PDA

Se full versjon : Uoffisiell utstilling i Rogaland, omegn?

Vestbø
17-07-2008, 18:02
Finnes det noen form for uoffisiell utstilling i Rogland, Hordaland eller Agder-fylkene? Tenker da på der man kan vise frem hva som helst av raser, fra 3 år og oppover, vallaker og alt.

farmandfamily
18-07-2008, 08:54
ja, hordaland hest show i begynnelsen av juni i bergen, kan man stille alt av kryssninger, vallaker o.l.

Vestbø
18-07-2008, 22:26
Flott! Har lyst å stille ut varmblodsen min :)
Hvordan er bruksreglementet på sånne utstillinger?

Solo
19-07-2008, 18:49
Hordaland hest er den jeg også vet om :)
Her er hjemmesiden: http://www.hordahest.com/

De har kalt det Hordaland Hest Show fordi at da trenger de ikke følge
stevnereglementet. Alle raser + blandingshester kan delta. Pleier å
være i begynnelsen av Juni hvert år :) Kommer informasjon på siden
når det begynner å nærme seg. :D

Nina & Flight
19-07-2008, 23:13
rundt 10 juni hvert år

Vestbø
20-07-2008, 18:08
Det er på Bergen Travpark regner jeg med....? Hm, litt drøy tur for å vise en hest av intetkjønn ;) Men takk for svar :D

Btw, er det stevne i kombinasjon med utstillingen? Slik at en kan være med på flere ting dersom en først tar på en slik tur.

farmandfamily
21-07-2008, 22:32
hei
det er ikke på bergen travpark, men på bontveit, ca en halvtime kortere kjøring for deg
ja, de har andre ting du kan gjøre der samtidig, trav, trial, rideprøve, distanse riding/kjøring, presisjonkjøring, les på hordahest.com
for å stille hesten i ekstriøklasse, kreves det ikke noe bruksprøve om en kan kalle det for det, men veldig greit å delta på andre ting også om man først reiser dit, det går over to dager, lørdag og søndag

Vestbø
21-07-2008, 23:01
Ok :) Ja, var liksom det å reise så langt bare for å spasere et par runder i mønstringsringen ;)