PDA

Se full versjon : Vogn- annonse på finn.no

Bryghaug
10-07-2008, 11:58
Jeg skal kjøpe meg vogn, og kom idag over denne annonsen på finn.no:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14091435&sid=xz8rfaUlbwe239260&WT.svl=Bilde

Hva syns dere? Jeg må ha str cob-vogn, og syns denne så god og solid ut i forhold til prisen.
Noen som har vært borti disse, og vet noe om de?

Tonje
10-07-2008, 12:01
Det der så jo ut som noen fine vognner, rimelige var de også.

Martine
10-07-2008, 12:02
HAHA! Sammentreff, jeg skulle nettopp til å legge ut en helt lik tråd, om samme vognen og samme størrelse før jeg så på siste 10 innlegg, og så denne tråden her :- p

Så ja, hva synes folk om denne vognen på bilde 3 ? Jeg ønsker meg en slik i cob, til nordlandshesten min.

Mari
10-07-2008, 12:21
Kva merke er det?

Martine
10-07-2008, 15:30
Vet ikke, står jo ikke i annonsen heller så..

Ingvild
10-07-2008, 16:29
Reknar med den vogna med gule hjul som er avbilda er i liten storleik, då sjekrene var ganske låge.

Den minna litt om gigen til Nor-pol, men den er nok av mykje betre kvalitet med tanke på prisen.

Tone
10-07-2008, 17:01
Syns det så ut som en grei vogn med en grei pris til hobby bruk.

Ann Lajla
10-07-2008, 17:26
Er ikkje "fronten" veldig lav på den nr 3?

Bryghaug
10-07-2008, 17:30
Har pratet med dama nå, høres ut som ok vogner. De er produsert i Asia- er dette kun negativt eller hvordan er vogner derifra?

Ingvild
10-07-2008, 17:41
Er ikkje "fronten" veldig lav den den nr 3?

Den er nok ikkje avbilda i str full akkurat.. ;-)

anitab
11-07-2008, 19:44
Er ikkje "fronten" veldig lav på den nr 3?

Synest også den såg litt lav ut, men viss vogna blir større kan det jo hende den blir høgare. Kan hende det går an å montere på ei ekstra sparkeplate der.

Av dei avbilda vil eg i alle fall ha kjøpt nummer tre fordi den har solide ståleiker på hjula.

Prisen var jo heilt superlav, spent på kva dette kan vere slags kvalitet. Vogner må jo tåle en del, sjøl om dei berre skal brukast til tur/hobby.

Viss nokon kjøper vil eg gjerne høyre erfaringar når den er prøvd!

Vinje-Hest
11-07-2008, 19:56
Jeg har den vogna til min shettis, den er helt ok til småkjøring men er veldig spinkel og jeg ville derfor ikke hatt den til større ponnier/hester.
Svingelen er for smal for min ponni . Draga er også veldig korte.
Høyden på draga kan justeres i forhold til ponniens høyde.
Det er veldig liten plass for beina og for liten plass i setet for mer enn en voksen.

crusabell
14-07-2008, 21:49
jeg bestilte vogn derfra i jan-februar(tror jeg) det skulle værtfall ta 6-8 uker før jeg fikk den, deretter 12 uker. hørte ingen ting fra dama,prøvde å sende mail flere ganger,men ikke noe svar.. hadde ikke nr hennes så fikk ikke til å ringe heller. hadde gitt opp hele proskjektet da jeg for ca en uke siden fikk mld om at vognen min var kommet og måtte forhåndbetales før den ble sendt til meg. kan godt være dette er seriøse selgere,men jeg har store problemer med å overføre så mange penger uten noen som helst garanti. jeg nevnte denne betalingsmåten de hadde på finn.no,og hun skulle undersøke den. etter det har jeg ikke hørt noen ting... tror jeg gir opp denne vogna jeg!

Bryghaug
14-07-2008, 21:58
Ja, virker litt useriøst; det må jeg si også.
Jeg fikk jo først beskjed over telefon av dama at hun hadde cobvogner på lager, og at hun skulle ha en i bakhånd til meg (da jeg sa jeg skulle ringe opp igjen dagen derpå etter å ha pratet med mamma og pappa).
Sendte mail dagen etter; og da fikk jeg beskjed om at det var tomt for cobvogner, og 12 uker ventetid. Vognene måtte og betales på forskudd.

Blir nok neppe en slik vogn på meg.

Martine
17-07-2008, 00:03
Æsj, kjipt. Likte disse vognene, spesielt prisen, hehem..
Ja, hun sa til meg og at hun var "tom" for de i cob, men skulle bestille fler..