PDA

Se full versjon : Kurs hos Mjøsa hesteklinikk?

Silje og Tindra
05-09-2006, 14:29
De har ingen egen side som jeg kan finne, men fant denne (http://www.gandur.org/mjosa_hesteklinikk.htm) aktivitetskalenderen via Gandurs hjemmeside. Kursene ser ut til å være åpne for alle?

Jeg har veldig lyst til å melde meg på kurset om massasje og stretching den 09.12, men siden det er en stubb vil jeg gjerne vite om noen har vært med på kurs der og sånt før? Er det verdt det?

Hyl ut om noen i Oslo-området har tenkt seg dit, for noe sier meg at det ikke er nabostedet til stasjonen.. ;-)

Ane,Blida&Brana
06-09-2006, 21:24
http://www.mjosa-hesteklinikk.com/

Her er hjemmesia deres.
Jeg har tenkt meg på de kursene.

Har vært på Mjøsa Hesteklinikk både med hesten min og utenom(besøk i prosjektuke)

Lisel og Eric er to utrolig dyktige mennesker, som også har med seg Karina(massasje mm). Skjer det noe med hestene mine som gjør at de trenger noen form for dyrlegebehandligg drar jeg dit, ingen tvil! Eneste dyrlegene som jeg stoler på.

Har ikke vært på noen kurs hittil, men de som har vært der har meldt seg på flere. Tror det er god kvalitet på disse kursene.h

Silje og Tindra
06-09-2006, 21:30
Okei, får se om det ikke blir et massasjekurs på meg, da.

stine
06-09-2006, 23:39
hei!!

jeg har vært på det kurset, det er veldig bra. Jeg har vært på mange kurs der og alle sammen har vært svært vellykkede.
Du bør forte deg å melde deg på, for de kursene er populære!!

Jeg bor ikke så langt unna de og de er kjempedyktige alle sammen der. Bruker dem på hestene mine jeg.

stine
06-09-2006, 23:44
jeg må på det sterkeste anbefale førstehjelpskurset på hest de har jevnlig, det var veldig lærerikt og bra. Masse nyttig informasjon. Jeg har blant annet vært med på det massasje kurset, førstehjelpskurset, longeringskurset.

Silje og Tindra
07-09-2006, 12:11
Problemet er at jeg må vite om noen andre som skal, rett og slett fordi det ser ut som klinikken er oppi gokk, og jeg ikke har førerkort eller bil :-s

Kommer meg til Stange, liksom, men ikke til klinikken.

stine
07-09-2006, 17:56
det er 5km fra togstasjonen til hestekllinikken, og det går ingen busser dit...

Silje og Tindra
07-09-2006, 18:23
Nei, det var derfor jeg sa at jeg ikke kom meg fra stasjonen og dit.. ;-)

Rosita!
08-09-2006, 22:26
Jeg hadde veldig lyst å være med på kurset om Luftveislidelser hos hest....Men er jo veeeldig langt å reise da,så får se hva det blir til.
Men var jo flere kurs der som sikkert hadde vært gøy å fått med seg.

stine
08-09-2006, 23:17
det kurset har jeg tenkt meg på også..