PDA

Se full versjon : Tollpapir

Torhild
03-01-2007, 00:46
Hva står på tollpapirene? Noen som har kopi av et tollpapir slik at jeg kunne fått sett?
Katie er importert fra Sverige (og før det fra Holland) men jeg fikk ikke tollpapirene fra hun jeg kjøpte henne av. Så når jeg begynte å tenke på utstilling her i vår, så tok jeg kontakt med henne, men nå tar hun verken tlf eller svarer på mail lenger...

Lopke
03-01-2007, 05:28
Du kan få se Lopkes en dag.. men jeg er jo ikke hjemme før en uke.. JA ja.. du klarer å vente litt.

Torhild
25-04-2007, 21:59
Tilbake dette med tollpapirer. Noen som vet om det går an å henvende seg til Tollkontoret ved grensen og få de til å sjekke om hesten er tollet inn? Om man vet måneden hun er tollet inn? Eller tror du ikke de gidder det? Og hva om de ikke fant hesten i papirene sine, måtte jeg betalt inntolling da???

Ragnhild
26-04-2007, 00:00
*sukk* Nå er Ragnhild trøtt..
Gjett en gang hvem som leste "toalettpapir" og synes et lite sekund at det var utrolig mange snåle ting som skulle bli diskutert her..
http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/konfus/a015.gif

Torhild
26-04-2007, 00:33
*sukk* Nå er Ragnhild trøtt..
Gjett en gang hvem som leste "toalettpapir" og synes et lite sekund at det var utrolig mange snåle ting som skulle bli diskutert her..
http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/konfus/a015.gif

LER HØYT!!! :D

linki
26-04-2007, 22:01
De sparer på tollpapirene.

Jeg kjøpte ei hoppe, forrige eier hadde mistet tollpapirene.
men han fikk kopi av papirene fra tollen (året etter).

Anette
27-04-2007, 09:11
Jeg fikk kopi av tollpapirene. Ikke noe problem det.... Bare å ringe eller sende mail, så sender de deg det i posten :)

Torhild
27-04-2007, 09:21
Åh! Det høres bra ut! Men hvor ringer jeg da (har noen av dere nummeret?), og hva sier jeg??? *er ikke så glad i å snakke med skumle menn i telefon...*

Anette
27-04-2007, 10:30
Haha, jeg er heller ikke spesielt glad i å ringe.. så jeg sendte en mail. Husker ikke hvor jeg sendte den, men jeg fant iallefall adressa på tolldirektoratets side.
Jeg skrev dato for innførsel, navn på hesten og fødselsdato på hesten, samt rase, også ba jeg om en kopi av tollpapirene.

Det gikk veldig raskt å få mine papirer iallefall :)