PDA

Se full versjon : Parelli i tr.heim?

mcoogco
09-08-2009, 00:18
Er det noen som driver med Parelli i tr.heimsområdet? :) Både privatpersoner og instruktører? Noen som har vært på kurs og kunne tenkt seg å dele litt om det med meg?

Jeg skulle gjerne hatt noen som kunne vist meg, og diskutert litt med i nærområdet :)

Kanskje det er noen som har bøker/filmer osv. de kan leie ut for en liten slump?
:wav:

Tyzonsdoll
09-08-2009, 13:42
Er det noen som driver med Parelli i tr.heimsområdet? :) Både privatpersoner og instruktører? Noen som har vært på kurs og kunne tenkt seg å dele litt om det med meg?

Jeg skulle gjerne hatt noen som kunne vist meg, og diskutert litt med i nærområdet :)

Kanskje det er noen som har bøker/filmer osv. de kan leie ut for en liten slump?
:wav:

Er ingen innstruktører i norge, vi har bare en i skandinavia og han bor i sverige:/
Men, jeg har hørt av 2 stk som driver som studenter i trondheims området. Jeg kan prøve å finne navnet på dem litt senere i kveld;)

mcoogco
09-08-2009, 15:38
Er ingen innstruktører i norge, vi har bare en i skandinavia og han bor i sverige:/
Men, jeg har hørt av 2 stk som driver som studenter i trondheims området. Jeg kan prøve å finne navnet på dem litt senere i kveld;)

:wav: Jippi! Gleder meg til å høre!

Natalie_s
10-08-2009, 10:46
Det har vært Parelli kurs på Vaadan, for noen år siden, svindyrt:S Er ei i Nord Trøndelag som arrangerer kurs med ulike Parelli-instruktører, men kommer ikke på navnet akkurat nå..

Og jeg har også en Parelli-bok du kan låne vettu, kan prøve å huske å ta den med i kveld;)

Tyzonsdoll
10-08-2009, 17:57
:wav: Jippi! Gleder meg til å høre!

Beklager beklager.... glemte helt av å sjekke det ut igår:( skal prøve å finne navnene på de idag:) Ei fra stallen sendte nettopp lippizaneren sin på for til en parelli student i trondheim :)

mcoogco
14-08-2009, 09:42
Beklager beklager.... glemte helt av å sjekke det ut igår:( skal prøve å finne navnene på de idag:) Ei fra stallen sendte nettopp lippizaneren sin på for til en parelli student i trondheim :)

Har du funnet ut noe mere? :)

Idaaugdal
14-08-2009, 18:13
Jeg bor vell ikke i tr.heim da, men ca en time utenom. Jeg har vært på parellikurs, og driver fortsatt med det - på hobbybasis : ))

Eia
28-09-2009, 21:06
hei silje =)

søk bente fremo på nett, gammel venninne av mæ faktisk. om du hu kalle hu inn så vil æ bli me :D så da må du varsle...

Lilleiile
29-09-2009, 23:16
hei silje =)

søk bente fremo på nett, gammel venninne av mæ faktisk. om du hu kalle hu inn så vil æ bli me :D så da må du varsle...

Men Bente har vel ingen ting med parelli å gjøre?

Mandarinhest
29-09-2009, 23:18
Bente kan 7games og har brukt det på flere hester hun har jobbet med.

Bare se på hjemmesiden hennes. Hun har nettopp skrevet om det.

Lilleiile
30-09-2009, 20:18
Bente kan 7games og har brukt det på flere hester hun har jobbet med.

Bare se på hjemmesiden hennes. Hun har nettopp skrevet om det.

jaok, men uansett så følger hun Ole Johansens metoder, ikke Pat Parelli's.

Kaja
02-10-2009, 01:30
Anita Veimo bor på Stjørdal og er en Parelli-entusiast som har vært med på å arrangere Parelli-kurs og lignende.. :) Høres det interessant ut? Hun og flere har vært samlet og hatt "playday" med hestene, osv.

Leia
31-10-2009, 21:57
Ikke i Trondheim, men kan jo nevne det fordet, tilfelle det er interessant. Eddy Modde, en Parelli instruktør fra Nederland (tror det var Nederland), kommer til Nes kommune i Akershus til sommeren (rundt 20 juni 2010). Han underviser i lvl 2-3 :)

Margit og Kvikk
27-01-2010, 11:20
Stall Nidelv!! Her på stallen er det hvertfall øhm...*tenke*... 5-6 stk som holder på med Parelli/parelli-tankegang! Har hatt flere kurs med Hippona og de kommer innimellom og har enkelttimer. Har også ei som har godkjent level 1 og level 2. Husker ikke helt adressen til hjemmesiden, men søk på stall nidelv på google, så skal det komme opp! Driver selv med Parelli på hobbybasis (sender ikke inn filmer og sånt, bare for vår egen del) og synes det er kjempe moro!

westernhorse
08-03-2010, 12:49
Anita Veimo bor på Stjørdal og er en Parelli-entusiast som har vært med på å arrangere Parelli-kurs og lignende.. :) Høres det interessant ut? Hun og flere har vært samlet og hatt "playday" med hestene, osv.

ja.. anita veimo. har vært på parelli kurs til disse, blir kurs i sommer igjenn. de har hjulpet meg med mine videoer så jeg har godkjent lev 1 nå, å skal ta level 2 når jeg får rota meg til å filme det :rolleyes: de driver egen bedrift som heter hippona der de underviser i forskjellig. kjempe flink :D kan få tlf nr henne på PM om du vil. anbefaler henne på det sterkeste.

Pia Elisabeth
27-04-2010, 01:51
Må bare få nevne Bente, aka hestebente. Jeg har sett henne jobbe med hester med parelli sine metoder.. Å det er imponerende:)