PDA

Se full versjon : En Annerledes Hestebutikk

Tindretingen
07-03-2010, 10:06
En Annerledes Hestebutikk
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

En Annerledes Hestebutikk (http://www.eahestebutikk.no/)

Tindretingen
07-03-2010, 10:07
På grunn av litt kluss i systemet her ble den originale posten slettet, og dermed forsvant det ene relevante innlegget med den. Jeg beklager dette. Husk å lese retningslinjene for dette forumet. :-)

ponnitrollet
07-03-2010, 13:22
Det gjør ingenting. Beklager at jeg ikke skrev det du skrev i posten, glemte det. :)

Lovise_Felex
07-03-2010, 13:48
Noen som har erfaring med en sånn hovrasp med to vegger :)??
http://www.eahestebutikk.no/ds_product_info.php/cPath/39/products_id/61

ponnitrollet
07-03-2010, 14:44
Nei, jeg har ikke erfaring med det. Men jeg vurderer å kjøpe en sånn en når jeg skal bestille Old Mac boots om ca 2-3 dager!

Tindretingen
07-03-2010, 17:19
Det gjør ingenting. Beklager at jeg ikke skrev det du skrev i posten, glemte det. :)
Ingen medlemmer skal lage tråder her inne selv. De skal ønskes i Ønskede butikkanmeldelser (http://www.hestene.no/forum/showthread.php?t=7560). Jeg legger inn ønskene når jeg ser dem og har tid til det.

Lise, Vindur&Zehra
07-03-2010, 23:10
Ingen medlemmer skal lage tråder her inne selv. De skal ønskes i Ønskede butikkanmeldelser (http://www.hestene.no/forum/showthread.php?t=7560). Jeg legger inn ønskene når jeg ser dem og har tid til det.

Jaha?

Missgadget
08-03-2010, 11:42
Jaha?

"vær vennlig å ikke legge inn tråder i dette forumet selv. Ta kontakt med meg i tråden for ønskede anmeldelser eller send meg en privat beskjed. Tro det eller ei, jeg er faktisk innom her i blant for å sjekke. ;o)

Grunn for dette er oversiktelighet og kontroll. Vi trenger ikke flere enn én tråd pr. butikk, og jeg har oversikt over hvilke butikker vi allerede har en anmeldelse for.

Lurer du på priser hos Horze, leveringstid hos Høøks osv., kan jeg nesten garantere at det står noe om det i trådene til de respektive butikkene."

Dette ligger i en "klistret" melding øverst i dette forumet...

HesteHeidi
08-04-2010, 22:52
Har bestilt noen boots på mandag, og de kom i dag :) Så er OK leveringstid (har kanskje noe med at det var ferie fortsatt når jeg bestilte). Har ikke fått prøvd på bootsa enda, skal prøve i morgen. Så langt fornøyd ;)

carambee
10-09-2010, 12:21
Imponert nå. Jeg bestilte herfra klokka halv ni i mårrest, og klokka halv tolv var pakken levert inn på posten :)

Nikita
24-09-2010, 03:13
Vurderer å bestille boots ;) Det høres ut som de skal kunne være på mitt postkontor innen 9. oktober? Er jo vant til boots fra TOF, og DER går det ikke fort...

Solan
24-09-2010, 03:43
Et av mine mål i tillegg til å selge kvalitetsutstyr er kort leveringstid, etter å ha handlet på internett i mange år vet jeg hvor frustrerende det er å vente lenge på varer, dette vil jeg mine kunder skal slippe.

Dette står på siden deres. Men selv om de sender varene med en gang kommer det jo også ann på hvor raskt posten leverer pakken.
Fikk mine boots levert etter en uke og er veldig fornøyd! :D

Nikita
24-09-2010, 04:00
Håpe han mister en sko som gjør til at jeg får målt... hehe... Det har gått 6 uker siden skoing, så han mistet nok et snart. Han har jo allerede mista en... Trenger boots!

Hadde vært moro å fått dem før bursdagen min som skal feires 9. oktober :D

nanoq
24-09-2010, 09:28
er kjempe fornøyd me dem. bestilte sele derifra og regna me at den var her om en uke el to. tror den var her 2 dager etter. samnt en del annet også.

Nikita
04-10-2010, 00:13
Da fikk jeg Easyboots Edge i posten etter 5 dager ;)

Veldig fornøyd med det!

Harneshaug
04-10-2010, 00:18
Steike så dyre de var :(

Nikita
04-10-2010, 00:33
Steike så dyre de var :(

Ja, men det er jo pris for et par ;) Så de er jo ikke avskrekkende dyre... Men jeg må inndrømme at jeg måtte vente nå til jeg hadde bursdag med å få dem :( Jeg skulle hatt boots siden i våres da hesten min mistet sko titt og ofte..

Harneshaug
04-10-2010, 00:39
Nei jeg tenkte på generelt, over 900 for et par BOT bandager :shock:

Nikita
04-10-2010, 00:43
Nei jeg tenkte på generelt, over 900 for et par BOT bandager :shock:

Men jeg betaler heller dette for disse enn 600 for Easyboot "Bare", for disse er så mye enklere å sette på. Med den kunstige hofta mi sliter meg med å stå bøyd dobbel å knote med boots. "Bare" knota jeg veldig med, og jeg heiv de til slutt veggi-mellom :rofl:

Jeg skal jo bare bruke dem hvis hesten mister sko, når vi skal ri. Så jeg regner med å ha dem i mange år. Er det derimot dagelig bruk for en barfothest i hard trening (mye slitasje på bootsene), så skjønner jeg at det er mye penger!

Emma & Elana
08-03-2011, 15:36
Noen som vet noe om kvaliteten på lærutstyret?
Jeg tipper at der varierer litt mellom produktene, siden det er forskjellige produsenter og sånn, men hva med det hvite hodelaget? Noen som har kjøpt? Jeg syns det er så pent, men hesten min er xfull så jeg trenger litt justeringsmuligheter... Har det god kvalitet? Er det mye justering?

xmiriam
24-07-2011, 19:52
Jeg bestilte to portugisiske bitt derifra til fotoshoots. Det stod det var 3 uker leveringstid, noe som er greit. Har ikke dukket opp enda, og det er vel hvertfall et år siden jeg bestilte. Takk og lov for at jeg hadde betalt noe først.

... Det står forresten fremdeles at det er 3 uker levering på de bittene. Hm, jaja, tror jeg holder meg unna til senere. :)

Dunjar
15-05-2012, 07:52
Noen fler som har bestilt herfra? Jeg vurderer å kjøpe en maratonsele derfra. En svart sele med sølv pynt på til 2998kr. Noen erfaring med selen?

Stine
15-05-2012, 08:39
Jeg bestilte ei ridebukse. Betalte på forhånd. Etter tre uker får jeg mail om at pengene er refundert (noe som er veldig bra), men ikke et ord til forklaring. Ikke et ord tidligere om at buksa var utsolgt eller noe.

Ikke at dette er så ille, men det er min erfaring med dem :)

Issa
15-05-2012, 10:11
Åj, jeg hadde tenkt til å bestille herfra, men tror jeg dropper det :-)

carambee
15-05-2012, 11:38
Jeg bestilte 3 ting derfra. Fikk først refundert pengene for en vare, neste dag kom pengene for neste vare. Den billigste hørte jeg ingenting om, men den dukket opp leeeeenge etterpå. For å få forklaring på hvorfor pengene mine var refundert måtte jeg logge meg inn på butikken for å lese at det var utsolgt.
Første gangen jeg bestilte derfra gikk det kjapt, og som det skulle. Kan virke som om ting har gått litt over stokk og stein etterrhvert?

ChristineU
12-07-2012, 06:37
Noen med nylige erfaringer?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nina
12-07-2012, 18:45
Bestilte ridebukse derfra for en måned siden, og det var rask levering og god pris. Så er fornøyd.:-)

ChristineU
08-08-2012, 23:57
Tok kontakt ang noe i nettbutikken, skulle høre om de hadde rett str inne. Etter ca en uke fikk jeg svar. Sendte så et nytt spm, og 4 dager etterpå fikk jeg svar. (Og nei, de hadde ikke mer enn tre str av buksa inne, og ikke tankt å ta inn nye.)

Min venninne bestrebe ridebukse i forrige uka, penger trekt av konto, og noen dager senere for hun beskjed om at de ikke har størrelsen og ikke kommer til å ta den inn. Hun sender Mail for å få pengene refundert, har enda ikke fått svar.

Min kompis bestilte ridebukse derfra forrige uke. Den er kommet, buksa var fin den, men i feil farge.

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å ha en oppdatert nettbutikk!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Katrine
11-08-2012, 17:06
Jeg kjøpte sele derfra for noen år siden, husker ikke hvor lang tid det tok med selen, men den kom innen rimelighetens tid. Fornøyd jeg :)
(dog finner jeg ikke helt ut hvordan selen skal kobles på vogna, da...)