PDA

Se full versjon : Paralell forskyvning?

Linnks
14-05-2009, 10:49
Da jeg var på utstilling i fjor sommer fikk jeg beskjed om at hoppen min var paralell forskjøven. Hva er egentlig dette? Vet at det har noe med feil beinstilling å gjøre, men det er helt umulig for "oss vanlige " mennesker å få øye på, det er mao ingen som klarer å se dette på henne.

Synes også det er merkelig at hun er kåret både i DV og Dansk Pinto når hun har dette...:confused:

Kan det være at de norske dommerene tok feil? Nå skal det sies at det var første gang jeg var på utstilling og var temmelig grønn på oppstilling å sånt.

Er det noen vits i å prøve henne på utstilling igjen?

Noen som vet...?

Ingvild
14-05-2009, 16:54
Sett framanifrå skal beina ha ein akse som dannar ei loddrett linje gjennom skulderledd, olbogeledd, kne og kodeledd. Parallellforskyving er ei form for aksebrot i denne linja. Den vil då vere forskyvd parallellt, slik at det er ei linje frå skuldra ned til kneet, og ei linje frå kneet, gjennom pipa og til koden.

Kvifor tykkjer du det er merkeleg at ho er kåra i andre forbund med denne feilen? Så vidt meg bekjent er det ikkje eksluderande i nokon raser? Eg skjønner heller ikkje kvifor dette skulle vere ein grunn til å ikkje vise ho att, dersom ho kan gå opp på andre punkt og såleis heve premiegrada si.

Dersom beina er skeive så er dei skeive, uansett korleis hesten står oppstilt. Eg har tru på at den norske dommarstaben er kompetente nok til å sjå slike ting på hesten, men det har hendt at dommarar har tatt feil. Feks at ting ser skeivt ut frå utsida, men på røngten syner ikkje denne feilen likevel.

Linn85
04-06-2009, 10:58
Min pinto har også dette. Har inntrykk av at det ikke er så "farlig", men heller ganske vanlig. Hun fikk 3 premie på denne utstillingen. Med dårligst karakter på bein.