PDA

Se full versjon : Ledig plass på utegang i Ås

Frida&Jameel
25-01-2010, 16:24
Siden Rubin reiser hjem og Nabih skal bort til innridning fram til sommeren er det ledig stallplass hos oss, ihvertfall fram til sommeren. Jeg kommer tilbake til høsten, og vi har kun plass til fire hester. Det står to hester der fra før som muligens også skal stå der etter sommeren, men det er ihvertfall to ledige plasser fram til sommeren, og en ledig etter sommeren.

Pris er 800 kr i mnd, og vi deler på alle fôringer og innkjøp av høy og flis.

Det er store uteområder i både åpent terreng og skog. Hestene har et hus de kan gå inn i, og vi har et rom til opphold og oppbevaring av utstyr. Hestene fôres tre ganger om dagen på høy.

Vi har ingen fasiliteter som ridebane eller ridehall, men det er ikke langt til nærmeste ridebane/ridehall om man trenger det. Stallen er like ved Shell i Ås.

Noen interesserte? :)

Frida&Jameel
26-01-2010, 18:53
*dytte*

StineJ
26-01-2010, 22:01
hvis dere fortsatt har ledig plass i løpet av/etter sommeren kan det hende jeg er interessert. skal studere i oslo fra høsten, og er på utkikk etter utegangsmuligheter, men det er jo en evighet til. hadde vært kult å ha Mahjiino sammen med andre arabere. ;)

Frida&Jameel
26-01-2010, 22:42
Så gøy! :D Tror det blir sånn at jeg har Nabih der etter sommeren, selv om jeg da har behov for ridebane og hall. Men, men kan jo ri bort til skolen eller hallen like ved.

Det er veldig fint, ihvertfall til å være på Ås. Variert inngjerding og stor så de kan løpe og herje. De er flinke til å bruke huset i dårlig vær. Det er mulig hun med to hester ikke har de der etter sommeren, men mest sannsynlig kommer hun inn på det hun har søkt på.

Synd vi ikke kan ha flere hester, men det er på grunn av at det ikke er plass til flere inne i huset. Er det flere hester blir alltid noen stående ute.

Bare si i fra om du trenger plass :) Er billig, og timeeskpressen stopper nesten rett iutenfor stallen. Man kan også komme seg dit med toget og så ta buss fra stasjonen som går hver halvtime fram til seks, sju på kvelden :)

StineJ
26-01-2010, 22:53
høres jo veldig bra ut. kanskje jeg sender deg en pm og hører om dere har plass når det nærmer seg. ;)

Frida&Jameel
26-01-2010, 22:54
Gjør det :D Da skal Nabih være innridd også (reiser om en og en halv uke), så da kan vi trene sammen :D

StineJ
26-01-2010, 23:02
:D

Frida&Jameel
29-01-2010, 18:38
*dytte*

ekatrine
30-01-2010, 21:46
Dere som holder til ved svingen forbi kvesta? :)

Frida&Jameel
31-01-2010, 02:45
Jepp, Stensrud :)

ekatrine
31-01-2010, 13:41
Det var det jeg trodde:) Hadde ponni på Smebøl før og savner alle turene rundt frogn kirke noe enormt :P Heldige dere som har alle de mulighetene :)

Frida&Jameel
31-01-2010, 13:45
Hehe ;) Jeg er lite kjent med turmulighetene da jeg har hatt unghest der og bare leid på korte turer. Men nå skal han til innridning, så håper vi kan ta mange turer fra høsten av :)

Frida&Jameel
12-02-2010, 21:49
*bump*

Frida&Jameel
15-02-2010, 21:24
*bump*

TheaHøili
16-04-2010, 01:37
Hei, har en hoppe og vurderer å kjøpe en unghingst. Hvordan er det med hingster der?

Frida&Jameel
16-04-2010, 09:50
Ingen hingst, er bare en inngjerding :) Har plass til en, kanskje to hester til fra høsten :)