PDA

Se full versjon : Hestehuset

Silje og Tindra
30-10-2008, 20:52
Hestehuset
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Hestehuset (http://www.hestehuset.no)

Siiilje
30-10-2008, 21:10
Ja, siden jeg absolutt skulle ha denne, så får jeg vel si noe om den da.. :p

Jeg var faktisk innom der i går. Det er litt midlertidig der ennå, men de hadde masse rart der, og jeg fikk kjøpt det jeg skulle :) Hun som jobber det (daglig leder eller noe) er kjempehyggelig:)

smulemor
31-10-2008, 01:13
gamle arbeidsgiveren min det der, trivelige folk.

jeg tror planen er å starte opp på liertoppen kjøpesenter etterhvert bare lokalet der blir ledig.

Harneshaug
31-10-2008, 01:19
Hmm... ligger de litt over i pris, eller er det noe jeg inbiller meg?
Er på utkikk etter Animalintex og dette var den dyreste jeg har funnet til nå :lol:

smulemor
31-10-2008, 01:22
aner ikke, hva pleier sånt å ligge på da ?

ser de har litt hipp som happ på priser men de ligger nok ganske standard på generellt utstyr i forhold til prisene i butikk tror jeg.

Siiilje
02-11-2008, 17:23
De er nok litt sånn hippsomhapp.. :p (som alt annet.. :p)
Jeg kjøpte et par plastik stigbøyler til ca 140 kr der, mens på hooks koster de 300, og horze 200 ellernoe..)

Lovise_Felex
18-11-2008, 22:35
var ikke det sisykt billig med jakken som ligger på tilbuds torget? Den tykke jakken fra NRF:)

Nina
15-12-2008, 23:33
Noen som har bestilt fra nettbutikken der? Gjorde det i dag og er nysgjerrig på leveringstid.:)

Nina
19-12-2008, 19:51
Fikk svar på mitt eget spørsmål. Bestilte mandag kveld, og i dag kom pakkelappen! Så fort rett før jul var virkelig en positiv overraskelse!:)

aela
28-03-2009, 11:23
Bestillte Kingsland jakke på tilbud og fikk den 2 dager etterpå. Kjempefornøyd :-)

Marthe
31-03-2009, 16:45
Har ingen erfaringer med nettbutikken, men den nye butikken dems på Liertoppen er TOPP! :) Kjempehyggelige mennesker der, og bra det endelig har kommet en hestebutikk på Liertoppen :p Så slipper man å måtte dra inn til byen hele tiden hvis man skal handle klær evn + hestesaker x)

Siiilje
31-03-2009, 16:59
Har ingen erfaringer med nettbutikken, men den nye butikken dems på Liertoppen er TOPP! :) Kjempehyggelige mennesker der, og bra det endelig har kommet en hestebutikk på Liertoppen :p Så slipper man å måtte dra inn til byen hele tiden hvis man skal handle klær evn + hestesaker x)

:tilber:

Jyvra
16-07-2010, 17:36
Funker ikke nettbutikken lengre eller er det bare hos meg? :S

flaana
16-07-2010, 21:52
Den virker her hos meg

ChristinaJenta
26-07-2010, 13:43
Noen som har erfaring derfra nå i det siste?

Siiilje
26-07-2010, 14:16
Jeg er innom der titt og ofte, men bruker ikke nettbutikken

Skjóna
03-09-2010, 12:38
Jeg bestilte et dekken derfra for 2 uker siden og det har ennå ikke kommet. Jeg forhåndsbetalte for det. Har sendt mail og spurt om det kommer snart, men SELVFØLGELIG gidder ikke de som de fleste andre heller ikke gidder å svare på mail. Så ikke veldig imponert.

Ole
03-09-2010, 23:08
Jeg bestilte et dekken derfra for 2 uker siden og det har ennå ikke kommet. Jeg forhåndsbetalte for det. Har sendt mail og spurt om det kommer snart, men SELVFØLGELIG gidder ikke de som de fleste andre heller ikke gidder å svare på mail. Så ikke veldig imponert.

Nå har du vel fått svar av Geir Arne fra hestehuset tenker jeg :)

Ole Marius

www.hauers-hestesport.no

Nina
03-09-2010, 23:21
Jeg har bestilt derfra et par ganger, og veldig fornøyd med servicen. Måtte bytte ene dekkenet jeg kjøpte, og det kom veldig kjapt et nytt.
Hadde de hatt mer ponniutstyr hadde jeg nok handlet mer herfra da jeg er lei nettbutikker med elendig service.

Skjóna
03-09-2010, 23:30
Nå har du vel fått svar av Geir Arne fra hestehuset tenker jeg :)

Ole Marius

www.hauers-hestesport.no

Jepp, fikk svar like etter at innlegget mitt var skrevet.

Ole
04-09-2010, 00:47
Jepp, fikk svar like etter at innlegget mitt var skrevet.

Jess , pratet med han se... han sa han hadde svart deg får en god stund tilbake , ogsann !!

Bra det ordnet seg!

Skjóna
04-09-2010, 00:52
Hehe rart det der. Mailen kom akkurat rett etter jeg hadde skrevet her. Hadde visst vært noe galt med nettsiden dems. De hadde ikke dekken i 120 heller, men går greit med 125 selvom det er liiiiitt stort. Håper det kommer snart.

Skjóna
10-09-2010, 11:13
Igår hentet jeg dekkenet, men fikk 130 i steden for 125. Egentlig skulle jeg ha 120, men det var de tomme for, så de skrev i mailen at jeg kunne få 125 i steden. Jeg kan bruke det også selvom 120 passer best til Dona, så jeg skrev at det var greit. Fikk jo 130, det blir altfor stort for Dona, men Skjóni kan til nød bruke det.
Selvom 125 passer best.
Han trenger egentlig ikke noe nytt sånt dekken siden han har et nesten nytt men han får få dette også.
Orker ikke sende tilbake og bytte, det blir så dyrt og tar sånn tid.
Fikk med et par KL strømper som plaster på såret for forsinkelsen da. :) (tok nesten 3 uker)
Me like! Kjentes varme og gode ut.

ChristinaJenta
10-09-2010, 22:25
Jeg er ikke spesielt fornøyd med Hestehuset..
Bestilte fem dekken derfra for to uker siden. En uke etter fikk jeg beskjed om at de kun har et dekken i riktig størrelse, men da i feil farge. Jeg ba da om å få tilsendt dette, og spurte om det var mulig å få det fraktfritt med postoppkrav som plaster på såret. Det var ikke mulig..
Håper virkelig ikke det tar lang tid før dekkenet ligger i postkassen min, altså!

StineLise
19-09-2010, 23:12
Er heller ikke fornøyd med servicen. Bestillte en pakke med hodelag, pannereim og et par dekken. Når pakken kom først etter over 4-5 uker manglet det ett sidestykke, ett dekken og det var feil farge på pannereima. Når jeg ringte for å høre om disse feilene ble det tatt som masing og det ble ingen rask løsning på problemet. Endte med at jeg sendte de mangelfulle varene i retur og både jeg og mamma måtte ringe og mase før pengene kom tilbake på konto.

StineLise
19-09-2010, 23:13
Er heller ikke fornøyd med servicen. Bestillte en pakke med hodelag, pannereim og et par dekken. Når pakken kom først etter over 4-5 uker manglet det ett sidestykke, ett dekken og det var feil farge på pannereima. Når jeg ringte for å høre om disse feilene ble det tatt som masing og det ble ingen rask løsning på problemet. Endte med at jeg sendte de mangelfulle varene i retur og både jeg og mamma måtte ringe og mase før pengene kom tilbake på konto.

frkfryd
21-09-2010, 09:18
Tror Dere har vært litt uheldige, for både jeg og venninnene mine har bestilt flere ganger fra Hestehuset og det har alltid gått veldig fort og har det vært noe som mangler har de tatt kontakt med oss med en gang
Har også vært innom butikken Deres og den er jo bare helt super. Tror det må være Norges beste butikk :)