PDA

Se full versjon : Hestemarked.no og hest.no

ellbell
01-01-2007, 19:25
Jeg er typisk tusenkunstner når det gjelder hjemmesider og diverse. Har en vip på hestemarked, blogg på hest.no OG hjemmeside...Hver til sitt bruk.

Er du aktiv på hestemarked.no lenger? Hvorfor/Hvorfor ikke?
Foretrekker du blogg eller vip?

For min del er jeg veldig glad i blogg fordi jeg da kan legge ut nye emner og skrive så mye jeg vil uten at det blir 15 mil lange avhandlinger på en forside - som på hestemarked.no. Da kan man også relatere bildene til tekst. Liker dessuten godt at man kommentere hverandres blogger.

Hestemarked var også veldig treigt. Det syntes dog å ha forfulgt alle menneskene som emigrerte fra hestemarked til hest.no...

Klarer likevel ikke å slette vipen min...
MEN har veldig lyst til å slette galleriet og bygge det opp på nytt. Er jo tusenvis av bilder der inne...Det funker tydeligvs ikke og jeg kan ikke slette ett og ett av 500 bilder! Om jeg så sletter vipen min, kan jeg registrere meg med det samme brukernavnet om igjen?

Kurre
01-01-2007, 19:32
Jeg har ikke oppdatert vipen på aldri så lenge.
Begynte å lage hjemmeside,men det har...eh...dødd litt bort.
Så jeg startet en blogg på hest.no og den er veldig grei.
Føler jeg får fulgt opp greit nok,skrevet litt nå og da.
Av og til litt mer av og til litt mindre,men en artig greie.

Har ikke behov for å "brette meg ut" mer enn her og der jeg.
Hestemarked gikk grundig og kjapt ned i d*** for meg etter den oppvasken på MIX,og bloggen fungerer bedre med å kunne legge inn bilder og...ja.
Fornøyd med det.

Flashback
01-01-2007, 19:35
Jeg er overalt, jeg. Ikke veldig aktiv på hjemmesiden min, men venter på ny layout. Jeg er ihvertfall på hesteblogg, bloggen, vip og hjemmeside hver dag, men det er ikke alltid jeg oppdaterer.. ^^,

Astrid
01-01-2007, 19:40
Er aktiv både på hestemarked og hest.no.. Men i det siste har jo hest.no vært treigere enn hestemarked!! Hvertfall hos meg..
Er jo greit med hestemarked siden det er så mange som har vip, også har jeg skrevet i dagboka mi hver dag siden jeg begynte, så syns jeg må fortsette med det ;-) Har godt over 1000 bilder på sida og legger stort sett ut de jeg tar.. Hehe :razz:
Liker bloggen på hest.no siden man kan lage avsnitt og legge inn flere bilder for hvert innlegg..MEN det funker ikke så bra som dagbok (som jeg bruker den til) siden man må skrive bloggene etter dato for å få de i rett rekkefølge.. På hestemarked velger man jo dato på innlegget..
Men men.. Helt greie begge sidene syns jeg..

Victoria
01-01-2007, 20:57
Er aktiv på hestemarked, og prøver på hest.no. Hjemmesiden min får ikke så mye oppmerksomhet da :roll:

Liz
01-01-2007, 21:15
hest.no er ekstremt treigt for tiden, og forumet er helt horribelt. Mix er jeg innom en gang om dagen av gammel vane, men det skjer utrolig lite der. Vipen min er ikke oppdattert på evigheter, tror jeg.

Andrea & Bajas
01-01-2007, 21:27
Er aldri innom hest.no. Har ikke blogg heller.
Hestemarked besøker jeg skjeldnere og skjeldnere...

Lene Th.
01-01-2007, 21:35
Hestemarked er jeg kun innom for å se om jeg har nye mld. Oppdaterer ikke, og er ikke på Mix.
Hest.no har jeg jo blogg på, og oppdaterer jevnlig.

Ellers er jeg aktiv på vg-blogg og har hjemmeside som oppdateres innimellom.

Mari
01-01-2007, 21:38
Mja. Jeg har vip, ser innom for å sjekke mld. og gjestebok, og er også innom Mix. Men bruker ikke dagboken der lengre, og billedgalleriet kun nå og da.

Hest.no bruker jeg ofte, liker godt å blogge der. Litt tregt, men jeg overlever.

Sagitaria
01-01-2007, 21:48
bruker hestemarked kun for..gamle bekjentskaper, og hest.no innimellom. er ikke så fryktelig flink til å skrive, og så synes jeg det begrenser seg litt hvor mye av mitt liv som egentlig er interessant å dele. Har jo treningsdagbok på alle hestene men den skriver jeg for hånd. Faktisk! :razz: så laget jeg meg hjemmeside men..huzj. Dette er siden jeg er mest aktiv på iallefall! er både på blink og nettby i tillegg men det er mest "les ny post - slett" ....er bare..så masse rart... ;-)

Ragnhild
02-01-2007, 00:29
Jeg er jo blitt fanatisk bloggskriver på hest.no.. Jish, jeg lurer på hvordan jeg skal rekke det når skolen begynner igjen.

HM titter jeg innom litt innimellom når jeg ikke har annet å gjøre. Har dårlig oppdatert vip der, men har nå fått med meg at jeg har fått Janko. Så for meg er det hest.no og FH som er hestetingene på nett!

IngvildK
02-01-2007, 19:31
Bruker Hestemarked til å lagre bilder, oppdaterer i ny og ne og snakker med folk jeg er blitt kjent med via hestearrangementer. Mye enklere å finne dem der enn på forum/hjemmesider. Har også blink, som jeg er inne på hver dag, og en blogg på hest.no. Sistnevnte er imidlertid skrinlagt, og jeg har opprettet en blogg på blogg.no (www.blogg.no). Den blir oppdatert når det er noe å skrive om, og trives godt med det ;-)

absinthe
02-01-2007, 21:23
jeg har en vip på hestemarked, men det går litt i daler om hvor ofte den blir brukt... hehe

Svalgårds Cheri
08-01-2007, 17:06
Jeg har VIP på Hestemarked med ca 1500 bilder :shock: Legger ut alt :lol:
Før skrev jeg også i dagboka hver dag, men det har dabbet av... Er på MIX endel også^^,

På hest.no har jeg en blogg, legger ut en del bilder i ny og ne:)

Har også hjemmeside, men den er stengt for "øyeblikket" (begynner å bli en stund), profil på Biip og litt sånn diverse.

Kaller meg btw Svalgårds-Cheri både på hestemarked og hest.no=)

Jeg syns VIP-en er veldig grei å ha, har "blitt kjent med/funnet" mange:) Blogger litt i ny og ne på de ulike stedene... Før var det som sagt "hverdagskost" for mange å lese dagboka mi iom at jeg skrev hver da. Prøver å begynne igjen, tror både jeg og andre savner det:)

"Bretter" meg ut både her og der og bare elsker å legge ut bilder :-D hehe, stakkars Cheri ligger rundt omkring "overalt" på nettet :lol:

Hanna
08-01-2007, 17:49
Cheri! Du må være mere her, du er savnet!! ;-) :-D

Svalgårds Cheri
08-01-2007, 18:16
Kommer nok til å være en del her ja^^,

Syns i alle fall dette er kjekkere enn både HM og hest.no, så langt;)
:snill: