PDA

Se full versjon : Tegninger av stall-bygninger?

Katrine
27-11-2006, 20:55
Jeg vet det er flere her som har bygget seg stall, og jeg lurer på om dere kunne ha sendt meg tegningene over dem, til inspirasjon?

Tok det lang tid å søke om lov til dette, å alt sånt?

Hva kreves for å komme igjennom?

Ingvild
05-12-2006, 22:45
Er det søking og slikt inne i dette også? :???:

Kjærasten mi held på å bygge om løda deira til stall, er det reglar for slik? Garden er oppført som bruksgard, og det er dyr der no.. (Sauer)

Unskyld for "stjeling" av tråd, men det handlar jo om cirka det samme :)

Gjest-
05-12-2006, 23:32
Jeg vet at man må søke om tillatelse for å bygge ridehall f.eks.
Er litt forskjell fra kommune til kommune. I vestby f.eks var det en kompis av meg som hadde paintball utleie, og satte opp 6 tømmerstokker til å holde opp en netting rundt banen (høyde på kanskje 5 meter, lengde på kanskje 50 meter og bredde på kanskje 25 meter). Dette ble regnet som bygning og måtte søkes tillatelse om for å bygge.
Så om dere bygger, sjekk med kommunen først, ellers kan dere fort komme opp i problemer og dagsbøter og annet skit ;)

Ingvild
05-12-2006, 23:59
Jeg vet at man må søke om tillatelse for å bygge ridehall f.eks.
Er litt forskjell fra kommune til kommune. I vestby f.eks var det en kompis av meg som hadde paintball utleie, og satte opp 6 tømmerstokker til å holde opp en netting rundt banen (høyde på kanskje 5 meter, lengde på kanskje 50 meter og bredde på kanskje 25 meter). Dette ble regnet som bygning og måtte søkes tillatelse om for å bygge.
Så om dere bygger, sjekk med kommunen først, ellers kan dere fort komme opp i problemer og dagsbøter og annet skit ;)

Men når kjærasten min bygger om - altså heile huset er der frå før, då skal det vel ikkje vere noko problem?