PDA

Se full versjon : Mensmaskin for menn som vil forstå...

jilmavi
30-07-2010, 17:00
De må lese sjølv. Her (http://www.dn.se/kultur-noje/konst-form/mensmaskin-for-man-som-vill-forsta-1.1129948). Gå ikkje glipp av musikkvideoen (http://www.di10.rca.ac.uk/hiromiozaki/menstruation-machine.html).

Bente & Etanec
30-07-2010, 17:11
Haha - genialt! Dette blir vel noe å legge under juletreet i de mange hjem? :D

Lopke
30-07-2010, 20:14
ehhh... veldig japansk..

Engla
30-07-2010, 20:19
:lol: også Sputnik o da :S Får kramper av mindre :lol:

goytil
30-07-2010, 20:27
I dont get it?

Rutamor
30-07-2010, 23:11
lol! Hvorfor????

Tror det hadde vært morsomt med en slags "fødemaskin" og se hva de sa om saken

SaraM
30-07-2010, 23:35
Menn får aldri vite hva det vil si å ha mensen, være gravid, føde barn og ha morsinstinkt. Vi kvinner får aldri vite hvordan det er å ha penis, få utløsning, ha en manns programmering av hjernen, være far, eller være fysisk overlegne (jada, jeg mener det er medfødte forskjeller)

Er ikke det like greit da? Synes sånt blir tullete jeg. Menmen, har de glede av det så er det jo bare å leke seg!

Bondskii
30-07-2010, 23:35
lol! Hvorfor????

Tror det hadde vært morsomt med en slags "fødemaskin" og se hva de sa om saken

Dagfinn Lyngbø prøvde en slik en:P Han holdt ikke lenge, tror den ligger på youtube en vei :P

Camilla & Loke
31-07-2010, 00:22
http://www.youtube.com/watch?v=o42ZDJjdFqk Her!

Bente & Etanec
31-07-2010, 10:12
Menn får aldri vite hva det vil si å ha mensen, være gravid, føde barn og ha morsinstinkt. Vi kvinner får aldri vite hvordan det er å ha penis, få utløsning, ha en manns programmering av hjernen, være far, eller være fysisk overlegne (jada, jeg mener det er medfødte forskjeller)

Er ikke det like greit da? Synes sånt blir tullete jeg. Menmen, har de glede av det så er det jo bare å leke seg!

Jo de får jo vite hvordan det er å ha mensen, de blør jo og kjenner smertene vi har. Er jo det som er poenget med denne maskinen, og det syntes jeg er genialt :)
Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt menn si at mensen er ikke noe å klage over.
Nå kan de jo kjenne litt på det selv hihi :lol:

goytil
31-07-2010, 10:49
Annet enn at han fikk vondt i magen? Tror jeg ikke det kan sammelignes med det som skjer når en dame har mensen.. Det er jo ikke alle som har vondt, dette var jo bare mage vondt og blod i do..

Tvillingmamma
31-07-2010, 11:05
Annet enn at han fikk vondt i magen? Tror jeg ikke det kan sammelignes med det som skjer når en dame har mensen.. Det er jo ikke alle som har vondt, dette var jo bare mage vondt og blod i do..

Ja det minner i alle fall ikke om min mens så føler det blir litt vel forenklet i forhold til alt en sliter med i de vonde mens periodene. Sier jo ikke at det er hver gang en har sånne harde perioder da ;)

goytil
31-07-2010, 11:50
Nei minner ikke mye om min heller gitt...

Lopke
31-07-2010, 12:03
Dagfinn Lyngbø prøvde en slik en:P Han holdt ikke lenge, tror den ligger på youtube en vei :P

Stemmer, men kan ikke sammenlignes da han ikke fikk adrenalin som kvinner utskiller når smertene starter opp. Hadde kvinner kun opplevd rene smerter men ikke fått disse hormonene tror jeg ikke vi hadde klart det heller.

Leste et sted at menn faktisk har høyere smerteterskel enn kvinner.

flaana
31-07-2010, 12:38
Haha for en oppfinnelse!! Minner jo ikke mye om de reelle smertene en faktisk har gitt...

Lise, Vindur&Zehra
31-07-2010, 13:10
:lol:
Det var da også noe å finne opp!

SaraM
31-07-2010, 13:15
Jo de får jo vite hvordan det er å ha mensen, de blør jo og kjenner smertene vi har. Er jo det som er poenget med denne maskinen, og det syntes jeg er genialt :)
Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt menn si at mensen er ikke noe å klage over.
Nå kan de jo kjenne litt på det selv hihi :lol:

Tja, for meg er mensen mer en del av det å være kvinne: at vi kan få barn, utvikle morsinstinkt, hele greien. Derfor synes jeg ikke det er så ille. Skulle jeg bare hatt mensen derimot, så hadde det sikkert kjentes vondt, ekkelt og meningsløst ut.

Menmen, om de har glede av å kjenne ubehaget vi får, så gjeeeeeerne for meg :lol: