PDA

Se full versjon : Slik ser hun ut etter 6 mnd med beite uten trening:) *stolt*

Camilla & Loke
28-09-2008, 01:29
Slik ser min nydelige ut etter 6 mnd på beite. Ble satt på beite i slutten av april. Syns hun ser svært bra ut til å ha gått så lenge på beite jeg:) *skryte*:p

http://www.hestemarked.no/vip/51146/P9230357.JPG

Gudhild
28-09-2008, 01:43
Høhø,min har vært i samme situasjon,men vi har fått litt vom og salrygg på tiden vi da..
Men unghoppa ser jeg ingen forskjell på.
Hvor gammel er den?

Camilla & Loke
28-09-2008, 01:49
Høhø,min har vært i samme situasjon,men vi har fått litt vom og salrygg på tiden vi da..
Men unghoppa ser jeg ingen forskjell på.
Hvor gammel er den?

Hun er 7 år:)

Anniken
28-09-2008, 02:00
hadde forventa den magen jeg nå, når jeg så 6mnd :lol:

Konvaljen
28-09-2008, 02:05
Så fin hest! Hvilken rase er det? Typen min likte denne godt, og det er ikke så ofte han kommenterer. Hest er liksom hest for han ;)

Camilla & Loke
28-09-2008, 02:09
Så fin hest! Hvilken rase er det? Typen min likte denne godt, og det er ikke så ofte han kommenterer. Hest er liksom hest for han ;)

Hun er en 7 år gammel Kaldblods hoppe:) Takk! Varmer en hestemammas hjerte:D

Camilla & Loke
28-09-2008, 02:10
hadde forventa den magen jeg nå, når jeg så 6mnd :lol:

Hihi:p

Camilla & Loke
28-09-2008, 02:11
Ett bilde til:p

http://www.hestemarked.no/vip/51146/P9230355.JPG

Hanne&SiljanGutten
28-09-2008, 02:21
Hun er kjempesøt!! :)
Og hun har holdt seg godt for å vært på beite i 6mnd.

Siljan ble ikke noe tykk på beite han...Ble faktisk litt tynn, men han hadde aldri vært på beite før da:). Lagt på seg nå!

Camilla & Loke
28-09-2008, 02:28
Hun er kjempesøt!! :)
Og hun har holdt seg godt for å vært på beite i 6mnd.

Siljan ble ikke noe tykk på beite han...Ble faktisk litt tynn, men han hadde aldri vært på beite før da:). Lagt på seg nå!

Sikkert vært mye i aktivitet da:) Men jeg tror ikke årets gress har vært så "fetende" siden det har vært så mye tørt. Siljan og er søøøt:) Bergen og omegn stiller sterkt i fine kaldblodser:p

Hanne&SiljanGutten
28-09-2008, 02:32
Sikkert vært mye i aktivitet da:) Men jeg tror ikke årets gress har vært så "fetende" siden det har vært så mye tørt. Siljan og er søøøt:) Bergen og omegn stiller sterkt i fine kaldblodser:p

Ja, du sier noe der! I aktivitet ja. hehe, han hoppet og sprang rundt der. :)

Tusen takk. :) Jeg syntes også han er skjønn, hehe. Jepp, vi i Bergen har fine kaldblodser vi!!:D

Forresten.. Du har jo flyttet nå til... Ehm.. Husker ikke navnet på stallen. Stall T langum(?) eller noe? ;) Er det en som heter Hege der, som passer Haugeblesa?

Camilla & Loke
28-09-2008, 02:35
Ja, du sier noe der! I aktivitet ja. hehe, han hoppet og sprang rundt der. :)

Tusen takk. :) Jeg syntes også han er skjønn, hehe. Jepp, vi i Bergen har fine kaldblodser vi!!:D

Forresten.. Du har jo flyttet nå til... Ehm.. Husker ikke navnet på stallen. Stall T langum(?) eller noe? ;) Er det en som heter Hege der, som passer Haugeblesa?

Jepp det stemmer:) Vi flyttet inn på mandag og trives kjempe godt! Hadde det fint på gamle stallen og. Men både jeg og Strile setter pris på litt mer selskap.

Hanne&SiljanGutten
28-09-2008, 02:36
Jepp det stemmer:) Vi flyttet inn på mandag og trives kjempe godt! Hadde det fint på gamle stallen og. Men både jeg og Strile setter pris på litt mer selskap.

Det stemmer at hun passer Haugeblesa? Ok. Du må hilse fra meg! :) Bare si du skal hilse fra Hanne med Garptor. Hehe!

Camilla & Loke
28-09-2008, 02:37
DER skrives jeg under! :)

Flott hun er, Camilla.

Ida og Tornados komme på besøk en gang!!! :D:D Strile MÅ henger trenes før jeg kan reise noen steder ihvertfall:p Men der har vi vel litt "samme problem" hehe..

Camilla & Loke
28-09-2008, 02:38
Det stemmer at hun passer Haugeblesa? Ok. Du må hilse fra meg! :) Bare si du skal hilse fra Hanne med Garptor. Hehe!

Jepp hun rir henne ett par ganger i uken eller noe sånt:) Det skal jeg gjøre vettu!

Hanne&SiljanGutten
28-09-2008, 02:40
Jepp hun rir henne ett par ganger i uken eller noe sånt:) Det skal jeg gjøre vettu!

Flott. Tusen takk! :)

Gudhild
28-09-2008, 03:20
Hun er 7 år:)

Bare vent til hun blir tretten:p
Da blir hun sånn:twisted:

http://i55.photobucket.com/albums/g152/gudhild/SS850524.jpg

(Ikke si til hesten min at jeg legger ut nakenbilder av han når han har badeball/pondus da:angel: )

RenateSJ
28-09-2008, 10:24
Det er vel ikke det du kaller salrygget Gudhild?
(men noget kraftig, det er han :lol: )

Gudhild
28-09-2008, 11:13
Det er vel ikke det du kaller salrygget Gudhild?
(men noget kraftig, det er han :lol: )

Jo...Men vi fant jo ut i en annen tråd at det bare var hengemagen som trakk ned.Jada,tyngdekraften.Hihi..

Kaller du hesten min kraftig?Neida,vi er bare i "godt hold" vi etter en lang ferie:mumse:
Men har slitt med at han har vært for tynn også,så liker han best uten at ribbeina stikker ut..Men nå er det en mellomting også da:rolleyes:

Men synes han var mindre "salrygget" før da..
http://i55.photobucket.com/albums/g152/gudhild/HPIM1946.jpg
http://i55.photobucket.com/albums/g152/gudhild/IMG_1109.jpg

Beklager OTing..

Camilla & Loke
28-09-2008, 23:41
Bare vent til hun blir tretten:p
Da blir hun sånn:twisted:

http://i55.photobucket.com/albums/g152/gudhild/SS850524.jpg

(Ikke si til hesten min at jeg legger ut nakenbilder av han når han har badeball/pondus da:angel: )

Det der er nå ikke så gale da... En annen stor kaldblods hoppe på stallen er SVÆÆÆÆR! Hun var til bedekking før sommeren men eieren til hingsten døde så da ble hun bare bedekt en gang grunnet at konen ville selge den fortest mulig. Og vi trodde at hun var drektig helt til ultralyd på tirsdag, da fikk vi konstantert at hun bare er meeeget feit:p

thröstur
30-09-2008, 13:23
Det der er nå ikke så gale da... En annen stor kaldblods hoppe på stallen er SVÆÆÆÆR! Hun var til bedekking før sommeren men eieren til hingsten døde så da ble hun bare bedekt en gang grunnet at konen ville selge den fortest mulig. Og vi trodde at hun var drektig helt til ultralyd på tirsdag, da fikk vi konstantert at hun bare er meeeget feit:p

:lol:

Gudhild
30-09-2008, 13:49

Synes det var hakket verre der hestene mine sto i fjor,da det plutselig sto et føll i boksen til den ene hoppa en morgen.Ingen visste eller hadde hatt mistanke om at hun var drektig:p

Ingvild
30-09-2008, 13:54
Etter 6 mnd?? MISUNNELIG!! *vil og ha sånn hest*

Marit
12-10-2008, 16:52
Så fin, hadde forventet meg noe annet når jeg så overskriften :p