PDA

Se full versjon : Forum

Bobbibrown
01-01-2007, 20:45
www.hestefolkets.diskusjonsforum.no
Mitt nye hesteforum ;-)

Liz
01-01-2007, 21:18
Hva skal du med et forum som er nøyaktig likt dette?

Bobbibrown
01-01-2007, 22:06
Hva skal jeg med et forum som ikke er nøyaktig likt dette?

Reaper
01-01-2007, 22:14
:???:

Silje og Tindra
01-01-2007, 22:14
O_o

Liz
01-01-2007, 22:16
Hva skal jeg med et forum som ikke er nøyaktig likt dette?
Alle kategorier og alt er jo helt likt, jo.. Hva er forskjellen? Hva kan DU tilby som vi ikke får her?

Reaper
01-01-2007, 22:19
det eneste du har gjort er jo å bytte om på litt rekkefølger og endre navnet på siden :???:

Mari
01-01-2007, 22:26
Alt er helt likt jo.

Christina
01-01-2007, 22:35
Beklager å si det men jeg tror ikke du får mye suksess med det forumet der.. skal du ha et forum som kan bli aktivt, må du nok komme opp med et annet tema, noe originalt. ;-) Det lønner seg aldri å lage noe som er fra før.

Line
01-01-2007, 22:39
Beklager å si det men jeg tror ikke du får mye suksess med det forumet der.. skal du ha et forum som kan bli aktivt, må du nok komme opp med et annet tema, noe originalt. ;-) Det lønner seg aldri å lage noe som er fra før.
Ha ha ha snakker du av erfaring? :lol:

Lurer på hvorfor ingen poster på vårt forum lenger :roll: 8-)

Christina
01-01-2007, 22:43
Jaaaa. Vi var jo egentlig ganske tidlig ute. Det var få som hadde hesteforum fra før da. Men... medlemsantallet holdt vel ikke for å holde det aktivt... :roll:

Line
01-01-2007, 22:55
Jaaaa. Vi var jo egentlig ganske tidlig ute. Det var få som hadde hesteforum fra før da. Men... medlemsantallet holdt vel ikke for å holde det aktivt... :roll:
Jeg vet det.. + at mange av de folkene fra skjæløyforum osv har mistet litt interessen for hest tror jeg.. Uansett så liker jeg FH bedre, mye mer nyttig innhold, mindre grad av snikksnakk-tråder og eldre brukere som kan bidra med masse kunnskap :) Glad vi har fått dette forumet jeg, selv om det kanskje ikke er det vakreste utseendemessig :-D

Christina
01-01-2007, 22:58
Veldig veldig enig i den! :) Jeg har liten interesse av andre hesteforumer. FH er best <3

Bobbibrown
02-01-2007, 00:27
Fikk dere full pott andre dag forumet var oppe eller? :lol:
Høres slik ut. Jeg har i alle fall ikke sett direkte etter Fh, men er det sa mange andre måter å lage et forum på? :neutral:
Ser ut til at det er mange negative på dette området, men hva det bryr meg ;-) Er det noen regel som sier; Ikke ha samme kategorier som Forum Hest? Tviler jeg på. Har jeg sagt at dere er nødt til å være medlem der? :roll: Mye jeg kanskje har lyst til å krittisere her på Fh også, men aldri i verden om jeg driver å sier alt mulig dumt :smile:
Vet ikke hva dere vil gjøre med det, men selv synes jeg ikke det er så mye å bråke over ;-)

Silje og Tindra
02-01-2007, 00:33
Du ber jo om reaksjoner når du legger det inn her, da. :-)

Lisa&Markus
02-01-2007, 00:35
Enig med deg Rihanna. :-)
Hvis dere ikke vil være medlem så ikke vær det. Trenger ikke lage en stor diskusjon ut av det. :smile: Kanskje den er lik ja, men hvis dere ikke liker den så ikke bli medlem da. Det er bedre det enn og lage en stor diskusjon om at den er så dårlig. Det er hvertfall medlemmer innpå der som liker siden og syns den er fin. Hun la vell ut linken så folk kan gå innpå å kanskje bli medlem om de vil, men det er jo bare kritikk tilbake!! :roll:
Uansett blir den siden der, så får folk selv bestemme om de vil bli medlem eller ikke. ;-)

Bobbibrown
02-01-2007, 00:37
Akkurat det er jeg enig i. La ikke ut linken for å krangle akkurat 8-)

Silje og Tindra
02-01-2007, 00:39
Jo, men jeg mener.. Når du legger ut en link til et annet forum, som i tillegg er helt identisk med forumet hvor du legger ut linken.. Da ber du jo om det, ikke sant?

Såh.. Hva kan "Forum Stall" gi meg som "Forum Hest" ikke kan?

Bobbibrown
02-01-2007, 00:42
Det er jeg ikke så intersert i hva det kan gi og ikke gi ;-)
Er dere veldig uklare, eller ser dere ikke at det er forandring, kan være enig i at ja, det er likt, men nøyaktig. Nøyaktig?! :eek:

Line
02-01-2007, 00:46
Det er ikke så nøye da. Poenget er vel at de aller fleste her er glad i dette forumet og ønsker ikke noe alternativ. Hva er vitsen med å bytte forum når man trives godt på et allerede?

Du kan jo gi meg noen argumenter på hvorfor jeg skal bytte forum :smile:

Lisa&Markus
02-01-2007, 00:47
Hvis dere ikke vil være medlem så ikke bli det da!
Men dere klarer jo ikke la være å kritisere en ny side fra nye brukere! Vi ber jo ikke om det!

Maja
02-01-2007, 00:48
Det kunne jo vært fint å vite hva som er bedre med det forumet hvis jeg skal bytte da.

Bobbibrown
02-01-2007, 01:03
Synes ikke noe er bedre, jeg. Har jeg sagt det?

Gjest-
02-01-2007, 02:20
nå har jeg igjen ikke lest noe av tråden bortsett fra første innlegg...
og jeg vet fra tidligere i en "liten sport"...
Ikke lag nye forum så lenge noen fungerer genialt.
Forumhest er jeg knallfornøyd med (og jeg er nærmere en perfeksjonist ;)) og vil ikke gå på noe annet forum (med mindre jeg kjeder meg ;)) fordi jeg vet at alt jeg trenger omtrentlig finner jeg her (med mindre jeg har parelli spørsmål eller andre spørsmål av den typen).
Støtt heller opp om det ene forumet i norge SOM FAKTISK FUNGERER MED SMÅ OG STORE; LITE ERFARING og STOR ERFARING!

Liz
02-01-2007, 03:19
Forum Hest er faktisk "rip off" fra Mix. Kategoriene er det samme osv. FH fungerer fordi misnøyen med Mix er så stor og folk trengte et alternativ. Nå har vi FH og ting fungerer utmerket her. Inntill det ikke gjør det lenger, vil det ikke være marked for et nytt identisk forum, sånn er det bare.

Lisa&Markus
02-01-2007, 13:28
Jeg melder meg ut av diskusjonen.. Orker ikke krangle om et forum. ;-) Jeg liker begge to..
Siden er der for de som vil bli medlem. :)

Reaper
02-01-2007, 15:03
sorry meg, men dette blir bare for dumt!

Flashback
02-01-2007, 15:25
Forstår ikke hvorfor noen skal ha et helt likt forum som dette, og når linken blir lagt ut uten mening, må da lederen der forstå at det blir kritikk utav det når det er akkuratt det samme. Dette forumet (FH) ble jo laget som en uoffesiell backup for Mix, når det var så mange som klagde til dem.

Dessuten syns jeg bare det blir dumt å si at "jeg ikke syns det er bedre, har jeg sagt det da?", for når man har et helt likt forum, så ber man om kritikk. Hvorfor ikke finne på noe originalt?

Dette blir bare dumt..

Bobbibrown
02-01-2007, 15:53
Det kan du godt si, men jeg gidder ikke diskutere dette. Orker rett og slett ikke å krangle om noen forum ;-)
Jeg har det forum jeg vil, så jeg melder meg ut av diskusjonen jeg også :smile:

Reaper
02-01-2007, 22:47
åkei :roll:

stine
03-01-2007, 13:35
lykke til, har sett flere som har prøvd seg på dette...meldte meg inn i et før jeg oppdaget dette, fikk mail en dag her hvor de nærmest tryglet om at vi skulle bli aktive igjen..der er det HEELT stille.

Det er jo ikke rart da, det var så unge mennesker der at det handlet om hvor søte og fine farger hestene har....hehe..

Anne-Lise
03-01-2007, 16:55
Tror nok det kan bli en smule vanskelig å få medlemmer på det andre forumet der ja.
Det er jo så og si helt identisk, og da foretrekker jo folk FH!
Og når folka her spør hvorfor de skulle komme til dere, så får de jo ikke noe svar. Da kommer det jo ingen!

Såå, dette ble litt teit.

Flashback
03-01-2007, 20:04
Tror nok det kan bli en smule vanskelig å få medlemmer på det andre forumet der ja.
Det er jo så og si helt identisk, og da foretrekker jo folk FH!
Og når folka her spør hvorfor de skulle komme til dere, så får de jo ikke noe svar. Da kommer det jo ingen!

Såå, dette ble litt teit.

HELT enig. Det blir bare teit når man legger ut en link til et forum, men ikke gir noen grunn for å stikke innom.