PDA

Se full versjon : Bjørn Johansen (?) Han som var i hesteliv

Wilisia
16-01-2009, 21:55
Leste i hesteliv for en tid siden om en mann som hadde trent noen eller alle ol-rytterene våre. Han hadde en stall i sverige (eller var det danmark?), med en haug med hester. Han var imot at føllene ble tatt så tidlig i fra moren bl.a og det at hesten skulle bli tvunget over hinder den egentlig var redd for.

Noen som vet noe om han? Har han(stallen) hjemmeside eller noe? Noen som kan scanne artikkelen inn til meg? :angel:

Wilisia
17-01-2009, 10:28
ingen som vet?:p

RenateSJ
17-01-2009, 15:50
Hvis det er den sverigeboende Bjørn Johansen (eller kan det være Johannessen) jeg tror, så har jeg ridd for ham på sprangkurs. Likte å ri for ham husker jeg. Ikke så urettferdig mot hestene som man kan oppleve fra visse andre trenere.

Stemmer med at han sier han ikke syns noe om å tvinge hesten å hoppe høyt eller slikt. For han var bestemt på å få ting til på lave høyder, ellers var det ikke vits å hoppe høyt sa han.

Men når var denne artikkelen? Abonnerer jo på hesteliv...

Wilisia
17-01-2009, 18:55
Hørtes ut som han fra artikkelen ja^^

Det aner jeg ikke, for jeg leste det hos dyrlegen.. Det var når Roxanne hadde tannrasp.. i november. Og det var ikke gangen før der, i januar. Så en ganga mellom januar-oktober08 xD