PDA

Se full versjon : Lisenstull - HJELP!

Ingus
07-11-2008, 16:22
Har meldt meg på et dressurstevne og driver og pakker nå før jeg reiser til hesten. Da jeg sjekket lisensen min oppdaget jeg at den er fra 2007! Samme med medlemskort fra rideklubben.

Vet med sikkerhet at jeg har betalt årsavgiften i rideklubben, men ble plutselig veldig usikker på lisensen. Har ikke vært ute og startet tidligere i år, men trodde den var betalt og ordnet. Hva gjør jeg nå??

Har jo lisensnr. mitt, men ikke noe bevis på at den er betalt. NRYF har telefontid til kl 14, så de får jeg ikke tak i.

Hvis jeg betaler avgiften og tar med kvittering, regnes det som gyldig da? Og står noe greier om et KID nr på rytter.no... Det har jeg heller ikke, bare et kontonr.

Noen som vet hvordan jeg kan løse dette?

Har jo veldig lyst til å få startet, og nå som alle problemene jeg har hatt med transport og venteliste, klær osv. har løst seg så kommer dette?? Tydeligvis ikke min uke dette...:(

Lucinda
07-11-2008, 17:27
Klubben din skal kunne logge seg inn for å sjekke om du har betalt og dersom ikkje kan dei skrive ut giro med kid. Dersom du betaler denne så skal du få starte.

Du har ikkje fått tilgang sjølv til Din profil? da kan du logge inn sjølv og sjekke om lisensen er betalt. Dersom du ikkje har fått tilgang be klubben din legge inn epost adresse på deg.

Pernooh
22-11-2008, 19:44
Hvordan gikk det?