PDA

Se full versjon : Dyresport

Silje og Tindra
30-11-2008, 12:18
Dyresport
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Dyresport (http://www.dyresport.no/)

Ninja007
11-05-2010, 17:58
Noen som har erfaring med denne nettbutikken?
Bestilte et dekken (som jeg betalte samtidig) derifra for 3 uker siden og det er ennå ikke kommet. Det står ikke oppført noe telefonnummer på siden, og de svarer ikke på mail :/

Mandarinhest
11-05-2010, 19:06
Prøvd å kontakte TLF som står her? Er jo samme mail. http://www.telefonkatalogen.biz/firma/R-S-Pettersen-Agenturer/993639119.html

Ninja007
11-05-2010, 23:23
Åh! Takk! Det skal jeg gjøre :)

lenaulv
27-05-2010, 14:55
Hva er det for slags stil å ikke svare på mail når man driver nettbutikk?
Jeg har bestillt fra Dyresport, men i oppkrav.
Ser ut til at de som driver har veldig god tid, og at de ikke gidder svare på mail.
Skrev i en mail at jeg måtte avbestille om jeg ikke kunne få noe svar på når pakken ble sendt.
Men ikke noe svar...hadde jeg betalt på forskudd, ville jeg eksplodert.

Fortsetter denne kundebehandlingen (eller fraværet av behandling i det hele tatt), spår jeg hele virksomheten til helvete.

Timmyjenta
03-09-2010, 10:23
Jeg bestilte to ting herfra den 3/8. Begge deler skulle broderes og leveringstid 2-3 uker.
Sendte mail på fredag forrige uke og lurte på hvor tingene blir av.

Fikk svar samme dag at de var lagt en annen plass hos de som broderer, men at han skulle purre på de og så satset han på at han hadde de hos seg og fikk videresendt dem på mandag. Har fremdeles ikke hørt noe, og begynner nå å bli rimelig sur!

Skal sjekke posten nå etterpå, og har de ikke kommet da heller sender jeg mail IGJEN og hvis det da ikke er noe på gang så...

Kjenner flere som har bestilt derfra uten problem, så er jo typisk den ene gangen jeg skal ha noe..

Ninja007
03-09-2010, 16:35
Jeg fikk pakken 3-4 måneder etter jeg bestilte :O

Timmyjenta
03-09-2010, 19:54
Jeg fikk pakken 3-4 måneder etter jeg bestilte :O

:eek:

Så lenge orker ikke jeg vente! Da blir det kjøp en annen plass ja...

tipsy
10-09-2010, 11:52
Noen som har positive erfaringer? Så de hadde et flott greip til jentungen der... men gidder ikke vente i flere mnd!

Timmyjenta
10-09-2010, 18:48
Jeg fikk pakken i dag!! :D
ENDELIIIIIG!!

Kjempefornøyd med innholdet- fint brodert og alt. Så det var verdt å vente på men likevel...

Ninja007
10-09-2010, 19:24
Jeg fikk pakken i dag!! :D
ENDELIIIIIG!!

Kjempefornøyd med innholdet- fint brodert og alt. Så det var verdt å vente på men likevel...

Bra du fikk pakken "så fort" :D

Timmyjenta
10-09-2010, 19:49
Bra du fikk pakken "så fort" :D

*ler*

Ja føler jeg ventet i en evighet! :p

Men de to ukene det skulle ta ble jo "bare" til seks såh...

tipsy
28-09-2010, 13:06
Tok en råkjangs jeg. Har bestilt greipet. Og har forhåndsbetalt. Betalte du på forhånd Timmyjenta?
*håper innmari det kommer fort* Hvis ikke blir det første og siste gangen for denne butikken....

tipsy
30-09-2010, 07:49
Fikk mail i går om at pakken var sendt, fikk sporingsnr og greier. På den linken stod det forventet levering den 1 oktober...! Synes dette var raskt nok jeg :p *krysser fingrene for at det kommer som planlagt*

Timmyjenta
30-09-2010, 22:52
Nei, betalte da jeg hentet pakken.

tipsy
05-10-2010, 14:42
Meg har fått pakken. Fikk den i går. Syntes 4 arbeidsdager dager var raskt jeg ^^, Og det tar jo litt tid før hentelappen dumper i posten også.

tipsy
17-03-2011, 14:03
Har bestillt igjen. Greip til meg denne gangen. Forhåndsbetalte også denne gangen.

Bestilte 14 mars.. ikke fått noe annet enn automatisk ordrebekreftelse ennå. Skal sjekke om summen er dratt fra kortet, så sender jeg en mail med spørmål om hvorfor jeg ikke får noe oppdatering siden jeg fikk det forrige gang :p

edit: Fikk sporingsnr i dag 17 mars.

Timmyjenta
30-06-2011, 15:27
Tok sjansen å bestilte på nytt herfra jeg.. En enkel pannreim med brodering-jeg velger å være optimist og hååååper jeg har den innen neste fredag!

Timmyjenta
09-07-2011, 00:53
Pannereimen er IKKE dukket opp, får heller ikke svar på mail eller når jeg ringer...

Timmyjenta
11-07-2011, 13:14
Lette etter evt info om hvordan man avbestiller ordre.. Noen som vet? Eller er det bare å sende mail??

Har skrevet det i mail også som jeg sendte, så håper på respons snart.... Åpent 365 dager i året, 24 timer i døgnet du liksom...

Timmyjenta
11-07-2011, 13:25
Nå fikk jeg ENDELIG svar! Hjalp å sende sinnamail! :lol:

Timmyjenta
29-07-2011, 19:25
Venter enda.... :(

Timmyjenta
31-07-2011, 21:42
I går kom endelig tingene, pannereimen var helt gull- men fortøyet var ikke sånn jeg hadde bestilt, fikk sånn vanlig tversovergreie mens jeg egentlig skulle ha sånn som går rundt halsen og med navnet på begge sider.
Sendte mail, fikk svar etter rimelig kort tid med beklagelse og jeg kunne få det fortøyet jeg opprinnelig hadde bestilt samt at jeg kunne beholde det jeg allerede har fått som plaster på såret..

Så nå er jeg fornøyd med servicen jeg har fått etter å ha ventet og ventet, men håper at det jeg vil ha ikke er så langt unna..

Timmyjenta
29-08-2011, 22:05
Venter på det rette brystet fremdeles....

Siste gang jeg bestiller herfra- makan at det skal gå an...

Timmyjenta
30-08-2011, 15:07
Det hjelper visst å savne det her inne for i dag kom det endelig!! :D

maribag
30-08-2011, 22:33
Jeg har for over en måned siden bestilt en montesal i tillegg til stigbøyler, sjekk, halereim osv. Leveringsdagene skulle være rundt 3-5 (7?) dager som vi ble informert om. Men her sitter jeg enda uten noen av varene som er bestilt. Vi har etterlyst dette minst 2 ganger og har fått beskjed om at varene skulle bli sendt ''rett over helga'', i tillegg til ''i morgen'' etter gang nr. 2 vi etterlyste varene. Det er jo selvfølgelig en nedtur i at jeg trengte dette utstyret til en bestemt dato, så derfor er nok ikke dyresport det første valget om det haster..

RebeccaK
04-10-2012, 18:26
Nå har jeg bare handlet kraftfôr derfra, men gjennom bestilling på nett. Hentet selv på lager.
Fikk svar på min ordre etter 3 timer, da var alt plukket frem og jeg kunne komme og hente.

Veldig god service (og veldig fornøyd med en leverandør rett ved som selger Havens)

Tommel opp! :fnise:

Carro
04-03-2013, 20:09
Det var jo veldig hyggelige priser da! Ser at f. eks sikkerhetsreima til zilco koster omtrent halvparten av hva man finner den til andre steder.
Jeg blir litt skeptisk av at ting er for billig og jeg...
Men jeg skulle helst ha hatt den sikkerthetsreima om ikke så alt for lenge.
Hmm, tror jeg tar sjansen, dere andre har jo fått det til slutt da :-P

Carro
04-03-2013, 20:19
ehh..
Har dere bestilt fra denne siden: http://www.dyresport.no/index.php/
Eller fra denne: http://dyresport.mamutweb.com/

Det virker jo å være den samme, men utvalget er mye større på den siste.