PDA

Se full versjon : Jeg datt av dyret mitt i går..tihi

Julie og Kamy
23-11-2008, 00:41
Og det var baaaare pga en hjort:rolleyes:

Jeg skulle egentlig ikke ri i går pga Kamy ikke hadde bordder på seg og det snødde noe så sykt. Men været løyet og jeg tenkte jeg skulle ri henne litt rundt med stallen, så jeg hadde kun grime og leietau på henne.
Hadde tatt de andre hestene inn for kvelden. Rir bortover langs luftegården, der bråstopper Kamy og hiver seg til side, og jeg var jo ikke obs engang, jeg deiser i bakken og der fôr en hjort oppigjennom skauen:p Sværandes drogXD

Kamy sto og glodde frem og tilbake etter hjorten og meg som fortsatt satt på bakken:p Stakkars Kamy skjønte ingenting. Snudde og gikk tilbake for å ri henne bort igjen slik at hun skjønte at det ikke var skummelt, men den gang ei, da ble det bukk, hopp og steiling:p Hun hørte sikkert hjorten fare oppigjennom. Hun gikk til slutt da.

Vet at det er mye hjort her, for det har vært en hjort nesten helt oppi trynet på meg før der, og er masse på beitene om sommeren. Men at jeg kunne komme så nærmt med hesten var litt artig:p Men tror ikke den verken hørte eller luktet oss pga vinden kom mot oss.

Var iallfall ganske artig:)

Wilisia
23-11-2008, 01:03
Kult :D Nesten som ett fall jeg hadde med Roxanne, bare at da var det en kråke hun så :lol:

Pseudonym
23-11-2008, 01:07
hehe, litt gøy at du syns det var gøy og falle av :p

Therese&Gro
23-11-2008, 01:07
Har hatt lignende fall jeg også, pga en "skummel" unge :lol: