PDA

Se full versjon : Shaiya Salmaker

Tindretingen
30-03-2010, 10:41
Shaiya Salmaker
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Shaiya Salmaker (http://www.shaiiya-salmaker.com/)

Tone
01-04-2010, 23:41
Jeg kan bare skryte av Marianne! Flott arbeid, god service og ja i det hele tatt bra:)

Thea og Ronja
12-05-2010, 15:38
Marianne er super flink! Jeg fikk drømmehodelaget og ingen har likt.

lillings
12-05-2010, 19:06
Jeg er veldig fornøyd. Er moro at ingen har likt hodelag som meg :)

Shaiya
18-11-2010, 23:04
Jeg har fått ny nettbutikk! Endelig :) www.shaiya-salmaker.no

Velkommen innom!

EliFi
18-11-2010, 23:19
Den nye siden var veldig "ren" og fin! Likte den godt :)

Embliss
02-01-2011, 12:53
Veldig fornøyd med å handle hos Marianne. Skal nok handle her igjen snart, Em vil ha nytt pannebånd :D

Asa Garsy
03-01-2011, 15:22
Masse fint, skal bestille slik kapsum i den brunfargen som den gule har på siden, men får vente, masse utenom det vanelige der=)

nanoq
03-01-2011, 16:03
er kjempe fornøyd me hva jeg har kjøpt der:) holder godt og er mykt og fint:) bare possetivt

Eliza&Loppa
10-01-2011, 00:23
Er veldig-veldig fornøyd med både Marianne og "varene".
Svarer kjapt på alle forespørsler, avtaler og lager som avtalt :hill:

Har kjøpt endel av Marianne nå både til hest og hund, super fornøyd.
Flere kjøp blir det helt sikkert på meg ;-)

xmiriam
10-01-2012, 20:04
Kan ikke si jeg er imponert med kundeservicen, dessverre. Har ved flere anledninger sendt mailer med prisforespørsler, men ikke fått noe svar. Fikk ikke svar før jeg begynte å mase åpenlyst på facebooksiden hennes. Synd, for hun har mye fint og jeg vil gjerne handle håndsydde ting.

Samboer kjøpte også en semi-sidepull like før jul og har ikke fått svar enda. Han har betalt, og attpåtil sendt Mail da han bestilte feil farge, men har ikke fått svar. Har igjen måtte ty til Facebook, og det synes jeg blir for dumt i lengden. Skjønner hun har masse å gjøre og mange henvendelser, men når det går flere uker er ikke jeg så tålmodig lenger.

Har også flere venninner som sliter med å få kontakt på mail med prisforespørsler, selv med meget detaljerte beskrivelser, linker til spenner og krystaller som ønskes brukt. Det som gjør det hele enda litt verre er at vi har venninner som har handlet hos henne før som får svar med en gang de har mailet henne om noe nytt de vil ha laget... Så vi andre "førstegangshandlere" føler oss veldig glemt og lite verdsatt.

Er mye jeg har lyst på hos Shaiya, men jeg vet ikke om jeg vil handle der igjen med det første. Vil jo gjerne ha litt kontakt med de vi betaler også, spesielt når samboer klarte å bestille feil farge og sendte en Mail så fort vi oppdaget det og lurte på om det var mulig å få den i fargen jeg ønsket.

Har forberedt meg på lang ventetid på selve sidepullen, det er ikke noe problem - men mailer burde det ikke være vanskelig å få svart på i løpet av en ukes tid... (hvertfall ikke når det ofte postes nye ting på Facebook - da har hun hvertfall Internet!)

*sukk* :(

Linda
19-05-2012, 07:33
Er det noen som har handlet herfra i det siste? Eller i det minste hatt kontakt med Marianne? Jeg får ikke svar på verken PM her inne (hvor jeg har skrevet en del med henne fra før), sms, eller når jeg ringer. Begynner å bli veeeldig stressa kjenner jeg..!

xmiriam
19-05-2012, 09:31
Prøv å skrive på facebooksiden hennes. Det er visst det eneste som fungerer - det er kun da jeg har fått svar.

Nina007
19-05-2012, 10:34
Er det noen som har handlet herfra i det siste? Eller i det minste hatt kontakt med Marianne? Jeg får ikke svar på verken PM her inne (hvor jeg har skrevet en del med henne fra før), sms, eller når jeg ringer. Begynner å bli veeeldig stressa kjenner jeg..!

Hun svarte meg på FB for en uke siden. Etter det har jeg ikke hørt noe selv om jeg har spurt om flere ting.

Rikkerye
19-05-2012, 13:19
Kjekt å vite, hadde tenkt til å bestille noe derfra men da utgår det.

Issa
19-05-2012, 20:40
Kontakt henne på den private fb-profilen en hennes.. Der var hun sist 17. mai i hvert fall :)

Emma & Elana
19-05-2012, 20:51
Får sjelden svar der også...

Linda
19-05-2012, 21:21
Jeg skrev til henne på facebook for 13 timer siden, ikke fått noe svar foreløpig hvertfall.
Jeg har betalt for et lærbitt som jeg skulle få i slutten av april/begynnelsen av mai. 9.mai sendte jeg første melding, spurte hvordan det gikk med bittet. Så sendte jeg en sms den 14, og prøvde å ringe henne på både ettermiddagen og kvelden i går. Ikke noe svar...! Jeg skal på utstilling med ponniene mine om 2 UKER, og er dønn avhengig av dette bittet. Har fader meg ikke fått tilvent bitt ordentlig engang da jeg ikke har funnet et som passer.