PDA

Se full versjon : Øhh... hest til låns??

Lopke
10-09-2006, 18:20
Vet ikke om jeg burde hive denne her eller på etterlysninger, men altså..

Lurte bare.. jeg og ei annen, (hun sier nok fra selv om hun vil kobles på dette rare innlegget mitt :lol: )
Ja altså vi har hester som ikke har terreng som den beste siden.. Men har begge lyst å ri enten distanse eller terreng på stødige hester.. Finnes det noen derute som ville ha lånt ut hestene sine til et stevne sånn for treningens skyld?? Som ikke selv kan ri av en eller annen grunn..

Så er det altså to her som melder seg frivillig til Rogalandsområdet...

Tja.. det var da forsøket værd.. Hadde vært kjempegøy men nå er situasjonen altså sånn her at vi ikke selv kan bruke hesten våre på akkurat dette.. :(

Tone
10-09-2006, 21:04
Hadde du/dere vært i "rette" del av landet så kunne du få lånt "en drektig vallak" til distanse http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/froehlich/n045.gif

Lopke
10-09-2006, 21:06
aha... Bodø. Det blir nok litt langt ja :)

Wulfi
10-09-2006, 21:10
Jeg er redd Stina ikke er noen distansehest. :lol:

Ferrari & Miriam
10-09-2006, 21:13
er vikedal (det er der du bor?) langt fra Aksdal? For bor det en hyggelig fyr med x antall hester som blir brukt til distanseridning. Han låner sikkert vekk et par om du spanderer et par pils og en klem :lol:

Lopke
10-09-2006, 21:14
Hihi... nei hun er nok ikke det.. Men sånn er det jo bare.. Gullklumpene våre kan så mye annet.. Men lett på beina.. nææh..

Hadde jeg hatt penger nok til å bare drive med hest og ikke jobbe mer så kunne jeg faktisk godt tenkt meg en araber.. Det er råtøffe i terreng..

Men jeg litt glad i frieseren min og da. hun får bli dressur/kose/tur/kjørehest istedet...

Bente & Etanec
10-09-2006, 22:50
Hadde det ikke vært så langt fra her hvor jeg bor, skulle du ha fått prøvd deg i et ritt på Etanecen min :D
Jeg kunne gjerne ha satt deg på ham gjennom en løype, føler jeg kjenner deg såpass godt etter mange mnd på mixen. Ellers så skal du vite at jeg setter ikke "hvem-som-helst" på ryggen hans, for han er "mors" gullegutt :wink:

Dumt der er såpass stor avstand mellom oss.. Ellers skulle du fått låne ham hvertfall.
Men hva med og sjekke ut ham som Miriam tenker på? Jeg tror også han er villig til og låne bort en araber til deg. Om det er ham jeg tror hun mener så er han kjempesnill, og ønsker selv også at distansemiljøet skal vokse :D

Lopke
11-09-2006, 00:29
Oi da.. jeg så jo ikke det innlegget før nå.. (€&#"&!# aktive innlegg knapp som jeg savner :))

Jo aksdal er jo ikke langt fra meg..
Det er jo ikke Egersund heller, men litt kanskje..Aksdal er 45 minutt herfra..

Tuuusen takk for de snille tankene Bente :) Kanskje jeg er snill og grei men jeg kan jo skje å ri som en tulling?? he he.. nei da jeg er ganske forsiktig.. Har mest erfaring med unghester å da kan man jo ikke leke tøff og utfordre seg selv og dyret.. Så.. tusen takk.. Neste gang jeg drar til Egersund (DK) om jeg tar den ruta, skal jeg komme innom og klemme på både deg og Etanec :)

Jeg skal prate med rytter nr 2 som ennå ikke har vist seg ja :) he he.. Kjenner ikke til noen mann på aksdal som har masse hester (arabere?) og driver med distanse??

Hvem er det? send meg en PM om det ikke kan postes her..

Ferrari & Miriam
11-09-2006, 06:48
pm sendt (tror jeg da, ikke helt våken ennå :P )
Han har en del arabertasser han. Holdt på med distanseridning i en del år nå, men har ikke startet så mye i det siste da han følger opp datteren sin som også har fått øynen opp for denne grenen.

Mari
11-09-2006, 07:29
Oi da.. jeg så jo ikke det innlegget før nå.. (€&#"&!# aktive innlegg knapp som jeg savner :))

Den finnes her den, helt øverst til høyre på forsiden.

Hilde
11-09-2006, 08:25
I Aksdal? Vet om noen på Askeland/Førland som driver med arabere/distanse.

Silje og Tindra
11-09-2006, 08:33
Som Mari sier Lopke, vi har en aktive emner-knapp, men den heter ikke det samme. Det er prøvd forklart opptil fler ganger .. ;-)

Bente & Etanec
11-09-2006, 08:37
Jeg søkte på gule sider og fant adressen til han jeg tenker på, adressen var Tau..
Så da ble jeg usikker på om det er samme vi tenker på Miriam?
Er Tau langt fra deg Lopke?

Og Lopke; du er hjertelig velkommen bort til meg og Etanec neste gang du skal til Egersund :D

Lopke
11-09-2006, 08:57
Jeg søkte på gule sider og fant adressen til han jeg tenker på, adressen var Tau..
Så da ble jeg usikker på om det er samme vi tenker på Miriam?
Er Tau langt fra deg Lopke?

Og Lopke; du er hjertelig velkommen bort til meg og Etanec neste gang du skal til Egersund :D

aha, du tenker vel på Jan?? Han er supersnill ja.. men det blir litt langt det og.. Bor ikke så langt fra
Haugesund.

Lopke
11-09-2006, 08:59
Som Mari sier Lopke, vi har en aktive emner-knapp, men den heter ikke det samme. Det er prøvd forklart opptil fler ganger .. ;-)

ja og jeg vet hva dere mener :) jeg bruker og denne knappen. Men den lagrer innlegg fra siste besøk. Ergo er jeg logget inn i lengre tid kan jeg ikke sortere innlegg fra siste 15 minutt slik på mix.. men men.. jeg overlever.

Bente & Etanec
11-09-2006, 09:01
Ja det var han jeg tenkte på. Men håper at Miriam har en annen i tankene da, som bor nærmere deg? Jeg krysser fingrene for det jeg :wink:

Ferrari & Miriam
04-01-2007, 22:52
Kan nevne lån av hest for Lars Øyvind om jeg treffer på ham neste helg ;-) Forstod at han også skulle på grenkonferansen. Hvis du ikke allerede har snakket med ham da.

JanneogTanha
15-01-2007, 15:17
Lopke!!! gode nyheter!!! :dusk:

ellen shur(!?...er det slik det skrives?!?..jaja ;-) )hun pratet om å ville ha ei jente hos seg og trene hestene hennes,og som kunne være med å delta på stevner.dette er jo en mulighet for deg!miriam kommer med mer info. fikk ikke med meg alt.men ellen bor jo rundt der du bor!?