PDA

Se full versjon : MVA på brukt utstyr?

anitab
16-07-2008, 13:36
Viss ein kjøper brukt utstyr i utlandet, t.d. ein sal. Skal ein betale mva då?

mallilen
16-07-2008, 13:55
I prinsipp ikke. Momsen på varen er jo allerede betalt ved nykjøp.

anitab
16-07-2008, 15:57
Ok, takker. Sitter og ser på ebay på sprangsal til gampen. Litt å velge i kan du seie:)

anneks
16-07-2008, 16:03
Det stemmer ikke. Momsen blir pålagt ved innførsel til Norge på alle varer med en verdi over 200 NOK, uavhengig av om de er nye eller brukte. En slipper f.eks ikke moms om man kjøper bruktbil i Tyskland.

Koster varen mindre enn 1000 NOK kan du kanskje få selger til å krysse av på "gift" utenpå esken - da slipper du å betale moms, men ellers må du nok ut med avgiftene likevel.

Lucinda
16-07-2008, 16:06
Kommer jo ann på mykje det. Om man kjøper frå mva pliktig eller ikkje er jo veldig vesentlig...

anitab
16-07-2008, 16:07
Spurde mannen min samme spørsmålet. Han sa at det ikkje var mva t.d. på reservedelar til bilar. Men syns også eg har hørt som mallilen at det ikkje er mva på brukt utstyr. Hm. Dette må eg sjekke hos myndighetene trur eg?

anitab
16-07-2008, 16:08
Har vel rekna varer som hesteutstyr som mvapliktige varer?
Sorry lucinda las ikkje innlegget skikkelig. Gløym dette innlegget:)

anitab
16-07-2008, 16:09
Men dette gjeld altså frå utlandet, og då er det jo til norge en skal betale ein evt. mva, ikkje selgar? Og då spelar det vel inga rolle om han er mva-pliktig eller ikkje?

Nikita
16-07-2008, 23:38
Jeg har bestilt bildeler fra USA og da måtte jeg betale MVA. 25 %.... Jeg vet ting man kjøper på Ebay over 200 nok må man betale mva på.

Ingvild
16-07-2008, 23:39
Ja, men ein skal ikkje betale den utanlandske momsen..

anitab
17-07-2008, 08:03
Har googla litt no, og sett at fleire påpeikar at det er mva både på brukte og nye varer frå utlandet. Men det skal ikkje vere mva på handel mellom privatpersonar. Det vil seie at handlar eg ein sal på ebay med ein person som ikkje er eit firma, vert det ikkje mva.

Andre som har erfaringar med dette forresten?

Ronja
17-07-2008, 10:21
MVA er en såkalt forbruksskatt, altså at staten skatter på forbruket til hver enkelt person av varer. Dette er en skatt de som bor i Norge betaler.

Jeg er ganske sikker på at du i utgangspunktet skal betale MVA på en sal du importerer fra utlandet på samme måte som du betaler MVA på en ny sal i Norge. Dette fordi salen ikke er skattet i Norge.

På samme måte får utenlandske turister igjen pengene på grensen fra Norge når de har kjøpt data e.l. i Norge.

anitab
17-07-2008, 10:54
Ja reknar med det blir mva dersom eg kjøper frå forretning eller firma. Men kva viss det er frå ein privatperson?

Lucinda
17-07-2008, 13:52
Kan ikkje forstå att man skal betale mva på ting kjøpt frå utlandet når det er frå privatpersoner da det er den norske mva ein skal betale og i norge skal man ikkje betale mva or kjøp mellom privatpersoner. dvs personer som ikkje er mva registrert.

Ellers så er brukt utstyrt like mva belagt som nytt dersom man selger det gjennom ein virksomhet. Dog finnest der unntak som alltid. Feks er ikkje bukte biler mva belagt når dei har nått ein vis alder. Hmm trur det er 4 år. Det kan eg sjekke opp.

anitab
17-07-2008, 19:27
Ok, det var slik eg trudde det var:)