PDA

Se full versjon : Rodeo

Silje og Tindra
19-02-2009, 21:36
Rodeo
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Rodeo (http://www.rodeo.no)

lenaulv
19-03-2009, 00:15
Jeg har dårlig erfaring med Rodeo.
Har bestillt varer og oppgitt størrelse, og fått varen i feil størrelse.

Jeg har bestillt varer det viser seg at de ikke har, og ikke blitt informert om dette uten at jeg selv tok kontakt og etterlyste pakken.

Fikk et smålig gavekort som plaster på såret, og bestillte nye varer. Men de hadde ikke det jeg bestillte...nok en gang.

Dårligste nettbutikk jeg har opplevd.
Null poeng med tanke på å rette opp feil på feil.

Nina
19-03-2009, 00:18
Jeg har bestilt derfra to ganger, og er i grunn fornøyd. Den siste gangen hadde de ikke varen på lager, men tok kontakt med en gang og sa i fra hvor lang ventetid det var og spurte om jeg ville vente. Fikk pakken med en gang de hadde fått inn igjen på lager. :)

Linda
07-08-2009, 20:29
Jeg bestilte varer derfra for 2 uker og 4 dager siden, men har ikke sett noe til pakken enda..
De hadde ferie til 31.juli, og det var visst da noe lenger leveringstid, men det er jo en uke siden de sluttet ferie.
Utålmodig!
Ikke har jeg fått svar på mail heller, hvor jeg spurte når jeg kunne vente varene.

zeldis
10-08-2009, 14:13
Såvidt jeg har erfart lønner det seg å enten møte opp i butikken, eller å ringe og kontrollere at de har på lager før man bestiller. Ellers kan det ta laaang tid.

Ellers har jeg hørt de er gode på saltilpasning (westernsal).

I&M
10-08-2009, 14:28
Det er noen år siden jeg handlet fra denne butikken, men det ble bare med den ene gangen.
Bestilte noen benbelegg, men fikk tilsendt noen helt andre. De som jeg bestilte var utgått fra sortimentet... Kanskje en ide og gi meg beskjed om det!?!
Sendte beleggene tilbake og bestilte da i stedet et blått skrittedekken i ull. Fikk tilsendt et rutete ulldekken som jeg faktisk hadde fra før :rolleyes:..
Ble skikkelig irritert, sendte dekkenet i retur og ga beskjed om at jeg ville ha pengene inn på konto snarest. Pengene måtte jeg ringe og mase om to ganger før jeg omsider fikk de!
For min del er dette den mest useriøse butikken jeg noen gang har vært bort i!

Nikita
10-08-2009, 14:39
Jeg bestiller herfra hvis ingen andre butikker har det jeg skal ha, det vil si noe bra westernutstyr. Jeg kjøper ikke generelt utstyr her for å si det sånn!

Bestilte noe der for 3 uker siden, og har ennå ikke fått lapp i posten!! Litt irritert, for jeg har bestilt en gjord med lammeull, da hesten fikk litt gnag etter siste clinic. Nå er det clinic igjen denne uken, men kan vel banne på at den nå er på vei med posten, sikkert sendt i går. Men jeg skal ringe dem i morra, for jeg skal forbi der på torsdag, og da kunne jeg like gjerne kjøpt i butikken deres. DA hadde jeg fått brukt den på denne clinicen til helga :) Men det ser dårlig ut nå...

Linda
10-08-2009, 17:04
Jeg bestilte varer derfra for 2 uker og 4 dager siden, men har ikke sett noe til pakken enda..
De hadde ferie til 31.juli, og det var visst da noe lenger leveringstid, men det er jo en uke siden de sluttet ferie.
Utålmodig!
Ikke har jeg fått svar på mail heller, hvor jeg spurte når jeg kunne vente varene.

Varene mine skal være på vei nå. Ble ringt på fredag, hvor de sa at hodelaget jeg hadde bestilt hadde de nettopp fått inn, (fikk ikke noe beskjed når jeg bestilte at de ikke hadde det inne, selvom jeg hadde kontakt med de på mail like etter bestilling, det synes jeg jo de kunne sagt fra om), men tøylene hadde de ikke, så jeg måtte få noen andre.

Nikita
16-08-2009, 20:24
Har nå fått bittet jeg bestilte.. Jeg bestilte en gjord et par dager FØR dette bittet, og den har jeg ikke sett noe til. Det var 22. juli. Nå sendte jeg en mail til dem som de ser i morgen, at jeg avbestiller gjorden! Hvor lenge skal man vente da? Uten å få beskjed om de har den eller ikke, har sendt den eller ikke?

Uff, jeg misunner de som driver med data og stadig bestiller saker på nett, da får man pakkenr man kan spore osv. Ting kommer i løpet av 3 dager! MAN!!!

trineck
06-09-2009, 21:23
Bestilte en pakke 25.08 og 03.09 kom hentelappen, noe som er OK.
Det jeg ikke likte var at av tre ting i bestillingen manglet det en. Den står som etterbestilt- det burde vært informert om at den ikke var på lager i det jeg bestilte, dvs handlekurver med lagerstatus slik som endel andre nettbutikker har.

Jeg liker heller ikke at det eneste alternativet er postoppkrav.

Men i fjor bestilte jeg sal hos Rodeo med tilpasning og det hele, og har fått lange og velforklarende svar på mail i den forbindelse, pluss en sal jeg er meget fornøyd med (det samme er hesten). Så jeg hadde gjerne brukt dem igjen skulle jeg kjøpt sal!

Generelt synes jeg også det er bra at de tar inn fra relativt rimelig opp til konkurransekvalitet på de fleste produkter, slik at man kan velge.

trineck
07-09-2009, 23:20
...og noen dager etter hentelappen på første pakka dalte ned i postkassa, fikk jeg brev om restnoteringen på det manglende produktet, inkludert forventet leveringstid. Rart de sender brev og ikke mail, men jeg fikk iallefall beskjed!

carambee
04-12-2010, 08:09
Har vært så lur at jeg bestilte julegave fra denne butikken før jeg sjekka denne tråden. Noen som har nyere erfaring med Rodeo?
Har bare fått en ordrebekreftelse på mail, ingen beskjed om at pakken er sendt etc.
Sendte en mail til de nå hvor jeg ber om ordrestatus, håper jeg får svar.

Nikita
04-12-2010, 13:56
De pleier å være noenlunde raske til å sende synes jeg! Jeg fikk siste levering 4-5 dager etter jeg bestilte ;)

carambee
04-12-2010, 14:19
Ok. Mye mulig den er kommet, siden jeg ikke har fått sporingsnr vet jeg ikke det før jeg er hjemme om 10 dager

carambee
06-12-2010, 07:58
Sendte mail på lørdag, og fikk svar på lørdag at pakken er nå sendt, med sporingsnummer. Så da er den på vei. Fikk intrykk av at jeg var glemt, men samma det, så lenge de reagerer på første henvendelse :)

Tvillingmamma
19-01-2012, 18:54
Nå har jeg ventet i 16 dager siden jeg bestilte og ikke sett noe til pakka eller no anna :( Sendte purremail i dag, men mister vel håpet ja.

Tvillingmamma
20-01-2012, 05:07
fikk mailsvar fra dem nå i natt! Og de hadde ikke ditt og datt inne, men de hadde heller ikke gitt beskjed. Anulerte hele greia og drar heller en times kjøring herfra og får tak i det! Er ikke veldig fornøyd over servicen nei.

Code Key
31-01-2012, 10:15
Har vært i kontakt med dem ang tilpasning av westernsal. Det tok lang tid, og noen mase-eposter før jeg fikk svar, men da fikk jeg til gjengjeld et grundig og utfyllende svar på mail når de først ble ferdige. Har bestilt en pakke fra dem nylig (25.01) håper jeg får den snart, uten mer strev :-)

Jeg har også bestilt fra der tidligere, men da var ikke beleggene jeg skulle ha på lager. På grunn av dette ble det en del ekstra ventetid, men jeg fikk 20% rabatt på varen når de først fikk de inn. Fornøyd med den handelen vertfall, selv om det ikke var optimalt. Ellers har jeg stort sett hørt at folk er fornøyd med dem, men de bruker ofte lang tid.

Gudhild
23-04-2012, 18:51
Hvor lang tid skal det gå før man begynner å mase på dem da?:)

Nikita
23-04-2012, 19:28
Et par uker toppen!

berit_kristine
26-04-2012, 21:43
Har handlet av dem noen ganger. Lang leveringstid, men ellers har jeg alltid fått det jeg har bestilt.

Gudhild
27-04-2012, 14:07
Hentet pakken for noen dager siden og tenkte det kom til å bli et styr fordi prisen på lappen var mye lavere enn det jeg hadde bestilt for. Men lå en lapp med pakka hvor det sto at de sendte resten av utstyret fraktfritt om ca. 10 dager da resten kom inn igjen. OT, men tror jeg har endt opp med verdens tykkeste westerntøyler:D

Gudhild
16-06-2012, 22:27
Har sendt min første "sinnamail" i hele mitt liv, så er spent på utfallet. Med andre ord ikke veldig fornøyd med dem om dagen..

Bea
16-06-2012, 22:56
Hva skjedde ?

Gudhild
16-06-2012, 23:17
I april bestilte jeg en pakke med alle filmene til Bob Avila (blandt annet) og alle filmene kom bortsett fra to. De var de tomme for. Gikk inn på nettbutikken litt senere da jeg trengte noe annet stæsj og siden de hadde filmene der fortsatt, så bestilte jeg de to siste jeg manglet. Alt kom bortsett fra disse to. Fikk ikke noe brev denne gangen om at de kom senere eller var tomme slik som forrige gang. Synes det er litt irriterende fordi man må jo betale mer for alle filmene når de skal komme stykkvis og oppdelt og så blir det jo porto hver gang også naturlig nok. Synes det er så teit at de har jo alle filmene der ennå på nettbutikken sin og til og med denne pakken som er billigere om man bestiller alle. Men det "verste" av alt er jo at jeg mangler blandt annet nr.1, så i hodet mitt blir det da litt håpløst. Ikke finner jeg den i utlandet heller uten å betale en haug i toll..

Bea
17-06-2012, 10:17
Hvis de var tomme er det vel vanlig bestille opp og saa sende ut, uten tilegg i porto ? Er jo deres feil.

Gudhild
18-06-2012, 13:00
Fikk svar i dag, så der var de raske:) De skulle se på saken så fort så mulig, så nå er jeg spent:)

Gudhild
21-06-2012, 01:27
Fikk svar igjen i dag hvor jeg fikk oppklaring av hvorfor ting har blitt som det ble. Kort fortalt har posten rotet bort restnoteringen min(Ikke noe nytt, enda samboeren min har sendt sinna-mail til dem og snakket med postkontoret) Så hadde Rodeo hatt problemer med sin leverandør, så jeg fikk tilbud om å sende alle dvdene tilbake eller vente til leverandøren fikk ut fingern. Ville vente jeg da, siden jeg virkelig vil se denne dvd.serien:)

Fikk til og med en unnskyldning og det setter jeg stor pris på:D

Liker Rodeo mer og mer nå:P

Gudhild
12-08-2012, 02:32
Hvis noen lurte så har jeg fortsatt ikke sett noe til dvdene mine:(

Gudhild
14-08-2012, 05:58
Fikk kjapt svar og nå skulle de være sendt og jeg slapp å betale porto:-)

ChristineU
14-08-2012, 09:20
Krysser fingra for at de kommer :D

Sent from my iPhone using Tapatalk