PDA

Se full versjon : første ritt med pølsedyret mitt!

Ajax
21-09-2009, 23:09
Vi har vært med på ritt!
Vi kom oss av gårde, til tross for krøll med biler til å kjøre, utleiehengere som vi ikke fikk leie likevel, opererte skuldre og fjording som måtte ha pass og hva pokker! Vi har gjort det, og fått godkjent og sløyfe, og Walter som fikk indianer t-skjorte og gode greier! Vi kommer ikke til å lande på en UKE minst...!

La gå at en vanlig hest burde klare et sånn 15 km klasse, så det er kanskje ikke så mye å skryte av, men jeg er stolt likevel jeg altså!

Og alle var så UTROLIG hyggelige, de andre deltagerne, stewarder, andres hjelpere som hjalp oss, ingen som kom med nedsettende kommentarer for at vi hadde travhest og fjording slik jeg har opplevd andre steder, (dere vet den der: "skal dere ikke skaffe dere skikkelige hester da?")

Skjønt det var en periode som jeg skal innrømme at jeg kanskje kunne tenkt meg en hest som hadde lyst til å galloppere, Leiv Vidar hadde nemlig en sånn skikkelig travhest-dag, så mens alle hestene rundt oss galopperte hva remmer og tøy holdt, slo han inn femte giret, senket rompa og slo over i løpstrav.

Og jeg hadde hatt sånne nerver på mine, Walters og Leiv Vidars vegne, (jeg var liksom ikke bekymret for Elvira) at jeg spiste og drakk litt dårlig før vi la ut, og etterhvert hadde jeg sånn mageknip at jeg nesten ikke kunne gå oppreist på veterinørkontrollen etter rittet, hehe!
Men neste gang så kanskje jeg ikke har sånn nerver, og da heller ikke sånn mageknip...
Sønnen min sov med capsen fra araberhestforeningen og indianer t-skjorten samme natt...
Men, faren min som var sjåfør skulle ta bilder med mitt kamera, men har tydeligvis ikke skjønt skikkelig, så det er ikke et bilde på kameraet mitt, om noen har bilder som vi tilfeldigvis har kommet med på blir jeg lykkelig over å få noen?

Pia Elisabeth
24-04-2010, 14:02
Så artig da:) Grattis med gjennomført. Jeg har også lyst til å starte med traveren min:D

JanneogTanha
25-04-2010, 13:32
såå morro:-D

Lovise_Felex
25-04-2010, 14:12
Så gøy, jeg startet også mitt første ritt nå nettopp, veldi gøy!!
En virkelig fin gren med plass til alle slags hester. :)
Jeg skulle egentlig starte 15 km, men de endret løypen til 2 km. Synst det var kjempe lang tur, og kunne ikke starta lengre! :lol:

Bente & Etanec
25-04-2010, 15:36
Hihi, du mener vel 20 km, Lovise? :lol:
Ja distanse er kjempegøy, elsker den sporten der jeg :D
Herlige mennesker, herligt og godt miljø der alle hjelper alle, og en utrolig fokus på hestens beste :)

Ajax
01-05-2010, 21:14
Jeg synes det var så godt beskrevet i den ene boken jeg leste jeg: distanseridning er ikke bare en ridegren, det er en sykdom man ikke blir kurert fra....

sandoy
01-05-2010, 21:34
:wav::wav::wav::wav::wav::wav:

Bente & Etanec
01-05-2010, 22:14
Jeg synes det var så godt beskrevet i den ene boken jeg leste jeg: distanseridning er ikke bare en ridegren, det er en sykdom man ikke blir kurert fra....

Men det er jo litt sant også da :lol:

Frida&Jameel
01-05-2010, 22:15
:D

stine
01-05-2010, 22:26
Sorry Sandoy, tok vekk noen smilyer, siden det nesten ble umulig å lese her :)