PDA

Se full versjon : stall/utegang i Høneføss?

fabolos_willow
07-08-2008, 17:21
Noen som vet om noen fine og litt rimelige utegangsplasser i Hønefoss/Jevnaker??

eller staller seff!

Liselotte
07-08-2008, 17:25
Har hesten min i Lunner (nabokommunen). Kan sende PM om du er intr. :]

fabolos_willow
07-08-2008, 17:37
tviler på at det blir aktuelt..
har ikke lappen enda.. så må være i nærheten av der jeg evnt skal holde til..

Liselotte
07-08-2008, 17:47
tviler på at det blir aktuelt..
har ikke lappen enda.. så må være i nærheten av der jeg evnt skal holde til..

Hvor skal du bo?

Eneste jeg kommer på nå er Midtre Olimb gård. http://www.olimb.no/

Edit: Vet om en stall til, Olvin Gård. http://www.olvin.no/
Her var jeg mye før. :)

LinnMerethe
07-08-2008, 17:50
Tja,jeg bor 20 min unna Hønefoss,så jeg kjenner jo til noen:)

Skal du flytte hit?
Det ligger beskrivelser av mange staller rundt om her i den stalloversikten over Buskerud.
Jeg kjenner dessverre ikke til noen steder med utegang i direkte nærhet til Hønefoss,men ca 30 min unna så ligger det en stall hvor alle går på utegang,men det blir kanskje litt langt unna.(det er ikke i retning Jevnaker,men utover der hvor jeg bor,andre veien liksom,hehe)
Du har Stall Monserud og Ringerike Ridesenter som ligger ca i sentrum(mer om dem i stalloversikten).Det er vel litt usikkert med Monserud nå ettersom jeg har skjønt.
Ellers så kjenner jeg til en stall som ligger 5 min unna sentrum(med bil) i retning Oslo hvor de leier ut.Kjenner godt til utleieren så hvis du er intr. så kan du få nr. hennes på PM.Det er gode bussforbindelser ut dit så det går fint uten lappen vil jeg tro.Tror stalleien ligger på rundt 3000,-

Ja,som sagt,det er endel steder hvor det er hest rundt omkring her,så det er bare å spørre hvis du lurer på noe for det er sikkert noen jeg ikke har fått med meg nå:)

Liselotte
07-08-2008, 17:53
Eller så går det jo buss fra Hønefoss/Jevnaker til der jeg står også (Lunner, nærmere bestemt Kalvsjø). :)

Marthe
07-08-2008, 18:14
Kusinen min har hesten sin på en stall rett utenfor/ved steinsletta, hvis du vet hvor det er.. Kan spørre hva den heter. Tror hun betaler rundt 3000,- for å stå der. Ellers er det jo stallen jeg hadde sjalakko på.. Øøh.. Husker ikke hva den heter, men den er mellom Hønefoss og Jevnaker, nærmest Hønefoss da. Skal du flytte?

fabolos_willow
07-08-2008, 20:04
ja, jeg skal søke jobb i en barnehage der, osv..:p en liten barnehage på Solborg!