PDA

Se full versjon : Bestille fra Amazon?

Renate
04-01-2007, 14:56
Er det noen som vet hvor mye det koster å bestille bøker fra Amazon? Blir det mye ekstra for toll, frakt osv? Og har folk greie erfaringer ved bestilling derfra?
Har en 5-6 bøker på ønskelista, lønner det seg å bestille disse hver for seg, eller samlet?

Chevaleresse
04-01-2007, 15:11
Jeg ahr bestilt mye bøker fra Amazon, og er veldig fornøyd! Har ikke hatt noe problem med dem noengang. Husker ikke i farten hvor mye jeg betalte i frakt, men det var ikke ille. kanskje 150 kr? Mener å huske at jeg fikk se pris inkl frakt og det hele før jeg trykte på bestill knappen, så om det blir for mye er det lett å angre seg... Lønner seg å bestille mange bøker samtidig. Det er ikke toll på bøker.

Mvh Torill (som også har en laaaang ønskeliste på Amazon, men som bør lese det hun har først!) ;-)

Mez
04-01-2007, 15:38
Jeg har bare bestilt fra Amazon en gang, og det var nok for meg. Vet ikke om jeg bare var uheldig, men de skrev ikke hva som var i pakken på den tollerklæringslappen (eller hva det nå heter). Dermed måtte jeg betale rundt 200kr ekstra bare for å få pakken min utlevert. Med tanke på at det var mer enn jeg betalte for innholdet i pakken var det rimelig surt ja.

Problemet i mitt tilfelle var at det kun sto ordrenr. eller noe lignende på lappen. Stod ikke noe om at det var bøker som var i pakken. :sad:

LisaFi
06-01-2007, 01:49
Jeg har kjøpt endel fra Amazon, og er også veldig fornøyd. Frakten er IKKE dyr, og det går igrunn kjapt også.
Jeg har Guerinere og Podhajsky under hodeputa..

*like*

Renate
06-01-2007, 18:55
Takk for erfaringer alle sammen :D

Jeg har kjøpt endel fra Amazon, og er også veldig fornøyd. Frakten er IKKE dyr, og det går igrunn kjapt også.
Jeg har Guerinere og Podhajsky under hodeputa..

*like*

Gueriniere og Podhajsky er også blant de nå 14(!!!) bøkene som står på bestillingslista.. Auauauau..
Lurer på om det finnes en diagnose for slikt..

Gjest-
06-01-2007, 19:01
Men amazon, kan man bestille fra hvem som helst? Kan man bestille fra amazon uk, amazon france (for min del) eller amazon usa, har det noe å si? valutaen forandrer seg jo en del fra sted til sted man bestiller selv om det er samme kjede....