PDA

Se full versjon : Rytterbutikken

Tindretingen
03-08-2010, 15:42
Rytterbutikken
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Rytterbutikken (http://www.rytterbutikken.no/)

Kakemonsteret
03-08-2010, 16:24
Bestilte et hodelag og ei grime på en søndag og allerede onsdagen etter var pakke-lappen i postkassa:) Veldig fornøyd med det!
Synes det er litt dyrt å handle der, men etter hva jeg har hørt så skal kveliteten være super:)

Harneshaug
03-08-2010, 18:05
OMG :shock: Nei og nei og nei og neeeeeei :cry:

Kurre
03-08-2010, 18:07
Hva er det Helen?

Harneshaug
03-08-2010, 18:12
SE SÅ MYE FIIIINT DA ........ *vrææææl*

DØR PÅ MEG !!! Jeg bare MÅ ha de ridestøvlene, 2500 for støvler er ok pris, pene var de og i en haug med str lende og vidde ...

Pengboken knirker faretruende her. *Fokuserer hardt på middagslaging*
MASSE MASSE fint var det, virkelig!

Kurre
03-08-2010, 18:13
HAHAHAHAHA også jeg som trodde det var noe aldeles galt!
*Hyle av latter*

Harneshaug
03-08-2010, 18:15
Det ER alldeles galt, jeg er BLAKK http://www.cheesebuerger.de/images/midi/traurig/a025.gif

Men her skal jeg handle når arven kommer :D Er butikken ny?? Aldri hørt om før og jeg er jo Dronningen av nettshopping hmm...

Tvillingmamma
03-08-2010, 19:02
Oi der var det mye fint. Fant et par ridebukser jeg likte veldig godt faktisk.

Nitapita
03-08-2010, 19:17
Fant siden for noen uker siden, da de hadde annonselink på hest.no. :) Masse gøy og meget pent, men lite av hvert.. Stor bredde men liten dybde som det så fint heter. ;-)

Harneshaug
03-08-2010, 21:47
Men ser ut som de har hovedvekt på Tattini? Og de har jo masse fint :D
Ble kjempeglad for denne linken, deilig med noe nytt for øyet for meg som ikke har tilgang på hestebutikk og er MØKKLEI horze, hooks, rytterbua, ryttern, blablabla...
Kan hele inventaret til ALLE butikken i nettbutikklista her på FH :lol:

flaana
04-08-2010, 00:12
Rask service, men for min del stopper det der. Bestilte et hodelag, billig, men likevel - Høøks har høyere kvalitet på billiglæret sitt enn det der driten. Gikk rett i retur. Var jo så stivt at det nesten ikke gikk an å bytte hull... Skulle bare være et ekstrahodelag barna kunne bruke, men alt har en grense for min del :lol:

Bestilte også en pannereim (samler vet dere...). Fint å se på, men tørt lær. Grima de sendte med gratis var også type 'litt billig' - den der italiastripete.

Ikke første butikken jeg handler mer fra tror jeg.

Nestleder i nettshopping (siden Helen er dronning ;-) )

Harneshaug
04-08-2010, 00:27
Men Tattini ER et godt merke :) Bare bestille det jeg og ikke det der svenske-greiene :lol:

flaana
04-08-2010, 10:11
Tror jeg bestilte Tattini pannebånd, og ikke kjempeimponert akkurat :p

Harneshaug
04-08-2010, 10:47
Ok :) Bra å vite

:wav: Jeg sparer penger !!! Tuuuusen takk dere :D

Rytterbutikken
04-08-2010, 18:23
Hei flaana,
Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding.
Da vi mottok din retur av hodelaget hadde du skrevet at hodelaget var for stort, så vi fikk dessverre ikke anledning til å rette opp feilen vår, noe som vi beklager sterkt.
Etter å ha lest innlegget ditt her på forumet har vi inspisert Brad Ren’s Westernhodelaget og vi er enige med deg. Hodelaget er riktignok ett billigprodukt men det går grenser her også. Innkjøperen vår har helt klart gjort ett feilvalg her. Vi har fjernet produktet fra vårt vareutvalg med øyeblikkelig virkning.

Du skriver også at du ikke er fornøyd med Tattini pannebåndet, og det bekymrer oss mer.
Pannebåndet er en limited edition designet av Christ Breuninger og Tattini. http://www.breuningerleder.de/html/index_engl.html
Christ Breuninger er regnet som noe av det beste innen lær du kan kjøpe i Europa. De velger kun det beste av lærkvalitet og alt er håndlaget i Tyskland i små kolleksjoner. At læret føltes tørt ut kan komme av at de bruker kun vegetabilske prosesser i behandlingen av læret, dette kan leses mer om på deres hjemmeside. Har du i mellomtiden smøret opp pannebåndet, tror jeg du ser en forskjell.

Vi ønsker selvfølgelig å ha bare fornøyde kunder, og vi har en kompromissløs policy her. Er du ikke fornøyd skal vi gjøre alt hva vi kan for å rette opp feilen. Vi tilbakebetaler i dag dine portokostnader på returen av hodelaget.

Hvis du ønsker å returnere pannebåndet dekker vi alle dine kostnader her også.

Rytterbutikken er som kjent ny og i prosessen med å velge varer av god kvalitet gjør også vi feil, så vi setter utrolig pris på tilbakemeldinger fra dere, og dere kan være sikre på att alle henvendelser blir tatt seriøst fra oss.
Vennlig hilsen,
Tom

Harneshaug
04-08-2010, 19:44
Å så bra dere er her inne da :) (eller ... kanskje ikke for lommeboka :lol: ) Har ei veninne som driver nettbutikk og som skryter veldig av Tattini så syntes det var litt merkelig?
Uansett godt med god kundeoppfølging, dét scorer man høyt på !

Tvillingmamma
04-08-2010, 19:54
Å så bra dere er her inne da :) (eller ... kanskje ikke for lommeboka :lol: ) Har ei veninne som driver nettbutikk og som skryter veldig av Tattini så syntes det var litt merkelig?
Uansett godt med god kundeoppfølging, dét scorer man høyt på !

Ah, der ordla du deg akkurat som jeg prøvde i stad, men fant ikke orda så ga opp å si noe!!!

yeahliza
04-08-2010, 21:48
Fant den siden i går, og siden jeg ikke så noen tråder her måtte jeg be om det. Kjekt med tilbakemelding allerede, og ser også ut til at man trygt kan handle der.. Da ser det ut til at gampen får seg ny shabrak... også var det jaggu ganske mye annet fint der å.. *blakke seg*

flaana
04-08-2010, 22:28
Se det ja, litt delt på hva jeg mener om at jeg blir lagt ut 'offentlig' selv om jeg begynte. Dere driver faktisk et firma og har vel strengt tatt ikke noe med å brette ut kundeforholdet slik? Jaja.

Pannebåndet beholder jeg, null problem. Bare synes det var forholdsvis kostbart i forhold til hvilken kvalitet jeg har fått andre steder :)

Sjabraker og slikt aner jeg ikke kvaliteten på, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Harneshaug
04-08-2010, 22:34
Hæ? Dette forumet er vel offentlig og du postet jo synspunkt :lol: Er det ikke bra at de fjernet det produktet du er missfornøyd med da?

flaana
04-08-2010, 22:39
Jo for all del, bra de tar tak i det altså :) Men her står en del mer enn hva jeg skrev i min post... Og som jeg skrev, jeg er litt delt - både litt WHAT?? og SÅ BRA!! ;)

Harneshaug
04-08-2010, 22:40
:lol: Så det nå når jeg finleste, men la ikke merke til det først ;)

Jaja... crappy hodelag, long gone :D

Pelle og Tone
05-08-2010, 12:17
Enig med deg, Flaana. Syns det er merkelig at butikken kommer inn her og forsvarer seg.Jeg driver selv i salg og kundeforhold er og skal være konfidensielle og skal ikke legges ut på nett. I mine øyne svekker dette deres posisjon litt ("klager jeg på en vare, blir jeg besvart på nettet der alle kan se hva jeg har kjøpt og hva jeg ikke var fornøyd med?"). Det at du velger å dele det her inne med oss, gir ikke butikken rett til å besvare din klage her inne.

Svaret her var jo entydig positivt og meget bra skrevet, men skulle gått til deg personlig, iallefall det som angikk deg og deres kundeforhold. Det med utvelgelse av varer og at de ønsker tilbakemdlinger er det bra de er obs på.

Så støtter deg litt i denne WHAT, men også SÅ BRA-følelsen.

flaana
05-08-2010, 14:07
Takk Tone, akkurat hva jeg mener - bare ikke like flink å sette ord på :)

Kakemonsteret
03-02-2011, 18:24
Noen som har prøvet denne sjabraken? eller vet om den er like firkantet som på bildet? såfall er det ikke håp for at den ligger litt greit på hesten min engang, men den var veldig genial:) http://www.rytterbutikken.no/index.php/hest/schabrak/tattini-schabrak-med-veske.html

Nimbus
03-02-2011, 19:40
Jeg bestilte et dekken her, som kom allerede dagen etter, og lå veldig fint. Veldig fornøyd, handler der gjerne igjen. Behjelpelige var de også, med spørsmål om størrelse etc :)

Tone
03-02-2011, 23:14
De skal ha masse ros for kundeservicen!!!

Bestilte et Tattini stalldekken før jul og det kom raskt. Glad og fornøyd ble det prøvd på hesten og det lå bra på han. Ei anna på stallen hadde bestilt samme dekken da det var så kaldt og pingle/frossenpinnen av en hest holdt på å fryse ihjel. 500g for gjorde susen for pingla. Men hun ble anbefalt å gå opp en str da de var litt små i str. Dette gjorde jeg også, fra 145 til 150 i str. Meeen 150 var i lengste laget til Bajass så jeg la ut annonse her på FH om bytte. Den hadde ikke lagt mange timene før moben ringte-fra Rytterbutikken:) Tilbudet jeg fikk var for godt til å være sant! Sende inn mitt dekken og få nytt i rett str, uten å betale annet enn porto på mitt dekken. Som sagt som gjort. Fikk nytt dekken, og brukte det, 2-3 dager før ei på stallen gjorde meg oppmerksom på et ganske stort hull langs midtstripen på ryggen- i sømmen. Tok bilder av dette og sendte avgårde. Fikk raskt respons og sendte dekkenet i retur og fikk nytt som er i bruk så godt som daglig! Og det holder:) Er strålende fornøyd med servicen i denne butikken når det gjelder dekkenstyret mitt:D

Masse ros fra fornøyd kunde!

Harneshaug
04-02-2011, 00:40
Wow, det var bra reklame :) Godt noen skriver de positive tingene også!!! Da frister det veldig å handle herfra!!

goytil
04-02-2011, 17:27
Skal kjøpe meg hjelm der, må bare få lønn. Det virker som en bra nettbutikk og de Tattini tingene er fine!

Kakemonsteret
04-02-2011, 18:05
Noen som vet hva eposten dit er? skulle gjerne vist om jeg fikk kjøpt en av de siste sidepull hodelagene, ser de er utsolgt nå. har lite lyst å vente til de får inn igjen. haster litt...

Kakemonsteret
09-02-2011, 20:46
henta hodelaget i dag, superfornøyd:D Sidepull hodelaget kan jeg virkelig ambefale til alle og en! Hesten har aldri gått så bra på tøyla, selv ikke med bitt.
Tok serriøst hele 5 dager før posten klarte å levere det til postkontoret mitt! Tok lengere tid med posten nå, enn da jeg bestilte fra horze midt i jula.

Uansett så er jeg fornøyd, som vanlig. Og Rytterbutikken er en av de få butikkene som jeg faktisk handler av flere ganger, ikke bare den første :)

Ada-Marlene
14-03-2011, 12:04
Selv er jeg veldig fornøyd med utstyret derfra, utrolig flott kvalitet! Jeg har jo bytta ut halve utstyrsmengden min med Tattini, og har faktisk ikke et eneste produkt jeg ikke er fornøyd med :) Har to hodelag, Sidepull og et rosa et, kjempefine begge to, Sidepullen er desidert det flotteste jeg har!
Shabrackene er også til å skryte av, ligger supert på hesten, og vasker man dem falmer ikke fargen! Noe som jeg har opplevd fra andre butikker.
Grimene er jo kjempefine de også, og så er det jo så mange fine farger :D

Jeg liker å skille meg litt ut jeg da med hoppa mi, så Tattini er perfekt for oss :)

Kundeservicen er også utrolig god. Og pakkene kommer fort i posten, herlig!

http://i664.photobucket.com/albums/vv9/Adamarlene/jenteturmm088.jpg
Hihi, noe av det matchende utstyret derfra :)

http://i664.photobucket.com/albums/vv9/Adamarlene/hb060.jpg
Ridebukse, shabrack og sidepull :)

Emma & Elana
14-03-2011, 13:45
Jeg vant på julekalenderen deres 18. desember (tror jeg ), og vantene kom etter to dager - så de er utrolig raske med frakten!
Jeg tror rytterbutikken bare selger tattini, og tar inn litt andre merker, eller noe :P Sykt mye fint har de, hvertfall :D

Batmat
14-03-2011, 16:52
Jeg vant et par deilige ridehansker derfra i julekalenderen de hadde i desember og er superfornøyd! Fikk hanskene i posten kun et par dager etter, og jeg vant lille julaften! Snakker god service. Flott kalender og ikke minst utrolig varme og fine hansker jeg har hatt mye bruk for. Søsteren min har en shabrak derfra og den er kvaliteten super på, kommer helt klart til å handle herfra! Masse freshe farger og ting alle andre ikke har, det liker vi!

Må bare legge til. Sier jatakk til at de tar inn flere bitt og sånt, de har mange kategorier og sånn sett et bredt utvalg, men ikke veldig mye i hver kan man si .. Jeg kjente jeg ble litt skuffa da jeg klikket meg inn på "bitt", men siden nettbutikken er ganske ny kan det jo godt henne de ikke har tatt inn så mye enda. Håper ihvertfall på flere produkter!

Gudhild
26-05-2012, 04:45
Noen som har bestilt herfra i det siste?

Ada-Marlene
08-06-2012, 13:51
Noen som har bestilt herfra i det siste?

Skal bestille noe tenkte jeg:)

Problemer, eller?

De har fått inn så mye nytt og tøft der, så Danica skal nok bli dresset riktig bra opp nå!:)

Gudhild
08-06-2012, 14:35
Jeg skulle bestille derfra, men i det jeg skulle betale så hadde de visst ikke verken det ene eller andre. Fikk mail av dem da de spurte hva som hadde skjedd. Svarte hva problemet hadde vært, men ikke fått noe svar. Endte derfor opp med å bestille fra andre butikker.