PDA

Se full versjon : Distansritt (S)

Tindretingen
19-02-2010, 17:44
Distansritt
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Distansritt (http://www.distansritt.nu)

Bente & Etanec
19-02-2010, 21:01
Dette er min favorittplass til å handle distanseutstyr! :)
Mia gir super service, kjappe svar på mail ( om hun ikke er avsted på distanseritt ) og hjelper med det meste.
Kvaliteten på utstyret jeg har handlet der er upåklagelig. Kjøpte en ridebukse hos henne for ca.6 år siden, og den er enda like hel og pen. Utstyr til hest som jeg har handlet der er også like pent enda. Så super kvalitet.
Fine priser ( en del av det er dyrere å kjøpe i Norge enn hos Mia ) og leveringstiden er kjapp.
En nettbutikk som jeg kan anbefale på det sterkeste :)

KatrineB
25-02-2010, 15:29
Signerer Bente, jeg er fornøyd:)

juliemarie
12-08-2010, 20:06
Tenkt til å bestille men hva betaler man i porto og toll? Skal ha det hit til Norge og ikke hente det i Sverige. Og hvordan fungerer butikken, er jo ingen ''legg i kurven'' -aktig knapp:S Og betyr ''x'' eller ''0'' at fargen på varen er i lager?:)

Bente & Etanec
13-08-2010, 03:11
Du sender en mail til Mia. Om det er småtterier så sender hun det som gave til deg, men er det større pakke så må du betale toll og den norske momsen ( hun trekker da fra den svenske selvfølgelig ).
Og om hun ikke har fargen du ønsker inne på lager, så bestiller hun det for deg.

juliemarie
13-08-2010, 12:48
Tenkte bare å kjøpe ett parr sidestykker og en flaskeholder (mulig ett parr tøyler også), er dette småtterier? Vet du hva porto er på?

Bente & Etanec
13-08-2010, 13:43
Hehe, du må nok maile Mia og ikke spørre meg om porto ;-)
Men ja, dette går inn under småtterier ja.