PDA

Se full versjon : Sende bort på innkjøring ?

Henarn
10-06-2008, 23:31
Har hørt noen rykter omat det går ann å sende hester bort på innkjøring for en stund. Har lyst til å kjøre inn shettisen, men har ikke god nokk tid og ferdigheter dessverre :( Men i såfall hvem er det som gjør sånt? Hvor mye koster det? Noe i Buskerud området ?

Klara og Trico
11-06-2008, 16:11
Trico er nå til innkjøring. Vet at det er flere som tar hester inn til innkjøring (sjekket markede litt før valget falt). Pris på dette ligger på 5000 og oppover pr mnd.

De jeg sjekket opp var:
Lene Kragh
Olaf Nyby
+ en jeg ikke husker navnet på
par travtrenere
Ole Johansen

Jeg endte opp med Ole Johansen. Av flere grunner. Nå har Trico vært der i 3 uker, og er på god vei til å bli en fin kjørehest. Jeg er glad det var der Trico endte opp. Ikke bare bare å skulle kjøre inn en 6 år gammel ridehest, man får bare en sjangse..

Lykke til!

Henarn
11-06-2008, 16:36
Trico er nå til innkjøring. Vet at det er flere som tar hester inn til innkjøring (sjekket markede litt før valget falt). Pris på dette ligger på 5000 og oppover pr mnd.

De jeg sjekket opp var:
Lene Kragh
Olaf Nyby
+ en jeg ikke husker navnet på
par travtrenere
Ole Johansen

Jeg endte opp med Ole Johansen. Av flere grunner. Nå har Trico vært der i 3 uker, og er på god vei til å bli en fin kjørehest. Jeg er glad det var der Trico endte opp. Ikke bare bare å skulle kjøre inn en 6 år gammel ridehest, man får bare en sjangse..

Lykke til!

Takk :D Men, WOW 5000,- og oppover ? Veit ikke om mamma og pappa går med på å betale det, for jeg har hvertfall ikke rå.. Men får prøve å spørre likevel :p

Klara og Trico
11-06-2008, 18:01
5000,- og oppover ja. Det er da inklusivt oppstalling, fôr og trening. Det er slett ikke gal pris idet hele tatt. Stedet man velger har også stor betyding. Ole Johansen har hestene som er til innkjøring minimum inne 1 mnd. Som regel lengre ved eldre hester. Jeg regner med at Trico blir der i 2 mnd til sammen + at jeg skal hen der på sommerkurs for selv å bli "kjørt" inn.. ;)

Anita&Svarten
11-06-2008, 18:04
5000 for å kjøre inn en hest er faktisk ikke dyrt da.. Det er en del arbeid i tilegg til utgiftene på hesten..

Henarn
11-06-2008, 22:04
Ja det er jo det.. Jeg får vel begynne å spare :p *Drømme meg bort, jeg og dionne som starter dressurkjøring sammen*

Bitten&Betty
19-06-2008, 15:08
En annen mulighet for å få kjørt inn ponnien er jo å melde seg på kjørekurs, dersom dete r noen i nærheten... Blir nok litt rimeligere det, og så får du være med å lære selv også.

Anne83
24-06-2008, 23:37
Du må nok minst regne med 10000 for en ferdig innkjørt hest, hvis du skal ha den skikkelig innkjørt og trygg på alt.