PDA

Se full versjon : Føllutstilling, hvor og når?

Karen
06-09-2008, 11:46
Tenkte å få noen ord på føllet til gamla.
Er det noen som vet av en utstilling i trønderlag, helst i høst, evt. våre 09.

http://i160.photobucket.com/albums/t161/herkavin/P1060230.jpg

Oda
06-09-2008, 14:29
Det er den utstillinga i Orkdal Tråvpark første helga på mai da, ellers vet ikke jeg om noen. :)

Karen
07-09-2008, 12:21
Da bærer det nok dit:)

Ingvild
07-09-2008, 16:51
Kan ikkje vi skrive inn andre følsjå som skal vere i haust i denne tråden? :)

Isåfall veit eg om:

Sand 27. september
Osterøy 18. oktober
Breim 19. oktober
Sunndal 25. oktober
Ørsta 1. november

Det skal også vere følsjå på Nordfjordeid, og eg reknar med det vert anten 25. eller 26. oktober. Det vert bestemt i løpet av veka.

Vilde
08-09-2008, 10:38
Finnes det noe slikt på østlandet?

Ingvild
08-09-2008, 12:05
Eg veit det var snakk om det, Vilde,men eg veit ikkje om det vart noko av. Var ein kvann som skreiv noko om det på fjorumet i februar eller noko sånt.

Elles kan du alltids kome til oss! Skal fikse både stallplass og overnatting.. :p

trollungen
08-09-2008, 12:19
Kanskje greit å få med hvilke raser de forskjellige utstillingene er åpne for, eller bruker slike være åpne for alle?

Ingvild
08-09-2008, 12:22
Det brukar å vere opent for alle, mange tek også med føl som berre får kvitt pass. Det er jo ikkje alltid mange raser er representerte, her oppe er det mest fjordhestar men det betyr ikkje at dei andre ikkje er velkomne :)

trollungen
08-09-2008, 12:25
Det brukar å vere opent for alle, mange tek også med føl som berre får kvitt pass. Det er jo ikkje alltid mange raser er representerte, her oppe er det mest fjordhestar men det betyr ikkje at dei andre ikkje er velkomne :)

Akkurat, har aldri vært på føllutstilling..:)

På unghestutstilling derimot er det vel oftest rasebestemt med godkjent dommer for den aktuelle rasen.. I hvertfall i "vår verden" :D

Ingvild
08-09-2008, 12:28
Du driv med islandshest du? Dei kan vel stille på "vanlege" sjå dei også? Me hadde i alle fall ein åringshingst som vart stilt her i fjor. Fekk "vanlege" karakterar.

Trur det er litt anleis med tanke på følsjå for NV, for det er den einaste rasa der føla er offisielle (og åringane er ikkje det).

trollungen
08-09-2008, 12:36
Du driv med islandshest du? Dei kan vel stille på "vanlege" sjå dei også? Me hadde i alle fall ein åringshingst som vart stilt her i fjor. Fekk "vanlege" karakterar.

Trur det er litt anleis med tanke på følsjå for NV, for det er den einaste rasa der føla er offisielle (og åringane er ikkje det).

Er Islandshest ja. Er litt usikker vedr vanlige sjå, disse unghestsjåa for islandshest som arrangeres rundt om av lokallag har jo egne godkjente dommere.. Der blir ekstriør bedømt etter eget skjema og også bevegelse/gangarter blir vist ved å slippe dem løse.. Islandshesten kan f.eks ikke vises på Dyrskuen vet jeg..

Ingvild
08-09-2008, 12:42
Den som var her vart dømt av "vanlege" dommarar (frå NHS), og fekk berre 5 karakterar. Vart mønstra på vanleg måte også. Det er vel ikkje heilt på islandshestmåten det, men dei får i alle fall ein viss peikepinn på hesten likevel. Det fins vel ikkje så mange eigne utstillingar for islandshest, i alle fall ikkje unghestar..

trollungen
08-09-2008, 12:50
Den som var her vart dømt av "vanlege" dommarar (frå NHS), og fekk berre 5 karakterar. Vart mønstra på vanleg måte også. Det er vel ikkje heilt på islandshestmåten det, men dei får i alle fall ein viss peikepinn på hesten likevel. Det fins vel ikkje så mange eigne utstillingar for islandshest, i alle fall ikkje unghestar..

Er jo bare for morro uansett :)
Er endel steder det arrangeres unghestskue for Islandshest med klasser for hopper 1,2 og 3 år og hingster 1 og 2 år. Men føllskuer har jeg aldri hørt om for islandshest.
Resultata blir uansett ikke lagt inn i Worldfengur, så slik sett er det jo bare ment som en pekepinn.

Ingvild
08-09-2008, 12:52
Ja, og då er det vel like greit å stille på vanleg utstilling dersom det er nærare. Tykkjer det er bra folk stiller ut hestane sine, og så er det så kjekt! :)

Ingvild
27-09-2008, 17:00
Det vert følsjå på Eid 26. oktober. Gratis frammøte, kåring av fylkesføl, og pengepremie til beste Fjordhestføl.

Det skal også vere følsjå under Stavsmartnaen. Den plar vere første helga i november, men det har ikkje kome nokon offisiell dato endå.

Ingvild
04-10-2008, 00:29
Saksa frå fjorumet:

Njård Fjordhestlag inviterer til føllskue på Haugesund ridesenter, Bleikemyr, søndag 2. november kl.12.00!

Bedømmingen vil finne sted i ridehus. Alle raser er velkomne.

For påmelding, kontakt Kristin Vinsrygg tlf. 922 47 008 eller Roald Skogland tlf. 454 13 201 innen 26.10.08

NB! Føllet må møte uten moren sin.