PDA

Se full versjon : Clinics på Solstad Gård, Skui ved Sandvika

Plain Justin
02-10-2009, 14:03
Hei alle sammen
Tor Erik Eggen(Eggenhest) arrangerer treningssamlinger/clinics på Solstad Gård i Bærum (Nico Höerman , Sylvia Jäckle ,Rick Leamey) Vi klemmer til med treningssamlinger i vinter spesielt innenfor reining, vi har greid å få tak i en av Europas aller beste reining... ryttere Nico Höerman (http://www.nico-hoermann.com) til å holde kurs gjennom vinteren,det ser ut som at disse er fullbooket, men det er fult mulig å sette seg på venteliste, siden det er alltid noen som faller av.
Vi har også booket Sylvia Jäckle, som er mange ganger europamester i pleasure og hunter under saddle, hun er heller ikke til å spøke med på reining. Sylvia har så mange titler at det enkleste er å se: www.sj-ph.de Klinikkene med Sylvia har vi ikke begynt å booke enda, men jeg vet det er mange som vil være med, så er du interessert bør du ringe fort.
Rick Leamy (www.ricklemay.com) som de fleste av oss kjenner kommer også en gang i måneden frem til april. Rick er en dreven instruktør innen reining, men instruerer også andre grener, han er i tillegg en anerkjent dommer noe som er en stor fordel. Rick Lemay er fullbooket frem til jul, men mulig å sette seg på venteliste her også. Alle klinikkene er basert på kun 10 personer. Har plass til 4 hester for de som eventuelt kommer langveis fra. Overnatting kan også ordnes, gratis.

Nico Höerman: 14-15 november (ytterligere datoer i 2010 vil komme senere) Pris: 2.400,-
Sylvi Jäckle : 5-6 desember (ytterligere datoer i 2010 vil komme senere) Pris: 1.800,-
Rick Lemay: 2009: 24-25 oktober, 21-22 november, 12-13 desember 2010:16-17 januar, 27-28 februar, 20-21 mars, 10-11 april
Pris: 1.500,-

For ytterligere informasjon, kontakt Tor Erik Eggen; 40 21 33 47

Velkommen til østlandet nye western senteret

http://www.nico-hoermann.com/cms/upload/bigpics/showing.jpg
Nico Hörman in action

Hilsen
Tony

Silver
02-10-2009, 14:37
Flott tiltak!! Håper dere holder det gående slik at jeg kan bli med til neste år når unghesten er igang, spesielt interessert i Nico Hörman!

westernhorse
26-11-2009, 02:17
var på nico kurset!!

drit bra, gleder meg til han kommer tilbake!
må også takke tor erik å guro for en fantastisk helg :)