PDA

Se full versjon : Stromsbergsgard (S)

Tindretingen
14-10-2009, 18:16
Stromsbergsgard
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Stromsbergsgard (http://www.stromsbergsgard.se)

Ninja007
03-11-2009, 12:50
Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen på denne nettsiden.
Jeg sendte mail til hun som driver nettsiden for å spørre om noe, og fikk raskt svar tilbake, og hun var veldig hjelpsom!!

:)

.Silje
13-12-2010, 17:39
Har kjøpt noen dekken derfra, og er veldig fornøyd! Veldig hjelpsomme, og svarer fort på mail om man har spørsmål. De hadde ikke alt jeg skulle ha inne, så de ga raskt beskjed om at de måtte bestille varene fra Irland og at det derfor ble litt ekstra ventetid. Synes likevel ikke det tok lang tid før jeg kunne hente varene ut. Anbefales!

Kathrine!
13-12-2010, 22:16
Jeg har og handlet derfra, og det var relativt lett å kommunisere med dem på mail. Jeg sendte mail før jeg bestilte for å garantere meg for at de hadde det jeg skulle ha, noe de raskt bekreftet. Allikevel gikk det tre uker før jeg hørte noe mer etter at jeg hadde bestilt. Da ble det mye mailing frem og tilbake, og det viste seg at de hadde problemer med den norske tollen. Etter totalt seks uker kom dekkenet mitt, og da hadde de sendt med ekstra sokker som dispansasjon. Vedlig fornøyd med dekkenutvalget deres, men utrolig irriterende at de somlet så fælt, selvom de beklaget det veldig. De lovte meg raskere behandling neste gang, men det spørs om det blir flere bestillinger derfra..!

Skjóna
14-12-2010, 13:10
Er jo ikke butikkens skyld at den norske tollen setter seg på bakbeina.

Kathrine!
14-12-2010, 16:59
Er jo ikke butikkens skyld at den norske tollen setter seg på bakbeina.

Nei, er enig i det. Jeg skjønner godt at norske tollregler ikke er butikkens ansvar, men jeg hadde forventet at en butikk som selv sier at de ofte sender varer over landegrensen til Norge holder seg relativt oppdatert ifht tollregler. Og om det så skjer noe uforutsett (som det jo ofte gjør) så burde det ikke være så vansklig å holde kunden informert om dette, også etter at bestillingen er gjort og pengene overført. Får håpe det var en glipp:)

flaana
14-12-2010, 17:01
Håhå her skal jeg bestille dekken!!

Harneshaug
14-12-2010, 17:07
Det er ikke opp til butikken hvor lenge varene blir liggende i tollen, ALLE som har bestilt fra utlandet vet hvor kronglete de kan være.
Synes det er noe merkelige og lite forståelsesfulle holdninger folk har til å handle fra utlandet, er ikke butikken men importsystemet i Norge sin feil.
Om man absolutt skal spare seg de kronene så får man finne seg i å vente litt da, ellers får man akkurat de samme teppene her til lands også ;)

flaana
14-12-2010, 17:10
Det er ikke opp til butikken hvor lenge varene blir liggende i tollen, ALLE som har bestilt fra utlandet vet hvor kronglete de kan være.
Synes det er noe merkelige og lite forståelsesfulle holdninger folk har til å handle fra utlandet, er ikke butikken men importsystemet i Norge sin feil.
Om man absolutt skal spare seg de kronene så får man finne seg i å vente litt da, ellers får man akkurat de samme teppene her til lands også ;)

Det er helt sant, hentet nettopp pakke fra DK. Den ble sendt asap men har ligget i evigheter i tollen. Det er jo IKKE butikken sin feil, de har en service som jeg ikke har funnet noe annet sted. Derfor velger jeg å kjøpe fra utlandet selv om jeg kan få akkurat samme sal i norge ;-) Verd for min del å støtte god service og heller vente litt ekstra, har det som regel ikke så travelt.

Kathrine!
14-12-2010, 17:16
Ja! Men når tollen sender pakken tilbake til butikken og den blir liggende der før de sender den til meg etter fire uker så mener jeg det kunne blitt informert om;) i mitt tilfelle var de enige om at de hadde gjort feil, og sendte meg litt ekstra stæsj som kompensasjon faktisk, så det var jo veldig hyggelig gjort :)

Edit for å si at selve behandlingen av pakken i tollen i følge posten.no sine sporingssider tok to timer, så ikke der pakken ble så forsinket akkurat! Men men, nå er dekkent her og gjør nytten sin i kulda;)

Asa Garsy
15-12-2010, 21:18
Kommer til å bestille dekken der når jeg får feriepenger til sommeren i alle fall! Nå er jeg blakk utover =( hehe Men hvor mye i frakt og fortollingsgebyr?

Harneshaug
15-12-2010, 22:46
Hvor i alle dager fikk du vite hvor lenge pakken lå i tollen fra den ankom sverige??? Er det en egen sporingsside, i så fall vil jeg veldig gjerne ha link...

Shadowfax
15-12-2010, 23:19
Hvor i alle dager fikk du vite hvor lenge pakken lå i tollen fra den ankom sverige??? Er det en egen sporingsside, i så fall vil jeg veldig gjerne ha link...

Hvis pakken kommer med Bring kan du i hvertfall se alle detaljer om hva som skjer hvis du har sporingsnr på pakken.

Kathrine!
16-12-2010, 06:59
Ja, fikk oppgitt kolli- nummer på pakken. Da kunne jeg følge med på posten.se og så posten.no om hvor pakken befant seg.. Det kan man med alle pakker (tror jeg) :)

tipsy
15-01-2011, 22:14
Så har jeg bestillt :D:D Håper det kommer kjapt :)