PDA

Se full versjon : Forus Travbane...

Falo
20-11-2006, 19:22
Hei!
Vunderer å jobbe på forus til arbeidsuka på skolen. Men er ganske usikker om hvordan arbeidsforholdene er der, hva jeg kan jobbe med og sånnt. Trenger et par tips... ;-) Jeg er ikke et travmenneske i det hele tatt, men vet at du lærer en del på travbanen... :-D

Ida:P

Ingeborg
21-11-2006, 01:25
Har du tenkt å jobbe i administrasjonen eller på en stall??

Sofie & Suzett
21-11-2006, 22:36
Stjeler tråden litt, for jeg tenkte på å søke jobb der. Men jeg har null erfaring med trav, har kjørt en gang..:p Men har veldig lyst å lære! Noen som vet om jeg har sjangs til å få jobb der? Og blir det bare møkking/saling/spyling, eller blir det trening av hester også? Vet jo at de pleier å ri travhestene også, og det kan jeg jo. Går hestelinje på skolen, det hjelper vel litt. Blir dette masse jobb og lite lønn kanskje? Satse på en annen jobb siden jeg har hest både på skolen og hjemme?

Ingeborg
23-11-2006, 13:21
Det kommer vel ann på om dere jobber i administrasjonen eller på en stall, vil dere jobbe på stall, må dere kanskje ta kontakt med en trener "personlig". Og jeg kan tenke meg at arbeidsoppgavene blir fra måking, leiing, oppseling, riding, kjøring, og sånn..

Telefonnr. til forus travbane administrasjonen er i allefall: 51 81 19 50.. Så ring og hør da vel, om det er noe dere kunne ha gjort der.. Event. om de vet om noen trenere kunne ha hatt noe behov for assistanse..

Falo
23-11-2006, 15:01
Hei!
Å dette går uansett om du har null erfaring med trav? Er veldig usikkert på arbeidet enda, vet ikke hva de kan tilby. Kunne muligens tenke meg noe som litt av alt. litt der og litt der.

Tusen takk for svar:) Har ikke svart før, pga at jeg glemte passordet mitt :thumpsup:

Ingeborg
23-11-2006, 20:29
Alt kan læres! Foreslår at du ringer å spør jeg! De vet nok absolutt mye mye mer enn meg.. :P