NEI VETTU HVA!!!

Salen ble sendt i retur i styggfort fart, og jeg forlangte pengene for porto refundert.

Gudhild
25-07-2008, 19:22
Men n&#229;r kan jeg begynne &#229; purre da?
Det var den 10. de sa de skulle sende det.
Er det for galt &#229; sp&#248;rre om det er sendt n&#229;?

Vestbø
25-07-2008, 19:34
Ring og purr med &#232;n gang, posten kan v&#230;re treig, men det tar ikke to uker i den bedriften heller.

Eksempelvis ble mine varer bestilt torsdag i forrige uke, og fikk dem i dag.

Gudhild
26-07-2008, 18:01
N&#229; har jeg sendt mail i hvert fall,s&#229; f&#229;r vi se hva det blir til..

Gudhild
29-07-2008, 14:15
F&#229;tt svar p&#229; mailen..

Der fikk jeg beskjed om &#229; forte meg til postkontoret for &#229; hente pakken.
&#197; de trodde de kansje hadde feil mobilnr. p&#229; meg.
Greit nok..Men de har feil adresse ogs&#229;,s&#229; n&#229; er pakken min langt bort i &#248;stfold!

Hvordan skal dette g&#229;?Har sendt dem mail tilbake &#229; spurt hva som skjer n&#229; og sendt med riktig adresse..

Islendis
29-07-2008, 14:20
hmmm.. dette kjenner ikkje eg meg igjen i.. har alltid f&#229;tt kjempegod service hos skoies, og dei har aldri hatt lang leveringstid (bortsett fr&#229; sonnenreiter produkt)..
men skal nevnast at det er ei stund sidan eg bestilte der sist..

Gudhild
29-07-2008, 14:30
Pakken hadde jo kommet den 19,s&#229; var ikke d&#229;rlig lev. tid.Men det hjalp ikke n&#229;r jeg for det f&#248;rste ikke hadde f&#229;tt beskjed siden de har feil nr og pakken ligger laaangt fra der jeg bor.

Harneshaug
29-07-2008, 15:07
Nye folk.... ettersom jeg har hørt. Kanskje noen burde sende Edmund en link til denne tråden?
Tror ikke han hadde blitt så glad for det, for de VAR virkelig viden kjent for sin gode service....

anettex
29-07-2008, 15:18
Var er vel stikkordet her ja Harneshaug.
Har kutta helt ut &#229; handle der n&#229;.
De siste 2 gangene har det bare v&#230;rt tull.
Og jeg har tidligere handlet MYE der.
Ikke mindre enn 2 stk roadcart, sal, masse dekken og diverse annet.

Helga
30-07-2008, 21:10
har alltid vert og er veldig fornøyd med de. har brukt dei MASSE.

IngvildK
30-07-2008, 22:24
Veldig forn&#248;yd med leveringen, bortsett fra at bittet ikke var med. Det hadde de visst ikke inne, men de kunne ikke ringe meg og si det.. De bare trakk prisen av regninga og skrev at de ikke hadde det inne f&#248;r om en mnd. :rolleyes:

Gudhild
30-07-2008, 23:30
Vanligvis fikk jeg superfort svar fra dem,men ikke denne gangen..
F&#229;r se hvordan denne dekkenhistorien ender.

Helenepia
31-07-2008, 23:14
Jeg bestilte fra skoies på en mandag og hadde pakken på en torsdag! Det gikk veldig fort og er kjempefornøyd med Skoies jeg ihvertfall =)

Hannah_88
02-08-2008, 14:27
Eg sendte inn salen min fordi den var ny, og samtidig skjeiv i stoppen. Men, den var alike vel brukt (2 gonga), og hesten til ho som hadde den f&#248;r meg hadde spist gjortestroppene. Dei ringte i g&#229;r og tilbameg ein heilt ny sal mot at eg betalte 600 kr s&#229;nn at dei kune fikse gjortestroppene p&#229; den andre, stoppe den om og selge den som brukt! :D

Gudhild
03-08-2008, 02:20
&#230;sj,fortsatt ikke h&#248;rt noe..

arieiro
03-08-2008, 16:27
Jeg er veldig fornøyd med Skoies. En gang fikk jeg med ett par hansker, de er verdens beste! Har brukt de mye nå i snart ett år og de er like gode, beste hanskene jeg noen gang har hatt :)

Hanna
03-08-2008, 21:24
hm, n&#229; er det lenge siden jeg bestilte de ridest&#248;vlene.. m&#229; si at jeg kjenner meg igjen i noen av dere som klager p&#229; sen tilbakemelding fra dem, alts&#229;.

ZK
03-08-2008, 21:26
Skoies er bra hvertfall, kjappe og man f&#229;r med en liten ting n&#229;r man bestiller, gjorde det sist hvertfall :)

Gudhild
03-08-2008, 21:36
hm, nå er det lenge siden jeg bestilte de ridestøvlene.. må si at jeg kjenner meg igjen i noen av dere som klager på sen tilbakemelding fra dem, altså.

Si fra når du hører fra dem da.
Klår i fingra til å sende mail igjen å mase..

Gudhild
03-08-2008, 23:06
Oh,har f&#229;tt lapp i posten n&#229;:)

S&#229; skal f&#229; hentet den p&#229; tirsdag.

Belinda
03-08-2008, 23:09
Oh,har fått lapp i posten nå:)

Så skal få hentet den på tirsdag.

Hva gjorde postmannen så sent hos deg? :p

Ole
03-08-2008, 23:11
Skoies er ikke bra n&#229;r det ikke er service stilte. S&#229; lenge de e fohandlere av Equalityline produkter og hvis de da ikke har det kunden vil ha i butikken. S&#229; m&#229; det da g&#229; ann og bestille varene til kunden?

Nejda
da er man ikke mye service innstilte..Roser NG hestesport for dritbra service
og folkens om ikke lenge &#229;pner jeg nettbutikk.

Gudhild
04-08-2008, 02:52
Hva gjorde postmannen så sent hos deg? :p

Høhø.du skulle bare visst:p

Nei da.Pappa hentet ikke posten før nå av en eller annen grunn.
Å han bare :å ja,det var en pakkelapp til deg..:rolleyes:

Gudhild
04-08-2008, 02:53
Skoies er ikke bra når det ikke er service stilte. Så lenge de e fohandlere av Equalityline produkter og hvis de da ikke har det kunden vil ha i butikken. Så må det da gå ann og bestille varene til kunden?

Nejda
da er man ikke mye service innstilte..Roser NG hestesport for dritbra service
og folkens om ikke lenge åpner jeg nettbutikk.

ot,men hva skal du selge?

Hanna
05-08-2008, 00:26
jeg fikk mail av Edmund, som videresendte en mail fra Eldonor (grossisten). de var visst utsolgte fra lager b&#229;de her og i Sverige for de MH-st&#248;vlene, og f&#229;r ikke inn f&#248;r tidligst i slutten av august.. :( men men, jeg f&#229;r vel bare vente, for da kan jeg jo ikke kj&#248;pe dem noe annet sted heller.

Andrea & Bajas
05-08-2008, 00:42
Utsøkt kundeservice!
Gode leveringstiden, ryddige nettsider og kvalitetsutstyr til en rimelig penge. Anbefaler Skoies veldig.

Camilla86
06-08-2008, 00:30
Noen som har noen erfaringer med denne vognen: http://www.skoies.no/shop.asp?p=1056603

Gudhild
06-08-2008, 16:29
N&#229; har jeg f&#229;tt hentet pakken,men det var selvf&#248;lgelig feil str.Enda jeg sa hundre ganger og svarte dem hver gang de spurte hvilken str jeg skulle ha at jeg trengte:135 cm.

Tviler at jeg gidder &#229; bestille fra dem igjen.

Hannah_88
06-08-2008, 17:52
D&#229; har eg f&#229;tt salen min! :D

Nitapita
14-08-2008, 20:03
Hadde nettopp litt problemer med et bitt der ogs&#229;. De har reklamert for et bitt, mens de egentlig f&#248;rer et annet. (Alts&#229; ikke det du tror du bestiller.) De var helt vanvittig treig med respons, hvor jeg m&#229;tte sende to mailer f&#248;r jeg fikk ett svar. Hver gang. Ja, jeg vet det er raskere &#229; ringe, men jeg er liksom en mail-person da. Men veldig positivt at de ga meg tilbudsprisen selv om jeg bestilte litt for seint. Bitt-saken har ordnet seg n&#229; da. Men det tok sin tid. Tror jeg kanskje pr&#248;ver andre neste gang jeg er ute etter noe.

Vestbø
14-08-2008, 23:40
Jada, de sendte meg som nevnt feil st&#248;rrelse i b&#229;de sal og hodelag, og jeg skulle f&#229; byttet det uten problemer, de skulle ogs&#229; legge oppi pengene jeg m&#229;tte ut med for porto. Salen er kommet tilbake i rett st&#248;rrelse, men null og niks penger.

Tror ikke jeg er s&#229; lysten p&#229; &#229; handler mer der nei.

lundin
17-08-2008, 13:11
Skoies har blitt noe slappere p&#229; service virker det som, des st&#248;rre de har blitt. Synd, men det er vel ofte s&#229;nn det blir. Synes heller de kunne fokusere p&#229; &#229; sende rett st&#248;rrelser og ellers yte god service framfor &#229; legge med gratis dill-dall, av elendig kvalitet..

Embliss
09-10-2008, 12:59
Hvordan fungerer det &#229; bestille vogn derfra? Hvordan sendes de? Og sender de over hele landet?

Tanja & Staro
09-10-2008, 13:31
trur de har opsamlingsplasser n&#229;r du bestiller vogn eg vet eg skulle hente den i stavanger om eg skulle bestille en vogn

Mini
09-10-2008, 15:30
Min vogn kunne di sende til Stavanger, men vi tok turen s&#248;r-over og hentet den selv;)

SnippSnapp
09-10-2008, 15:38
Min vogn sendte de med b&#229;t (norlines).. Tror de sender over hele landet.

Embliss
09-10-2008, 15:39
Hvor mye kostet det &#229; f&#229; vogna fraktet til Bod&#248;, da?

Hanna
09-10-2008, 20:53
jeg har alts&#229; f&#229;tt st&#248;vlene mine n&#229;... etter s&#229;nn tre m&#229;neders ventetid... sendte mail for et par uker siden og spurte; og fikk som svar:

Hei &#229; beklager Skal sende di i dag til deg.

fikk dem i posten 4-5 dager etterp&#229;. ikke spesielt forn&#248;yd med den servicen, nei!!

SnippSnapp
09-10-2008, 21:39
Hvor mye kostet det å få vogna fraktet til Bodø, da?

1650kr. Men anbefaler at du ber de bekrefte når vogna faktisk er sendt.. Ventet på en vogn som aldri var ankommet skoies engang :( Men den kom nå tilslutt...

Embliss
09-10-2008, 21:42
1650kr. Men anbefaler at du ber de bekrefte når vogna faktisk er sendt.. Ventet på en vogn som aldri var ankommet skoies engang :( Men den kom nå tilslutt...

Ah, ja det er vel greit. Blir nok ikke å kjøpe noe vogn før etter jul, men greit å vite. :) Fint når pappaen kjøper seg kjørehest og lover meg vogn mot at jeg lærer ham å kjøre. :lol:

Fleur
10-12-2008, 22:02
Bumper denne jeg..

Lurer på om noen har handlet der i det siste? Hvordan er det med service og leveringstid?

Shadowfax
10-12-2008, 22:09
Enkelt, kjapt og greit som alltid ;)

Fleur
10-12-2008, 22:14
Enkelt, kjapt og greit som alltid ;)

Det høres bra ut :) For om man leser noen av innleggene i denne tråden virket det som at de hadde tapt seg når det gjelder leveringstid og service..

Men de pleier å ha inne på lager det som står på hjemmesiden? Jeg tenker at det ikke ligger masse varer der som de igrunnen ikke kan levere? For nå har jeg funnet endel fint og har veldig lyst å bestille :)

Shadowfax
10-12-2008, 22:23
Tja, de gangene jeg har betilt har det i hvertfall kommet med en gang..
Vil tro de har det meste ja. Er mye i den butikken i hvertfall ;)

Fleur
10-12-2008, 22:27
Tja, de gangene jeg har betilt har det i hvertfall kommet med en gang..
Vil tro de har det meste ja. Er mye i den butikken i hvertfall ;)

Takk skal du ha :)

julnil
10-12-2008, 22:39
Har opplevd mye rot derfra, særlig i vår/sommer

Bestilte noe nettopp fra de, og ble positivt overrasket over at alt var med, og rette størrelser og farger.

Min erfaring er at så lenge du sender en bestilling, og ikke "roter" noe med den i etterkant, går det greit, men begynner du å legge til/endrer på ordren kan det fort bli kluss...:shock:

SiljeN
11-12-2008, 02:10
Da har jeg bestilt st&#248;vler og ridebukse :)
F&#248;rste gang jeg bestiller derifra, s&#229; blir "spennende" &#229; se hvor lang leveringstiden er. ;)

Charmani
30-12-2008, 21:06
Jeg bestilte den der vinterridebuksa fra MH, og skrev inn adressa : Nordfjordeid...
Idag får jeg mail om at pakken er sendt.... tiiiiil..... Trondheim...:hammer:
Har dobbelt og trippelsjekket, og det står Nordfjordeid på bestillinga...
Så noen blir irritert om den pakken ikke kommer fram før den 3 jan, for da drar jeg jo... Og det er jo kun demmes feil, at de ikke kan lese...:roll:

Hreggur
31-12-2008, 00:15
Jeg bestilte den der vinterridebuksa fra MH, og skrev inn adressa : Nordfjordeid...
Idag får jeg mail om at pakken er sendt.... tiiiiil..... Trondheim...:hammer:
Har dobbelt og trippelsjekket, og det står Nordfjordeid på bestillinga...
Så noen blir irritert om den pakken ikke kommer fram før den 3 jan, for da drar jeg jo... Og det er jo kun demmes feil, at de ikke kan lese...:roll:

Dette er vel strengt tatt posten som har rota med??

Charmani
31-12-2008, 00:19
Niks.. Fikk mail fra skoies om at pakken var sendt. Ikke fra posten..
Med sporingsnr og sånt, og at det stod Trondheim på denne...
Så det er Skoies ene og alene som har rotet det til...

Irene
31-12-2008, 00:24
vil bare legge til at du kan ikke alltid skylde p&#229; Posten..

det er en maskin som leser av adressen, er adressen skreve feil, s&#229; kan pakken havne til feil adr.
har du skreve postnr. feil, s&#229; havner pakken til dit postnr. er..
og ikke minst, utydelig adresse.. skriver du adressa utydelig. da kn pakken ogs&#229; komme feil...

Charmani
31-12-2008, 00:31
vil bare legge til at du kan ikke alltid skylde på Posten..

det er en maskin som leser av adressen, er adressen skreve feil, så kan pakken havne til feil adr.
har du skreve postnr. feil, så havner pakken til dit postnr. er..
og ikke minst, utydelig adresse.. skriver du adressa utydelig. da kn pakken også komme feil...

Hehe. Kjenner til det der.. Sist jeg bestilte noe, skrev de, som sendte pakken 9771 og ikke 6771, så den havna jo langt oppi finnmark før den kom til rett adresse.. :D
Men mailen kjem fra post@skoies.no, så det er ikke noe tvil om hvem som har skylda da... Hmf.. De burde virkelig lese bestillinga mer nøye, istedet for å sende til min gamle adr som overhodet ikke står noensteds i den bestillinga..

Vikingur
31-12-2008, 01:04
Jeg bestilte to grimer, webt&#248;yler og Stubben l&#230;rs&#229;pe og balsam lille julaften. Og pakken kom i dag :D

Vestbø
31-12-2008, 13:26
Jeg tviler p&#229; at jeg kommer til &#229; handle fra Skoies flere ganger.

I sommer kj&#248;pte jeg en sal der, som de presterte &#229; sende i 2 str mindre bomjern, enn det jeg bestilte. De bad meg s&#229; om &#229; hvertfall pr&#248;ve den! Hehehe...
I samme bestilling var det et hodelag, jeg bestilte det i Cob, og fikk det i Full.
For ikke &#229; glemme et lendedekken de sendte i feil str ogs&#229;.

Kj&#248;pte en maraton-vogn der ogs&#229;, for snart et &#229;r siden. Den begynte &#229; ruste veldig i alle sk&#248;yter o.l, etter kun 6-8 mnd, og da hadde den v&#230;rt brukt 4 ganger p&#229; t&#248;rt f&#248;re, ellers st&#229;tt inne. Reperasjonen kom p&#229; 5500 kr, som Skoies skulle dekke.
I mellomtiden bestiller jeg enda noen varer, hodelag og dekken. Dette sender de da gratis (uten avtale om det) fordi de mener det er godt nok plaster p&#229; s&#229;ret for vogna. Verdien av disse varene var 2100 kr. Ikke nok med det, hodelaga var nok en gang str Full, i stedet for Cob, som bestilt.

Skal gi dem skryt for kjapp leveringstid, det skal de ha.

Vi f&#229;r n&#229; se p&#229; hva enda p&#229; visa blir om vogna. Makan...

JanneogTanha
31-12-2008, 14:04
OI!! Skal si det ble mye feil i bestillingen din gitt!

flaana
31-12-2008, 18:08
Jeg tviler på at jeg kommer til å handle fra Skoies flere ganger.

I sommer kjøpte jeg en sal der, som de presterte å sende i 2 str mindre bomjern, enn det jeg bestilte. De bad meg så om å hvertfall prøve den! Hehehe...
I samme bestilling var det et hodelag, jeg bestilte det i Cob, og fikk det i Full.
For ikke å glemme et lendedekken de sendte i feil str også.

Kjøpte en maraton-vogn der også, for snart et år siden. Den begynte å ruste veldig i alle skøyter o.l, etter kun 6-8 mnd, og da hadde den vært brukt 4 ganger på tørt føre, ellers stått inne. Reperasjonen kom på 5500 kr, som Skoies skulle dekke.
I mellomtiden bestiller jeg enda noen varer, hodelag og dekken. Dette sender de da gratis (uten avtale om det) fordi de mener det er godt nok plaster på såret for vogna. Verdien av disse varene var 2100 kr. Ikke nok med det, hodelaga var nok en gang str Full, i stedet for Cob, som bestilt.

Skal gi dem skryt for kjapp leveringstid, det skal de ha.

Vi får nå se på hva enda på visa blir om vogna. Makan...

Woho!! Akkurat slik inntrykk har jeg og av Skoies av og til ja :( Det er skremmende hvordan de kan holde på sånn! Har handlet MYE der, bor ikke så langt derfra, og foretrekker helt klart å se varen først... Ellers kan det komme mye rart i posten :rolleyes:

Nina&Løvehjerte
06-01-2009, 21:43
Jeg er storforn&#248;yd jeg, kan ikke klage. Sendte inn bestilling seint p&#229; s&#248;ndagskveld p&#229; nettet, og pakken kom idag. TO dager... :D

Konvaljen
11-01-2009, 20:13
Jeg er ogs&#229; forn&#248;yd! Bestilte tirsdag 6, og mottok pakken p&#229; l&#248;rdag 10. 4 dager det! :) Jeg fikk ogs&#229; alt jeg skulle, i tillegg til et ekstra leietau. Jeg velger &#229; tro at det var en gave til meg :)

anettex
12-01-2009, 12:29
Jeg er også fornøyd! Bestilte tirsdag 6, og mottok pakken på lørdag 10. 4 dager det! :) Jeg fikk også alt jeg skulle, i tillegg til et ekstra leietau. Jeg velger å tro at det var en gave til meg :)

Fikk du noen mail med pakkenr og sånt?
Man fikk jo det før, men jeg bestiller skjeldent fra Skoies så jeg vet ikke hva slags system de har nå.
Bestilte og et dekken sist tirsdags formiddag, har ikke fått hverken pakkenr eller noe dekken enda...

Konvaljen
12-01-2009, 18:24
Fikk du noen mail med pakkenr og sånt?
Man fikk jo det før, men jeg bestiller skjeldent fra Skoies så jeg vet ikke hva slags system de har nå.
Bestilte og et dekken sist tirsdags formiddag, har ikke fått hverken pakkenr eller noe dekken enda...

Nei, jeg fikk kvittering når jeg bestilte. Også hastet det litt, så jeg sendte de en mail dagen etter, og lurte på om de visste når pakken ville bli sendt. Og da fikk jeg mail tilbake med sendings- og sporingsnummer. Da var den sendt :) Når jeg bestilte så valgte jeg postpakke med varsling via SMS, og fikk den meldingen lørdag morgen. Så egentlig har jeg ikke fått annet enn det jeg har spurt etter, men du kan jo sende de en mail og høre :) Kan jo være posten som er treig å sende ut hentelapper også.

AlfaValeur
31-01-2009, 11:34
Skoies som nettbutikk virker bra, men &#229; handle fra dem p&#229; stand har jeg ikke lyst til &#229; gj&#248;re igjen. Alle prisene dems var satt opp, og n&#229;r jeg h&#248;flig spurte hvorfor jeg kunne f&#229; det billigere p&#229; nettet hos dem, ble de liksom litt sinna.. Og bare svarte: Alt er billigere p&#229; nettet da! skikkelig surt.
Men noen dager senere(dette skjedde alts&#229; p&#229; AEG i &#229;r) m&#229;tte jeg tilbake for &#229; kj&#248;pe et hodelag jeg ikke hadde funnet i noen andre butikker. Da la de p&#229; hundre kr. fra de fant det fram til jeg var ved kassa.. De la ogs&#229; 9(det er ikke mye, men uansett) kr . p&#229; t&#248;ylene.. Og jeg turte ikke &#229; si noe siden de hadde blitt s&#229; sinne forrige gang. Skal ikke handle hos dem mer tror jeg..

Issa
01-02-2009, 20:05
Bestilte en del tilbudsvarer for to uker siden, alt kom i riktig farge og st&#248;rrelse for en uke siden :) Wiiii.

De har svart hyggelig p&#229; de mailene jeg har sendt med sp&#248;rsm&#229;l om varene deres tidligere ogs&#229;.. :)

Nina&Løvehjerte
10-02-2009, 16:47
Ringte og bestile en bukgjord for to uker siden. De hadde ikke p&#229; lager s&#229; m&#229;tte f&#229; den tilsendt fra Finland. Han sa den ville bli sendt innen ei uke. Men har fortsatt ikke f&#229;tt den. Ringte og h&#248;rte idag, og den hadde blitt sendt fra Finland ig&#229;r.. Det var gjord i str. XL men om den ikke var lengre enn 65 skulle han ringe meg.. For da passer den jo ikke.. H&#229;per bare den er lang nok!!! :)

RenateSJ
21-02-2009, 12:50
Jeg sendte en mail til Skoies ang str p&#229; et dekken. Lurte p&#229; om de var store i st&#248;rrelsen, fordi de kun har 125, og vi trenger 130-135. Fikk til svar: Det kan passe, hvis ikke kan du bare selge det videre

&#248;h takk for hjelpa liksom

Diih94
28-02-2009, 10:48
Litt s&#229;nn OT: Hvordan uttaler dere Skoies egentlig? Selv sier jeg "sko-ies" men noen andre de sier "skoi-es"

Kristine & SiljanGutten
28-02-2009, 10:53
"skoi-es" her;)

Diih94
02-03-2009, 15:29
Hvor lang er leveringstiden deres med brodering p&#229; dekken :)? s&#229;nn ca..

Birte&Midi
07-03-2009, 13:36
bestilte derfr&#229;. blandt anna ein baksele den passa ikke, s&#229; fekk snakka med dei og dei sendte ein som var lengre uten ekstra kostnader, fekk ogs&#229; eit longerings line i tilleg :) har berre positivt derfr&#229;! utrolig service :D

Anita&Svarten
07-03-2009, 14:31
Skoies som nettbutikk virker bra, men å handle fra dem på stand har jeg ikke lyst til å gjøre igjen. Alle prisene dems var satt opp, og når jeg høflig spurte hvorfor jeg kunne få det billigere på nettet hos dem, ble de liksom litt sinna.. Og bare svarte: Alt er billigere på nettet da! skikkelig surt.
Men noen dager senere(dette skjedde altså på AEG i år) måtte jeg tilbake for å kjøpe et hodelag jeg ikke hadde funnet i noen andre butikker. Da la de på hundre kr. fra de fant det fram til jeg var ved kassa.. De la også 9(det er ikke mye, men uansett) kr . på tøylene.. Og jeg turte ikke å si noe siden de hadde blitt så sinne forrige gang. Skal ikke handle hos dem mer tror jeg..

Der har jeg stikk motsatt erfaring. De har heller vært flinke til å slå av, så har fått masse bra til gode priser i butikken:)

Bor så nærme, at jeg reiser helst inn.. Da får jeg det fortere, selv om de har rask levering. *utålmodig sjel*

cryzola
07-03-2009, 14:38
Skoies som nettbutikk virker bra, men å handle fra dem på stand har jeg ikke lyst til å gjøre igjen. Alle prisene dems var satt opp, og når jeg høflig spurte hvorfor jeg kunne få det billigere på nettet hos dem, ble de liksom litt sinna.. Og bare svarte: Alt er billigere på nettet da! skikkelig surt.
Men noen dager senere(dette skjedde altså på AEG i år) måtte jeg tilbake for å kjøpe et hodelag jeg ikke hadde funnet i noen andre butikker. Da la de på hundre kr. fra de fant det fram til jeg var ved kassa.. De la også 9(det er ikke mye, men uansett) kr . på tøylene.. Og jeg turte ikke å si noe siden de hadde blitt så sinne forrige gang. Skal ikke handle hos dem mer tror jeg..

Oi nei? Har heller erfart det motsatte jeg når jeg har handla i butikken dems.. Fikk avslag på ett bitt osv.. Og de er veldig hyggelige og har kjempe service i butikken syns nå jeg hvertfall..

julnil
07-03-2009, 15:35
Litt sånn OT: Hvordan uttaler dere Skoies egentlig? Selv sier jeg "sko-ies" men noen andre de sier "skoi-es"

De som jobber/driver butikken, sier iallefall skoi-es, så tror det er fasiten :p

flaana
12-03-2009, 07:46
Der har jeg stikk motsatt erfaring. De har heller vært flinke til å slå av, så har fått masse bra til gode priser i butikken:)

Bor så nærme, at jeg reiser helst inn.. Da får jeg det fortere, selv om de har rask levering. *utålmodig sjel*

Lenge siden jeg fikk noe særlig rabatt av dem i butikken hvertfall :rolleyes: Men så er jeg sikkert en vanskelig kunde som klager når varene ikke holder det som er lovet, jeg får tilsendt feil varer (ikke bare en gang...) og ja i det hele tatt. Jeg handler sjelden hos dem lengre, da det bare blir tull og de er dyre på ting av sitt eget merke synes jeg.

EliFi
12-03-2009, 08:04
Jeg er veldig forn&#248;yd med den butikken. Fikk et par skinnhansker med en gang jeg handlet der, og n&#229;r mountain horsethermobuksa ikke passet, sendte de en ny uten at jeg m&#229;tte betale noe som helst for det. Ogs&#229; fikk jeg en b&#248;rste og et par hansker en annen gang ogs&#229;. Synes de er kjempekjappe til &#229; sende ut! :)

Asa Garsy
12-03-2009, 10:48
Bare supre erfaringer, snakket mes edmund p&#229; tlf &#229; han virker kjempehyggelig.

lenaulv
18-03-2009, 23:52
Kun gode erfaringer.
Ble oppringt da de var tomme for en av varene jeg hadde bestillt.
Raske som fy til &#229; sende.

SnippSnapp
19-03-2009, 00:33
Er det noen som har erfaring i leveringstid p&#229; broderte varer? Tok i underkant av 2 uker sist, midt i julerushet, men hva er "normalen"?

insolita
19-03-2009, 08:31
Det er minst to kvinnfolk som jobber der, hvorav den ene er meget hyggelig, og den andre burde f&#229; set et kurs eller to i kundebehandling.

aela
19-03-2009, 10:31
Hehe, da tror jeg at jeg har snakket med hun ene over telefon :-) Men han Edmund virket hyggelig og gav meg prisavslag :-)

Skjóna
27-03-2009, 13:50
Jeg har vært veldig fornøyd, men vet ikke om jeg er så fornøyd mer. Bestilte masse for 3 uker siden, og det har ennå ikke kommet. De pleier jo å være så raske. Har lyst å kansellere hele greia og handle på istølt i steden.

Vikingur
27-03-2009, 14:12
Jeg er kjempefornøyd med Skoies :jupp: De ringer alltid om det er noe de ikke har, eller om noe blir ettersendt.

sPiKE
27-03-2009, 21:32
Fikk brune istedet for svarte stigb&#248;ylereimer i dag!:( Selv om det st&#229;r svarte p&#229; bestillingskvitteringa :s

Lille Rød
27-03-2009, 21:41
Veldig forn&#248;yd med Skoies jeg. Bestilte gummikopper og et Sprenger bitt, og fikk mail samme dag at verken de eller produsenten i Tyskland hadde inne Sprenger bitt. Det betydde at jeg m&#229;tte vente to ekstra uker, men det bra var at de sa ifra. :)

SnippSnapp
27-03-2009, 22:02
Er kjempeskuffet over Skoies n&#229; jeg. Fikk 3 feile ting p&#229; bestillingen jeg nettopp har f&#229;tt (en mnd etter jeg bestilte), og de hadde ikke engang skrevet p&#229; "kvitteringen" vi f&#229;r med, at de har sendt med en annen vare. En l&#230;rgrime er visst en l&#230;rgrime for dem, er ikke n&#248;ye at en skulle ha en til 600kr n&#229;r de hadde en til 200 p&#229; lager jo. :roll: Feilbrodering og feil lickit smak og (sistnevnte er ikke akkurat krise derimot :lol: )

Charmani
27-03-2009, 22:10
Bestilte MH vision pant, og de sendte en i str XS og sa at de var tomme i str S, ville ikke få det inn før i august. Så begynte salget hos dem, og NÅ har de dem inne i str S?
Jeg får såvidt på meg den i str XS, og burde hatt S, surt når de har den likevel inne..

Skjóna
11-04-2009, 19:52
Jeg er kjempeskuffet. Enn&#229; ikke sett snurten av pakka. Grrrrr!

insolita
11-04-2009, 20:00
Skoies har virkelig tapt seg synes jeg. F&#248;ler ikke at prisene er like bra som de var heller.

sPiKE
11-04-2009, 20:21
Har ikke noe fint &#229; si om Skoies lengre, desverre:(

julnil
11-04-2009, 20:28
Har ikke noe fint å si om Skoies lengre, desverre:(

:rofl:

NinjaChristin
23-04-2009, 19:43
Bestilte et par støvler, og det gikk en uke fra jeg bestilte til de ble sendt pga at de ikke var på lager. Dette fikk jeg ikke vite før jeg sendte mail og lurte på om jeg fikk noen sendingsbekreftelse, etter noen dager..

Når de først ble sendt (i går) gikk det veldig fort, og jeg fikk de i dag. Veldig fornøyd med støvlene, selv om de ikke har scs3. Står på siden deres at det er scs, men det er visst ikke det samme som scs3..? Så da har jeg bare et sett scs3-innlegg til stigbøylene som jeg må returnere.

Og jeg som gleda meg til å prøve dette!

SnippSnapp
23-04-2009, 20:15
S&#229; med andre ord s&#229; er du forn&#248;yd med posten, men ikke skoies :lol:

Nitapita
23-04-2009, 20:21
Nja, de var flinke til &#229; sende pakken kjapt. Jeg hadde den innen en uke etter bestilling.
Det som irriterer meg er at de putter andre ting oppi enn det jeg har bestilt, som erstatning.

I tillegg var den ene varen priset billigere enn det jeg betalte.

Forrige gang fikk jeg et annet bitt enn det jeg trodde jeg bestilte, og de har enn&#229; ikke ordnet opp p&#229; nettsiden. Bildet er enn&#229; av det bittet jeg opprinnelig ville ha.

Jeg er alts&#229; ikke videre imponert over dem jeg heller.

julnil
23-04-2009, 20:21
Så med andre ord så er du fornøyd med posten, men ikke skoies :lol:

:lol:

NinjaChristin
23-04-2009, 22:29
S&#229; med andre ord s&#229; er du forn&#248;yd med posten, men ikke skoies :lol:

Meg? Tja, litt d&#229;rlig kommunikasjon, og litt utydelig i beskrivelsen (for oss som trodde stirrup control system ar det samme som scs3 :rolleyes: ) Men som sagt rask sending etter datoen jeg fikk beskjed om at de ventet inn st&#248;vlene. Kommer nok til &#229; pr&#248;ve de igjen om de har det jeg ser etter.

St&#248;rste greia er vel at jeg ville hatt beskjed om at varen ikke var p&#229; lager, og det derfor ble fordr&#248;ying. Det var ikke nevnt p&#229; siden, og ikke p&#229; bestillingskvitteringa.

minikyvik
29-04-2009, 10:12
Da de hadde salg synes eg de skulle v&#230;rt flinkere til &#229; oppdatere hva de hadde igjen og ikke. Eg bestilte et dekken som stod at de hadde mer igjen av, men etter 4-5 dager etter bestilling, og uten noe ordrebekreftelse ringte de og sa de ikke hadde det inne. Da sto det fremdeles at de hadde det.

skjell
29-04-2009, 10:23
Jeg har vært veldig fornøyd, men vet ikke om jeg er så fornøyd mer. Bestilte masse for 3 uker siden, og det har ennå ikke kommet. De pleier jo å være så raske. Har lyst å kansellere hele greia og handle på istølt i steden.

Jeg bestilte en del ting fra de for ett år siden. Det gikk vel ca tre uker og jeg sendte da en mail for å forhøre meg. Fikk ikke svar, så etter en uke til fikk jeg nok og ringte for å spørre hva som hadde skjedd. Det viste seg at den ene varen jeg skulle ha fantes ikke på lager, og de visste ikke når de ville få den fra leverandøren. De regnet med å ha den innen to uker. Jeg ventet i tre nye uker og hadde fortsatt ikke hørt noe så jeg ringte igjen. De hadde fortsatt ikke fått varen selv om den var sendt fra leverandør for flere uker siden. Det ble til at jeg avbestilte den ene varen da jeg skulle bort i tre måneder og kunne ikke akkurat vente på at den skulle komme på lager. Uansett så fikk jeg det andre et par dager etterpå.

Har egentlig vært veldig fornøyd med Skoies, men denne gangen var jeg utrolig misfornøyd med servicen. Det minste de kunne gjort var å ta kontakt og si i fra!

flaana
29-04-2009, 20:22
Da de hadde salg synes eg de skulle vært flinkere til å oppdatere hva de hadde igjen og ikke. Eg bestilte et dekken som stod at de hadde mer igjen av, men etter 4-5 dager etter bestilling, og uten noe ordrebekreftelse ringte de og sa de ikke hadde det inne. Da sto det fremdeles at de hadde det.

Ja, der har de alltid vært dårlige :( Får bekreftelse på at det er igjen av den varen. Så er de trege å pakke og plutselig er det utsolgt...

lundin
04-05-2009, 17:13
H&#248;rer bare om flere og flere som ikke f&#229;r det de bestiller fra Skoies. Enten f&#229;r man feil st&#248;rrelse eller farge, eller s&#229; er de s&#229; frekke at de bare sender noe "tilsvarende". Om man bestiller ei ridebukse med helskinn i den og den fargen s&#229; er det som regel fordi at det er DEN ridebuksa man vil ha, ikke ei bukse uten skinn i annen farge til halve prisen.

Veldig synd at det har blitt s&#229;nn, de er i ferd med &#229; &#248;delegge noe av det gode ryktet sitt. De kunne fokusert p&#229; &#229; f&#229; rett vare ut til kunden istedenfor &#229; legge med gratis dilldall i pakkene.

Jeg var veldig forn&#248;yd med Skoies, men dessverre har det blitt litt for mye rot der den siste tiden. Har de blitt for store? Mistet styringen? Glemt at det er kundene de lever av?

Linda
04-05-2009, 19:15
Er det normalt at det er riper og hakk på vogner når man bestiller det?
Jeg har bestilt en speedcart derifra, og den er det en del riper på.