PDA

Se full versjon : Høøks

Sider : [1] 2 3 4 5

Silje og Tindra
10-01-2007, 22:48
Hööks
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Hööks (http://www.hooks.no)

Liz
10-01-2007, 23:41
* Priser
Höoks er vel generelt én av de billigste nettbutikkene, så man kan vel ikke klage på prisene akkurat.

* Kvalitet
Det jeg har kjøpt herfra har ikke vært av spesielt god kvalitet, men jeg vil påstå at "man får det man betaler for".

* Leveringstid
De tre gangene jeg har handlet noe fra Hööks har de vært relativt treige. Alt fra 2 uker til 3 mndr. Men jeg har forstått det sånn at dette er veldig varierende hva man opplever.

* Kundeservice
Har aldri hatt kontakt med kundeservice, så det aner jeg ikke noe om. Den gangen jeg ventet 3 mndr på en pakke hadde jeg glemt hele greien, ellers ville jeg nok tatt kontakt med dem.

Torhild
10-01-2007, 23:48
Prisene og kvaliteten variere veldig, fra dyrere merker med god kvalitet, til Hööks sine egne merker av noe dårligere kvalitet men til god pris.

De har god kunderservice pr telefon, ved klager osv, men er elendige når det gjelder leveringstid!!

Stort pluss for fin katalog og godt og bredt vareutvalg :smile:

Astrid
11-01-2007, 02:47
Leveringstiden var noenlunde grei før, men syns det har gått bare tregere og tregere, og nå bestiller jeg ikke derfra lenger, for jeg har ikke tålmodighet til å gå å vente!
Ellers er vel kvaliteten så som så med, kommer vel ann på merket mest.. Det samme gjelder prisen..
Sjabrakene mine liker jeg, og forsåvidt regndekkena også, men de tåler ikke allverden..
Begge grimene jeg har derfra har låsen blitt knekt på, men det var billig grimer da..
Det svarte ridedekkenet er jeg storfornøyd med! Og vinter halsdekkenet jeg har også, sett bort fra at det ikke egner som regndekken siden det leker i sømmen..
Hodelaga er helt greie =)

Kundeservice har jeg ikke hatt mye kontakt med, kun en gang jeg sendte en mail og da fikk jeg svar ganske raskt =)
Har fått det jeg har bestilt unntatt en gang, fikk feil stigbøylereimer..

Mari
11-01-2007, 05:38
* Priser

Helt ok priser.

* Kvalitet

Dårlig etter min mening. Mye av det jeg har kjøpt, har gått i stykker, og det har vært et strev å få tilsendt nytt.

* Leveringstid

Treige, men et par ganger har jeg fått pakken innen noen dager, så den er jammen varierende.

* Kundeservice

På tlf.: Helt ok, men litt vanskelig kanskje... I butikk: Veldig god.

* Eventuelt som du vil legge til.

Helt grei butikk, som jeg handler i bare fordi de har endel av det jeg trenger.... Gjennomsnittlig kvalitet, grei service, men når ikke helt til topps hos meg. Har fått endel feil varer (feil str.), og det har tatt en eviiighet å bytte.

Sara&Korak
11-01-2007, 15:01
Dårlig erfaring med hooks.
Dårlig leveringstid, dyrt, sender ikke det de skal sende og slikt. Dyrt porto og oppkravsgebyr!!

Wilisia
11-01-2007, 15:05
Dyrt og sende, tar laaang tid og dårlig kvalitet. Hrmf... Teppet mitt ser ut som en gardin. Regndekkenet slipper inn vann. Longeringstauet er fullt av knuter (okey det er min feil :lol:). Innspenningstøylene måtte jeg lage 5 mill hakk på, men okey, de var i full og hun har kort nakke. Shabraken min derfra er ikke så ille da.

Silje og Tindra
11-01-2007, 16:56
Å kjøpe feil størrelse er vel ikke egentlig butikkens feil, og noe de skal skyldes for, eller? ;-)

Marte+Quicky
11-01-2007, 22:22
Synes Hööks har en innmari bra katalog, og leveringstiden har vært helt ok de gangene jeg har bestilt. Men synes ikke kvaliteten på utstyret er så mye å skryte av... I det siste synes jeg diverse ting har blitt for dyrt også, priser på en del ting har gått opp fra forrige katalog, selv om det var de samme varene.

Kaja
12-01-2007, 10:11
Er kjempefornøyd med varene jeg bestiller fra Hooks, og Thermo Master-dekkenene passer kjempefint på mine hester! :-D

Leveringstiden derimot, er en annen sak!

Liv&Lilja
12-01-2007, 10:48
Prisene er helt greie..

Kvaliteten er kanskje ikke den beste, men jeg har ikke hatt så veldig store problemer med de..

Leveringstid er veeeeldig variabel...Bestilte på internett sent en kveld..Også var det noe jeg skulle avbestille, ringte neste dag ca runt 11, og da var paken sendt..Men har vært borti at de er veldig treige også da!!

Synest kundeservisen har vært bra når jeg har ringt inn...(ikke at det er såå ofte...).

Silje og Tindra
12-01-2007, 10:54
Høøks er greie på forbruksvarer. Jeg liker også klærne deres og har ikke hatt noen problem med kvaliteten der (nå er det dog lenge siden jeg har bestilt klær derifra). Prisene varierer. Liker alle tilbudene ;-)

Har aldri hatt noen problemer med kundeservice, og når jeg har bestilt har leveringen vært kjapp.

Victoria
12-01-2007, 11:35
Hööks er den eneste butikken jeg handler hesteutstyr fra (utenom de få gangene vi heller drar til horze, siden det er nærmere).

Syns kvaliteten er grei i forhold til prisene. Men klær som jeg har kjøpt derfra blir ganske fort ødelagt.

Anita&Svarten
12-01-2007, 15:23
Har veldig god erfaring på alle mulige måter med høøks jeg :D

Therese
12-01-2007, 15:36
Jeg har bare dårlig erfaring med Hööks når det kommer til kundeservice og leveringstid, men varene er helt grei. Hadde jeg bare hatt tålmodighet til å vente i flere måneder på ting jeg bestiller så ;-)

Synes også at de kanskje er litt dyr i forhold til kvalitet.

lillings
12-01-2007, 16:01
Har bare handlet ifra butikken de siste årene jeg da men.

Synes kvaliteten er variabel. ridebuksa mi har blitt veldig nuppete, men har genser derfra og den er helt grei, holdt i mange mange år. Synes dekkene dems har veldig god kvalitet, ihvertfall de jeg har vært borti. Øs pøs vær, legger på dekkenet på kliss våt og alikevel er dekkenet tørt og hesten tørr etter en stund. Har aldri vært med på at det har lekki eller ryki.

Servicen der er også veldig god. Aldri hatt noe problem med å bytte varer o.l. der...

lillings
12-01-2007, 16:03
Legge til at jeg synes hööks har den beste katalogen når det gjlder hesteutstyr :)

lafutura
13-01-2007, 11:22
Jeg har bestilt fra Hooks 3 ganger. To av gangene har jeg vært misfornøyd.

Leveringstid :
Ok.

Pris: Har gode tilbud innimellom, ellers litt dyrt.

Kvalitet: Dårlig!

Bestilte en ridebukse CRW, ødelagt glidelås etter to gangers bruk. Ridehanskene hadde dårlig passform og ble fort fillete.

Kundeservice: Tja...

Jeg har opplevd å ikke få vare jeg har bestilt, de har bare sendt med en beskjed om at de var utsolgt, uten å tilby lignende produkt eller spørre om jeg likevel vil ha orderen. Kjedelig når du egentlig bare skal ha en ting, også får du ikke den, men kun det andre dilldallet du har bestilt.

Men knallfin katalog som frister til kjøp, og de har sikkert mye bra hesteutstyr. Har mest bestilt utstyr til rytter, så kan ikke uttale meg om dekken, saltøy osv.

Flashback
14-01-2007, 01:16
Produktene er sånn nogenlunde OK, men leveringstida?.. Øøh. Det vil vi ikke vite.

Kristin
20-01-2007, 03:27
Hööks er vel kjent for å være dyr på merkevarer og billig på sitt egenproduserte stasj. (?)

Jeg synes Hööks skal ha skryt for å ha piffet opp kleskolleksjonen sin. Alt er jo "frekt" i katalogen for tiden 8-). Nei, men jeg synes de er blitt flinke på den biten. De har greie, funksjonelle klær som kan brukes til og fra stallen også, og ikke bare i stallen. Litt sånn OT så kjøpte jeg en HH jakke i høst til å bruke "til vanlig". Den er kanångod og kostet 500,- Det er ikke dyrt for en vanlig, tykk og god, fiiiin vinterjakke synes jeg.

Kundeservice på tlf har jeg hatt en del erfaring med. De prøver så godt de kan å hjelpe, men jeg har gjentatte ganger pratet med damen(e) på telefonen og omtrent stavet at "joda, dere selger det skjønner du." De prøver så godt de kan, men jeg synes ikke de innehar den kunnskapen det blir reklamert med at de skal ha.

Leveringstiden har jeg motsatt erfaring med. Jeg shoppet mye på Hööks i høst, pluss på salget nå rett over jul. Jeg fikk ALLE varene i de ukene de hevdet at de skulle komme. At den ene jakken jeg bestilte i september ikke kom før i november er jo en annen sak... Men ikke sant, det sto i bestillingsinformasjonen på nett og jeg kunne valgt å slette varen om jeg ikke ville vente. Jeg ville vente. Fiiine jakken min :mrgreen: Det samme med salgsvarene nå i januar, jeg tror det tok så vidt en uke fra jeg bestilte til jeg hadde dem i posten. Slik var IKKE min erfaring med Hööks tidligere. Jeg er helt klart en returnerende og fornøyd kunde.

Kvaliteten er så som så, men det vet vi jo. Om riodebuksen heter CRW og koster 199,- så forventer ikke jeg like lang levetid og komfort som om den het Pikeur og kostet 1699,- Man får det man betaler for hos Hööks, stort sett hverken mer eller mindre.

anettex
09-02-2007, 14:44
Tja, denne gangen gikk det jo virkelig fort til Høøks å være.
Bare 7 dager.
Pleier ikke bestille derfra lengre, men syntes de hadde fått noen fine sprang-shabraker, så jeg benytta meg av tilbudet med 30% avslag på en vare.
Har ikke fått henta de enda, pga all den fordømte snøen som kom i natt...GRRR!

Seniora
14-02-2007, 17:05
Hööks har jeg utelukkende negative erfaringer med, dessverre.

Belinda
15-02-2007, 13:18
Jeg er veldig fornøyd med Hööks.
Ålreite priser, kort leveringstid(ja, faktisk!) og bra katalog!!

Men noen minus er det..Tøylene fra Claridge House tøyer seg ekstremt, og portoen er litt for dyr.
Men nå ligger Hööks bare 45 min unna meg, så slipper å bestille :)

Zorba
01-03-2007, 22:46
Jeg kjøprt en grime til Zorba, veldig fornøyd.

-Marit Petra-
01-03-2007, 23:40
Nja, det er vel med hööks som med alle andre butikker, du får det du betaler for. Gold Medal-hodelaget jeg bestilte derfar har jeg utelukket gode erfaringer med, det samme kan vel ikke sies om deres eget "billig-hodelag" på tilbud. Jeg har selv dårlige erfaringer med dekken derfra, synes det er heller dårlig kvalitet. Unntaket må være et ulldekken jeg kjøpte derfra for et par år siden, som var tykt og godt. Men en bra utstyrskatalog har de, det skal de ha!

Tone Kristin
01-03-2007, 23:43
Jeg har også nesten utelukkende dårlige erfaringer med Hööks... Ringte og klaget på et par kopper som revnet første gangen jeg brukte dem. Fikk passet mitt påskrevet, for det var jeg som hadde satt de på feil! Si meg, hvor mange forskjellige måter er det å sette på et par kopper? http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/konfus/a015.gif

I tillegg har de kjempelang leveringstid og er dyrt. Nei, Hööks har ikke en kunde i meg lengre...

Og, forresten, det glemte jeg. Jeg har et Claridge House hodelag som jeg kjøpte i Hööks. Det er det mykeste hodelaget jeg har hatt. Så de har en del bra produkter. Men nå vet jeg ikke om CH er et av Hööks sine merker, eller et utenfra?

Sagitaria
05-03-2007, 18:36
2007-02-15 23:30:31

det var bestillingsdatoen på det siste jeg bestilte herfra.

Har ikke sett snurten enda.

lukka, solfari og greta
06-03-2007, 19:57
De gangene jeg har bestil, har jeg som regel fått pakken i posten i løpet av en uke, men nå har det seg sånn at jeg bare bor rundt 40 min unna så går ganske greit å bare kjøre.. I butikken syntes jeg de omtrent hele tiden har det ganske så rotete, men de er veldig hyggelige og hjelpsomme der så å spørre dem om noe er ikke noe problem. i allefall mine erfaringer..

Man får det men betaler for skal jeg si meg helt enig i ;-) jeg syntes de har greie priser, men litt forskjellige kvaliteter, men sånn er det jo i alle heste butikker.. men helhets inntrykket er egentlig ganske bra ;-)

Lisa C.
06-03-2007, 21:22
Jeg syns ikke hôôks er så innmari bra, fordi det er så dyrt også tar det så lang tid før vi får tingene..Men jeg syns ganske mye inni der har veldig god kvalitet uansett, så er ikke helt imot det ;)
Men jeg bestilte et fleece dekken der i januar har enda ikke fått det. Fikk melding om at jeg fikk det i mars da. Men det er litt dårlig at de ofte ikke har tingene inne. :)

Annette
06-03-2007, 21:25
Synes det er den betse hesteutstyrsbuttikken på nett hvertfall.. Masse godt utvalg av hesteutstyr.. Leveringstiden kan ta litt tid, men ellers veldig fornøyd=)
Eneste er at nesreimene er for store selv om han har full i de andre som er samme størrelse... jaja..

Berte
18-04-2007, 22:35
Er stort sett fornøyd med kvaliteten på varene til Hooks,spesielt merkevarene er av god kvalitet men så betaler vi for det også da. Men kundeservicen er mildt sagt elendig! Stort sett mye lenger leveringstid enn tilsvarende butikker (selv om det har hendt at de har overrasket).
Og kom igjen den dagen de har gjort noe feil og du trenger hjelp fra kundeservicen! Alle kan gjøre feil, men når det er feil på varene de har sendt meg så forventer jeg at de skal ordne opp ganske kjapt. Det skal ikke ta måneder. :mad: :mad: :mad: Viljen til å ordne opp i deres egen feil var mildt sagt totalt fraværende.
Jeg har så dårlige erfaringer med dem at jeg kommer aldri til å handle der igjen,uansett hvor fristende tilbud de kommer med. Nå har dem fått så mange konkurrenter på markedet at jeg velger å bruke dem som setter pris på oss som kunder.

Marte+Quicky
26-04-2007, 15:37
Bestilte fra hööks nå for ikke så lenge siden, det tok under en uke fra jeg bestilte fra jeg fikk pakka.
Har ikke noen negative erfaringer med leveringstida hvertfall.;)

IngaSN
28-04-2007, 18:13
jeg synes hööks er helt ok, venter alltid 3 uker, hviss pakke er liten kommer den etter bare 2 uker...hvis det er bare "småting" du skal ha, som grimer,hoderlag og sånne ting er hööks jo super, men om du har sengt å kjøpe sal eller sånne ting ville jeg heller kjøpt av noen som har litt mere peiling, ha en sal som jeg kjøpte brukt, av noen som kjøpte den på hooks, og den er jeg veldig fornøyd med, men det var en allround billigsal, så om noen vil ha seg en dyrere sal ville jeg kjøpt ett anna sted....

Gudhild
29-06-2007, 00:23
synes servicen i butikken er relativt dårlig.Skulle kjøpe bukgjord til westernsalen min.Men det sa de jeg ikke trengte,så derfor hadde de det ikke..
jaja,trodde det var jeg som visste hva jeg trengte men.
Har bestilt for første gang fra nettbutikken på søndag,så blir spennende om NÅR det kommer ja.

Tornado
29-06-2007, 04:44
Prisene synes jeg er veldig bra, det koster ikke allverdens. Varierer en del, men har som regel alt i forskjellige prisklasser, men da spiller jo kvaliteten en rolle, det jeg har kjøpt har stort sett vært ganske god kvalitet, ville ikke klagd enda i alle fall.

Leveringstiden synes jeg er helt grei, det har hendt at jeg har måtte ventet i 2-3 mnd før pakken kom, det synes jeg var ganske dårlig, men det var riktig nok fordi noe av det jeg hadde bestilt ikke var mer av på lageret. Synes de kunne sendt meg en mail å forhørt seg om de skulle sende varene de hadde inne først, for så å sende resten når de hadde fått det på lager. Hadde vært greit om vi kunne fått oppdatering på hvor bestillingen var, noen nettsteder får man jo mail når bestillingen er tatt, pakken er sendt, hvor den er kommet osv.

Kundeservicen kan jeg ikke klage på, hyggelige folk som ordner opp på stedet, det er min erfaring i alle fall :)

tebj0
29-06-2007, 07:52
Selvsagt så har dei nå tilbud på ridestøvlene jeg kjøpte for et par uker siden... Faktisk satt ned hele 350kr.. Typisk min flaks:S

Bobbibrown
30-06-2007, 17:34
Kvalitet:
Kjøpte et merkehodelag i lær til noen hundrelapper og det synes jeg var av særdeles dårlig lær, men det av som kostet knappe hundre kroner var mye bedre.
Samt saler, de som man må legge ut noen tusenlapper for er som regel av god kvalitet, i allefall det jeg har erfart.

Leveringstider:
Tregt med stor T, som regel.
Har utrolig nok fått ting fra 2-3 uker, men kan også gå måneder.

Priser:
Synes faktisk ikke de er så værst jeg, noe kan jo være mye dyrere der en andre steder, men som generelt er de billige vel.

Gudhild
01-07-2007, 16:28
håper jeg får pakka mi før jeg skal på FHS da..Da har de fortsatt over en mnd på seg.Tror dere de klarer det?

Belinda
03-07-2007, 10:45
Det bør de klare:)

Gudhild
12-07-2007, 19:01
okay,nå har jeg venta i snart tre uker...møkk lei.
Hvor lenge må jeg vente før jeg jeg kan ringe inn å etterlyse?
ser jo stort sett her at det har tatt fra tre uker til tre mnd!

Har noen forresten fått den nye Hooks-katalogen ennå?

Gudhild
16-07-2007, 16:07
nå var pakken min sendt:)

Wilisia
17-07-2007, 12:18
Jeg vil ha hodelaget for 199kr
Sprangshabrakken med den blå rosetten
Ridedekkenet til 229
CH fortøyet til 185
Plategjorden til 789

Noen erfaringer? :p

Gudhild
21-07-2007, 15:56
møkka posten.Sender alltid all posten min feil.Havner alltid i Lensbygda,men jeg bor faktisk i vestbygda.I hvert fall så fikk jeg ikke lappen før i dag,å postkontoret rekker jeg aldri på lørdager.Så da blir det pakkehenting på mandag..jaja.

Liv&KleppanBest
21-07-2007, 18:06
Jeg er ferdig med bestilling fra høøks iallefall.. Bestilte et CH hodelag med messing "duppeditter" på i slutten av april. Først fikk jeg vite at fargen ikke var på lager, men det ville komme til meg den 25 juni (!). så ble det 15 juli, og det siste jeg har hørt er 25 juli. Det er 3 måneder med venting, det. Rart at jeg ikke fikk vite at det ikke var på lager når jeg bestilte det..

Gudhild
21-07-2007, 20:16
Jepp,de er ybertræge!
Glad min er i kilometers avstand nå,jeg:D

Gudhild
23-07-2007, 15:27
Endelig hentet den etterlengtede pakka mi:D

Hittil fornøyd,men de lærfestene fikk jeg ikke beskjed om før nå at de ikke hadde igjen da:(
så da må jeg på leting etter det et annet sted..

Ellers bestilte jeg stangbitt,2 lærgrimer og en shabrack.Alt på tilbud selvfølgelig.)

Aina
25-07-2007, 11:48
greit å handle på høøks.....men det er f*** ikke service å få der. Ikke har dem så mye fagkunnskap eller oversikt heller virker det som.

Elis&Merita
27-07-2007, 19:26
*Pris: Synes de stort sett har fornuftige priser.

*Kvalitet: Litt sånn midt på treet, noe holder lenge andre ting holder maks 2 uker... Men kvaliteten går vel etter prisen. Men forbruksvarer er helt greie...

*Leveringstid: Nåja, noen ganger tar det 2 måneder, andre ganger 1 uke. Synes det er veldig variabelt, egentlig enklere å bare gå rett på butikken og kjøpe akkurat det man skal ha.

*Kundeservice: Dårlig, har prøvd å ringe dem noen ganger. De kan ikke svare på helt enkle å greie spørsmål. Men i butikken er det alltid hyggelige og hjelpsomme folk:)

Må legge til at de har en kjempe fin katalog da:)

Mathilde&Bellmann
30-07-2007, 12:52
Priser
Ganske bra priser, er medlem så får sånn rabatt ting :p

Kvalitet
Synes kvaliteten er god. Ingenting av det jeg har handla har blitt ødelagt. Et av regndekken jeg har kjøpt, var ikke så god kvalitet. Men det funker bra ;)

Kundeservice er jeg ikke så fornøyd med =S Men i butikken er dem hyggelige ;)

Selv handler jeg mest ponnisaker. Kjøpte et hodelag som jeg var veldig fornøyd med.

JOHANNE
30-07-2007, 14:05
Har dere lest det som står helt fremst i katalogen? Om hva Hooks "står for"?

Joda, Hooks har bra kvalitet til lave priser, kundeservice og raske leveringsttider. Noen som er enige i det? Ikke jeg ihvertfall... :S

Ina&Gydja
30-07-2007, 20:01
Ikke enig i det hele tatt. Tror ikke at de har prøvd utstyret sitt over lengre tid i hverfall :roll:

Kine
06-09-2007, 13:27
Har dere lest det som står helt fremst i katalogen? Om hva Hooks "står for"?

Joda, Hooks har bra kvalitet til lave priser, kundeservice og raske leveringsttider. Noen som er enige i det? Ikke jeg ihvertfall... :S

Heller ikke enig! Skal aldri mer handle på postordre fra Hööks, da kjører jeg heller fire mil hver vei til butikken på Skedsmokorset. Vel og merke om jeg blir så desperat, da.

Elisabeth j
13-10-2007, 09:15
Jeg har aldri vært misfornøyd med hooks. Men jeg mener man må se etter hva man bestiller. Selvfølgelig er det billigste i dårlig kvalitet. Men det utstyret de har som koster litt mer, har jeg erfart at kvaliteten er bra på.

Angående leveringstider så har jeg aldri møtt noe problem der heller. jeg har fått varer etter en uke.
Man må jo huske å lese før man bekrefter ordren. Der står det alltid om det man har bestilt blir levert omgående eller senere.

anexiel
13-10-2007, 09:37
Nå er det litt over 4 uker siden jeg bestillte med 2 bitt derfra.. de skulle være inne på lager, men de har enda ikke funnet veien til postkassa mi... Har sendt de mail men ikke fått noe svar..... Nei takke meg til allt anna enn hooks framover..

Liv&Lilja
13-10-2007, 11:24
For en måned siden bestilte jeg en pakke, for to dager siden fikk jeg en lapp der det sto at den dessverre ikke kom før 12. DESEMBER!
Dette gidder jeg ikke tenkte jeg, så igår ringte jeg og så at jeg ville avbestille pakken når den ikke kom før den kom til å gjøre..
Da kunne dama i andre enden fortelle meg at det var bare hodelaget som gjorde at hele pakken ble så forsinket..Sto det noe om det på lappen?!
Så hun spurte om jeg ville slette hele bestillingen eller bare hodelaget å så få resten tilsendt på en uke. Hadde mest lyst itl å bare si at hun kunne få sitte der med hele pakka og kose seg, men fant ut at jeg like godt kunne få det andre på en uke..
Glemte å spørre henne om det virkelig var vanlig at det tar en MÅNED før man får beskjed om at noe ikke kan komme før på to måneder, men det glemte jeg helt..!

Syns det er j***** dumt at sånt tar så lang tid, får de har så mye fint, og en oversiktelig nettside, og et stort utvalg...! Men det er nok siste gangen jeg handler fra der...!

Ida_Edel Gutten
13-10-2007, 11:49
Jeg syns Hööks er den beste nettbutikken.
Mye tøfft å velge i, de har det meste. Ikke noe serlig dyrt.
Kvaliteten er jeg fornøyd med, jeg har en hest som både har ødelagt heimer og alpha horse dekken, men han har ennå ikke ødelagt de 2 dekkene jeg har fra hööks.
Når jeg har bestill har jeg allti fått det før det har gått 10 dager.
Er kjempe fornøyd!! :D

Soleil
13-10-2007, 12:08
Jeg er også utrolig fornøyd med Hööks, som er favoritt-butikken. Men jeg har handlet mest fra varehuset etter at det kom i Stavanger :), da ble jeg stamkunde. Hehe.

Nettbutikken har jeg handlet endel fra også, og jeg er enig i at ventetiden er lang noen ganger, men det skyldes mest at jeg er utålmodig, og at de ikke hadde varen på lager. Ellers er alt kommet innen to uker.
Jeg kjøpte feil str en gang og måtte kontakte kundeservice, det gikk veldig greit, og vi fikk til og med spørre om anbefalt str i annet utstyr som vi var usikker på. Men dette var for en del år tilbake, og det kan jo ha endret seg nå?

Prisene er jeg også enig med alle som har sagt at du får det du betaler for. Det er det jo vanligvis i alle butikker. Tilbud er det mange av på Hööks, og det er jo bare merkevarene som er dyre. Hööks og Horze er de billigste jeg har vært borti, men Hööks har det største utvalget, så det blir favoritten min iallefall :)

Ida_Edel Gutten
13-10-2007, 12:13
helt enig.
Jeg ble også stamkunde etter det opnet i Stavanger :D

Azze
15-10-2007, 21:28
Høøks er ikke min favorittbutikk.... Joda, mange fine priser, kjempefin katalog, men det trenger da ikke og ta hele evigheten med og sende ei pakke!

anexiel
29-10-2007, 11:54
enda ikke fått noe pakke..

Lizzie
29-10-2007, 12:45
jeg bestilte en ridebukse der nå i oktober, det sto da på levering at den kunne leveres 25 okt. den kom akkurat den dagen, så jeg har ikke opplevd noe galt derfra. synes de hadde mye forskjellig til gode priser. alt for enhver smak tror jeg.

Charlotte&Monie
29-10-2007, 12:50
jeg bestillte belegg, dekken, ridedekken og sjabrak onsdag i forrige uke. pakka har kommet, men jeg ser på prisen at noe mangler, så det blir spennende å se da :p men det tok ca 10 dager, og det er jo egentlig nokså bra ^^

Astrid
29-10-2007, 17:24
Jeg fikk pakke forrige tirsdag, men et dekken hadde de tydeligvis ikke på lager, så det fikk jeg i dag :) Hooks har vært rask i det siste! :D

_Mee_
09-11-2007, 18:27
Jeg fikk pakke forrige tirsdag, men et dekken hadde de tydeligvis ikke på lager, så det fikk jeg i dag :) Hooks har vært rask i det siste! :D

Kanskje de har vært inne på denne tråden, og lest hva dere mener om leveringstiden?:p

Liv&Lilja
09-11-2007, 22:49
Det var i så fall etter at jeg fikk min pakke:p

Sisselle
10-11-2007, 10:08
Jeg fikk min siste pakke veldig raskt..ti dager eller no sånt.Men forrige gang ventet vi lenge på å få ettersendt noen stigbøylereimer..flere mnd.Men ellers er jeg rimelig godt fornøyd med varene derfra.Styrer unna alt hyper billig,da kvaliteten er så som så...Men fine kataloger ja..alltids noe som frister;)

Anette
10-11-2007, 18:51
Jeg hadde bestemt meg for å aldri handle på hooks mere, siden jeg opplevde utrolig dårlig service sist gang jeg bestilte....men så hadde de noe jeg trengte billligere enn andre steder, og jeg bestilte derfor endel. Fikk alle varer etter en uke (bortsett fra noen tøyler som jeg fikk beskjed om at ikke var på lager), og jeg fikk med en gave. Ble veldig positivt overrasket, og kommer til å vurdere hooks neste gang :)

tutta23
17-11-2007, 03:01
Synes hooks er bra.De har mye fine klær der.

cath
09-12-2007, 12:15
Jeg bestiller mindre og mindre fra Hooks.

Synes leveringstiden blir lengre og lengre for hver gang jeg bestiller fra dem. Kvaliteten er ymse, og har hendt at jeg har måtte etterlyst varene for da få svar at de ikke hadde noe av det jeg hadde bestillt på lager, og at de da ventet med å sende ut pakken til de hadde fått inn alt. Synes da at de burde ringt/sendt mail om at tingene ble forsinket. Jeg handler jo fordi det er ting jeg trenger, og om jeg da må vente i evigheter, så må jeg nesten velge et annet alternativ.

Mitzimarie
09-12-2007, 12:59
Jeg har bare bestilt en gang fra nettet - idag :p
Men uansett, i butikken syns jeg det er greit. De har fine ting til ok priser, og utrolig masse fint i str shetland ogponny (i forhold til andre) :)

Elisabeth&Caisy
10-12-2007, 20:19
Jeg syns prisene er helt ok..
Men sist gang jeg bestillte så tok det veldig lang tid syns jeg... Men kvalitet har jeg nå vore fornødd med. Jeg bestillte et regndekken og det er nå tett...

Så er nå litt fornøyd med de jeg da...;) men er litt irriterenes når me må vente så lenge..

Filizity
10-12-2007, 20:22
bestilte derifra for 2mnd siden og har enda ikke fått det... hmmm...

Azze
10-12-2007, 21:01
Lang tid ja... Ikke bare med pakkene! Bestillte derifra i begynnelsen av August, ringer i september og spør etter pakken. -Jaaa, det ligger en bestilling her fra 15. august jaa...Men vi har ikke alt så pakken blir ikke sendt før 5.november...blabla..

Det tok de altså over 13 dager bare med og registrere bestillingen min..

Hangover
10-12-2007, 21:23
Vi bestiller mye fra hooks:) God kvalitet og okey priser. Noen ganger varene kommer litt sent ja.

Geronimo
21-01-2008, 15:31
Prisene er satt opp. På det meste. Ville bestille der, men nå synes jeg alt er blitt MYE dyrere..

MonaB
24-01-2008, 18:34
jeg har faktisk bare gode erfaringer med høøks...de sender innen to uker, og utstyret har grei kvalitet. Eneste som er negativt er at det ofte mangler en vare, men dette er som regel noe jeg vet om på forhånd...

Maren+Merkur
26-01-2008, 15:59
Er egentlig ikke så veldig fornøyd med Hooks, jeg. Man betaler dyrt for helt grei kvalitet.
Kundeservicen er bra, men de bruker lang tid på å levere varene.
Så bestiller bare derfra om de har noen knakende gode tilbud:)

Lopke
26-01-2008, 16:09
yey... fant netopp ut at jeg har en hööks butikk rett her ved en av leverandørene.. Blir ikke problem å slå ihjel tid mellom møtene da!!

Og jeg som har vært så drittlei av 3-4 ukers levering.. Never again!

Anita&Svarten
26-01-2008, 16:34
Er det virkelig bare oss her helt nede på tuppen i sør som ikke har fått katalog enda??

Ellers er jeg ikke så begeistret for ponni utstyret. Ville hatt det mer stilrent og enkelt, og ikke så "banslig". SMå jenter på 5 år er nok veldig begeistret for det:p

Men har bare opplevd god service hos de!!

Filizity
26-01-2008, 16:46
bestilte derifra for 2mnd siden og har enda ikke fått det... hmmm...

ög jeg venter enda i spenning;) hehe.... siste gang jeg bestiller noe derifra!

MonaB
28-01-2008, 12:52
må si jeg er fornøyd jeg! Fikk en stor utgift som renska kortet mitt fullstendig, og sendte mail om høøks kunne forlenge hentefristen min på postkontoret, og dette ble gjort uten å nøle=) helt flott spør du meg...de har alltid vært kjappe med leveringer, jeg blir bare mer og mer fornøyd jeg=)

MonaB
12-02-2008, 22:51
tenkte jeg skulle bestille litt dekken og ridebukser hos høøks nå når det er tilbud, noen som har erfaring med Dette? (http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=NO-600785) eller Dette? (http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=NO-600120)

Bryghaug
12-02-2008, 23:13
De dekkena er vel like tykke tror jeg, men overflata til det lilla er mye "røffere", og tåler mer. Men det brune er nyydelig da;) Fin passform virker det som, og flott farge.
Så hvis jeg va deg; hadde jeg hadde dekken-destroyer hest: Lilla, hadde jeg hatt rolig hest, som ikke ødelegger dekken: brunt:)

MonaB
12-02-2008, 23:20
De dekkena er vel like tykke tror jeg, men overflata til det lilla er mye "røffere", og tåler mer. Men det brune er nyydelig da;) Fin passform virker det som, og flott farge.
Så hvis jeg va deg; hadde jeg hadde dekken-destroyer hest: Lilla, hadde jeg hatt rolig hest, som ikke ødelegger dekken: brunt:)

hehe, jeg skal ha begge to=) har to griser da som ruller seg i søla og sånt,men de ødelegger det jo ikke...Fjordingen er ulsblakk, så han blir lekker i brunt, og welshen er rød, så hun får det lilla/blå...lurer litt på å kjøpe et til hver egentlig...

Helenepia
13-02-2008, 15:11
Det brune hadde jo kjempesmart fronlukking da! Ville satsa på det til begge hesta jeg...

Chocolate
13-02-2008, 15:18
Bestilte på Tirsdag i forrige uke og fikk den på fredag i forrige uke.^^

RebeccaK
13-02-2008, 15:45
Jeg ventet i 10 dager tror jeg før sakene jeg bestilte kom. Og da var det brodert på stevnedekkenet også. Har aldri hatt problemer med leveringstiden, men noen små problemer med at feil ting blir sendt. Denne gangen fikk jeg en shabrack som ikke lignet den jeg hadde bestilt.

Siiilje
13-02-2008, 15:59
De har en vanvittig ryddig butikk :D Det er kjempe enkelt å finne ting der ;)

Anniken
13-02-2008, 16:10
Har bestillt jakke og genser til Doffen fra Hööks! :D
Gleder meg til det kommer! ^^,
Bestilte sammen med venninda mi, Marianne (Fôrrytteren til kapral, hesten til RonjaG)

Noen som vet hva frakt prisen er btw?

Stineln
13-02-2008, 16:31
Bestilte sammen med venninda mi, Marianne (Fôrrytteren til kapral, hesten til RonjaG)

Frakt er vel 49 tror jeg, så er det oppkravsavgift på 60 kr. Wææ, har blitt dyr porto der også nå. Går snart ikke ann å bestille noe med oppkrav..

Anniken
13-02-2008, 16:36
Frakt er vel 49 tror jeg, så er det oppkravsavgift på 60 kr. Wææ, har blitt dyr porto der også nå. Går snart ikke ann å bestille noe med oppkrav..
Så det vil si at det blir 109,-? ; )

MonaB
13-02-2008, 16:39
jepp'=9

Anniken
13-02-2008, 16:42
Ok :)
da forsto jeg det rett ;D

Bryghaug
13-02-2008, 17:05

:D Ot: har du og hund som heter Doffen? Jeg og=)

Chocolate
13-02-2008, 17:56
:D Ot: har du og hund som heter Doffen? Jeg og=)

Svarer for henne jeg da; Ja hun har en hund som heter Doffen. Det er hunden hun har til avatar!:)

Bryghaug
13-02-2008, 20:20
Åå..nydelig! Jeg har en dalmatiner! Navnesøsken;)

Anniken
13-02-2008, 22:48
Svarer for henne jeg da; Ja hun har en hund som heter Doffen. Det er hunden hun har til avatar!:)
Hihi :D

Anniken
13-02-2008, 22:49
<<Tilf slutt ombestill>>
Hva betyr det..?
Sto i bekreftelses mailen jeg fikk fra Hööks... ;s

Edit; La til bilde av mailen ;)

Bryghaug
14-02-2008, 08:17
Det er tomt/slutt p&#229; lager, og lang ventetid. Hvis du fremdeles vil ha varen m&#229; du bestille den p&#229; nytt.

Anniken
14-02-2008, 18:34
Det er tomt/slutt p&#229; lager, og lang ventetid. Hvis du fremdeles vil ha varen m&#229; du bestille den p&#229; nytt.
M&#229; jeg betale frakt for den ogs&#229;, eller betaler de den?
Alts&#229; om jeg bestiller p&#229; nytt...

Cidril
23-03-2008, 05:39
Prisene er helt okei. Varene er også veldig fine, fordeom jeg har fått noen greier med rust på (stål"ting" selvfølgelig).
Kvaliteten er grei.

Leveringstiden? Blah.. det vil jeg ikke snakke om!

elincamilla
21-04-2008, 13:33
En del av det billige varene på hooks har dårlig kvalitet. Men prisene på varene er fine. En del av det litt dyre varene er fine. Har kjøpt en del varer jeg er feldig fornøyd med. Det har mange fine og billige tilbud.

Roxira
17-07-2008, 19:01
Er det bare meg eller har H&#248;&#248;ks f&#229;tt enormt d&#229;rlig kvalitet? Siste utstyret jeg har kj&#248;pt derifra har g&#229;tt i stykker allt sammen, deriblant: piskhenger/holder, sjabrak (kun brukt en gang) og et dekken (spjeret ved manken, lekker vann og ene bukgjordten bare r&#248;k og falt av).

TeamFånna
17-07-2008, 19:07
Jeg bestiller alt fra h&#246;&#246;ks jeg, eneste som er blitt &#248;delagt derfra her er grima til Dokka som vi har hatt nesten et&#229;r og som er blitt brukt godt hver dag! :)

anexiel
17-07-2008, 19:44
H&#248;&#248;ks er noe forbarska d**tt! Bestillte bitt, chaps og ridestr&#248;mper derfra den 22.6 som enda ikke er kommet. Sendte mail og etterlyste det p&#229; tirsdag, og da var det ikke engang sendt. Sto p&#229; ordrebekreftelsen att beregnet leveringsdato var ca 6.7.08 og jeg fikk ikke noen begrunnelse til hvorfor det ikke var sendt. S&#229; jeg sa jeg ikke skulle ha det og att pengene kunne tilbakef&#248;res til meg. Fikk ett ok, men er jammen ta spennt p&#229; om jeg f&#229;r utstyr eller penger.. M&#248;kkasjappe! :mad:

lundin
17-07-2008, 19:55
H&#246;&#246;ks er veldig flinke til &#229; selge varer de ikke har..
Nesten hver gang jeg har bestilt er det noen varer de ikke har, og de f&#229;r dem f&#248;rst p&#229; lager om et par mnd.
Hadde det ikke v&#230;rt for at de er den treigeste bedriften jeg kjenner til s&#229; hadde det jo v&#230;rt ei kjekk sjappe, de har jo det meste!

Elis&Merita
17-07-2008, 20:06
Har ikke bestilt varer fra hooks p&#229; maaange &#229;r, helt til i helgen. Da tenkte jeg att jeg skulle pr&#248;ve meg p&#229; en bestilling igjen, bestillte bare tilbudsvarer, slik att jeg slipper &#229; ha kaste mange tusen ut vinduet om det er d&#229;rlig kvalitet. S&#229; er jammen spent p&#229; hva jeg f&#229;r!

Pseudonym
17-07-2008, 20:10
Kj&#248;per bare p&#229; selve butikken jeg.
Syntes det er veldig dyrt, men det er grei kvaltitet p&#229; det som er der, bortsett fra grimene, syntes de er drtd&#229;rlige.
Magic hadde hatt sin i to uker f&#248;r den sleites og hun landa stykt p&#229; ryggen.

Anniken
17-07-2008, 20:23
Det eneste jeg har kj&#248;pt der er genser til hunden min, jeg er forn&#248;yd :) (Bilde: profilbildet)
Fikk foresten den nye katalogen i dag :D

TeamFånna
17-07-2008, 20:30
Alts&#229; det ST&#197;R om varen er p&#229; lager eller ikke, det st&#229;r ogs&#229; n&#229;r varen blir sendt! H&#246;&#246;ks har jo utrolig mye kunder, og s&#230;rlig i h&#248;ysesongen s&#229; sier det seg selv at med s&#229; mange kunder har de verken sjangs til &#229; sende alt p&#229; samme dag eller &#229; ha den varen du vil ha p&#229; lager hele tiden!

Stineln
17-07-2008, 22:16
Altså det STÅR om varen er på lager eller ikke, det står også når varen blir sendt! Hööks har jo utrolig mye kunder, og særlig i høysesongen så sier det seg selv at med så mange kunder har de verken sjangs til å sende alt på samme dag eller å ha den varen du vil ha på lager hele tiden!

Ja, det står om varen er på lager og når det skal bli sendt, men det stemmer som oftest ikke. Hver gang jeg har bestilt noe derfra mangler det varer som det sto var på lager, og det tar alltid lang tid. Det er ingen unnskyldning at de har det travelt, løsningen på det er veldig enkel: flere ansatte. Hooks er rett og slett for dårlige.

TeamFånna
17-07-2008, 22:36
Ja, det står om varen er på lager og når det skal bli sendt, men det stemmer som oftest ikke. Hver gang jeg har bestilt noe derfra mangler det varer som det sto var på lager, og det tar alltid lang tid. Det er ingen unnskyldning at de har det travelt, løsningen på det er veldig enkel: flere ansatte. Hooks er rett og slett for dårlige.

Det KAN faktisk hende vet du, at det er flere som bestiller samtidig, og at hööks kanskje bruker LITT mer enn to minutter på å oppdateres! Kanskje de har problemer med å finne ansatte? Kanskje du som alle andre har det med å bestille utstyr i høysesongen? Kanskje hööks ikke ansetter flere fordi det blir for mange ansatte når det ikke er høysesong? Eller kanskje hööks bruker pengene som er til overs når de har gitt alle ansatte sin lønn på å forbedre seg selv og kvaliteten på varene?

Stineln
18-07-2008, 11:44
Det KAN faktisk hende vet du, at det er flere som bestiller samtidig, og at h&#246;&#246;ks kanskje bruker LITT mer enn to minutter p&#229; &#229; oppdateres! Kanskje de har problemer med &#229; finne ansatte? Kanskje du som alle andre har det med &#229; bestille utstyr i h&#248;ysesongen? Kanskje h&#246;&#246;ks ikke ansetter flere fordi det blir for mange ansatte n&#229;r det ikke er h&#248;ysesong? Eller kanskje h&#246;&#246;ks bruker pengene som er til overs n&#229;r de har gitt alle ansatte sin l&#248;nn p&#229; &#229; forbedre seg selv og kvaliteten p&#229; varene?

Jeg har vanskelig for &#229; tro at alle bestiller det samme hver gang jeg har bestilt. Svakhet i systemet tror jeg heller p&#229;, noe som b&#248;r rettes p&#229;. Jeg har bestilt gjennom hele &#229;ret jeg, men kanskje hooks har h&#248;ysesong hele &#229;ret ogs&#229;? Jeg er uansett, i likhet med mange andre, ikke forn&#248;yd med hooks. De har mange feil som lett kan rettes p&#229;, men som de ikke finner poenget i &#229; rette p&#229;. Hooks driver med enorme overskudd hvert &#229;r, s&#229; jeg vil tro de har noe penger til overs til flere ansatte, eller i minste en som kan forbedre datasystemet deres.

anexiel
18-07-2008, 11:59
Vell, jeg ringte de i forgje uke og etterlyste det forbarksa sporingsnret. Dama (som h&#248;rtes godt voksen ut) p&#229; tlf sa att joda, pakken var p&#229; tur og hun skulle sende meg nummeret. Det kom aldri og jeg sendte mail og spurte hvor det ble av... Det er greit nokk att de bruker 14dager p&#229; &#229; f&#229; varene avg&#229;rde, men n&#229;r de gang p&#229; gang bruker 3-4uker p&#229; varer de sier er inne som ikke er det.. Vell.. De fleste andre nettbutikker med nogenlunde fors&#248;k p&#229; service sender jo mail og sier i fra att det tar noen uker ekstra, og det burde virkelig hooks og pr&#248;vd.

Rebelle
18-07-2008, 13:01
Noen som vet hva det betyr n&#229;r man p&#229; slippen f&#229;r "Tilf. slutt, Ombestill" betyr?

Betyr det at jeg m&#229; ombestille, eller kommer det i posten n&#229;r der har f&#229;tt p&#229; lager? *forvirra*

anexiel
20-07-2008, 19:38
M&#229; sikkert ombestille. Nytter jo f**n meg ikke &#229; sende de mail eller ringe &#229; sp&#248;rre om slikt heller, noen av de sier A og andre vet ikke av B..

Akvinn4ever
23-07-2008, 02:17
Har bestilt fra hooks et par ganger n&#229;... De har lang leveringstid, og kundeservicen varierer. Jeg og en venninne bestilte, s&#229; manglet det en grime. Venninnen min ringte inn for &#229; sp&#248;rre etter den, men de hadde ikke fler igjen, s&#229; de m&#229;tte sende en annen grime. Den fikk hun 3 dager etterp&#229;.
Jeg bestilte fra de, og en uke etter jeg hadde sendt bestillingen sendte jeg mail for &#229; ettelyse bekreftelse. Joda, pakken var sendt den. Jeg spurte etter sporings nr, og etter det h&#248;rte jeg ikke mer :S Fikk pakken da, etter rundt 2 uker.

Syns hooks er grei nokk, men de kunne forbedret seg p&#229; en del ting.

Sunniva
02-08-2008, 22:33
Jeg bestilte en barback gjord på mandag (28. juli)
Noen her som har erfaring med den?

Lizzie
02-08-2008, 23:11
Jeg bestilte en barback gjord på mandag (28. juli)
Noen her som har erfaring med den?

jeg rir daglig med barback gjord, men vet ikke om den er derfra. JEg er kjempefornøyd iallefall.
Jeg drar stigbøyle-remene litt lenger "ned" slik at spennen ikke kommer øverst for da er det litt ekkelt å sitte på dem..
jeg bruker aldri salen lengre

Hegepii
06-08-2008, 10:40
Nå er jeg sinna på Hööks nå...
3 uker er gått siden jeg bestilte noe jeg skulle ha til stevne i helga, men så får jeg vite at det ikke blir levert før 25?!

så jeg skrev en klagemail, om at 1 1/2 mnd leveringstid er VELDIG dårlig!

aldri vært så lang tid der før...

Hegepii
06-08-2008, 11:54
ja, er ikke store ting jeg handlet heller.. 2 panneb&#229;nd, 2 leietau og 2 par belegg :p har bestandig g&#229;tt mellom 1 og 2 uker f&#248;r..

Mari og Örn
13-08-2008, 13:39
Fikk pakkelappen i dag, og bestilte 2. august. Ser ut som pakken var på postkontoret den 11., da. Så hvis alt er med og sånn, får jeg være fornøyd med det. :)

Rebelle
13-08-2008, 14:20
Nå er jeg sinna på Hööks nå...
3 uker er gått siden jeg bestilte noe jeg skulle ha til stevne i helga, men så får jeg vite at det ikke blir levert før 25?!

så jeg skrev en klagemail, om at 1 1/2 mnd leveringstid er VELDIG dårlig!

aldri vært så lang tid der før...

Ser ut som de får inn mer til lageret sitt til den 25... Jeg bestilte også en god det (sikkert til 8.000) - halvparten kom uka etter mens resten blir sendt den 25.... Dumt da jeg også trengte endel av de tinga til helga...

Jaja, sånn er det når man ikke har noe sted i nærheten man kan kjøpe hesteutstyr....

Pernooh
13-08-2008, 23:26
Det er s&#229;nn H&#246;&#246;ks er, det tar 100 &#229;r, derfor gidder jeg ikke bestille p&#229; nettet derfra. Drar heller dit.

Var innom der her om dagen, og ble ordentlig forbanna p&#229; hun dama. Hun var ikke intr i kunder, og kunne ingenting om hest. Jeg spurte henne om noe, og hun bare trakk p&#229; skuldrene. Da jeg spurte om hun hadde andre forslag, hadde noe annet, sa hun bare; neei. S&#229; da ble det ikke noe handel da. Irriterende.

flaana
14-08-2008, 08:49
Det er sånn Hööks er, det tar 100 år, derfor gidder jeg ikke bestille på nettet derfra. Drar heller dit.

Var innom der her om dagen, og ble ordentlig forbanna på hun dama. Hun var ikke intr i kunder, og kunne ingenting om hest. Jeg spurte henne om noe, og hun bare trakk på skuldrene. Da jeg spurte om hun hadde andre forslag, hadde noe annet, sa hun bare; neei. Så da ble det ikke noe handel da. Irriterende.

:shock: Det var jo virkelig elendig kundeservice! Aldri vært i Hööks butikk før, nærmeste er Stavanger eller Grimstad, og det er et stykke uansett vei, bor midt imellom :(

IneV
14-08-2008, 09:38
Bestiller nesten aldri fra H&#246;&#246;ks via nett, drar heller dit (bor ikke langt unna). Det er gode priser der, og stort sett har jeg v&#230;rt heldig med kvaliteten. Men det sier jo seg selv at f.eks. Stubben varer lenger enn varer H&#246;&#246;ks har produsert selv, som er veldig billige. Servicen har variert litt. Noen ganger er det kjempe blide og hjelpsomme folk bak kassa, andre ganger er det noen som nettopp har ramlet ned fra m&#229;nen. Men alt i alt, s&#229; er jeg forn&#248;yd med H&#246;&#246;ks!

Meitemarken
15-08-2008, 00:50
* Priser

Prisen er helt greie.Man f&#229;r det man betaler for. Viss en vare er dyr s&#229; finner man som oftest noe tilsvarende til lavere pris,men da med d&#229;rligere kvalitet.

* Kvalitet

Er veldig forn&#248;yd:)

* Leveringstid

Syns de er sv&#230;rt rase. Har bestilt mellom 7-9 ganger og har aldri ventet mer enn 10 dager.

* Kundeservice

Har aldri tatt kontakt p&#229; telefon,men i butikk er jeg veldig forn&#248;yd:D

Gudhild
15-08-2008, 16:17
Det er sånn Hööks er, det tar 100 år, derfor gidder jeg ikke bestille på nettet derfra. Drar heller dit.

Var innom der her om dagen, og ble ordentlig forbanna på hun dama. Hun var ikke intr i kunder, og kunne ingenting om hest. Jeg spurte henne om noe, og hun bare trakk på skuldrene. Da jeg spurte om hun hadde andre forslag, hadde noe annet, sa hun bare; neei. Så da ble det ikke noe handel da. Irriterende.

Det var vel ikke på skedsmokorset du,var vel?:rolleyes:

Skjóna
26-08-2008, 12:08
Trist å lese at så mange er misfornøyde med høøks. Jeg jobber nemlig i butikken og det om hun jenta som ikke hadde greie på hest vet jeg ikke om jeg tror noe på. Kanskje hun bare ikke visste akkurat det hun ble spurt om. Alle kan ikke vite absolutt alt om alskens beinbeskyttere og dekken og vi får ikke vareprøver vi kan bruke på egne hester. Så alle har ikke testet alt utstyret vi har. Er visst noen som tror det. Alle er ihvertfall veldig dyktige hos oss og interessert i at kundene skal få hjelp og veiledning og finne akkurat det de er ute etter. Man må nemlig kunne masse om hest og utstyr for å få jobb der. At det er lang leveringstid på postordre skal jeg ikke si noe på, jeg jobber kun i butikken. Men de fleste kundene som handler hos oss skryter veldig av servicen og sier at vi er dyktige. Selvfølgelig kan en vare være utsolgt, men det er ikke vår skyld. Og vi får masse varer hver uke, men hvis varen også er utsolgt fra lageret i sverige kan det ta litt tid.

Frøken
26-08-2008, 12:44
Jeg har ikke bestilt noe som helst fra H&#246;&#246;ks, s&#229; ventetiden p&#229; det kan jeg ikke uttale meg noe om..
Men jeg syns de i butikken er veldig hyggelige og hjelpsomme alle sammen. Var der seinest ig&#229;r faktisk :D

Issa
26-08-2008, 13:03
Har bare m&#248;tt hjelpsomme, hyggelige damer/jenter p&#229; H&#248;&#248;ks p&#229; skedsmokorset :) Venter p&#229; pakken min derfra, de hadde jo fri levering :lol: men det er vel bare under en uke siden jeg bestilte s&#229; f&#229;r den vel om noen dager h&#229;per jeg.

Silje og Tindra
26-08-2008, 20:36
Signerer Issa, jeg. Har ikke m&#248;tt annet enn trivelige og serviceinnstilte mennesker p&#229; H&#248;&#248;ks Skedsmokorset. Det er en trivelig butikk &#229; v&#230;re inne i. :-)

Skjóna
27-08-2008, 08:58
Signerer Issa, jeg. Har ikke møtt annet enn trivelige og serviceinnstilte mennesker på Høøks Skedsmokorset. Det er en trivelig butikk å være inne i. :-)

Ikke sant? (Stolt):) :)

Nina
27-08-2008, 10:53
Gjorde det jeg hadde lovet meg selv &#229; aldri gj&#248;re igjen; bestille fra H&#246;&#246;ks p&#229; nettet. I forhold til andre nettbutikker er de forferdelig sene med levering, har g&#229;tt et par uker siden jeg bestilte n&#229; og ikke h&#248;rt noe. Sist tok det godt over en m&#229;ned.

(Synes folk i butikkene b&#229;de i Moss og p&#229; Skedsmo er veldig hyggelige, men et stort minus at du blir bedt om &#229; bestille p&#229; nett om det er noe de ikke har. N&#229; var det fri levering, men ellers m&#229;tte jeg da betalt 100 kr ekstra fordi butikken ikke tar inn varen. Fy-fy!!)

Pernooh
27-08-2008, 13:40
Det var vel ikke p&#229; skedsmokorset du,var vel?:rolleyes:

Jo, faktisk. Hvordan det?

Pernooh
27-08-2008, 13:43
Trist å lese at så mange er misfornøyde med høøks. Jeg jobber nemlig i butikken og det om hun jenta som ikke hadde greie på hest vet jeg ikke om jeg tror noe på. Kanskje hun bare ikke visste akkurat det hun ble spurt om. Alle kan ikke vite absolutt alt om alskens beinbeskyttere og dekken og vi får ikke vareprøver vi kan bruke på egne hester. Så alle har ikke testet alt utstyret vi har. Er visst noen som tror det. Alle er ihvertfall veldig dyktige hos oss og interessert i at kundene skal få hjelp og veiledning og finne akkurat det de er ute etter. Man må nemlig kunne masse om hest og utstyr for å få jobb der. At det er lang leveringstid på postordre skal jeg ikke si noe på, jeg jobber kun i butikken. Men de fleste kundene som handler hos oss skryter veldig av servicen og sier at vi er dyktige. Selvfølgelig kan en vare være utsolgt, men det er ikke vår skyld. Og vi får masse varer hver uke, men hvis varen også er utsolgt fra lageret i sverige kan det ta litt tid.

Okei, kunne INGENTING, var overdrevet, men uansett. Poenget mitt var at hun var uinteressert, og noe så enkelt som å finne noe som matchet, bør man vel klare? Jeg spurte om noe som enkelt som noen bandasjer, og det bør man kunne mener jeg.

Jeg var ihvertfall ikke særlig fornøyd, og det er min mening.

Silje og Tindra
27-08-2008, 16:41
Men &#229; finne noe som matcher klarer du vel strengt tatt selv ogs&#229;, om du ser deg om i butikken? :-)

Pernooh
28-08-2008, 10:10
Men å finne noe som matcher klarer du vel strengt tatt selv også, om du ser deg om i butikken? :-)

Ja, selvsagt, og det klarte jeg også, bare at det var feil type bandasjer, og da jeg stilte noen spørsmål stod hun og stirret dumt på meg, og var ikke intr i å selge.

Martee
28-08-2008, 10:20
Er det bare jeg som fikk varen min etter 1 uke? :D Jeg ringte og ba om en jakke med brodering på. Alt var av god kvalitet, og servicen på telefon var hyggelig! :) Jakke kom etter 1 uke den og Marte ble kjempe glad :D

Pseudonym
30-08-2008, 21:12
Jeg fikk pakken min rimelig fort jeg &#229; :)
Men s&#229; bor jeg 20 min unna da :roll:

men en liten ting jeg lurte p&#229; ang H&#246;&#246;ks ..
jeg kj&#248;pte et bitt derifra som er litt for lite, jeg fikk det i posten - men kan jeg dra bort til butikken og f&#229; det i en str st&#248;rre?

Silje og Tindra
30-08-2008, 22:28
Det vil jeg nok tro du kan, Frida. Bare husk &#229; ta med kvitteringen.

Skjóna
03-09-2008, 12:00
Jeg fikk pakken min rimelig fort jeg å :)
Men så bor jeg 20 min unna da :roll:

men en liten ting jeg lurte på ang Hööks ..
jeg kjøpte et bitt derifra som er litt for lite, jeg fikk det i posten - men kan jeg dra bort til butikken og få det i en str større?

Ja det kan du! Bare ta med kvitteringen, så fikser vi det.

Solan
09-09-2008, 14:09
Synes de kan fikse det slik p&#229; hjemmesiden at en kan kopiere link rett fra produktenes side. For det g&#229;r nemlig ikke :mad:
Om man g&#229;r innp&#229; en "produktlink" kommer man rett inn p&#229; forsiden. Det er irriterende &#229; m&#229;tte guide venner inn for &#229; vise frem noe fint jeg fant..

Issa
09-09-2008, 14:28
^ Ja, h&#248;&#248;ks kunne f&#229;tt seg hjemmeside uten "frames". Det er LITT utdatert kan du si :lol:

H&#248;&#248;ks pakke brukte forresten bare 8 dager hjem til meg. Da hadde de f&#229;tt med alt jeg hadde bestilt :D

Anita&Svarten
09-09-2008, 14:32
Veldig forn&#248;yd med h&#248;&#248;ks jeg:D Trivelige folk og veldig grei service. Pakken har jeg stort sett alltid innen en uke.

CatogEinir
10-09-2008, 21:37
Høøks brukte mellom 3-4 uker på å sende ett dekken, et par tøyler og lærfett. Synes det er ALTFOR lang leveringstid. Ikke er de er super billige heller...

Silje og Tindra
10-09-2008, 22:06
Synes de kan fikse det slik på hjemmesiden at en kan kopiere link rett fra produktenes side. For det går nemlig ikke :mad:
Om man går innpå en "produktlink" kommer man rett inn på forsiden. Det er irriterende å måtte guide venner inn for å vise frem noe fint jeg fant..

Joda. Det fungerer helt fint, bare se her (http://www.hooks.se/Butik/docs/produkt.asp?pf_id=NO-300460%20%20%20%20%20%20%20%20%20&dept_id=NO-98), her (http://www.hooks.se/Butik/docs/produkt.asp?pf_id=NO-110190%20%20%20%20%20%20%20%20%20&dept_id=NO-77) og her (http://www.hooks.se/Butik/docs/produkt.asp?pf_id=NO-110582%20%20%20%20%20%20%20%20%20&dept_id=NO-77) ..

Bruk en nettleser som aksepterer tabs, åpne varene i en ny tab, og kopier den adressen. Voila. Man må se muligheter, ikke begrensninger. ;-)

Hanne
29-10-2008, 17:57
Noen som har bestilt derfra n&#229; i de siste? Lurer p&#229; hvor lang leveringstid de har n&#229; om dagen... Bestile forrige torsdag, men de har ikke engang trekt pengene fra kontoen min enda ser jeg...

Maren<3
29-10-2008, 17:59
Noen som har bestilt derfra nå i de siste? Lurer på hvor lang leveringstid de har nå om dagen... Bestile forrige torsdag, men de har ikke engang trekt pengene fra kontoen min enda ser jeg...

Hm.. Ot, men når jeg kjøpte derfra tidligere, så betalte jeg når jeg hentet pakken på posten..?! Hvordan gjør du det da, siden de tar betalt først, også sender pakken? Spør fordi jeg lurer:)

Hanne
29-10-2008, 21:02
Hm.. Ot, men når jeg kjøpte derfra tidligere, så betalte jeg når jeg hentet pakken på posten..?! Hvordan gjør du det da, siden de tar betalt først, også sender pakken? Spør fordi jeg lurer:)

Betaler med kort med de samme jeg bestiller varene. Slipper oppkravsavgiften å da. ;)

Stineln
29-10-2008, 21:43
Går det ann å bruke kort hos hooks altså? Det må være ganske nytt?

Hanne
30-10-2008, 16:04
Ja, gj&#248;r visst det. :) Aner ikke n&#229;r det kom jeg, men... Begynner jo &#229; bli ganske standar p&#229; alle nettbutikker. :)

Stineln
30-10-2008, 17:48
Så bra! Har alltid savna det hos hooks:)

Akvinn4ever
30-10-2008, 18:49
(Innlegget er endret)
N&#229; m&#229; jeg bare f&#229; skryte av hooks. Bestilte fra de l&#248;rdag 25 oktober, og fikk mail fra de tirsdagen etter at de ikke hadde alt inne p&#229; lager. Hun spurte om jeg ville ha halve pakken n&#229;, og f&#229; resten seinere, men det sa jeg nei til. S&#229; sendte jeg ny mail et par dager seinere for &#229; sp&#248;rre om det var mulig &#229; fjerne noe fra bestillingen. Det var helt greit. S&#229; sendte jeg enda en mail og spurte om de kunne sende f&#248;rste delen n&#229; alikevel.
Mailene jeg fikk var hyggelige, og jeg fikk kjapt svar.
Tidligere har jeg f&#229;tt korte, ikke fullt s&#229; hyggelige mailer fra hooks, men n&#229; er jeg forn&#248;yd :)

skjelstad
13-11-2008, 19:38
Synes nettsiden/katalogen er bra, oversiktlig osv. Men jeg synes det er litt dyrt der, egentlig. og det tar jo evigheter før pakken kommer !

Pseudonym
13-11-2008, 19:43
jeg fikk mail om at det var 20&#37; p&#229; noe greier n&#229;, og gikk inn p&#229; nettbutikken og der var det ingengting som var nytt :mad:

Andrea
13-11-2008, 19:45
Ingenting som var nytt? Pleier jo ikke &#229; komme nye ting n&#229;r det er salg? :p

Pseudonym
13-11-2008, 19:54
prisene da :p

Andrea
13-11-2008, 20:04
&#197;ja :p

Pseudonym
13-11-2008, 20:06
:lol:

Stineln
13-11-2008, 20:10
Det er 20% på valgfri vare, så du må regne ut sjøl Frida:lol:

Pseudonym
13-11-2008, 20:12
men hva betyr det? :herregud:

Andrea
13-11-2008, 20:14
Prisen p&#229; noe, f.eks 500 da. 500x20=10000 10000:100=100 500-100=400 Tror jeg har gjort riktig her :p

Pseudonym
13-11-2008, 20:16
Hvordan prosentregning er det du har l&#230;rt?
jeg har l&#230;rt;

500 x 10 : 100 = Prisen :p

Andrea
13-11-2008, 20:18
Jammen da finner du bare ut hvor mye 20&#37; av 500 er ;) Ellers tenker vi p&#229; samme m&#229;te, bare jeg gjorde det litt mer komplisert :p

Stineln
13-11-2008, 20:18
Eller bare prisen x 0.80 = det du skal betale. F.eks 500x0.8= 400 :)

Andrea
13-11-2008, 20:19
Oi, det var smart! Hah, det skal jeg si til l&#230;reren min i morra i mattetimen :D

Nina
13-11-2008, 20:19
Hvordan prosentregning er det du har lært?
jeg har lært;

500 x 10 : 100 = Prisen :p

Da får du avslaget, ikke ny pris.
HVis noe koster 500, og det er 20% så tar du 500x 0,2 og får avslaget.:)

Andrea
13-11-2008, 20:20
Men hvis det er 50&#37;, blir det 500x0,5 da?

Stineln
13-11-2008, 20:27
Riktig Andrea:)

Andrea
13-11-2008, 20:28
Ooh, skills :cool:

Pseudonym
13-11-2008, 20:29
Okei .. n&#229; skal jeg leke mattegeni.

Hvis det er 30&#37;, og prisen f.eks er 400,-
s&#229; blir det 400 x 0,3 ?

Stineln
13-11-2008, 20:34
Okei .. n&#229; skal jeg leke mattegeni.

Hvis det er 30&#37;, og prisen f.eks er 400,-
s&#229; blir det 400 x 0,3 ?

Da f&#229;r du avslaget ja. Du m&#229; trekke det bel&#248;pet du f&#229;r der fra 400.

(Det er en enda enklere m&#229;te &#229; gj&#248;re det p&#229;, men ville ikke forvirre enda mer heller da:p)

Andrea
13-11-2008, 20:36
Blir det ikke enklere med 400x0,7 da?

Pseudonym
13-11-2008, 20:36
Da får du avslaget ja. Du må trekke det beløpet du får der fra 400.

(Det er en enda enklere måte å gjøre det på, men ville ikke forvirre enda mer heller da:p)

Okei .. da skjønner jeg .. tror jeg :p

men Andrea sa jo at hvis man 500,- blablabla så ble det 400,-
blir det 100,- i avslag da? (akkurat nå er jeg glad jeg er blond og har noe og skylde på :p)

Andrea
13-11-2008, 20:37
Okei .. da skjønner jeg .. tror jeg :p

men Andrea sa jo at hvis man 500,- blablabla så ble det 400,-
blir det 100,- i avslag da? (akkurat nå er jeg glad jeg er blond og har noe og skylde på :p)

Ja, 20% av 500 er 100, altså 100,- i avslag :)

Nina
13-11-2008, 20:39
Blir det ikke enklere med 400x0,7 da?

Det kan man også gjøre ja.;)

Pseudonym
13-11-2008, 20:40
herregud jeg hater matte :p

Stineln
13-11-2008, 20:41
Du og Andrea regna helt likt, bortsett fra at du hoppa over noen ledd. Forskjellen er bare at du regna ut at 30% delt på 100 = 0,3 i hodet og Andrea tok det etter at hun hadde ganga prisen med avslagsprosenten.

Andrea
Haha :p Men du m&#229; innr&#248;mme at jeg er litt smart da x) (Ligger forresten p&#229; 5 i matte :D)

Andrea
Du og Andrea regna helt likt, bortsett fra at du hoppa over noen ledd. Forskjellen er bare at du regna ut at 30% delt på 100 = 0,3 i hodet og Andrea tok det etter at hun hadde ganga prisen med avslagsprosenten.

Snakk norsk? :confused:

Pseudonym
13-11-2008, 20:43
Snakk norsk? :confused:

haha, signerer denne :p

Pseudonym
13-11-2008, 20:43
Haha :p Men du må innrømme at jeg er litt smart da x) (Ligger forresten på 5 i matte :D)

ikke sant, jeg liggerpå 2!

Andrea
13-11-2008, 20:44
ikke sant, jeg liggerpå 2!

Hah! :p

Stineln
13-11-2008, 20:45
Hehe, var redd det ble litt forvirring her nå (jeg ble nesten forvirra sjøl når jeg leste det)
Andrea gjorde sånn:
500x20 = 10 000
10 000 / 100 = 100
Altså, du skal trekke 100 kr fra 500 som var den opprinnelige prisen.

Frida og Nina gjorde sånn:
500x0,2 = 100

Stine forslo at man skulle gjøre sånn:
500x0,8 = 400

Andrea
13-11-2008, 20:46
Stine sin m&#229;te var lurest :D

Pseudonym
13-11-2008, 20:46
Hah! :p

Det er ikke noe av le av, jeg har mine grunner :p

Hehe, var redd det ble litt forvirring her nå (jeg ble nesten forvirra sjøl når jeg leste det)
Andrea gjorde sånn:
500x20 = 10 000
10 000 / 100 = 100
Altså, du skal trekke 100 kr fra 500 som var den opprinnelige prisen.

Frida og Nina gjorde sånn:
500x0,2 = 100

Stine forslo at man skulle gjøre sånn:
500x0,8 = 400

Oh my ..

Stineln
13-11-2008, 20:48
Yes, jeg er smart! Ehm. Jeg sto såvidt i matte i fjor jeg, men prosentregning eier jeg:D

Skjønner du ikke Frida?

Pseudonym
Eh .. skj&#248;nner og skj&#248;nner :p

Andrea
Prosentregning er g&#248;y n&#229;r, for man slipper egentlig &#229; tenke, det er s&#229; lett :p

Pseudonym
13-11-2008, 20:50
jeg var dritflink p&#229; prosentregning f&#248;r, ogs&#229; fikk vi idiotiske l&#230;rere :roll:

Stineln
13-11-2008, 20:50
Eh .. skjønner og skjønner :p

Bare gjør som du har gjort, ikke tenk mer på det:) Problemet ligger ofte i at folk tenker for komplisert når det egentlig ikke er det:p

Pseudonym
13-11-2008, 20:52
Bare gjør som du har gjort, ikke tenk mer på det:) Problemet ligger ofte i at folk tenker for komplisert når det egentlig ikke er det:p

jeg tror jeg skjønner det .. tror :p
det er liksom 20% og hvis noe koster 500 så skal man gjøre slik
500 x 0,2. 0 og 2 bytter plass og blir delt. Og svaret trekker man fra prisen, og da har man det riktige svaret? :D

Andrea
13-11-2008, 20:54
jeg tror jeg skjønner det .. tror :p
det er liksom 20% og hvis noe koster 500 så skal man gjøre slik
500 x 0,2. 0 og 2 bytter plass og blir delt. Og svaret trekker man fra prisen, og da har man det riktige svaret? :D

Yes!! :D

Stineln
13-11-2008, 20:54
Stolt av deg:D

Andrea
13-11-2008, 20:55
Frida, du kan jo bare komme til meg &#229; f&#229; mattetimer :D :p

Pseudonym
13-11-2008, 20:57
&#197;jess, flinke mate l&#230;rere her inne jo :p

H&#248;h&#248;h, joda Andrea. Den dagen jeg f&#229;r tid :p

Andrea
13-11-2008, 20:58
Åjess, flinke mate lærere her inne jo :p

Høhøh, joda Andrea. Den dagen jeg får tid :p

Hehehe :p Ikke at jeg har så mye tid heller.. Men i skoletia?! :D

Elis&Merita
13-11-2008, 20:58
Kanskje vi skal bruke denne tr&#229;den her til det den skal brukes til? Matte kan vi ha p&#229; en annen tr&#229;d..

Missgadget
25-11-2008, 11:27
Noen som har erfaringer fr&#229; denne klippemaskinen p&#229; h&#248;&#248;ks?
SM KLIPPEMASKIN STOR

http://www.hooks.se/butik/default.asp?sidvarde=NO&ScreenWidth=1280

Twin Joy
25-11-2008, 23:32
du linker bare til forsiden, du m&#229; linke til bildet, eller skrive artikkelnr

Missgadget
26-11-2008, 08:31
du linker bare til forsiden, du må linke til bildet, eller skrive artikkelnr

Ahh okei, artikkel nr: 720505 SM klippemaskine (showmaster)

ChristinaJenta
14-12-2008, 20:04
Har ikke bestilt derfra, men butikken i Moss har ihvertfall god service og veldig hyggelige ansatte. Virker iallefall som de har peiling p&#229; hest:)

Silje&Tenjar
14-12-2008, 23:15
Bestilte p&#229; fredag. Blir spennede &#229; se hvor lenge :S

Ina&Gydja
20-12-2008, 15:58
Vi bestilte for akkurat ei veke sidan, og i dag kom lappen i posten. Same kvelden som vi bestilte hos H&#246;&#246;ks s&#229; bestilte vi ogs&#229; hos Horze. Og jammen kom ikkje lappen fr&#229; Horze i dag ogs&#229;! :)

Silje&Tenjar
20-12-2008, 18:12
Isj... Min har ikke kommet :(

Kaja
27-12-2008, 23:16
Hmm - hvorfor kan man ikke bestille tilbudsvarene p&#229; nett? Det st&#229;r det hver gang jeg pr&#248;ver &#229; legge til ting?! :S

Silje og Tindra
27-12-2008, 23:16
Jeg bestilte tilbudsvarer i g&#229;r kveld, jeg.. :-)

Andrea
27-12-2008, 23:19
Vurderer &#229; dra bort &#229; kj&#248;pe litt tilbudsvarer :) Trenger egentlig lite, men men :p

Kaja
27-12-2008, 23:22
Ok Silje, da er det sikkert noe galt, som går over snart. :p

Torhild
27-12-2008, 23:34
Bestilte litt i dag, men ridebuksen jeg ville ha var tom...

Kristin&Lillebror
28-12-2008, 02:54
Har bestillt meg hodelag i dag. Det er to andre på stallen som har det samme, men no selges det til halv pris. :)

Synst det er kjempefint. "Diamanter" med V-forma pannereim.

Silje&Tenjar
30-12-2008, 21:18
Bestilte 14/12 og ikke f&#229;tt enda :S Utolmodig sjel... Og noen andre her inne hadde f&#229;tt...

TinaBJ
30-12-2008, 21:42
Har bestillt meg hodelag i dag. Det er to andre på stallen som har det samme, men no selges det til halv pris. :)

Synst det er kjempefint. "Diamanter" med V-forma pannereim.

Er det dette? http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=NO-300455

Alocado
16-01-2009, 00:24
Jeg vurderer å kjøpe sele derifra, er prisen det står inkl mva?

Ingvild
16-01-2009, 00:32
Treige, TREIGE H&#246;&#246;ks!!!! Kor lang tid skal det ta &#229; sende ein pakke?! Eg vil ha s&#229;nn sporingsnummer og, det sender dei ikkje ut. Dustebutikk.

Stineln
16-01-2009, 17:38
Jeg var relativt fornøyd med leveringstiden denne gangen faktisk, bestilte 2. juledag og fikk pakka forrige lørdag. Er helt greit det, med tanke på helligdager og slikt. Nettbutikken til hooks er jo en katastrofe, de bør få fiksa innlogging og sende ut sporingsnr ja..

tutta23
21-01-2009, 16:43
H&#248;&#248;ks sendte feil sal!!!Faen!Jeg skulle ha 17,5 men fikk 16,5.Dritt!Og dressurgjorden var altfor liten.Den var 70.Syns det er s&#229; rart at denne lille kalblodsen bruker elefant str.Og n&#229; er han jo ikke tykk.hodelaget var kjempefint derimot.Veldig mykt og bra kvalitet.

Kristine & SiljanGutten
21-01-2009, 17:15
Treige, TREIGE Hööks!!!! Kor lang tid skal det ta å sende ein pakke?! Eg vil ha sånn sporingsnummer og, det sender dei ikkje ut. Dustebutikk.

Jeg sendte mail til de og fikk sporingsnr på salen min som jeg fikk i dag... har sporet den på nettet noen dager nå før den kom:P hehe..

Kristine & SiljanGutten
21-01-2009, 17:18
Høøks sendte feil sal!!!Faen!Jeg skulle ha 17,5 men fikk 16,5.Dritt!Og dressurgjorden var altfor liten.Den var 70.Syns det er så rart at denne lille kalblodsen bruker elefant str.Og nå er han jo ikke tykk.hodelaget var kjempefint derimot.Veldig mykt og bra kvalitet.

Sendte de faktisk feil sal? Så utrolig irriterende! Jeg fikk sal fra de i dag, håper bare den passer Siljusen! Ska råkjøre opp i stallen etter jobben og prøve den! Gleder meg veeeldig:D

tutta23
21-01-2009, 17:45
Hehe,hadde jo ikke klagd om de sendte en stubben sal da!;)Men det var feil sete str..

Chocolate
21-01-2009, 17:51
Guuuuuud Hooks er treg!!!!!!!!!!!! Har ventet i cirka 2 uker snart.

Pseudonym
21-01-2009, 18:15
2 uker er ikke s&#229; mye da :roll:

Diih94
21-01-2009, 18:44
H&#246;&#246;ks kan v&#230;re syykt trege med &#229; sende:S Ei vennine av meg venta i over et halvt &#229;r, fordi den ene tingen hadde de ikke p&#229; lager:S

EinsteinJr
21-01-2009, 23:19
Jeg er ikke s&#230;rlig stor fan av h&#246;&#246;ks.. Designen p&#229; produktene har jeg sansen for, men kvaliteten? NEI. Og siden kvaliteten er som den er kunne de gjerne kuttet prisene litt ogs&#229;, synes jeg.
Dessuten har de laaaaang leveringstid, noe ut&#229;lmodige kj&#248;pere som meg ikke har tid til ;)

SnippSnapp
21-01-2009, 23:39
Jeg har helt og totalt boikottet butikken (internett og varehus). Verre kundebetjening skal en lete lenge etter! Ble fortalt at jeg hadde g&#229;tt gjentatte ganger i stalld&#248;ren med salen min, uten at h*n hadde s&#229; mye som sett den! (og det var s&#248;mmen p&#229; salkappene som var morknet, jeg hadde hatt salen 2 mnd). M&#229; legge til at jeg fikk pengene tilbake, men det var ikke uten en "god" og lang diskusjon

Jeg har og ventet lenge p&#229; varene mine, f&#248;r jeg tilslutt ringte de (det hadde da g&#229;tt noen mnd, var m.a.o ikke noe "livsviktig", men likevel). Fikk da beskjed om at de ikke hadde tenkt &#229; sende varene, fordi de ikke hadde det p&#229; lager, og ikke fikk de det heller. Noe beskjed hadde de ikke tenkt &#229; gi meg.

Nina
22-01-2009, 00:34
Jeg er ingen fan av H&#246;&#246;ks egentlig, men m&#229; er&#248;mme dem for &#229; utvide ponnisortimentet sitt. Og ikke bare pastellfarger lenger heller! S&#229; da begynner jeg nok &#229; handle litt der igjen, ikke s&#229; lett &#229; finne fint ponniutstyr!

tutta23
18-02-2009, 13:54
Hooks er da ikke s&#229; verst gitt!Fikk retur varer ganske kjapt.(de sendte feil str p&#229; sal)Jeg fikk ogs&#229; byttet hodelaget i en mindre str.Det var brukt og lappene revet av:)Og jeg fikk byttet gjorden i en pad.Gikk fort og riktig!Jeg skrev en streng lapp ,s&#229; mulig det som hjalp.

Linoo
21-02-2009, 09:51
H&#246;&#246;ks kan v&#230;re syykt trege med &#229; sende:S Ei vennine av meg venta i over et halvt &#229;r, fordi den ene tingen hadde de ikke p&#229; lager:S
Vis de ikke hadde p&#229; lager er det jo nesten logisk &#229; vente veldig lenge :p

Linoo
28-02-2009, 17:58
Jeg fikk det jeg bestilte i dag! :D
Tokk ikke lengre en 1 dag.

lundin
10-03-2009, 08:59
Hva synes dere om Høøks sin nye nettbutikk?

Pseudonym
10-03-2009, 09:01
den var interesang kan man si..
f&#229;r titte p&#229; den en dag jeg ikke er p&#229; skolen.

Lille Rød
10-03-2009, 10:18
Hva synes dere om Høøks sin nye nettbutikk?

Jeg har ikke sett på hele, men hittil likte jeg den ganske godt! :) Fremvisningen av bilder syntes jeg var bedre nå enn på den forrige, da de var lettere å lukke og tok ikke så lang tid å åpne. I tillegg syntes jeg den var mer oversiktelig, men som sagt har jeg ikke sett på hele enda ..

NinjaChristin
10-03-2009, 10:21
Jeg har og ventet lenge på varene mine, før jeg tilslutt ringte de (det hadde da gått noen mnd, var m.a.o ikke noe "livsviktig", men likevel). Fikk da beskjed om at de ikke hadde tenkt å sende varene, fordi de ikke hadde det på lager, og ikke fikk de det heller. Noe beskjed hadde de ikke tenkt å gi meg.

Det er derfor det står 'til ombestilling' eller noe på kvitteringa du får; altså må du selv gjøre bestillingen på nytt på disse varene.

Stineln
18-03-2009, 21:03
Æææh, ny nettbutikk! Endelig innlogging, forhåpentligvis med ordrestatus og slikt.

Asa Garsy
18-03-2009, 21:41
Hva koster porto hos hooks?

SnippSnapp
18-03-2009, 22:01
Det er derfor det står 'til ombestilling' eller noe på kvitteringa du får; altså må du selv gjøre bestillingen på nytt på disse varene.

Alt var i orden ved bestillingen (som forøvrig ble gjort pr. tlf), og ingen beskjed kom.

Nå er dette en stund siden, så er jo bra om de har fått bedre kontroll på slike ting, eller at det bare er jeg som har vært uheldig hver gang jeg har bestilt de siste årene :)

Linoo
19-03-2009, 15:27
Jeg bestilte på kvelden 10. mars og i går henta jeg pakka. Ei uke, synes det var ganske bra jeg :)
:jupp:

tutta23
02-04-2009, 17:07
Fikk en kjempefin brodert shjabrack i dag!Tok vel bare 4,5 dager.Kjempefornøyd!

Konvaljen
07-04-2009, 16:50
&#216;nskelisten lagrer seg ikke til neste innlogging! Frustrert..

edna
07-04-2009, 16:53
Ønskelisten lagrer seg ikke til neste innlogging! Frustrert..

Den skal vel ligge der hvis du lagrer den selv, men jeg har ogsp opplevd at den var forsvunnet....

Sunniva
09-05-2009, 10:36
Noe av det jeg liker veldig godt med h&#246;&#246;ks er at de alltid har tilbud p&#229; noe :)

HegeMarie
10-05-2009, 08:35
Noen som har dette kandar hodelaget?
Jeg lurer på hvordan kvaliteten er på læret og om det
har fin passform.. Noen som har d? Kjenner til kandaren?

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=300322&deptid=109&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Falo
17-05-2009, 22:08
Skal bestille p&#229; H&#246;&#246;ks n&#229;, men lurer p&#229; om prosentene ikke blir trukket av i kassen?

Nina
18-05-2009, 00:33
De blir trukket fra i kassen ja..:)

Embliss
18-05-2009, 10:03
Jeg har bestilt fra h&#246;&#246;ks n&#229; for f&#248;rste gang p&#229; flere &#229;r, h&#229;per det ikke tar s&#229; voldsomt lang tid. (jeg har ikke salgjord. :lol:)

Sweeteyes
18-05-2009, 13:32
Jeg har ogs&#229; bestilt det kandaret, men det er virkelig fint! Hegepii her inne har det, mulig hun har bilder:)

NinjaChristin
18-05-2009, 20:22
H&#246;&#246;ks nye side virker med Opera. Wohoo! :)

berith
20-05-2009, 13:21
Jeg bestillte Kent & Masters dressursal fra Hooks på Torsdag i forrige uke. Og den kom i går (Tirsdag). Superrask levering til å være Hooks.:) Og det beste av alt. Den passet supert til lille gubben:D (Etter 5 mnd og et 20 talls saler så er jeg superfornøyd nå:D)

magnetic
16-06-2009, 20:40
Noen som har noen erfaringer med regndekkenet TM Flexible? :)