PDA

Se full versjon : Stall Wenaas

Silje og Tindra
30-10-2008, 20:51
Stall Wenaas
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Stall Wenaas (http://www.stallwenaas.no/)

Karen
30-10-2008, 21:01
Har bare handlet i butikken der jeg, og er veldig fornøyd. De hadde veldig lave priser og tilbud på det meste (men det har de ikke på hjemmesiden ser jeg..)

OT: Fantastisk anlegg der!!

ChristinaF
21-03-2009, 22:56
Har ikke kjøpt noe der enda:p Men det blir nok etterhvert :)

Anlegget de har dær er jo enormt :D å veldig fint =)

Nina
28-04-2009, 14:56
Noen som har erfaringer med nettbutikken? La inn bestilling før helgen, og har fått ordrebekreftelse. Men sa jeg ville forhåndsbetale, og regnet med jeg ville få et kontonummer..men har ikke hørt noe enda. Tar det lang tid før de svarer?
Utålmodig ja, vil ha ridebuksa mi!

Nina
28-04-2009, 14:59
Og er det noen som har erfaring med disse Hekla-ridebuksene? Var jo veldig billige..

Silje og Tindra
28-04-2009, 18:14
Jeg bestilte varer derifra i forrige uke, og på lørdag dumpet pakkelappen ned i postkassen min. Det er rask levering. Men, som en annen her inne fikk jeg ikke med noen regning - så enten er de svært spandable, eller så sender de regning senere - noe som er litt sært?

Anniken B
28-04-2009, 18:41
Hekla-buksene er ikke sånn supergod kvalitet.. Det var supersalg der i forrige uke siden Lene skal bytte ut mye av sortimentet i butikken, og da var det blandt annet masse billige Hekla-bukser. Hun som driver stallen der jeg har hesten min kjøpte ei bukse, og dagen etter skulle vi ut og ri på tur sammen. I det hun svingte seg opp på hesten revna buksa i skrittet, HELE veien.. En smule komisk da! :D Men kvaliteten på buksene er nok ikke allverden, de har litt lett for å revne i sømmer og sånt, det har jeg hørt av flere, og har derfor ikke kjøpt.

Jeg har også handla endel i butikken der, de har gode priser på det meste og det de ikke har kan de skaffe. De er også flinke til å arrangere kurs. :) I tillegg er Lene veldig hyggelig, så man trenger ikke være redd for å ta direkte kontakt om det er noe heller. :)

~Anniken

Hanna&Brá
28-04-2009, 19:03
Jeg bestilte varer derifra i forrige uke, og på lørdag dumpet pakkelappen ned i postkassen min. Det er rask levering. Men, som en annen her inne fikk jeg ikke med noen regning - så enten er de svært spandable, eller så sender de regning senere - noe som er litt sært?

Jeg fikk heller ikke regning.. Skrev akkurat om det på isis snikksnakk.. Synes det var litt rart? Har ikke dukket opp noen i posten enda her hvertfall.. Måtte jo vært mye tryggere for dem å sende i postoppkrav? Ryddig for begge parter for den saks skyld..

duredillen
28-04-2009, 19:05
Ingen regning her i gården heller...

hmósi
28-04-2009, 19:34
Ikkje nåkka regning nei..

Karen
28-04-2009, 19:54
ikke regning her heller..

Nina
28-04-2009, 21:38
:lol: De var da veldig spandable. Bør kanskje ikke forhåndsbetale da, for kan jo hende jeg slipper ellers.:p

RenateSJ
28-04-2009, 21:42
hey, der må jeg bestille, gratis rideutstyr! :lol:

Skjóna
21-05-2009, 21:34
Hehe nå har jeg bestilt derfra jeg og i håp om å ikke få noen regning. Hehehe! :-)

Nina
21-05-2009, 21:39
Fikk ridebuksa mi, men Riders magic var ikke med, og fikk ingen beskjed. Buksa måtte byttes, så sendte mail om de fikk inn igjen macig også, og jada det gjorde de og skulle sende den med. Men ny bukse kom, og ingen magic da heller. Nei,nei..
Har heller ikke fått regning på den enda..

Tvistur
21-05-2009, 21:42
Jeg har fått regning i posten ca 2 uker etter at pakken kom. Den var rotete og på 150 kr mer enn det som stod på bestillingsbekreftelsen. Jeg tror de 150 kr var en del av 120 kroners portoen, men gadd ikke ringe å krangle så har bare betalt....

Skjóna
31-05-2009, 23:10
Ingen regning her heller. Bestilte G-boots, Hekla ridebukse, hodelag og gummiklokker. Den ridebuksa var skikkelig god! Fin sommerbukse. Uvant uten helskinn da og med ekte kneskinn. Trodde alle brukte fake skinn for tiden jeg.

Jyvra
02-05-2011, 08:35
Noen nyere erfaringer med nettbutikken?

GryCat
02-05-2011, 09:59
Kanskje de har helskinn med ekte skinn også? Har lett etter det en stund nå, finner bare utenlandske sider som krever at du tar mål osv.

Nitapita
04-05-2011, 15:29
Uuh.. Kanskje være litt tilstede når man skriver anmeldelser?

Belinda<3
18-02-2012, 10:47
Bestilte derfra 1. januar. Fikk mail rundt 1. februar at de hadde rotet, og registrert bestillingen min som sendt selv om den ikke var det, og tilbød meg hjelmen på 50% hvis jeg fortsatt var intressert, så jeg svarte at jeg var det og spurte om de bare kunne sette inn penger siden jeg hadde forhåndsbetalt. Vet ikke om det har kommet noe penger siden det var faren min sin konto, men sendte ihvertfall mail for 2 dager siden og spurte om det var lenge til hjelmen ble sendt. Har ikke fått svar enda.

Kommer ikke til å bestille derfra igjen. Første og siste gang for min del.

Skjóna
20-02-2012, 00:56
Æsj, så ergerlig. Bare gode erfaringer her. :)