PDA

Se full versjon : Noen som driver med Parelli Horsemanship?

Gjest-
23-09-2006, 23:37
Driver å funderer sterkt på om jeg skal bestille meg Parelli Horsemanship DVD'ene og begynne med det.
Har også funnet ut at en times tid unna her jeg bor, så er det flere Parelli instruktører på en stall. Så her ligger jo ting litt til rette :)
Lurer på om det er noen andre her som holder på med det?

nance
25-09-2006, 10:04
Slettet av nance

Gjest-
25-09-2006, 10:24
Den der funker ikke for meg i alle fall. *trenger egen hest*
Men kurssted har jeg jo funnet her jeg bor! Tenkte bare på om noen andre her holdt på med det :)

Falo
25-09-2006, 22:07
Hei!
Eg holder på med 7 games, men det er noe du ikkje trenger en instruktør til å lære, det lærer du fort bare ved å lese.
Kan finnes på internett, bøker og boken Bakkerarbeid.

Og sikkert 100 plasser til;)

Lykke til uansett, og prøv 7 games, funker kjempe bra;) Kan finne linken til deg om du vil;)

Kos Ida:)

Gjest-
25-09-2006, 22:17
Har faktisk pratet med en Parelli instruktør fra sveits idag, og kommer til å melde meg inn i Savvy club når de åpner det i Sveits!
Skal få bestilt meg lvl 1 DVD så fort som mulig også, ser kjempemorro ut!
Og muligens jeg drar på lvl1intro kurs om et par uker :)

Men har du forresten 7 games link? Har funnet noen, men de er ikke noe særlig bra forklart syns jeg....

Falo
25-09-2006, 22:24
Hallo;)

Har du lest denne?
Synst den var OK;)
http://www.angelfire.com/ct2/klikk/leker.html

Gjest-
25-09-2006, 22:28
Har faktisk funnet den siden før med masse god informasjon om klikker, men oversett at det var noe om 7 games der ;) Så gøy, dette skal jeg lese på :)

Takk skal du ha :D

Falo
26-09-2006, 16:21
Hei!
Værsegod :D

Missy
04-10-2006, 13:48
det er vel ingen norske parelli instruktører. De kaller seg det å holder kurs og tar i mot hestet osv, det gjør jeg jo selv også. Men godkjent parelli instruktør er det ingen av i norge desverre, ikke enda. Men vi har en i sverige.

Selv har jeg fulgt horsemanship homestudy både level 1 og 2, men er ikke enig i alt parelli står for og hans handlinger, så jeg kjører litt kombinert kjør, litt parelli og mest eget.
Men homestudy level 1 er abselutt til å anbefale, det er en vekker, å flott forklart. Etter level 1 bestått, er det bare å bygge videre selv med fantasien som grenser. Å det er fabelakti enkelt, og ikke minst gøy å se hvordan hesten former seg, og ikke minst hvordan den etter hvert former deg.

Gjest-
04-10-2006, 13:52
For min del, så holder jeg til i frankrike, og har en parelli instruktør et par timer herfra over i Sveits :D

Skal bestille meg lvl1 så fort kjæresten er på jobb i usa om en måned, så da kan jeg begynne i november :D

Missy
14-10-2006, 18:06
Lykke til Lene:) Du vil utvikle deg selv fabelakti mye, er selv ferdig med level 1, å er evig takknemmelig for at jeg datt oppi det hele. Det er en selvutviklings prosses.

Du må fortelle hvordan det går:)

Gjest-
14-10-2006, 18:10
Skal fortelle ja ;) Skriver jo treningsdagbok for hver dag på hjemmesiden min... ;) Så du får sjekke litt rundt der om et par måneder, så er jeg sikkert i gang :D
*gledemeg*

Missy
14-10-2006, 20:59
Ja,det skal jeg følge med på, syns det er alltid like gøy å se noens utvikling i level 1, det er der man våkner på en måte. Du kan bare spøre meg hvis det er noe du lurer på:)

Å igjen, lykke til:)

Gjest-
14-10-2006, 21:03
takk for det :) kommer sikkert til å ha noen rare spørsmål når jeg begynner ;)

sofiekk
17-10-2006, 19:26
holder også på med level 1:) er ikke sånn jeg jobber med det hver dag, men litt innimellom å bruker det mye i det daglidakse uten å tenke over det:)
utrolig morsomt. annbefales :D

Gjest-
17-10-2006, 19:35
holder også på med level 1:) er ikke sånn jeg jobber med det hver dag, men litt innimellom å bruker det mye i det daglidakse uten å tenke over det:)
utrolig morsomt. annbefales :D

bestilte lvl 1 og alt utstyr igår! Så nå trenger jeg bare vente til kjæresten kommer tilbake fra USA om en måneds tid, så er jeg igang :D

Gjest-
24-11-2006, 15:00
woho! The package has arrived!
Fikk den igår, begynt på lesson 1 og snart skal jeg begynne med Milla! Blir spennende å se hvordan dette kommer til å gå :D

Kaja
24-11-2006, 22:14
Ønsker deg og Milla masse lykke til, Lene! :-D

Gjest-
24-11-2006, 23:10
takker :)
tror vi hadde en veldig god start, begynte idag, 30 minutter på beitet og hun sto sammen med meg hele tiden! Det var så koselig, satt og nøt utsikten på alpene med Milla ståenes rett ved meg der jeg satt :)

Hanna
24-11-2006, 23:43
aaaw.. koselig ^^