PDA

Se full versjon : My One (S)

Tindretingen
03-08-2010, 15:41
My One
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

My One (http://www.myone.se)

Engla
03-08-2010, 15:43
Har lurt på det samme! Selve butikken er jo noe av det bedre innen hestebutikker :)

Lille Rød
04-08-2010, 14:39
Noen som har bestilt derifra? Hva kommer frakt på, og hvor mye må man ut med i moms (evt. toll)? Har forstått det sånn at det egentlig ikke er toll på hesteutstyr, men sist jeg fikk en pakke fra Sverige måtte jeg jammen ut med over 700,- i moms og toll .. Ikke noe jeg vil risikere igjen, for å si det slik.

Det jeg lurer på er vel egentlig hvor mye jeg må regne med å betale i tillegg til det varene koster.

Trinings
04-08-2010, 16:20
Jeg er igrunn fryktelig skuffa over nettbutikken deres i forhold til butikkene, Men butikk utvalget dems har jeg ingenting å si på:) Drømmer seg nesten bort på Nordby:P

smulemor
04-08-2010, 16:49
Noen som har bestilt derifra? Hva kommer frakt på, og hvor mye må man ut med i moms (evt. toll)? Har forstått det sånn at det egentlig ikke er toll på hesteutstyr, men sist jeg fikk en pakke fra Sverige måtte jeg jammen ut med over 700,- i moms og toll .. Ikke noe jeg vil risikere igjen, for å si det slik.

Det jeg lurer på er vel egentlig hvor mye jeg må regne med å betale i tillegg til det varene koster.

hvis du bestiller for over 200 kroner så skal du legge på 25 %, da skal fraktprisen også inkluderes i beløpet du skal betale moms av. er beløpet under 200 skal du ikke betale moms og da skal frakten ikke regnes med.

posten tar også et gebyr for å regne og inndrive moms, varierer mellom 100 - 200 kroner.

Tvillingmamma
04-08-2010, 17:07
Har ikke besilt fra dem, bare kjøpt i butikken og der er de flinke nok og ja man kan gå seg bort og drømme seg bort på nordby :) Er jo ofte over den veien uansett så mye innom der ja ;)

Kakemonsteret
04-08-2010, 17:08
Synes butikken er kjempebra:) Bare to ting som jeg irriterer meg over, som at de ikke har longerings tau og ikke røde sjabraker!
Har ikke handlet fra nett bare i butikk, morro når du kommer til kassa og får utstyre mye billigere enn du hadde trodd, hvis du betaler i norske penger:)
Definnitivt favoritt butikken min:)

Tvillingmamma
04-08-2010, 17:34
Synes butikken er kjempebra:) Bare to ting som jeg irriterer meg over, som at de ikke har longerings tau og ikke røde sjabraker!
Har ikke handlet fra nett bare i butikk, morro når du kommer til kassa og får utstyre mye billigere enn du hadde trodd, hvis du betaler i norske penger:)
Definnitivt favoritt butikken min:)

Jeg har kjøpt to longeringstau der! Jada,før egen hest, så det ble tau bikkjene står i ute, nå har de loggi ute på hverandaen i all slags vær og vind, ikke alltid de kommer under tak, kommer an på hvor jeg har løst opp bikkjene. Er ca 3 år siden jeg kjøpte første og kortere siden jeg kjøpte andre og begge er lige gode ennå! Har tålt helt utrolig med andre ord. Ikke var de dyre heller!

nei mye mørke sjabraker, irriterte meg på at de ikke hadde no til bomløs da jeg var innom sist ;) Og at det har blitt ille rotete der etter at de la om butikken. Sliter med å finne frem :rolleyes: Så bruker mer tid enn nødvendig der inne egentlig. Bare ungene som klager ;)

Kakemonsteret
04-08-2010, 17:44
Har vert der 2 ganger i år, og har begge gangene spurt etter longerings tau men de har ikke hatt det:( Synes det har blitt kjempefint der etter de forandrett på butikken:)
men savner mer utvalg av sjabraker, er nesten bare sånne dyre, eller veldig mørke som du sier. Tror jeg så en sjabrak eller voilock til bomløs da jeg var der sist:)

Tvillingmamma
04-08-2010, 17:58
Har vert der 2 ganger i år, og har begge gangene spurt etter longerings tau men de har ikke hatt det:( Synes det har blitt kjempefint der etter de forandrett på butikken:)
men savner mer utvalg av sjabraker, er nesten bare sånne dyre, eller veldig mørke som du sier. Tror jeg så en sjabrak eller voilock til bomløs da jeg var der sist:)

Skal ta meg en rolig runde når barnehagen starter igjen, vi har ferie nå. Men kommer jeg over noe så hyler jeg ut jeg :) Og vil du kan jeg jo evt kjøpe og sende deg eller levere når du eller jeg er over. Har jo snart kjærlighetsferie så hvem vet hva man gjør? Er ikke så lenge siden jeg var i Tøsberg. Er egentlig derfra, men ikke utrolig ofte over lengre. Men søs er gravid så håper å få se de en eller to ganger før vinteren kommer. Er vist i høstmodus alt jeg :rolleyes:

Synes det har blitt mer rotete i hodelag der borte str messig også. Men vant til det gamle så bruker sikkert lang tid på innrette meg. Men i alt rotet fant jeg jo ridestøvler som passet (lett i flere år) så klager ikke :cool: Og når jeg ringer for å høre om de har ting er det kjempe service der borte! Sjekker ofte nettbutikken før jeg planlegger kjøp. Og da tenker jeg både hunder og hester og rytter ;)

Falo
04-08-2010, 18:18
Var innom butikken, og fant ingenting. Ikke var det noe særlig billig der, selv om de hadde en del fint. Var utrolig rotete og uoversiktelig, så jeg gikk ut etter 10 minutter.

Skjóna
05-08-2010, 22:31
Skulle akkurat skrive omtrent det samme. Visste ikke engang at det var myone jeg hadde vært innom før jeg leste her at det var på Nordbysenteret. Var skikkelig rotete der og håpløst å finne størrelser. Kjøpte bare et bitt der. Eneste bittet jeg fant i 9,5.

Soley
06-08-2010, 11:45
knall butikk mener jeg, kjøpt endel heste utstyr der. God hjelp og god kvelitet på det de selger. Synes prisene også er helt ok.

Lille Rød
06-08-2010, 12:40
hvis du bestiller for over 200 kroner så skal du legge på 25 %, da skal fraktprisen også inkluderes i beløpet du skal betale moms av. er beløpet under 200 skal du ikke betale moms og da skal frakten ikke regnes med.

posten tar også et gebyr for å regne og inndrive moms, varierer mellom 100 - 200 kroner.

OK, takk! :)

Nina&Løvehjerte
06-08-2010, 12:42
var også inne der forrige uke, fant bare hestegodteri jeg :lol:

Var salg på endel ting, men umulige og vite hva som var salg og ikke.

Tenkte og kjøpe dekken, men ikke tilbud på min str og merke jeg ville ha...

polylead
06-09-2010, 05:32
Nettbutikken er rådyr på porto,jeg bestilte to dekken derfra og de skulle ha 600,- iporto,så jeg ba dem sende det til Norbyn og hentet det der selv,men måtte også da betale porto mellom disse to 60,kr.Kjøper dere hesteutstyr fra utlandet til under 1000,-er det ikke toll vis det stå at det er en gave.De fleste nettbutikkene er villige til det hvis dere ber om det

Trinings
06-09-2010, 07:38
De driver å ommøblerer i butikken der nå, var der på lørdag. har aldri hat problemer med å finne ting men på lørdag var det en del rot og dårlig utvalg enda:/ men det sto lapper ved inngangen om at de ommøblerte da:)

Tvillingmamma
06-09-2010, 16:41
De driver å ommøblerer i butikken der nå, var der på lørdag. har aldri hat problemer med å finne ting men på lørdag var det en del rot og dårlig utvalg enda:/ men det sto lapper ved inngangen om at de ommøblerte da:)

Har holdt på en stund, sliter med å finne frem der for tiden ja. Men spørr man så vet de hvor det står hen da :) Og det er jo et pluss, men litt verre når man gjerne vil se over hele utvalget først da.

Trinings
06-09-2010, 17:04
Har holdt på en stund, sliter med å finne frem der for tiden ja. Men spørr man så vet de hvor det står hen da :) Og det er jo et pluss, men litt verre når man gjerne vil se over hele utvalget først da.

De har kansje det ja:-) er en stund siden jeg var der:-P men jeg er helt klart av den typen som liker å kikke litt:-) hehe... Får tru det blir bra når de blir ferdige:-) de hadde fått inn den nye og "farlige" Kingsland serien:-P klarte å lukke øya å tusle forbi, venter heller på vår/sommer kolleksjonen:-P der er det MYE fint:-D

Tvillingmamma
06-09-2010, 17:20
De har kansje det ja:-) er en stund siden jeg var der:-P men jeg er helt klart av den typen som liker å kikke litt:-) hehe... Får tru det blir bra når de blir ferdige:-) de hadde fått inn den nye og "farlige" Kingsland serien:-P klarte å lukke øya å tusle forbi, venter heller på vår/sommer kolleksjonen:-P der er det MYE fint:-D

Flink du var som lukka øyne da :)

bor jo bare 40 min unna og handler minst 2 gg i mnd der, men da mat. MÅ bare innom å titte når vi har litt tid da vettø :)

Living
10-09-2010, 07:26
Virker ikke nettbutikken? Finner den ikke :p

Tvillingmamma
10-09-2010, 07:46
Virker ikke nettbutikken? Finner den ikke :p

"For att du som kund skal få en bättre upplevelse hos oss byter vi nu näthandelslösning. För att denne förändringen skal bli möjilig stängs nätbutiken den 1/9 under några vecor.

Du kommer fortfarande att kunna se våra aktuella erbjudande och allt spännande som händer i din MyOne butik."

Living
10-09-2010, 11:53
"For att du som kund skal få en bättre upplevelse hos oss byter vi nu näthandelslösning. För att denne förändringen skal bli möjilig stängs nätbutiken den 1/9 under några vecor.

Du kommer fortfarande att kunna se våra aktuella erbjudande och allt spännande som händer i din MyOne butik."

Daså! :)

Tigerdyret
27-10-2010, 21:01
Syns siden dems har vært nede unødvendig lenge nå

Filizity
27-10-2010, 21:10
Ja det var noen lange uker!

Skjóna
01-02-2011, 13:59
Går fortsatt ikke an nå bestille noe derfra. Når man skal velge land kommer bare Sverige opp. Har sendt dem mail og spurt om jeg kan få bestille to bitt, men nada svar. Grrr! De er de eneste jeg har sett tredelt eplebitt i 9,5 og tredelt bridon i 9,0 hos. Grrrr!

Tvillingmamma
01-02-2011, 14:30
Om de har det i butikken så kan jeg kjøpe og sende deg så kan du bare betale meg vettø skjóna :) Bare rop ut du :)