PDA

Se full versjon : Ridecamp

Kristin og What
30-03-2009, 22:27
Noen her som har tenkt seg på Ridecampen på Lykseth i år?
Jeg skal :)
Var der ifjor også, og hadde det kjempebra! Da var jeg med på lånt hest, mens i år blir det på egen - så da må det jo bare bli enda bedre! :)

Karoline87
30-03-2009, 22:43
JAAA jeg skal dit :D Gleder meg vilt! Har hørt så mye bra om campen så i år SKAL jeg være med, har ikke hatt mulighet tidligere. Kommer selvfølgelig med egen hest :)
Hele Stange gjengen kommer oppover fra oss :)

Nikita
30-03-2009, 23:34
Når er det? Hvor?

Lurer på om det er det hun venninna mi har meldt oss på..

Karoline87
31-03-2009, 16:40
Det er på Lykseth på Hamar 26-29.juni.. Prisen var ihvertfall i fjor 2200,- Da får du to pass daglig med trenere fra USA, faglige timer om utstyr og ridning o.l., stallplass hele helgen for hest (-fôr), tre måltider daglig til deg selv, med overnatting vet jeg ikke åssen det er.
Jeg sover ihvertfall hjemme tror jeg el i campingbil. Men hesten setter jeg der :) Det er så mye gøy som skjer på kvelden der så har veldig lyst til å ligge der, men jeg bor jo ikke mer en 10min kjøring unna hell da :P

Nikita
31-03-2009, 19:00
Vi skal til High Chapperall de dagene der vi :D

Men vi skal på en type camp i august, fra tirsdag til lørdag i uke 33. Jeg kommer bare fredag og lørdag, det var bare da det var ledig. Hun jeg skal være med skal ri hele uka, da tar hun med min hest oppover på mandag, og rir han kanskje noe hvis det blir litt for mye for hennes hest (det ble det sist). Husker ikke hvor dette var henne da... Rena tro?... Var med Wass tror jeg.

Karoline87
31-03-2009, 19:14
Stemmer det er samme helgen det.. Tror jeg dropper den i år som i fjor egentlig.. men er mye gøy å se der nede da, er mange ta gjengen som skal nedover :)

Ja stemmer det er ukes kurs med Walle hos Liven på gården hennes i Rena. Der er det kjempe fint oppe. ! Det var prat på en stund at det skulle være hos oss, men vi har ikke kapasitet nok på stallen. Der lærer du garanter mye og Walle er morsom å ri for :)

Nikita
31-03-2009, 19:21
Jeg har ikke vært på Ranch horse classic på High chapperal, så jeg gleder meg. Jeg har ikke ridd for Wass heller... hehe... håper han er koselig :D Jeg håper bare at vi hjelp der vi er. For det er klart at Hollywood skal vært kommet lenger i forhold til at han blir 5 år til sommeren. Men vi skal jo i alle fall på en clinic før det, skal prøve å få til enda en, men må få skattepenger først.. Og sjåføren min (Tonje, hun jeg står hos som også har westernshest og rir for Wass) må skulle dit samtidig. Hun skal opp på kurs hver mnd med Wass. Jeg skulle prøvd å vært med i mai, men jeg har egentlig ikke penger eller tid :(

Tonje nevnte det at det skulle vært et annen sted egentlig, ukeskurset til Wass :)

Nikita
16-06-2009, 18:02
Vi skal på ridecampen vi!! Jippi! Blei det i stedet for Sverige.

:wav:

Får jeg treffe dere også da! Kommer dere på torsdag eller fredag?